STP Timișoara Forum: Tramvaie noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tramvaie noi Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#421 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 05 iunie 2010 - 09:48

Ma gandesc ca Stadtwerke Augsburg nu are tramvaiele sub sechestru.
0

#422 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 iunie 2010 - 10:14

Vezi postareaWegmann, la 05 iunie 2010 - 09:48, a spus:

Ma gandesc ca Stadtwerke Augsburg nu are tramvaiele sub sechestru.

:beer2: probabil ca nu
0

#423 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 05 iunie 2010 - 10:33

Oricum, pana acum banca nu s-a grabit sa le valorifice. :04:
0

#424 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 iunie 2010 - 10:47

Asteapta niste forumisti pasionati sa vina cu o oferta. :04:
0

#425 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 05 iunie 2010 - 12:51

Tare sistemul :04: .
@Domnul Florin Cand incepem licitatia? :04:
0

#426 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 05 iunie 2010 - 13:05

Sistemul cred ca e de viitor. Posibil ca peste 30 de ani toate tramvaiele vor fi "fara retea". Vom vedea. Insa momentan in TM problemele sunt altele. Sa vad eu odata alea 30 de autobuze, dupa aia tot se mai poate visa.
0

#427 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 iunie 2010 - 13:06

Speram ca niciodata...

Am inteles ca RATT a facut o contestatie. Care sunt sansele sa o castige?
0

#428 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 05 iunie 2010 - 13:46

Vezi postareaWegmann, la 05 iunie 2010 - 13:05, a spus:

Sistemul cred ca e de viitor. Posibil ca peste 30 de ani toate tramvaiele vor fi "fara retea". Vom vedea. Insa momentan in TM problemele sunt altele. Sa vad eu odata alea 30 de autobuze, dupa aia tot se mai poate visa.

Adevărata revoluţie în transporturi (şi nu numai), va avea loc atunci când se va reuşi implementarea transportului de energie electrică wireless. Din câte am înţeles, în 2009 s-a reuşit transferul unui milivolt pe distanţa de un metru, fără conductor. Copiii noştri vor conduce maşini acţionate electric şi vor face plata prin cartelă reîncărcabilă.
Metoda "Bombardier" este un compromis între sistemul clasic şi cel al motorului electric liniar, folosit cu deosebit succes de "Maglev". Deşi e o noutate, rolul ei este doar acela de tranziţie.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 iunie 2010 - 13:51

0

#429 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 06 iunie 2010 - 18:03

Sistemul cu tramvai alimentat ,,de undeva de sub linie" nu e nou, prin anii '20 s-a încercat aşa ceva la Viena, dar s-a renunţat. Acum Bombardier încearcă să ,,reinventeze roata" şi să demonstreze că sistemul este de viitor. Dacă le iese sau nu vom vedea în viitor.

Multe idei aparent imposibile acum 90 - 100 de ani au fost ,,resuscitate" recent. De exemplu, Rudolph Diesel îşi alimenta motorul cu ulei de alune. De ceva vreme, motoarele Diesel (de acum) mai merg şi cu ulei de rapiţă, deci s-a găsit alternativa la motorină.
0

#430 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 24 noiembrie 2010 - 15:40

Primaria Timisoara vrea sa cumpere 50 de tramvaie noi

Viceprimarul Timişoarei a declarat că transportul “verde” a devenit din ce în ce mai important pentru noi, timişorenii, fapt pentru care a extinderea lui a devenit o prioritate municipală. A fost menţinut transportul electric, a fost înlocuit total parcul de troleibuze fiind achiziţionate 50 de astfel de noi mijloace de transport, se păstrează transportul cu tramavaiul şi vor fi achiziţionate 50 de noi tramvaie. Totodată sunt în curs de depunere pentru finanţarea europeană un număr de nouă proiecte de extindere şi modernizare a liniilor de tramvai pe: bulevardul Cetăţii, Calea Stan Vidrighin, Calea Buziaşului, strada Ardealul, strada Ioan Slavici şi strada Polonă, Calea Bogdăneştilor, Ştefan cel Mare, Aleea Avram Imbroane şi strada Gheorghe Adam, străzile Ana Ipătescu, Victor Hugo, Aluniş şi Drubeta.

De asemenea, viceprimarul municipiului Timişoara a anunţat că sunt destul de avansate demersurile pentru cumpărarea de vaporetto pentru transportul pe Canalul Bega. “Timişoara are o strategie clară privind transportul, Vision 2030, şi o va aplica pe fiecare segment în parte, astfel încât municipiul să aibă un sistem de transport coerent şi armonizat cu: autobuze, troleibuze, tramvaie, vaporaşe, integrat cu transport feroviar şi aerian, rapid şi cât mai puţin poluant", a declarat Sorin Grindeanu.

Seminarul care a avut loc, miercuri, la Primăria Timişoara face parte din proiectul PIMMS Transfer - "TRansferring Actions iN Sustainable mobility For European Regions", finanţat în cadrul programului de cooperare interregională INTERREG IVC, cu un buget total de peste 3 milioane de euro, fiind implementat în cadrul unui parteneriat între 14 regiuni din UE. Managementul proiectului este asigurat de Consiliul Local din Londra, prin Parteneriatul European pentru Transport din Londra (London European Partnership for Transport - LEPT), fiind vizată promovarea mijloacelor de transport alternative, ecologice.

B.A.M.

sursa : tion.ro
0

#431 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2010 - 16:42

Cand o sa avem un depou nou asteptam si tramvaiele alea noi .

+ ca mai avem de " renovat " Linia 3 + Linia 7 , mai trebuie sa facem si macazele alea ... si de abia atunci putem vorbi de tramvaie noi .
0

#432 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 noiembrie 2010 - 17:07

Seminarii peste seminarii. Transportul Verde este o gogoriţă, pt că presupune consumul de energie electrică, care energie este produsă cu preţul a zeci de mii de tone de dioxid de carbon "eliberate" în atmosferă. Dacă primăria şi-ar fi propus cu adevărat să implementeze transportul feroviar pe liniile deja existente, achiziţionarea unor automotoare la jumătate din preţul unor tramvaie, nu ar fi constituit o problemă. Şi mai vor să-i credem? Vaporetto? Îmi vine pentru ca să mă râd. Pe când trotuarele rulante?
Haideţi, să fim serioşi. Toate astea nu sunt decât nişte pretexte pt cheltuirea banilor publici pe diverse studii fără finalitate.
0

#433 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2010 - 17:28

Vezi postareaBogdanTm, la 24 noiembrie 2010 - 15:40, a spus:

Primaria Timisoara vrea sa cumpere 50 de tramvaie noi

Viceprimarul Timişoarei a declarat că transportul “verde” a devenit din ce în ce mai important pentru noi


:rad_masa: :rad_masa: :rad_masa: :rad_masa: :rad_masa: :rad_masa: Atunci sa mearga si alesii cu tramvaiul nu cu "masina de serviciu" sau cea personala. Ma intreb ce vrea Primaria sa spele cu diversiunea asta <_< .
Si inca ceva, in 2007-2008 din cate imi amintesc o duceam destul de bine, totul era intretinut si mergea bine, ba chear vedeam ca Timisoara era laudata pe forumuri din afara tarii, pentru reteaua de tramvai (peatunci 9 linii).
Mare scofala ca s-au luat 50 de troleibuze (doar cu altceva nu se prea poate lauda nimeni din conducere), care sa nu uitam nici nu sunt destule si a mai fost si scandal pe seama lor. Oricum nu vad cum intr-un singur an au sa reuseasca "conducatorii" sa modernizeze un depou, sa faca altul nou ( ca doar asa era vorba ca vor face si unu nou), sa repare atelierele de reparatii din Dambovita si sa termine de modernizat infrastructura care in unele locuri deja e iar aproape praf (Modern- Bariera Padurea verde), la asta nu mai adaug super prostiile lor de proiecte care sunt romane SF pentru noi deja. Oricum ar ajunge 50 de tramvaie noi??! sa nu uitam ,nu avem refugii prea lungi deci precis vor luat (ca si in cazul troleibuzelor) tramvaie scurte (sau oamenii astia au un fix cu 50?).

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 24 noiembrie 2010 - 17:52

0

#434 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 24 noiembrie 2010 - 19:06

Insfarsit se cumpara tramvaie noi dar nus suficiente 50, dar pentru inceput este deajuns. Mantreb care firme vor fi la licitatie?
0

#435 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2010 - 19:48

Vezi postareaemilut, la 24 noiembrie 2010 - 17:07, a spus:

Transportul Verde este o gogoriţă, pt că presupune consumul de energie electrică, care energie este produsă cu preţul a zeci de mii de tone de dioxid de carbon "eliberate" în atmosferă.
Macar energie electrica se poate obtine si cu ferme eoliene sau cu caderi de apa, in schimb combustibilii fosili e clar ca nu sunt inlocuibili, eventual trecem pe GPL consumand din terenul arabil destinat graului.

Electric e solutia de viitor.
0

#436 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2010 - 20:53

Vezi postareaVali, la 24 noiembrie 2010 - 19:06, a spus:

Insfarsit se cumpara tramvaie noi dar nus suficiente 50, dar pentru inceput este deajuns. Mantreb care firme vor fi la licitatie?


Pana cand vor incepe ei licitatia nu vor mai exista firme constructoare de tramvaie... :rad_masa:

In orice caz, oricate ar participa la licitatie, pentru cei care aleg tot "una" va fi. <_<
0

#437 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 24 noiembrie 2010 - 21:22

OK, Daca o fi licitatie cumva - o fi cum o fi - totusi cred ca 50 ar fi chiar multe. Din cate stiu eu, momentan circula zilnic aprox. 70 de tramvaie (garnituri?). Cele noi de regula ar avea o capacitate cam 30% mai mare decat cele din TM. Plus ca eu nu cunosc oras european, nici in occident, care sa-si fi inlocuit dintr-un sut intreaga flota. Astea-s vise. UE poate cofinanteaza achizitia unor tramvaie, dar sigur nu-ti cumpara un lot intreg!

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 24 noiembrie 2010 - 21:27

0

#438 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 noiembrie 2010 - 21:47

Poate ma insel, dar cred ca Budapesta a luat 50 de Siemens-uri ULF.
0

#439 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 noiembrie 2010 - 21:49

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 24 noiembrie 2010 - 21:47, a spus:

Poate ma insel, dar cred ca Budapesta a luat 50 de Siemens-uri ULF.

Budapesta a achizitionat Siemens Combino LF.
0

#440 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 noiembrie 2010 - 22:01

Eu, stiam de 30?? :steag stema poli:
0

Arata acest topic


  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi