
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#401
Postat 14 august 2010 - 18:45

#402
Postat 14 august 2010 - 19:02
emilut, la 14 august 2010 - 18:29, a spus:
Iti multumesc, dar nu sunt adeptul blogurilor si mai ales al lui Tolcea.

emilut, la 14 august 2010 - 18:29, a spus:
Nu-i nici un deranj, stai linistit, doar ca din pacate ziarul nu are site .

dAImon, la 14 august 2010 - 18:45, a spus:

Iti dau exemplarul meu daca-l vrei.

Era o domnisoara in centru care impartea la trecatori.
#403
Postat 14 august 2010 - 20:03
Chagall, la 14 august 2010 - 19:02, a spus:

Nu-i nici un deranj, stai linistit, doar ca din pacate ziarul nu are site .

Iti dau exemplarul meu daca-l vrei.

Era o domnisoara in centru care impartea la trecatori.
Eu mă mulţumesc şi cu o scanare a paginilor ziarului. Mulţumesc anticipat.
Din câte cunosc, Tolcea nu este un nabab dezinteresat, aşa că, nu prea cred să fie în postura de a finanţa o publicaţie gratuită.
#404
Postat 14 august 2010 - 21:01

#405
Postat 14 august 2010 - 21:23
Chagall, la 14 august 2010 - 21:01, a spus:

Domnul meu! De la a aprecia pozitiv activitatea şi structura morală a cuiva, şi până la a fi fanul acelui cuiva, este cale lungă.
De exemplu, nu văd niciun impediment în a deveni "fanul" tău, dacă îmi vei da suficiente motive să o fac.
Chiar aici pe forum, mi-am croit un fel de ierarhie a userilor care îmi plac. Fără intenţia de a-ţi gâdila orgoliul, te anunţ că te numeri printre ei.
Nu că părerea mea ar fi definitorie şi decisivă! E doar o părere personală.
#406
Postat 14 august 2010 - 22:03
#407
Postat 14 august 2010 - 22:18
Chagall, la 14 august 2010 - 22:03, a spus:
Să înţeleg că lucrezi (lucraţi) la UVT? Dacă da, şi eşti (sunteţi) cadru universitar, va trebui să-mi revizuiesc atitudinea şi limbajul. Voi aborda de acum dialogul folosindu-mă de persoana a doua, plural.
Pe Tolcea nu îl cunosc în persoană, ci doar din auzite şi citite. Impresia pe care mi-a lăsat-o a fost una foarte favorabilă lui. Mi s-a mai spus că e un tip cu o atitudine draconică, şi care detestă corupţia. Să fie adevărat?
#408
Postat 15 august 2010 - 06:17
Dar daca tot vorbim despre dl. Tolcea, si mie mi-au confirmat multi din studentii lui ca este sau cel putin pare un tip integru.

#409
Postat 15 august 2010 - 10:46
dAImon, la 15 august 2010 - 06:17, a spus:
Dar daca tot vorbim despre dl. Tolcea, si mie mi-au confirmat multi din studentii lui ca este sau cel putin pare un tip integru.

Doar puţin offtopic.

