STP Timișoara Forum: Linia 10 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Linia 10 Fosta linie 11. Ambele desfiintate! Evaluare topic: -----

#141 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 martie 2010 - 11:13

Stiu, vorbeam la nivel teoretic, la unul in care, prin excludere, s-ar fi transferat banii in alte proiecte decat cele pentru care au fost initial alocati :coolspeak: .
Nu vreau sa intelegeti ca am ceva cu sistemul de ticketing, e foarte bun si util, am insa ceva cu cei care interpreteaza 101% din statisticile furnizate de acesta, si reactioneaza in consecinta doar pe baza acestor statistici, fara a lua in calcul si alti factori :unsure: .
0

#142 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 03 martie 2010 - 11:24

Vezi postareaGygyman6, la 2 Mar 2010, 13:47, a spus:

Schimbarea traseului cu ce ar ajuta :unsure: , ca eu unul vad ca ar fi mai lung decat acuma, si sa iei o garnitura nu ar merge ca sar mari timipii de asteptare, cu ce folos atunci?

Cu ce folos? Îţi spun eu.
I-ar obliga pe călătorii din Circumvalaţiunii să mai cumpere un bilet în plus pt a putea ajunge la gară.
Suficient?

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 2 Mar 2010, 18:39, a spus:

Pare "vrajeala", dar statisticile ne arata ca linia 10 are numarul cel mai mic de validari (2% din totalul pe toate liniile (autobuz, troleibuz, tramvai)) dintre toate liniile de tramvai, validari de bilete si abonamente, in perioada iunie-octombrie 2009. O fi crescand populatia orasului, dar si gradul de nepasare si delasare. :(

Domnule Florin, se poate reinstituii verificarea gradului de încărcare al unităţilor, prin privire directă. Aşa cum era şi până acum un an. Două sau trei persoane (alese dintre cei care urmează să intre în şomaj tehnic), pot face acest lucru, prin rotaţie, la toate liniile. Sistemul de monitorizare a validărilor prin GPS şi-a dovedit deja inutilitatea. Se impune luarea de măsuri drastice pt conştientizarea publicului călător de importanţa actului validării.
Am încercat împreună cu cseh şi cu Viktor, să realizăm acest deziderat, dar intenţia noastră s-a soldat cu un eşec lamentabil. Afişele pe care le-am lipit în autobuz au fost rupte din ordinul conducerii.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 3 Mar 2010, 00:12, a spus:

Trebuie sa intelegi un lucru: banii pentru sistemul de ticketing au putut fi obtinuti doar pentru acest scop. Deci se putea face acest sistem sau...nimic. In nici un caz nu puteau fi deturnati spre cumpararea de tramvaie, piese de schimb, etc. Sa nu crezi ca RATT a primit 5 milioane de euro cu care sa faca ce-i trece prin cap. :blush:
Lipsa acestui sistem nu ar fi dus marirea parcului circulant, infiintarea de noi linii de transport sau alte chestii similare. Pur si simplu ramaneam la vechiul sistem si ... atat. :coolspeak:

Domnule Florin, să înţelegem că cei 5 milioane de € sunt nerambursabili? Dacă e aşa, promit să nu mai cârcotesc. Dar dacă trebuie returnaţi?
0

#143 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 03 martie 2010 - 17:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 2 Mar 2010, 21:24, a spus:

Problema pieselor apare datorita unui fapt destul de simplu dar neluat in seama: pentru achizitionarea vehiculelor (autobuze, tramvaie, troleibuze) s-a luat credit si s-au primit bani de la primarie fara a se lua in considerare surse de finantare si pentru piesele de schimb, revizii, etc
Sunt revizi si reparatii care costa foarte mult, dar sursele de finantare erau doar pentru achizitia vehiculelor, nu si pentru intretinerea lor. Nici macar in garantie reviziile nu sunt gratuite, toate materialele, consumabilele si piesele se platesc. Doar piesele defecte se inlocuiesc gratuit.

