DN69 la iesirea din Arad spre Timisoara (unde va fi un nod rutier):
A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
				
						#224
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 26 august 2010 - 15:31
				
						#225
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 26 august 2010 - 21:11
Joi, 25 Martie 2010
Conform unui anunţ de intenţie publicat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) va plăti între 680 şi 780 de milioane de lei, fără TVA, pentru proiectarea şi execuţia a 25,6 km din autostrada Timişoara-Lugoj. Astfel, proiectul pentru sectorul de autostradă Timişoara-Lugoj km 54+000 la km 79+625 urmează să fie finanţat de Guvernul României cu rambursare din Fondul de Coeziune. Data prevăzută pentru începerea procedurilor de adjudecare a fost stabilită la 30 august, iar durata este de 36 luni începând de la data adjudecării contractului.
Sursa: Ziua de Vest
				
						#226
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 27 august 2010 - 16:24
				
						#227
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 27 august 2010 - 17:15
http://www.cnadnr.ro/proiect.php?id=45
Lucrările la tronsonul de autostradă Timişoara-Lugoj încep în martie 2011
30 Iulie 2010
Municipiul de pe Timiş este prins pe harta lucrărilor, iar licitaţia pentru porţiunea dintre Timişoara şi Lugoj va avea loc peste câteva zile. Probleme vor fi cu continuarea acesteia spre Deva, unde construcţia este mai dificilă şi nici nu există banii necesari.
“Tronsonul Nădlac – Arad, care e o porţiune de 39 de kilometri, are o valoare de peste un miliard de lei vechi. Tot în luna august, între Orăştie şi Sibiu, care este o porţiune complicată de 82 de kilometri, vor fi trei loturi licitate, cu o valoare este de peste 600 milioane de euro, şi Timişoara-Lugoj, un lot, în valoare de peste 260 de milioane de euro. Toate acestea vor fi licitate în luna august. Sperăm ca odată cu ultimele modificări pe care le-am făcut să nu mai fie atâtea contestaţii, în aşa fel încât în septembrie - octombrie să adjudecăm aceste lucrări, iar pe perioada de iarnă să se pregătească şantierele, în aşa fel încât la 1 martie, anul viitor, să înceapă lucrările. Mai rămâne până la Sibiu porţiunea Lugoj-Deva, în jur de 100 de kilometri, cu trei porţiuni mai complicate, unde, momentan, nu avem completată o schemă de finanţare“, a spus Berceanu.
Sursa: Redesteptarea
				
						#228
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 27 august 2010 - 18:26
Cei din presa iarasi preiau informatii fara sa verifice cat de cat continutul...
Aceasta postare a fost editata de MHN: 27 august 2010 - 18:27
				
						#230
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 28 august 2010 - 07:35
Licitatie Publica - Proiectare si executie sector de autostrada Timisoara-Lugoj km 54+000 la km 79+625
Anunt de intentie numarul 17674/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: CNADNR SA Directia Licitatii Contractare si Servicii Suport, Tel.021.318.66.64, In atentia: Dl. Sorin FUSEA, Director Licitatii Contractare si Servicii Suport, Email: licitatii.fn@andnet.ro, Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Proiectare si executie sector de autostrada Timisoara-Lugoj km 54+000 la km 79+625
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Sectorul de autostrada Timisoara-Lugoj km 54+000 la km 79+625, Judetul Timis
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Proiectarea si executiaa cca. 25, 625 Km de sector de autostrada, Timisoara-Lugoj
Valoarea estimata fara TVA: intre 680, 000, 000 si 780, 000, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233110-3 - Lucrari de constructii de autostrazi (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.08.2010
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Se vor pune la dispozitie odata cu publicarea Anuntului de participare
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul urmeaza a fi finantat de Guvernul Romaniei cu rambursare din Fondul de Coeziune
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Decizia nr. 3469/2007 de aprobare a Programului Operational Sectorial de Transport
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 13:59
				
						#231
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 28 august 2010 - 10:45
Merci ptr postarea anuntului.
Deci adjudecarea incepe chiar in penultima zi a lunii...
Sunt curios cate saptamani va dura toata procedura aceasta.
				
