Ps. Toate vagoanele au cabina inchisa
Poze din depoul Damboviţa, fostul depou Take Ionescu și garajul din Buziașului
#541
Postat 09 septembrie 2010 - 21:31
Ps. Toate vagoanele au cabina inchisa
#542
Postat 12 septembrie 2010 - 16:10
Ce remorca este in fata lui 3645?
Ce anume a patit 3748 in spate?
Ce geam i-a fost spart lui 3536?
Sa inteleg ca de maine vor circula si tramvaiele noi?
#544
Postat 13 septembrie 2010 - 17:54
Iar incepe seria de accidente in depou? Cum naiba sa fie lovita asa 3748, nici macar n-a vazut sinele din oras inca!
Nu cred ca au circulat azi garniturile noi; cel putin eu nu le-am vazut.
#545
Postat 13 septembrie 2010 - 22:05
In legatura cu noile garnituri, acestea vor iesi cel mai probabil pana la sfarsitul saptamanii. Mai trebuie sa soseasca niste acte fara de care nu le da voie sa iasa pe traseu.
Cateva poze de azi.
Din sectia de RK
Din depou
#546
Postat 14 septembrie 2010 - 18:55
Vezi ca iar ai gresit numarul de 2 vagoane
De ce a fost decupat asa 3646?
In sfarsit intra si 3478 la RK...de cand sta pe tusa? 2 ani?
Lui 3448 ce ii rezerva viitorul?
#548
Postat 17 septembrie 2010 - 20:38
Viktor, la 14 septembrie 2010 - 19:15, a spus:
Pai tabla era complet distrusa si nu prea avea mai avea cum sa fie indreptata.
Dupa un an. Ultimul rk l-a avut in 12 iunie 2009.
Deocamdata 3448 sta pe tusa.
De 3518 mai stie cineva ceva? Asta l-am vazut zilele astea, de aproape un an deja, sta in depoul 1.
Dar de 3504? E casat?
#549
Postat 17 septembrie 2010 - 21:00
#3504 este in depoul Dambovita, dar cred ca zilele lui sunt numarate.
#550
Postat 17 septembrie 2010 - 21:08
Da, 3504 e dezmembrat si asteapta sa fie casat.
Viktor, tu cate Wegmann-uri crezi ca vor mai circula pe linia 9?
#551
Postat 17 septembrie 2010 - 21:10
Chit ca nici mie nu-mi place, are dreptate:
2 vor iesii pe linia lui 8 , si 2 pe linia lui 9.
#552
Postat 17 septembrie 2010 - 21:47
Acestea 2 sunt ultimele doua poze pe care le-am realizat chiar cand 3518 a fost defect.
De atunci a fost tras pe drapta, iar nepasarea si-a spus cuvantul. Daca ar fi fost mutat la Dambovita mai repede totate acestea nu s-ar fi intamplat cu el. De exemplu 3513 care a stat tras pe dreapta un an, cu motarele defecte(statea pe motoare de timis), cu compresorul mort si cu o gramada de piese lipsa a fost luat si bagat in hala la rk, pentru ca nu a fost dezcomplectat intr-un hal fara de hal. La 3518 au fost furati contactorii si au fost TAIATE firele. Cum se poate asa ceva!?
Cautand prin pc poze cu 3518, am gasit si o poza 3735(singura pe care o am) cand a mai circulat(impreuna cu 3539).
Am mai gasit si 2 poze cu 3502 cand era defect, dar era inca bine.
Toate vagoanele din depoul Take Ionescu trebuiau sa fie duse in depoul Dambovita, iar acolo sa fie reparate, dar din pacate nu vor mai ajunge vreo data...
Ps. pozele sunt din 2008
NDY, la 17 septembrie 2010 - 21:08, a spus:
La 3517 nu va mai circula pe linia 9 pentru ca vatmanul a renuntat la el. 3531 apartine de linia 8, iar acum este defect. Multumit?
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 18 septembrie 2010 - 08:39
Motiv editare: Las-o mai moale ;)
#555
Postat 19 septembrie 2010 - 19:10
@cseh: si al 5-lea pe ce linie va circula?
Oricum, mi se pare putin cam aiurea, linia 1 sau 2 avand nevoie mai mare de Wegmann-urile noi decat 8 si 9 (care oricum le-au primit pe cele din penutimul "set").
#556
Postat 19 septembrie 2010 - 20:11
Vagoanele au fost imparatite asa:
3523+3738 va apartine de linia 8
3525+3749 va apartine de linia 2
3527+3748 va apartine de linia ?
3540+3732 va apartine de linia 9
3550+3725 va apartine de linia ?
Vagoanele au fost imparatite vatmanilor cu vechime si care nu au avut aproape nicio tamponare.
#557
Postat 19 septembrie 2010 - 20:48
#558
Postat 19 septembrie 2010 - 20:54
cseh_17, la 19 septembrie 2010 - 20:48, a spus:
Deci, vatmanii cu experienta sunt cei care au foarte putine accidente si carora le pasa de vagonul pe care il conduc.
Modul in care il conduce vatmanita pe 3527, este oribil
#559
Postat 20 septembrie 2010 - 01:39
#560
Postat 20 septembrie 2010 - 13:00

Ajutor