Domnule Florin, reviziile şi reparaţiile ar costa mult mai puţin dacă ar fi făcute în regie proprie. Din păcate, se insistă pe contractele de concesiune ale acestor lucrări, contracte atribuite unor firme care chipurile, ar deţine licenţa pt astfel de operaţiuni. Revin cu observaţia conform căreia, mecanicii de care dispune RATT sunt mult mai performanţi şi mai eficienţi decât cei care deservesc firmele arondate. Se pare, însă, că cei care deţin puterea de decizie în RATT preferă să se ascundă în spatele diferitelor acte şi normative, care mai de care mai păguboase. Conducerea regiei ar putea face demersurile necesare pt obţinerea respectivei licenţe. E foarte probabil ca această licenţă să producă costuri, dar amortizarea lor va fi aproape imediată, dacă ţinem cont de diferenţa dintre preţurile cu care firmele autorizate realizează lucrările, şi cele pe care le-ar impune reparaţiile în propriile ateliere.
Tehnicienii noştri pot efectua întrega gamă de operaţiuni necesară întreţinerii şi reviziei parcului de mijloace de transport, fără ca manopera să fie inclusă în devize. Or, chiar manopera este elementul cheie în această afacere.
Pun şi eu o întrebare, aşa ca prostu':
Dacă se doreşte cu adevărat economisirea de fonduri, de ce nu se apelează la soluţiile cele mai simple?
0

#144 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 martie 2010 - 00:20

Vezi postareaemilut, la 3 Mar 2010, 11:24, a spus:

Domnule Florin, să înţelegem că cei 5 milioane de € sunt nerambursabili? Dacă e aşa, promit să nu mai cârcotesc. Dar dacă trebuie returnaţi?


Am spus eu asa ceva? Am spus doar ca banii au fost primiti cu un scop bine determinat si nu puteau fi folositi in alte scopuri. Banii sunt obtinuti de catre primarie care ii si ramburseaza.
0

#145 Useril este offline   luca 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 04 mai 10

Postat 02 iulie 2010 - 10:08

Ce se intampla cu linia 10? Ieri o prietena a vrut sa isi faca abonament si i s-a spus ca tramvaiul 10 (fostul 11 ) a fost desfiintat. E adevarat?
0

#146 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 iulie 2010 - 10:16

S-a desfiintat pe perioada vacantei, in locul lui pe portiunea P-ta 700 - Cl. Torontalului circula linia 6 cu traseul:

Cl. Torontalului - Balta Verde - P-ta 700 - Catedrala - P-ta Maria - P-ta Balcescu - Banatim - P-ta Traian - P-ta 700 - Cl. Torontalului.

Cele doua trasee vor reveni la normal din septembrie.
0

#147 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iulie 2010 - 11:54

Comunicatul oficial:

"Vă informăm că, începând cu data de 01.07.2010, va avea loc modificarea traseelor liniilor 6 şi 10 tramvaie.
Astfel, va avea loc modificarea liniei 6 prin combinarea propriului traseu cu tronsonul Piaţa 700 – Calea Torontalului, adică o porţiune a traseului liniei 10. În aceste condiţii, noul traseul va arăta astfel: Calea Torontalului – Balta Verde – Piaţa 700 – Catedrala Mitropolitană – Piaţa Maria – Piaţa Bălcescu – Sala Olimpia – Banatim – Piaţa Traian – Prefectură – Piaţa 700 – Balta Verde – Calea Torontalului.
De asemenea, pe porţiunea Piaţa 700 – Piaţa Maria – Piaţa Traian, abonamentele vor fi valabile în ambele sensuri pe tronsoanele comune ale oricărei linii. "
0

#148 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 iulie 2010 - 20:30

Nu ar fi fost mai ok ca aceasta schimbare sa fie anuntata cu cel putin o saptamana inainte? <_< Astfel, ar fi avut si omu' timp sa-si faca ordine prin mersul tramvaielor, mai ales cu schimbarile astea la fiecare vacanta...
0

#149 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 iulie 2010 - 22:22

Las ca asa s-a scos si linia 3 tramvai, de au ramas oamenii cu abonamentele pe o linie inexistenta.
0

#150 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 iulie 2010 - 22:33

Vezi postareaNDY, la 02 iulie 2010 - 20:30, a spus:

Nu ar fi fost mai ok ca aceasta schimbare sa fie anuntata cu cel putin o saptamana inainte? <_< Astfel, ar fi avut si omu' timp sa-si faca ordine prin mersul tramvaielor, mai ales cu schimbarile astea la fiecare vacanta...


