Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie
#1081
Postat 14 octombrie 2010 - 17:49
#1082
Postat 14 octombrie 2010 - 19:51
#1084
Postat 15 octombrie 2010 - 18:04
#1087
Postat 15 octombrie 2010 - 21:08
#1090
Postat 16 octombrie 2010 - 01:56
#1091
Postat 03 noiembrie 2010 - 14:06
Vatmanul nu a sesizt incidentul si, din cate am apucat sa vad eu, tramvaiul nu parea afectat,doar Fordul avea parti din spoilerul fata deteriorate.
#1092
Postat 03 noiembrie 2010 - 14:41
#1093
Postat 03 noiembrie 2010 - 14:46
#1094
Postat 03 noiembrie 2010 - 15:42
dingo, la 03 noiembrie 2010 - 14:06, a spus:
Vatmanul nu a sesizt incidentul si, din cate am apucat sa vad eu, tramvaiul nu parea afectat,doar Fordul avea parti din spoilerul fata deteriorate.
Regulamentul interior supne clar ca oricat de mica ar fi tamponare, si are urme vizibile pe MTC, acesta trebuie raportat de la fata locului, dispecerului, el dand indicatii ulterioare. Se pare ca vatmanul pe propria raspunder a decis...
#1095
Postat 03 noiembrie 2010 - 15:48
Masina era destul de mult iesita in intersectie, tramvaiul a trecut foarte, foarte aproape de ea si am impresia ca soferita neatenta a scapat ambreiajul si a lovit exact intre usi.
Repet, de la distanta de aprox 20m eu nu am vazut sa ramana urme pe tramvai.
#1096
Postat 03 noiembrie 2010 - 16:35
dingo, la 03 noiembrie 2010 - 14:06, a spus:
Acesta fiind 3471.
Ps dingo: Acel numar de inmatriculare este numarul din Timisoara. Acele numere nu le retine nimeni. Adevaratele numere de inmatriculare sunt cele din Germania(pe care daca il spui unui cunoscator stie exact despre care vagon este vorba). Numerele de inmatriculare se regasesc pe vagon in fata, in spate si in laterale(dreapta-stanga)si difera de la un vagon la altul si de la un model la altulul.
#1097
Postat 03 noiembrie 2010 - 17:02
#1098
Postat 03 noiembrie 2010 - 19:14
Viktor, la 03 noiembrie 2010 - 16:35, a spus:
Ps dingo: Acel numar de inmatriculare este numarul din Timisoara. Acele numere nu le retine nimeni. Adevaratele numere de inmatriculare sunt cele din Germania(pe care daca il spui unui cunoscator stie exact despre care vagon este vorba). Numerele de inmatriculare se regasesc pe vagon in fata, in spate si in laterale(dreapta-stanga)si difera de la un vagon la altul si de la un model la altulul.
Poate doar pentru vatmani si sefii de coloana, cei care planifica pe vehicule sunt importante nr. de parc. Orice se intampla cu vagonul, accident de ex., pentru politie si primari nr. de inmatriculare e important.
Vezi si la troleibuze, nu s-au mai scris nr. de garaj, si dispecerii acum trec numai nr. de inmatriculare.
La autobuze pe vremuri la fel, foile de parcurs si toate foile pentru celelalte sarcini erau cu nr. de inmatriculare. Nr. de parc erau strict pentru usurarea dispecerilor pe atunci, soferilor, sefilor de coloana, manevrantilor, mecanicilor.
De aceea de prin 2005 e obligata inmatricularea oricarui vehicul, cele care nu sunt inmatriculate ca toate masinile (nr. gen TM 00 xyz), veh. de transport si utilajele trebuiesc inmatriculate la primariile de care apartin, cu restrictii de iesit din localitate. Nr. de parc sunt strict pentru interiorul companiei.
#1099
Postat 03 noiembrie 2010 - 19:26
#1100
Postat 03 noiembrie 2010 - 19:34