#410
Postat 16 august 2010 - 10:40
Citeaza
Regia Autonoma de Transport Timisoara (RATT) a initiat in 2009 procedurile de atribuire pentru cateva contracte de proiectare. Regia a platit 602.000 de lei firmelor IPROTIM si Longhersin pentru realizarea a 9 studii de fezabilitate. Documentatiile vizeaza reabilitarea liniilor de tramvai si a tramelor stradale pe anumite portiuni de pe str. Stefan cel Mare, Calea Stan Vidrighin, Calea Buziasului, Bd. Cetatii, Calea Bogdanestilor, str. Spitalul Nou, str. Ana Ipatescu - Victor Hugo - Alunis - Drubeta, Ardealul si str. Ioan Slavici - Polona. Aceste obiective de investitii vor fi promovate de catre Primaria Timisoara, in calitate de investitor si beneficiar, in vederea accesarii fondurilor europene. Dintre cele noua studii de fezabilitate, doua au fost promovate in cadrul „Listei proiectelor prioritare privind necesitatea absorbtiei fondurilor nerambursabile”. Este vorba despre cele care vizeaza str. Stefan cel Mare si str. Ioan Slavici - Polona, avand ca termen-limita septembrie, respectiv octombrie, pentru finalizarea documentatiilor aferente etapei de sustinere la Agentia pentru Dezvoltare Regionala (ADR). In 2010, RATT a platit sau urmeaza sa plateasca pentru intocmirea altor trei studii de fezabilitate care vizeaza infrastructura transportului de calatori. Astfel, aproape 40.000 de lei din suma totala de 128.300 de lei au fost platiti anul trecut din bugetul local firmei IPROTIM pentru documentatia „Linie de troleibuz pe str. Lidia”, care este in curs de elaborare. Studiul de prefezabilitate „Ridicarea liniei CF pe estacada in municipiul Timisoara” costa in total 285.600 de lei, din care anul acesta au fost achitati proiectantului, firma Longhersin, 250.000 de lei de la bugetul local. Un alt studiu de fezabilitate, „Extindere linie de tramvai Mosnita”, contractat anul trecut de la firma Halcrow Romania SRL, costa 107.000 de lei, iar termenul de finalizare este decembrie 2010. Acesta investitie se afla pe lista proiectelor prioritare si in august 2011 va fi sustinuta la ADR. Deocamdata, niciunul dintre proiectele care are la baza aceste studii de fezabilitate nu a fost demarat.
Citat din agenda
#411
Postat 17 august 2010 - 01:07
#412
Postat 17 august 2010 - 13:43
NDY, la 17 august 2010 - 01:07, a spus:
Nimeni nu se apucă de "agăţat fire", cât timp există un proiect pt modernizarea străzii Lidia. Firele nu se agaţă de copaci. Este nevoie de stâlpi de susţinere. Cine s-ar apuca de plantat stâlpi, ştiind că peste câteva luni aceştia vor fi smulşi pt a fi relocaţi.
În ce priveşte sumele alocate studiilor de tot felul, sunt şi eu de acord că sunt enorme şi nejustificate.
#413
Postat 17 august 2010 - 21:45
#414
Postat 17 august 2010 - 22:02
Pai banii care ii primim de la UE sunt mai putini decat pierdem pe studii facute aiurea si platite scump

#415
Postat 18 august 2010 - 01:15
#416
Postat 18 august 2010 - 07:54
NDY, la 17 august 2010 - 22:02, a spus:
Pai banii care ii primim de la UE sunt mai putini decat pierdem pe studii facute aiurea si platite scump

Mai, din cate stiu eu, nici un singur bloc are parte comuna cu str. Lidia, de la bucla lui 15 19, si bucla lui 16. 1 la mana. 2 la mana de ce crezi tu ca e asa simplu sa "pui niste fire". Vorbim de stalpi, fire de sustinere, si o strada in schimbare permanenta, si care are nevoie de o reasfaltare urgenta!
#417
Postat 18 august 2010 - 09:16
Presupun ca intreaga lucrare pe langa constructia celor 900m de cablu tras, mai implica si o alimentare suplimentarea de la Enel, alimentare care se realizeaza printr-o retea electrica subterana de la statia electrica de langa AEM. Pe tot acest tronson, de la AEM pana la bucla de intoarcere a firobuzului 16, trebuie tras o linie electrica de alimentare sub pamant, plus transformatoarele electrice de la capete.
Pe scurt, ceea ce doresc sa subliniez, este ca sunt multe aspecte auxiliare care trebuiesc luate in considerare, daca se doreste sa se faca o lucrare de calitate si de durata. Altfel montam inca 6 stalpi, tragem firele si facem o improvizatie de toata frumusetea, riscand sa asistam pe viitor la pene de curent tot mai frecvente.
Realizarea unui studiu de fezabilitate implica multi factori pana la cel mai mic detaliu, iar toate aceste aspecte costa.
#418
Postat 18 august 2010 - 18:17

A, scuze...nu stiu de ce eram cu gandul la strada Lidia, insa in sensul celalalt

De ce cabluri subterane/transformatoare etc.? Nu se poate prelungi firul intre buclele celor 3 troleibuze fara nimic suplimentar? Sau nu "duce" reteaua?
Si inca ceva...daca se vor uni cele 2 capete, vom asista iar la o renuntare de linie (15/16)? Sau unul dintre ele va merge pe un sens al "cercului" care se formeaza si celalalt pe al doilea sens?
#419
Postat 18 august 2010 - 18:20
19 ramane neschimbat, introcandu-se la actualul capat. Insa 15, va veni ca si acuma pe Martirilor, apoi Lidia, Soarelui, Judetean, Cluj, si la 16 invers, Judetean, Soarelui, Lidia, Martirilor. Teoretic se vor pastra sensurile de retur de la Grozavescu.
#420
Postat 18 august 2010 - 21:56