In presa si TV locale a ajuns mai repede.
0

#151 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 iulie 2010 - 23:20

Din ce am inteles eu, cu o zi, maxim doua <_<
0

#152 Useril este offline   dorolly2000 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 18 iulie 10

Postat 18 iulie 2010 - 11:55

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 02 iulie 2010 - 11:54, a spus:

Comunicatul oficial:

"Vă informăm că, începând cu data de 01.07.2010, va avea loc modificarea traseelor liniilor 6 şi 10 tramvaie.
Astfel, va avea loc modificarea liniei 6 prin combinarea propriului traseu cu tronsonul Piaţa 700 – Calea Torontalului, adică o porţiune a traseului liniei 10. În aceste condiţii, noul traseul va arăta astfel: Calea Torontalului – Balta Verde – Piaţa 700 – Catedrala Mitropolitană – Piaţa Maria – Piaţa Bălcescu – Sala Olimpia – Banatim – Piaţa Traian – Prefectură – Piaţa 700 – Balta Verde – Calea Torontalului.
De asemenea, pe porţiunea Piaţa 700 – Piaţa Maria – Piaţa Traian, abonamentele vor fi valabile în ambele sensuri pe tronsoanele comune ale oricărei linii. "


Tramvaiul 6, care circula in locul tramvaiului 10, are mari intarzieri si circula foarte prost, uneori astept si jumatate de ora sa vina. Din pacate nu pot lua altceva, ar insemna sa schimb inca un mijloc de transport pentru a ajunge la destinatie. Chiar nu se poate face nimic in sensul acesta?

Va multumesc!
0

#153 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 iulie 2010 - 20:45

O sa transmit cele scrise de tine celor care pot lua masuri.
0

#154 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 10 septembrie 2010 - 18:05

Se va reintroduce linia 10 odata cu inceperea scolii?
0

#155 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 10 septembrie 2010 - 20:10

Tocmai asta ma intrebam si eu... Au auzit multe verziuni, printre care si aceasta. In cazul in care NU se va reinfinta, atunci asta inseamna ca vom avea 2(doua) linii de tramvai desfintate!
0

#156 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 septembrie 2010 - 20:21

Nu am deocamdata informatii despre linia 10.
0

#157 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 septembrie 2010 - 15:57

Bineinteles ca nu se va reintroduce, chiar credeti acest pretext mentionat pentru o nu starni iar un scandal in legatura cu desfiintarea liniilor? S-a avut in vedere acest pretext, lumea s-a consolat cu ideea, iar apoi pretextul este "uitat"...astfel se renunta la acel "scandal".

Oricum, daca s-ar reintroduce linia 10, ar trebui modificata si linia 6 din nou, si iar s-ar produce haos in oras, nimeni nemaistiind cu ce sa mearga.
0

#158 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 septembrie 2010 - 17:46

Vezi postareaNDY, la 12 septembrie 2010 - 15:57, a spus:

Bineinteles ca nu se va reintroduce, chiar credeti acest pretext mentionat pentru o nu starni iar un scandal in legatura cu desfiintarea liniilor? S-a avut in vedere acest pretext, lumea s-a consolat cu ideea, iar apoi pretextul este "uitat"...astfel se renunta la acel "scandal".

Oricum, daca s-ar reintroduce linia 10, ar trebui modificata si linia 6 din nou, si iar s-ar produce haos in oras, nimeni nemaistiind cu ce sa mearga.


Exact. Se merge pe vechea metoda , dar eficienta rau: bazatul pe memoria scurta a prostimii... pardon... a mentalului colectiv romanesc.
0

#159 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 septembrie 2010 - 21:19

Eu inca am intalnit oamnei care asteptau 11-le... :lol: :rofl:
0

#160 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 septembrie 2010 - 16:03

Te cred, multi inca nu stiu de ruta lui 5 si 6, mai ales sensurile acestora prin P-ta 700.
0

Arata acest topic


  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi