Centura de NORD a Timisoarei (extindere la 4 benzi) 12,6 km
#121
Postat 09 august 2010 - 19:30
#122
Postat 09 august 2010 - 20:02
Sunt curios daca au terminat sau nu si pasajul de la Remetea Mare.
#123
Postat 10 august 2010 - 07:07
#124
Postat 11 august 2010 - 00:53

#125
Postat 13 august 2010 - 10:49
#126
Postat 13 august 2010 - 12:26
Era asfalt, doar ca la pasaj inca lucrau, erau oameni si masini(camioane) pe el
#128
Postat 16 august 2010 - 18:24
#129
Postat 22 august 2010 - 14:42
Poate mai vine cineva si aici pentru vreo (re)inaugurare...

#130
Postat 22 august 2010 - 16:38
Citeaza
30% trafic mai scăzut pe Calea Şagului şi Aradului. La această concluzie au ajuns consilierii Direcţiei de Mediu din cadrul Primăriei după ce au măsurat valoarea traficului auto pe Calea Aradului şi Şagului. Acţiunea a avut loc în zilele de marţi 17.08.2010 şi miercuri 18.08.2010, în intervalul orar 13,30-14,30. Valorile de trafic au evoluat odată cu redeschiderea şoselei de centură Arad-Lugoj, în sensul reducerii cu 30% a numărului de autoturisme. Astfel, pentru Calea Aradului numărul de maşini s-a redus de la 2 214 autovehicule (măsurătoarea din 05.08.2010) la 1 646 autovehicule (măsurătoarea din 17.08.2010); respectiv pentru Calea Şagului numărul de maşini s-a redus de la 2 476 autovehicule (măsurătoarea din 10.08.2010) la 2 155 autovehicule (măsurătoarea din 18.08.2010).
nu am prea inteles ce treaba are C. Sagului aici...
Aceasta postare a fost editata de MHN: 22 august 2010 - 16:40
#131
Postat 05 septembrie 2010 - 10:26
Duminica, 05 09 2010
[...]
Varianta ocolitoare nord a Timisoarei are o lungime de 12,6 kilometri, iar valoarea totala a acestei lucrari s-a ridicat la 23 330 786 euro. Banii au fost dintr-un imprumut de la Banca Japoniei de Cooperare Internationala, dar si de la Guvernul Romaniei. Lucrarile au inceput in data de 8 ianuarie 2003 si s-au finalizat sapte ani mai tarziu, in 1 decembrie 2010.
Varianta ocolitoare pe partea de nord a Timisoarei a fost proiectata pe Coridorul IV Paneuropean de Transport pentru a asigura continuitatea intre doua drumuri nationale europene. Este vorba despre DN6 si DN 69.
Prin construirea acestei centuri rutiere ocolitoare se doreste evitarea tranzitarii orasului de catre participantii la trafic pe relatia Lugoj - Timisoara - Arad, in special de traficul greu, descongestionarea traficului pe arterele intens circulate din municipiu, sporirea considerabila a capacitatii de circulatie, reducerea nivelului de poluare din mediul urban si imbunatatirea legaturilor de pe acest traseu.
Centura ocolitoare a Timisoarei are doua poduri, trei pasaje cu o lungime totala de 244 de metri si patru intersectii cu drumuri comunale si judetene, amenajate cu sensuri giratorii, cel dinspre Calea Aradului fiind cel mai mare din tara.
Platforma variantei are 12 metri, din care partea carosabila 2x3,5 metri si acostamente consolidate de 2x2,5 metri. Initial, s-a dorit construirea a patru benzi de circulatie, insa in final s-a decis ca va fi o singura banda pe sens, cu posibilitate de extindere pe viitor.
[...]
Sursa: Agenda
#132
Postat 05 septembrie 2010 - 21:55
#134
Postat 05 septembrie 2010 - 23:01

Multumim pt poze MHN!

#135
Postat 06 septembrie 2010 - 10:33
Pai in ultimele 3 saptamani s-au ocupat doar de montarea parapetilor (care nu sunt putini), trasarea marcajelor si amenajarea spatiului verde (adica au plantat gazon si arbusti, vizibili in imaginea cu bretelele)...
#136
Postat 06 septembrie 2010 - 18:41
#138
Postat 07 septembrie 2010 - 16:22
#139
Postat 07 septembrie 2010 - 17:04
Dar speram sa fie montate astfel de indicatoare si pentru nod.
Cum or fi cerintele din caietul de sarcini.