Autobuzele Mercedes Conecto G
#841
Postat 17 noiembrie 2010 - 17:36
*Ikarusurile care cu aproximatie vor ramane dupa macel...
#842
Postat 17 noiembrie 2010 - 18:03
Sau ca regia a cumparat elevatoare noi noute pentru autobuze si troleibuze si nu sunt bune de nimic, deoarece nu se potrivesc de nicio culoare?
Sau ca la troleibuze in loc sa se cumpere robineti originali Skoda se doreste sa se cumpere din cei romanesti care sunt de proasta calitate?
#844
Postat 17 noiembrie 2010 - 18:32
#845
Postat 17 noiembrie 2010 - 18:37
#846
Postat 17 noiembrie 2010 - 18:39
#847
Postat 17 noiembrie 2010 - 18:40
#848
Postat 17 noiembrie 2010 - 18:46
Viktor, la 17 noiembrie 2010 - 18:03, a spus:
Eu zci ca vom avea parte de multe boturi si/sau margini de autobuze lovite in prima luna de utilizare, din cauza alveolelor stramte. (gen statia E7 la Termal)
#849
Postat 17 noiembrie 2010 - 19:09
#850
Postat 17 noiembrie 2010 - 19:38
Viktor, la 17 noiembrie 2010 - 18:03, a spus:
Da, au fost in teste dar nu stiu rezultatele acestora
Sau ca regia a cumparat elevatoare noi noute pentru autobuze si troleibuze si nu sunt bune de nimic, deoarece nu se potrivesc de nicio culoare?
Gresit! Doar partea care se introduce sub roata (o furca) trebuie schimbata cu una mai mare. Elevatoarele sunt OK.
andy, la 17 noiembrie 2010 - 18:03, a spus:
Cum scria Viktor mai sus: teste in traseu.
caius, la 17 noiembrie 2010 - 18:37, a spus:
Testa traseul liniei 33, deci era cursa speciala (nu lua calatori). Chiar eu l-am setat la plecarea din garaj pe "Cursa speciala".
Ciulea0, la 17 noiembrie 2010 - 18:39, a spus:
S-au semnat actele intre primarie si RATT
#851
Postat 17 noiembrie 2010 - 19:44

#859
Postat 17 noiembrie 2010 - 21:33
