
Autobuzele Mercedes Conecto G
#462
Postat 04 august 2010 - 07:20
#463
Postat 04 august 2010 - 16:28
Florin.B RATT, la 04 august 2010 - 07:20, a spus:
Oare cum ar trebui să arate un astfel de elevator? Actualele Conecto cântăresc 18 tone. Cel mai probabil, articulatele vor sări de 25.
Ce se va întâmpla atunci când elevatorul se va defecta? Chemăm macaraua de la "deraieri" să ridice autobuzele? Şi apropo'. Care o fi preţul elevatorului? Nu de alta, dar m-am apucat din nou să număr autobuzele care stau pe chituci în garaj, din lipsă de cauciucuri. Am ajuns la 7, iar perspectiva nu e de loc roză.
#464
Postat 04 august 2010 - 18:08
#467
Postat 19 august 2010 - 11:40

Citeaza
Sursa: Agenda
#469
Postat 22 august 2010 - 03:13
NDY, la 22 august 2010 - 01:16, a spus:

Nu e chiar atât de minunat. La 15 septembrie încep şcolile, iar parcul de autobuze este la pământ. Faţă de 15 iunie, numărul unităţilor disponibile a scăzut considerabil. 6 Ikarusuri au fost casate, iar 9 Mercedesuri sunt trase pe dreapta.
Dacă articulatele ajung abia la sfârşitul lui septembrie, înseamnă că vor intra în circulaţie doar pe la sfârşitul lui octombrie, fiind necesare lucrările de instalare a sistemului GPS şi a validatoarelor, precum şi formalităţile necesare înscrierii lor în circulaţie.
Deci, timp de o lună şi jumătate nu vom avea suficiente maşini pt acoperirea traseelor.
#471
Postat 22 august 2010 - 09:20
#476
Postat 22 august 2010 - 11:23
Chagall, la 22 august 2010 - 11:02, a spus:
Păi, hai să vedem:
41650 a fost pus la gard pt ambreiaj. Între timp a devenit magazie de piese de schimb. Şi a rămas fără de roţi.
41630 are un suport al motorului, rupt. Tot magazie de piese, şi tot fără roţi.
41646 are parbrizul spart şi lipsă un simering la caseta de direcţie. Un astfel de simering costă 70 de lei. Fără roţi.
41651 lipsă cauciucuri. Nu cunosc dacă s-au luat şi alte piese de pe el.
41629 idem.
41670 idem.
41669 face doi ani de când stă pe dreapta. E atât de descompletat încât repunerea în circulaţie ar costa mai mult decât achiziţionarea unuia nou.
41662 lipsă cauciucuri.
Mai este unul dar nu-mi amintesc acum numărul de circulaţie.
Cred că este inoportun să precizez că niciunul dintre ele nu are roţi.
Tot e bine că s-au găsit bani pt achiziţionarea de benzi autocolante fosforescente.
L-am identificat şi pe cel de-al 9-lea. E vorba de 41640. Lipsă cauciucuri.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 august 2010 - 15:24
#478
Postat 22 august 2010 - 12:03
dAImon, la 22 august 2010 - 11:45, a spus:
Îmi asum responsabilitatea unui răspuns, în locul celui a domnului Florin.
Totul depinde de data la care cele 10 autobuze vor ajunge în Timişoara. Presupunând că demersurile către poliţie, ARR, RAR şi firmele de asigurări se vor desfăşura în paralel cu montarea celor trebuincioase, consider că în aproximativ două săptămâni de la sosirea lor, primele (nu toate) autobuze vor putea intra în serviciu. Depinde foarte mult de felul în care se va implica primăria. E vorba de mişcat un munte de hârtii.
Aştept cu interes şi părerea domnului Florin.
Dacă formalităţile se vor fi încheiat, cred că i se va da drumul în traseu oricărui autobuz căruia i s-au făcut toate lucrările necesare. Cel mai probablil, vom beneficia de serviciile lor treptat, câte unul pe zi, sau la două zile. Bineînţeles, exceptând situaţia în care primarul va dori să-şi asume realizarea printr-o festivă tăiere de panglică, în faţa tuturor celor 10 autobuze, sau mai ştii, a tuturor celor 30. Îl suspectez pe primar de capabilitatea sacrificării transportului public, în favoarea făuririi unei imagini electorale.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 august 2010 - 12:18
#480
Postat 22 august 2010 - 13:09
Chiar nu mai faceau fata ?
Si de pe autobuze, de ce s-au luat pies ? Nu trebuia luat nimica, ci asteptat pana vor fi bani, si luate piese noi !!!