
Linia 33
#222
Postat 20 septembrie 2010 - 21:12

#223
Postat 20 septembrie 2010 - 23:57

Serios, acum. Chiar vorbeam azi cu Victor, şi îmi spunea că problema se va reglementa odată cu introducerea pe traseu a autobuzelor articulate. Eu i-am sugerat să nu-şi facă iluzii, pt că atunci numărul trenurilor şi al vârfurilor va fi mai mic, astfel că de "confortul şi civilizaţia" actuală, nu veţi scăpa. Singura bucurie a călătorilor va fi aceea că se vor înghesui în autobuze noi.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 21 septembrie 2010 - 00:02
#224
Postat 21 septembrie 2010 - 10:20
#226
Postat 21 septembrie 2010 - 11:54
#227
Postat 21 septembrie 2010 - 13:02
Florin.B RATT, la 21 septembrie 2010 - 10:20, a spus:
Aici cu parere de rau trebuie sa va contrazic!
Avem 11 Mercedes trase pe dreapta. + 7 Ikarusuri casate = un simplu numar de 18. 30-18=12 autobuze in plus.
#228
Postat 21 septembrie 2010 - 17:36

Oricum, numarul de vehicule disponibile creste si acesta nu e un motiv de a scadea numarul celor aflate pe liniile din oras. (Ikarus nu conta oricum pentru linia 33)
#229
Postat 21 septembrie 2010 - 17:41

#230
Postat 21 septembrie 2010 - 18:12
cseh_17, la 21 septembrie 2010 - 17:41, a spus:

E adevărat că nu am mai actualizat situaţia parcului rece. Ikarusurile trase la gard sunt în număr de 8, în schimb s-au mai repus în circulaţie câteva merţane. Nu dau cifre pt că nu vreau să mint. În momentul în care voi avea evidenţa exactă, vă voi informa.
Anvelopele mult promise încă nu au sosit. Au fost în schimb încălţate două autobuze cu cauciucuri mici readuse de la troleibuze.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 21 septembrie 2010 - 18:13
#231
Postat 18 octombrie 2010 - 11:05
Circula mai bine in trecut...
#232
Postat 18 octombrie 2010 - 17:24
#233
Postat 12 decembrie 2010 - 21:15
Aşa cum bine am presupus (nici nu era greu de imaginat), s-au schimbat graficele la linia 33. Începând de mâine, 13 dec, numărul unităţilor care deservesc traseul, se va reduce cu două. 7 în loc de 9 în schimbul I, şi 6 în loc de 8 în schimbul II. 4 trenuri şi 3 (respectiv 2) vârfuri.
De la ora 20 rămân în traseu doar 3 maşini. S-au modificat şi timpii pe tură, astfel: până la ora 7:30 - 29', până la 12:30 - 33', până la 18:30 - 36', până la 24 - 29'. Partea nasoală, acum urmează. Conform planificării de mâine, două dintre trenuri sunt autobuze scurte, în timp ce toate vârfurile sunt articulate. Şi nici măcar nu sunt intercalate între cele două articulate, ci unul îl urmează pe celălalt. O elementară aritmetică ne spune că cele 33 de minute împărţite la 4, ne dau un interval între autobuze de 8-9 minute. Nu prea îi văd bine pe cei care vor conduce mâine "C"-urile. Mai ales că articulatele dezvoltă o acceleraţie mult superioară lor, însoţită de faptul că timpii de staţie sunt mult reduşi faţă de cei ai scurtelor. Aici pot argumenta prin faptul că omenirea aflată în autobuze şi în staţii, coboară (urcă) din (în) "G"-uri mult mai rapid decât în "C"-uri. Să mai pomenesc de cozile iscate la uşa 1, în cazul scurtelor? Am avut cazia să fac o comparaţie între timpii necesari staţionării în staţie celor două modele. La orele de vârf, articulatelor le sunt suficiente 20-25'', pe când scurtele stau chiar şi 1,5'. Se vor creea astfel distanţe enorme între autobuze, distanţe care se vor amplifica cu trecerea timpului şi a turelor. La acest fapt mai contribuie şi faptul că şoferii noilor autobuze nu au mai lucrat până acum "în echipă", fiind obişnuiţi cu linii la care activau singuri sau "în doi", linii care nu îi solicitau enorm dpdv al numărului de călători. Acum dispun de maşini rapide, şi nu vor să facă rabat de la grafic, chit că scurtiştii care îi urmează nu reuşesc să facă faţă traficului de călători.
Este foarte posibil să fi intervenit schimbări şi în ce priveşte mersul la celelalte trasee deservite de articulate, dar deocamdată doar atât am reuşit să aflu. Pe măsură ce voi intra în posesia respectivelor informaţii, vă voi ţine la curent. Cred totuşi, că domnul Florin este mult mai în măsură să vi le ofere.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 12 decembrie 2010 - 21:58
#235
Postat 13 decembrie 2010 - 19:53
Eu, daca mi s-a dat graficul asta, as fi planificat zilnic pe 33 numai articulate. Ce ramane, pe celelalte. Iar daca nu e posibil intotdeauna, as pune C-uri doar ca varf!
#236
Postat 13 decembrie 2010 - 20:14


#238
Postat 13 decembrie 2010 - 20:53
#239
Postat 14 decembrie 2010 - 08:17
Aceasta postare a fost editata de emilut: 14 decembrie 2010 - 08:18
#240
Postat 14 decembrie 2010 - 12:28
Iar daca exista intelegere deplina, poate lasa mai incet "G"-ul dinaintea primului "C".