
Autobuzele Mercedes Conecto G
#721
Postat 27 octombrie 2010 - 17:50

#722
Postat 27 octombrie 2010 - 18:55
#723
Postat 27 octombrie 2010 - 19:07
#725
Postat 28 octombrie 2010 - 15:59
Aceasta postare a fost editata de emilut: 28 octombrie 2010 - 16:00
#726
Postat 28 octombrie 2010 - 19:47
#727
Postat 28 octombrie 2010 - 20:16
Astazi in curtea Evobus se aflau 5 autobuze Conecto G. Impreuna cu colegul Adrian Dorofte am realizat un reportaj despre autobuzele voastre din inima capitalei: LINK
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 28 octombrie 2010 - 21:04
#728
Postat 28 octombrie 2010 - 20:42
#731
Postat 28 octombrie 2010 - 22:03
#732
Postat 28 octombrie 2010 - 22:22
Am vazut si in pozele de la noi, si in cele din linkul de mai sus
#733
Postat 28 octombrie 2010 - 23:36
Nu cred sa fie un loc special pentru roata de rezerva. Daca e o pana se deplaseaza o masina de interventie.
#734
Postat 28 octombrie 2010 - 23:47
#735
Postat 01 noiembrie 2010 - 08:46
alecs, la 28 octombrie 2010 - 22:22, a spus:
Am vazut si in pozele de la noi, si in cele din linkul de mai sus
Orice autoturism/autobuz/microbuz cand este cumparat soseste si cu o roata de rezerva. La autobuze este amplasata in salonul calatorilor pentru ca un alt loc nu s-a gasit. Respectivele autobuze cand ajung la Timisoara, regia de transport le deposedeaza de obiectul respectiv punand-o la pastrat pana cand este nevoie de aceasta. Sa speram ca nu se va monta pe autbuzele Connecto Euro 2 care deja Timisoara le are in exploatare din anul 2005 (50 bucatu) si 2006 (5 autobuze) -> informatii preluate de la EVOBUS ROMANIA.
Pe la mine, la Bucuresti, rotile de rezerva au fost adaptate la Rocarurile de Simon/Dafuri, iar de anul acesta, numarul a celor 1000 de cauciurile MB Citaro terminandu-se, s-a trecut la imprivizatii!
___________________________________________
Ad-blue a-ti cumparatat?!

Pentru necunoscatori: Ce este AdBlue?
AdBlue este o solutie de uree (32,5%) si apa de inalta puritate, a carei calitate este definita prin norma DIN 70070 a VDA si prin norma ISO 22241-1/222.
La ce foloseste AdBlue?
AdBlue este un produs netoxic si nepericulos, strict necesar functionarii vehiculelor utilitare diesel EURO 4 si EURO 5 (prevazute cu rezervor special pentru AdBlue). Norma EURO 4 este obligatorie de la 1octombrie 2006, iar Norma EURO 5, de la 1 octombrie 2008, ambele reglementand emisiine de substantele nocive din gazele de esapament ale vehiculelor utilitare ce functioneaza cu motoare DIESEL.
Prin tehnologia SCR (SELECTIVE CATALYTIC REDUCTION), substanta AdBlue intervine in reducerea, pana la neutralizare, a emisiilor nocive ale gazelor de esapament si in reducerea emisiei de pulberi fine (particule de funingine) in atmosfera, contribuind astfel la reducerea poluarii si pastrarea unui mediu inconjurator curat.
Care este consumul de AdBlue?
Rezervorul pentru AdBlue este diferit de rezervorul pentru motorina. Consumul de AdBlue echivaleaza cu cca 5% din consumul de motorina. Deci AdBlue nu trebuie alimentat de fiecare data cand se alimenteaza cu motorina. De exemplu, un rezervor de 50-60 litri AdBlue este suficient pentru parcurgerea unei distante de cca 2.000 km.
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 01 noiembrie 2010 - 08:50
#736
Postat 01 noiembrie 2010 - 17:57
#737
Postat 01 noiembrie 2010 - 20:10
Iasmin, la 01 noiembrie 2010 - 08:46, a spus:
Pe la mine, la Bucuresti, rotile de rezerva au fost adaptate la Rocarurile de Simon/Dafuri, iar de anul acesta, numarul a celor 1000 de cauciurile MB Citaro terminandu-se, s-a trecut la imprivizatii!
Anvelopele de la noile Conecto (de 1.000) nu se potrivesc la cele vechi (de 1.100).
#739
Postat 02 noiembrie 2010 - 19:07
alecs, la 01 noiembrie 2010 - 22:24, a spus:


Nu m-ar mira să nu existe un astfel de loc special, dacă mă gândesc că acest gen de autobuze este destinat exclusiv transporului urban. Eventualul schimb de roţi se asigură prin echipele de intervenţie.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 02 noiembrie 2010 - 19:18
#740
Postat 02 noiembrie 2010 - 19:14
