A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#241
Postat 05 septembrie 2010 - 21:30
Presupun ca pe acest asfalt se va mai turna si un strat de uzura.
#242
Postat 05 septembrie 2010 - 22:01
Erau si paznici in jur care nu s-au prea bucurat vazand ca-mi bag nasul...
Legat de straturile de asfalt, aceeasi impresie o am si eu...
#243
Postat 06 septembrie 2010 - 17:23
Florin.B RATT, la 05 septembrie 2010 - 16:06, a spus:
De pe Licitatii Publice cu privire la segmentul de autostrada de 10km denumit "Ocolitoare Timisoara" intre km 44+500 si km 54+000.
Licitatie Publica - Proiectare si executie varianta de ocolire Timisoara la standard de autostrada km 44+500 la km 54+000
Anunt de intentie numarul 17675/23.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR SA Directia Licitatii Contractare si Servicii Suport, Tel.021.318.66.64, In atentia: Dl. Sorin FUSEA, Director Licitatii Contractare si Servicii Suport, Email: licitatii.fn@andnet.ro, Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Proiectare si executie varianta de ocolire Timisoara la standard de autostrada km 44+500 la km 54+000
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Varianta de ocolire Timisoara la standard de autostrada km 44+500 la km 54+000, Judetul Timis
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Proiectarea si executiaa cca. 9, 5 Km de sector de autostrada, aferent variantei de ocolire Timisoara
Valoarea estimata fara TVA: intre 320, 000, 000 si 400, 000, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233110-3 - Lucrari de constructii de autostrazi (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.08.2010
Durata: 30 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Se vor pune la dispozitie odata cu publicarea Anuntului de participare
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul urmeaza a fi finantat de Guvernul Romaniei cu rambursare din Fondul de Coeziune
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Decizia nr. 3469/2007 de aprobare a Programului Operational Sectorial de Transport
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 14:02
#244
Postat 06 septembrie 2010 - 19:03
#253
Postat 09 septembrie 2010 - 14:23
#254
Postat 09 septembrie 2010 - 14:57

Nu se poate lucra in stilul autostrazii M5 din Ungaria, unde o bucata de aproximativ 40 km intre Budapesta si Kecskemét a fost finalizata in proportie de 50% (un sens) si se circula perfect pe ea in timp ce se lucra la al doilea sens? (normal ca toate pasajele erau terminate si functionale de la inceput)
#256
Postat 20 septembrie 2010 - 22:27

au dat cu asfalt pe 1-2 km ca sa sparga gura presei si atat ca in rest e iarba peste tot si mai au 1 an sa finalizeze

cred ca ar trebuii sa anuleze contractul cu firma constructoare ca sunt amatori. in viteza cu care lucreaza ei puteam sa ne strangem o mana de vecini si tot in ritmul asta "alert" am fi lucrat... diferenta e ca noi am fi amatori iar firma care face lucrare "profesionisti"...
uffff....
Aceasta postare a fost editata de madad: 20 septembrie 2010 - 22:29
#257
Postat 20 septembrie 2010 - 23:03
#258
Postat 21 septembrie 2010 - 09:06

#259
Postat 21 septembrie 2010 - 22:50
Sursa pozelor: radutm - forum SSC
http://www.digitalglobe.com/

Si diferenta intre inceputul lui iulie/sfarsitul lui august:

