Aceasta postare a fost editata de emilut: 09 noiembrie 2010 - 16:23
Autobuzele Mercedes Conecto G
#781
Postat 09 noiembrie 2010 - 16:22
#782
Postat 09 noiembrie 2010 - 16:24
Apucam pana de Sarbatori sa le vedem circuland? (sarbatorile de anul asta, ma refer)
#783
Postat 09 noiembrie 2010 - 17:30
#784
Postat 09 noiembrie 2010 - 18:18

Aceasta postare a fost editata de emilut: 09 noiembrie 2010 - 18:20
#786
Postat 09 noiembrie 2010 - 18:58
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 09 noiembrie 2010 - 19:02
#787
Postat 09 noiembrie 2010 - 18:58

#788
Postat 09 noiembrie 2010 - 19:23
#789
Postat 09 noiembrie 2010 - 19:31
Ciulea0, la 09 noiembrie 2010 - 18:58, a spus:

În nemţeşte se spune "Kein Problem", dar n-o să fac din chestia asta un capăt de ţară. Important este să ne păstrăm spiritul de forumişti dedicaţi cât mai bunului mers al activităţii RATT.
#790
Postat 09 noiembrie 2010 - 19:46
#791
Postat 09 noiembrie 2010 - 20:56
emilut, la 09 noiembrie 2010 - 19:23, a spus:
Da. Dispune si de un cablu cu mufa cu 14 pini pentru Conecto E2 si E3 dar si de mufa cu 16 pini pentru modelele noi (E4 si E5)
Softul e limitat (de exemplu sunt eliminate camioanele) dar are mai multe modele de autobuze. Chiar a fost folosit azi pe un Conecto vechi.
#792
Postat 09 noiembrie 2010 - 20:59
#793
Postat 09 noiembrie 2010 - 20:59
Ciulea0, la 09 noiembrie 2010 - 19:46, a spus:
Eu zic sa citesti sub-forumul acesta. Gasesti tot ce vrei sa sti despre dispecerizare, monitorizare flota.
#794
Postat 09 noiembrie 2010 - 21:05
Ciulea0, la 09 noiembrie 2010 - 19:46, a spus:
Şi cele mai vechi posedă sistemul, la fel ca şi tramvaiele şi troleibuzele. Chiar şi maşinile de intervenţie.
#795
Postat 09 noiembrie 2010 - 21:31
Florin.B RATT, la 09 noiembrie 2010 - 20:56, a spus:
Softul e limitat (de exemplu sunt eliminate camioanele) dar are mai multe modele de autobuze. Chiar a fost folosit azi pe un Conecto vechi.


#796
Postat 09 noiembrie 2010 - 22:05

#797
Postat 10 noiembrie 2010 - 22:16
#798
Postat 10 noiembrie 2010 - 22:21
#799
Postat 11 noiembrie 2010 - 00:39
Ciulea0, la 10 noiembrie 2010 - 22:16, a spus:
Nu spera şi nu ai teamă. Odată cu intrarea în circulaţie a articulatelor, se va diminua corespunzător numărul de unităţi care vor deservi traseul. Acestea vor veni mai rar, astfel încât confortul călătorilor va rămâne la nivelul actual. Dacă nu chiar diminuat.
Crezi că RATT este dispusă să cheltuie mai mult în schimbul aceluiaşi nivel de încasări? Nu fii naiv!
#800
Postat 11 noiembrie 2010 - 12:49