București
#743
Postat 08 septembrie 2010 - 10:24
Nu ştiu câtă normalitate e întoarcerea unui autobuz din 3 mişcări şi blocarea unei străzi vreo 5 minute cât stă autobuzul la capăt, câtă vreme există o platformă betonată numai bună pentru întors autobuze.
#744
Postat 08 septembrie 2010 - 11:18
#745
Postat 08 septembrie 2010 - 20:40
Florin.B RATT, la 08 septembrie 2010 - 11:18, a spus:
EHE... La preoresenesti se intampla la fel...
Dr2005, la 08 septembrie 2010 - 10:24, a spus:
Nu ştiu câtă normalitate e întoarcerea unui autobuz din 3 mişcări şi blocarea unei străzi vreo 5 minute cât stă autobuzul la capăt, câtă vreme există o platformă betonată numai bună pentru întors autobuze.
TE IERT!!!



Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 08 septembrie 2010 - 20:42
#746
Postat 08 septembrie 2010 - 22:36
#747
Postat 13 septembrie 2010 - 03:41
Începând cu data de 13.09.2010, se vor reînfiinta trasee de transport spre localitătile Chiajna, Domnesti, Teghes, Chitila si Mogosoaia, ca urmare a semnării unor parteneriate între Primăria Generală a Municipiului Bucuresti
, R.A.T.B. si primăriile localitătilor respective. Astfel, se vor pune în circulatie următoarele linii de autobuz:
- linia 406: Lujerului - Bd. Iuliu Maniu - Str. Dreptătii - Bd. Uverturii - Sat Rosu - Sat Dudu - Com. Chiajna; (NU CIRCULĂ ÎN ZILELE NELUCRĂTOARE)
- linia 408: Ghencea - Bd. Ghencea - Prel. Ghencea - Sos. Domnesti - Com. Domnesti - Halta Domnestii de Sus;
- linia 422: Clăbucet - Cal. Grivitei - Sos. Chitilei - Chitila - Pasaj C.F.R. Chitila; (NU CIRCULĂ ÎN ZILELE NELUCRĂTOARE)
- linia 428: Ghencea - Bd. Ghencea - Prel. Ghencea - Sos. Domnesti - Sat Ciutaci - Teghes;
- linia 460: Laromet - Sos. Bucuresti-Târgoviste - Spitalul Mogosoaia.
De la aceeasi dată, linia 622 se desfiintează, călătorii din Sos. Chitilei putând utiliza liniile 422 si 645.
... şi proaste:
406 şi 422 nu circulă în week-end, pentru că pe acolo operează firma Tovarăşului Mitrea, C&I
Sunt puţine şanse să se reînfiinţeze multe alte trasee:
- Voluntariul şi Pantelimonul au servicii de transport proprii; implicit nu se pot asigura servicii spre alte localităţi mai depărtate, chiar dacă primarii vor... pentru că protocolul se face între 2 sau mai mult localităţi învecinate, altfel singura soluţie este licitaţia publică, câştigată deja de dubari;
- primarul din Popeşti-Leordeni are firmă de dube, deci nu o să îşi taie singur craca de sub picioare;
- spre Măgurele (parţial) şi Bragadiru - Buda - Cornetu sunt dubele unui ,,bun prieten" al RATB-ului, care are tot interesul să fie singur pe felie
- spre Otopeni şi mai departe merg tot firme ,,prietene" cu diversele partide, plus că sunt şi expresele 780 (care nu opreşte deloc în otopeni) şi 783 (care face toate staţiile din Otopeni). De ce să le ofere RATB alternativă la dube călătorilor din Otopeni la 1,5 RON/bilet, când o poate face la 3,5 RON/călătoria cu expresul?
#748
Postat 13 septembrie 2010 - 11:28
#749
Postat 16 septembrie 2010 - 20:03
Iasmin, la 29 august 2010 - 21:56, a spus:
Dragos, induci in eroare forumistii: caroseriile sectiunilor A si B ale vagonului #402 sunt finalizate in proportie de 95 la suta. Se lucreaza la sectiune A si B ale vagonului #403 (finalziate in proportie de 50 la suta).
La vagonul #402, sectiunea C se construieste cu "greutate". La #403, caroseria "C" urmeaza sa intre in productie.
Mastile sunt finalizate de 3 luni (inclusiv partea de caroserie).
Pana la sfarsitul anului 2010 vagoanele #402/#403 vor iesi in probe. (doamne ajuta)
Mă întreb în ce procent sunt finalizate, mie nu mi s-au părut 50%, iar caroserie încă nu există... secţiunile C nu le-am văzut, nici nu ştiu dacă sunt deja produse.
Este, însă, oficial faptul că nu vor fi gata anul ăsta. De fapt, nici cele 2 V3A-93-CA-PPC nu vor ieşi, întrucât nu se ştie ce motoare electrice de tracţiune vor primi... #204 e 50% finalizat, iar la #076 mai e mult de lucru.
Fisiere atasate
-
IMG_8469.jpg (81.87K)
Number of downloads: 18
#750
Postat 16 septembrie 2010 - 20:08
#402 a primit bucăţile de fibră de sticlă ce vor consituti botul şi spatele; se lucra la cele pentru #403. Podeaua nu este venită, nici tabla pentru caroserie, motoare, pantograf, melamină, scaune, geamuri etc. Sunt venite, în schimb, sursele statice făcute de ICPE-SAERP.
S-au produs şi cadrele boghiurilor pentru mai multe vagoane. Primele 2 de sus (din poza cu cadrele de boghiu) sunt pentru #403, celelalte nu ştiu... 2 pentru #402, 4 pentru #076?
Mai erau şi nişte aparate de tracţiune şi legare proaspăt vopsite prin hală (nu le-am pozat), nu ştiu dacă erau pentru Bucururi.
Fisiere atasate
-
402a-01.jpg (117.61K)
Number of downloads: 11 -
402a-02.jpg (86.85K)
Number of downloads: 14 -
402b-01.jpg (111.46K)
Number of downloads: 13 -
402b-02.jpg (76.49K)
Number of downloads: 11 -
403a-01.jpg (103.97K)
Number of downloads: 8 -
403a-02.jpg (66.82K)
Number of downloads: 9 -
403b-01.jpg (100.25K)
Number of downloads: 12 -
Cadre.jpg (90K)
Number of downloads: 11 -
IMG_8431.jpg (96.91K)
Number of downloads: 11
#751
Postat 20 septembrie 2010 - 01:41
http://transportbucu.../parada2010.htm
Ca fapt divers, noi în 1956 produceam V56... nemţii, în 1963, produceau Rathgeber P3.16.
#752
Postat 10 octombrie 2010 - 03:49
Autobuze Rocar de Simon U 412-260:
- #1012, linia 221, Str. Braşov (spre Ghencea)

Number of downloads: 3
- #1210, linia 246, Şos. Gării Căţelu (spre Comp. R.A.T.B. Titan)

Number of downloads: 4
- #1227, linia 246, Şos. Gării Căţelu (spre Granitul)

Number of downloads: 5
- #1234, linia 103, cap de linie Republica S.A.

Number of downloads: 6
- #1250, linia 103, cap de linie Republica S.A.

Number of downloads: 8
Mercedes Citaro #4508 pe linia 616, la capătul ,,P-ţa. Sfânta Vineri":

Number of downloads: 8

Number of downloads: 7
Mercedes Citaro 2 #4646 pe linia 104, la capătul ,,Cora Pantelimon":

Number of downloads: 6
#753
Postat 10 octombrie 2010 - 03:56

Number of downloads: 4

Number of downloads: 5

Number of downloads: 5

Number of downloads: 5
... şi de la Gara Progresu:

Number of downloads: 7

Number of downloads: 6

Number of downloads: 5
#754
Postat 10 octombrie 2010 - 04:04

Number of downloads: 18
V3A-93 #169 intrând în terminalul ,,P-ţa. Sfânta Vineri":

Number of downloads: 24
La staţia de metrou Pantelimon s-au dat jos geamurile accesului... însă s-au montat plăcuţele noi cu numele staţiei, deci nu se demolează structura veche:

Number of downloads: 19

Number of downloads: 15
#755
Postat 23 octombrie 2010 - 12:36
Fisiere atasate
-
P8290300.JPG (157.7K)
Number of downloads: 3 -
P8290326.JPG (98.26K)
Number of downloads: 10 -
P8290399.JPG (149.31K)
Number of downloads: 12 -
P8290409.JPG (109.79K)
Number of downloads: 13 -
P8290418.JPG (170.99K)
Number of downloads: 8 -
P8290425.JPG (152.63K)
Number of downloads: 9 -
P8290437.JPG (132.23K)
Number of downloads: 8 -
P8290466.JPG (138.59K)
Number of downloads: 6 -
P8290476.JPG (136.47K)
Number of downloads: 7 -
P8290481.JPG (127.79K)
Number of downloads: 10 -
P8290482.JPG (142.48K)
Number of downloads: 10 -
P8290483.JPG (147.75K)
Number of downloads: 9 -
P8290491.JPG (156.38K)
Number of downloads: 5 -
P8290496.JPG (140.43K)
Number of downloads: 5 -
P8290520.JPG (132.49K)
Number of downloads: 6 -
P8290533.JPG (122.19K)
Number of downloads: 6 -
P8290540.JPG (129.21K)
Number of downloads: 6 -
P8290541.JPG (124.99K)
Number of downloads: 6 -
P8290546.JPG (122.65K)
Number of downloads: 7 -
P8290557.JPG (148.37K)
Number of downloads: 10 -
P8290582.JPG (128.16K)
Number of downloads: 9 -
P8290583.JPG (113.16K)
Number of downloads: 9 -
P8290605.JPG (79.71K)
Number of downloads: 8 -
P8290610.JPG (163.62K)
Number of downloads: 8 -
P8290634.JPG (103.51K)
Number of downloads: 10 -
P8290636.JPG (150.52K)
Number of downloads: 8 -
P8290659.JPG (145.45K)
Number of downloads: 13 -
P8290662.JPG (162.29K)
Number of downloads: 16 -
P8290665.JPG (151.25K)
Number of downloads: 21 -
P8290670.JPG (124.35K)
Number of downloads: 19 -
P8290682.JPG (117.13K)
Number of downloads: 18 -
P8290707.JPG (113.14K)
Number of downloads: 13 -
P8290711.JPG (148.08K)
Number of downloads: 14
#756
Postat 31 octombrie 2010 - 00:37
Fisiere atasate
-
IMG_2340..jpg (134.17K)
Number of downloads: 14 -
IMG_2341..jpg (137.78K)
Number of downloads: 15
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 31 octombrie 2010 - 00:40
#757
Postat 05 noiembrie 2010 - 15:02
Fisiere atasate
-
P9021541.JPG (112.99K)
Number of downloads: 33 -
P9021540.JPG (128.42K)
Number of downloads: 34 -
P9021513.JPG (146.92K)
Number of downloads: 33 -
P9021523.JPG (133.01K)
Number of downloads: 24 -
P9021502.JPG (142.9K)
Number of downloads: 14
Aceasta postare a fost editata de Visor: 05 noiembrie 2010 - 16:22
#758
Postat 05 noiembrie 2010 - 23:48
#759
Postat 05 noiembrie 2010 - 23:54
Oricum frumoasa poze caius.


Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 05 noiembrie 2010 - 23:54
#760
Postat 17 noiembrie 2010 - 22:36
"HotNews.ro
Miercuri, 17 noiembrie 2010, 21:02 Ultima ora
Metroul bucurestean
O garnitura de metrou a deraiat, miercuri seara, intre statiile Unirii 1 si Timpuri Noi. Potrivit primelor informatii, nu sunt persoane ranite, la fata locului fiind trimise mai multe echipaje de pompieri, a declarat pentru Mediafax purtatorul de cuvant al ISU Bucuresti, Anca Onofrei.
Purtatorul de cuvant al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) Bucuresti a spus ca ultimul vagon al unei garnituri de metrou care circula intre statiile Unirii 1 si Timpuri Noi a sarit de pe sina, in urma incidentului nefiind inregistrate victime.
Ea a precizat ca la fata locului au fost trimise mai multe echipaje de pompieri, care au intrat in tunel pentru a vedea care este situatia.
Circulatia la metrou a fost oprita, iar calatorii sunt scosi din tunel de catre salvatorii de la metrou.
"Este vorba de o garnitura de metrou de tip vechi si nu are corespondenta intre compartimente", a declarat Anca Onofrei la Antena 3. Potrivit postului de televiziune, incidentul s-a petrecut in jurul orei 20.30, cauzele deraierii nefiind inca stabilite.
Metroul care a deraiat este mai aproape de statia Timpuri Noi, insa salvatorii de la metrou au decis evacuarea calatorilor prin statia Unirii, din cauza faptului ca zona spre Timpuri Noi este inca sub tensiune, in acea portiune nefiind intrerupt curentul.
Circulatia pe intregul tronson a fost oprita temporar, urmand sa fie reluata cel mai probabil dupa ce vor fi evacuati toti calatorii, dupa evaluarea la fata locului si dupa ce garnitura va putea fi retrasa la depou.
"O roata a ultimului vagon de tren a sarit de pe sina, fapt ce a dus la inclinarea acestuia (...) Estimam ca in tren erau circa 240 de pasageri. Nimeni nu a fost ranit, o singura persoana a avut un atac de panica", a declarat prefectul Capitalei, Mihai Atanasoaie, venit la fata locului. "