Autobuzele Mercedes Conecto G
#761
Postat 03 noiembrie 2010 - 19:19
#762
Postat 03 noiembrie 2010 - 21:13
#763
Postat 03 noiembrie 2010 - 21:46
#764
Postat 03 noiembrie 2010 - 22:48
emilut, la 03 noiembrie 2010 - 17:00, a spus:
Cel puţin, aşa ne-a instruit domnul profesor. Minte el, mint şi eu.
Sunt foarte deştepte maşinile. Au încorporate o groază de computere şi sisteme de siguranţă. Toate componentele care pot suferi din cauza frigului sunt prevăzute cu sisteme de încălzire (electrică sau pe bază de lichid). Invers, la cele care nu pot funcţiona din cauza temperaturilor prea ridicate.
Din păcate pt regie, costurile cu întreţinerea vor fi foarte ridicate. Orice rabat de la normele destul de riguroase privind mentenanţa, se va solda cu imobilizarea vehicolului. Atât de româneasca metodă "îi dăm un ciocan, o legăm cu sârmă", nu mai ţine. Electronica vede tot ce se întâmplă, şi sancţionează drastic orice improvizaţie.
Termenii de revizii vor fi de voie, de nevoie, respectaţi, pt că neschimbarea la timp a unui simplu filtru (de aer, de ulei, de motorină sau ad blue), va duce la depistarea impurităţilor din respectivele instalaţii, având drept consecinţă refuzul autobuzului de a mai porni.
Pt alte informaţii tehnice, vă stau la dispoziţie, în măsura în care mi le-am însuşit.
PS. Autobuzului "şcoală", 41, deja nu-i funcţionează camera video exterioară amplasată la remorcă.
V-a instruit profesorul sa plecati cu usile deschise din statie spre garaj cand senzorul de la usi da rateuri?!
PS: la noi, prin Bucuresti, vara se merge si cu usa deschisa la cabina... DEH, daca s-a terminat freonul in instalatie de la Euro 3!
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 03 noiembrie 2010 - 22:48
#765
Postat 05 noiembrie 2010 - 01:01
Aceasta postare a fost editata de Visor: 05 noiembrie 2010 - 16:24
Motiv editare: Certurile dintre bucuresteni au fost sterse.
#766
Postat 05 noiembrie 2010 - 22:51
Lângă fiecare uşă, pe partea exterioară, este amplasat câte un robinet (supapă ventil) care permite eliminarea aerului din cilindrii care antrenează uşile. Prin rotirea lor se permite manevrarea manuală a uşilor, în caz de urgenţă. Până aici, totul e ok. Şi vechile Conecto sunt dotate cu aşa ceva. Doar că în cazul noilor achiziţii, robineţii cu pricina nu sunt de loc protejaţi, nefiind acoperiţi cu plexiglas. De altfel, nici felul în care au fost montaţi nu permite acoperirea, ei ieşind în exteriorul caroseriei (în relief). Nu mă voi referi aici la neajunsurile provocate de intemperiile atmosferice care îi vor face inutilizabili în cel mai scurt timp, ci la faptul că acţionarea lor se află la îndemâna oricui are chef de glume. Dacă un şmecheraş roteşte mânerul unui singur robinet, autobuzul nu poate pleca din staţie pt că nu se mai închide circuitul care asigură verificarea etanşeităţii uşilor.
Şi cum noilor autobuze le lipsesc butoanele tactile pt acţionarea uşilor de către călători, mulţi dintre aceştia vor încerca să manevreze primul lucru care le este la îndemână.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 05 noiembrie 2010 - 22:56
#767
Postat 05 noiembrie 2010 - 23:21
#768
Postat 07 noiembrie 2010 - 15:43
#771
Postat 08 noiembrie 2010 - 09:33
#772
Postat 08 noiembrie 2010 - 10:09
Aceasta postare a fost editata de emilut: 08 noiembrie 2010 - 10:10
#775
Postat 08 noiembrie 2010 - 16:26

#777
Postat 08 noiembrie 2010 - 23:20
Citeaza
Mai multe detalii Adevarul TM
#778
Postat 08 noiembrie 2010 - 23:24
#779
Postat 09 noiembrie 2010 - 14:17
#780
Postat 09 noiembrie 2010 - 15:24