						#233
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 septembrie 2010 - 09:03
Deva-Simeria si Simeria-Orastie: 33 km (total) | Valoare: 177.921.518,49 euro | Constructor: Strabag-Straco | finalizata
In total: 32,8 km.
detalii tronson
_______________________________________________________
O veste pe cat se poate de buna
De data asta "pe bune": tronsonul de autostradă Deva – Orăştie are în sfârşit un constructor
Vineri 3 sep 2010
Consorţiul Strabag - Straco va construi autostrada Deva – Orăştie. Potrivit lui Adrian Ionescu, directorul pentru autostrazi din cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Nationale din România, noua lege a achiţiilor publice garantează că investiţia nu va mai putea fi oprită de constestaţiile firmelor care au pierdut licitaţia
Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a decis că firma câştigătoare a contractului pentru construirea autostrăzii Deva - Orăştie este asocierea condusă de compania austriacă Strabag. Oferta consorţiului câştigător este de 179 de milioane de euro pentru cei 38 de kilometri de autostradă. Contractul este pe fonduri europene, iar finanţarea UE se ridică la 110 milioane de euro, diferenţa până la 179 de milioane de euro fiind suportată de statul român. Tronsonul face parte din Culoarul IV Pan European.
Potrivit lui Adrian Ionescu, directorul pentru autostrăzi din cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Nationale din România, modificările aduse legii achiţiilor publice permit acum anularea efectului de stagnare generat în ultimii trei ani de contestaţiile firmelor care au pierdut licitaţia. "Sunt prevederi noi care ne-au permis să semnăm contractul cu constructorul desemnat Strabag şi este pentru prima dată când nu mai există nici o piedică în calea derulării investiţiei", a declarat Adrian Ionescu. Adică, şantierul poate încep oricând.
Sursa citată a mai precizat că graficul de lucrări precizează ca dată de inaugurare a lucrării este luna martie 2011, cu un termen de predare de 24 de luni, dar oficialul precizează că firma constructoare are interesul să înceapă lucrările în această iarnă.
Sursa: Adevarul
				
						#234
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 05 septembrie 2010 - 09:33




Sursa pozelor: nenea_hartia - forum SSC
Interesant este ca in aceste planuri oficiale autostrada se opreste la 17km inainte de Lugoj!
				
						#235
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 05 septembrie 2010 - 12:58
In acest sens, vezi:
- centura Arad (aflata in constructie);
- anuntul de intentie pentru Timisoara - Lugoj, segment care are doar 25 de km din cei 35;
- vezi faptul remarcat de catre tine mai sus, cum ca Sectiunea D se opreste la 17 km de Lugoj...
Aceasta postare a fost editata de MHN: 05 septembrie 2010 - 12:58
				
						#236
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 05 septembrie 2010 - 13:45
MHN, la 05 septembrie 2010 - 12:58, a spus: 
In acest sens, vezi:
- centura Arad (aflata in constructie);
- anuntul de intentie pentru Timisoara - Lugoj, segment care are doar 25 de km din cei 35;
- vezi faptul remarcat de catre tine mai sus, cum ca Sectiunea D se opreste la 17 km de Lugoj...
As mai adauga ca intre centrul Timisoarei si centrul Lugojului sunt de fapt 60km, din care se vor realiza doar 25km calculati de domniile de la CNADNR.
				
						#238
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 05 septembrie 2010 - 16:41
Tronsonul de 10km dintre Giarmata (km44+000) si Izvin (km54+000) este considerara "centura ocolitoare" si cel mai probabil va avea un alt constructor.
				
						#239
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 05 septembrie 2010 - 19:48
La fel, constructor diferit si pentru centura Lugoj... cealalta, daca se mentine acest scenariu.

 Ajutor
			
		














