Despre tramvaie in general
#1201
Postat 23 august 2010 - 20:11
#1204
Postat 01 septembrie 2010 - 22:02
#1205
Postat 01 septembrie 2010 - 22:12

#1206
Postat 01 septembrie 2010 - 22:18
#1207
Postat 02 septembrie 2010 - 08:51
alecs, la 23 august 2010 - 00:48, a spus:
Ca sa intelegem exact, s-a pus reclama si pe #3704, un lucru interesant dat fiind faptul ca este alb-violet

#1208
Postat 02 septembrie 2010 - 11:11
In afar de culoare, difera cam totul pe ea

#1209
Postat 02 septembrie 2010 - 21:57
Daca 3704 nu are nevoie de RK...pe interior e PRAF (daca are in total 10 pernite pe scaune, e mult...).
Nu imi mai aminti de 3505...

#1210
Postat 03 septembrie 2010 - 11:38
#1211
Postat 03 septembrie 2010 - 12:52
Citeaza
Stirea este veche, chiar daca are o data recenta.
#1213
Postat 04 septembrie 2010 - 08:40

#1214
Postat 04 septembrie 2010 - 12:50


#1215
Postat 04 septembrie 2010 - 16:12
Editare ulterioara: aici avem o povestire a unui turist german venit la pozat tramvaie in Timisoara. Si el scoate in evidenta la 3509 ca nu are numar de parc: http://www.drehschei...d.php?5,4975827
Si daca tot am ajuns la subiectul 3704, care are roti cu laturi (in urma incidentelor in care suspensiile puscau, si vagonul se lasa atat de jos incat rotile nu se mai puteau invarti, si in halul asta era tarat, fie pana la linia moarta de la aem/iot fie pana in depou), putem face legatura cu noul membru in grupul vagoanelor cu suspensii puscate si cu roti cu laturi: remorca lui 3509 (nu ii stiu numarul de parc - are aceeasi soarta nenorocita a reclamei care il face anonim).
Aceasta postare a fost editata de sorin_vd4ratt: 04 septembrie 2010 - 18:06
#1216
Postat 04 septembrie 2010 - 18:11

#1219
Postat 12 septembrie 2010 - 15:50
