STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#681 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 13 iulie 2010 - 13:38

Vezi postareacseh_17, la 13 iulie 2010 - 13:21, a spus:

Nu inteleg unde bati... :)


Am terminat de editat mesajul. Vroiam sa spun ca avem si pantografe albastre de tipul Shunck. Aceste pantografe sunt mai performante si din fabrica primesc patina de GRAFIT.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 15 iulie 2010 - 21:11

0

#682 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 27 iulie 2010 - 23:56

RATB sa apucat de TURISM ECUMENIC


TURISM ECUMENIC

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si Regia Autonoma de Transport Bucuresti au incheiat un protocol care prevede promovarea zonelor turistice din jurul Bucurestiului.
Incepand cu data de 01.08.2010, 9 linii pilot vor face legatura intre Bucuresti - terminalele Piata Presei Libere, Str. Sf. Vineri si Ghencea - si urmatoarele zone turistice:
Manastirea Caldarusani, Manastirea Balamuci, Manastirea Cernica, Manastirea Pasarea, Manastirea Ciorogarla, Biserica Adormirea Maicii Domnului - Calugareni, Parcul National Comana, Manastirea Sfintii Voievozi Hulubesti, Manastirea Sf. Gheorghe - Branistari.
Pretul unui bilet dus - intors este de 15 lei.
Pentru inceput aceste curse vor circula la sfarsit de saptamana si in sarbatorile religioase.
Pe masura ce exigentele si cerintele publicului calator vor creste, acest proiect se va dezvolta.

Pentru a vizualiza traseele, accesati pliantul, pag.1 si pag.2 puse la dispozitia utilizatorilor.

RATB
0

#683 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 iulie 2010 - 03:02

In principiu o idee de salutat! Dar vor avea destui clienti pentru toate manastirile? Nu-s chiar putine.
0

#684 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 28 iulie 2010 - 17:55

Chiar ca de laudat ideea! :(
0

#685 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 iulie 2010 - 21:36

Da, foarte buna ideea! Ar merge si la noi asa ceva, pacat ca nu avem obiectivele de vizitat :(
0

#686 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 iulie 2010 - 21:43

Eu zic ca avem destule. :(
0

#687 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 iulie 2010 - 01:05

Sa nu deturnam topicul, totusi.
0

#688 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 02 august 2010 - 22:28

Va pot spune un singur lucru: liniile ecumenice "Tanacu and company" au avut un real succes.
0

#689 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 03 august 2010 - 12:18

Tramvaiul Bucur LF s-a reintors in traseu fiind tinut cateva zile in depou pentru niste mici revizii.

A ajuns la 33.500 km.

FILM:
Imagine postata

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 03 august 2010 - 12:41

0

#690 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 04 august 2010 - 11:51

Ieri, am primit pe e-mail, un comunicat de presa:

info@ratb.ro
către mine


Proiectul liniilor turistice, initiat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si Regia Autonoma de Transport Bucuresti, a demarat duminica, 01 august 2010, pe 9 trasee, unde participantii au vizitat Manastirea Caldarusani, Manastirea Balamuci, Manastirea Cernica, Manastirea Pasarea, Manastirea Ciorogarla, Biserica Adormirea Maicii Domnului din Calugareni, Biserica Sf. Ilie din Calugareni, Biserica Sfintii Voievozi din Hulubesti, Manastirea Sf. Gheorghe din Branistari, Manastirea Comana si Parcul Natural Comana. Exigentele publicului calator si micile probleme aparute au fost retinute si vor fi remediate in vederea imbunatatirii calitatii transportului pe aceste trasee. Dat fiind faptul ca acest proiect s-a bucurat de un real succes in randul calatorilor, liniile turistice vor functiona si vineri, 06.08.2010, cu ocazia sarbatorii religioase "SCHIMBAREA LA FATA". De asemenea, autobuzele vor circula pe traseele turistice si in zilele de sambata (07.08.2010) si duminica (08.08.2010). Programul liniilor turistice este urmatorul: 1. T1: Terminalul Ghencea (plecare la ora 8.30) -Piata Presei Libere-Manastirea Caldarusani - Manastirea Balamuci. Pe retur, plecarea de la Manastirea Balamuci este la ora 14.30. 2. T2: Terminalul Piata Sf. Vineri (plecare la ora 8.40)- Terminalul Piata Presei Libere- Manastirea Caldarusani-Manastirea Balamuci. Pe retur, plecarea de la Manastirea Balamuci este la ora 14.20. 3. T3: Terminalul Ghencea (plecare la ora 8.40) -Terminalul Piata Sf. Vineri-Granitul-Manastirea Cernica�Manastirea Pasarea. Pe retur, plecarea de la Manastirea Pasarea este la ora 15.00. 4. T4: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.40) -Terminalul Piata Sf. Vineri- Granitul-Manastirea Cernica-Manastirea Pasarea. Pe retur, plecarea de la Manastirea Pasarea este la ora 15.10. 5. T5: Terminalul Piata Sf. Vineri (plecare la ora 8.45) -Terminalul Ghencea-Manastirea Ciorogarla. Pe retur, plecarea de la Manastirea Ciorogarla este la ora 15.10. 6. T6: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.40) -Terminalul Ghencea-Manastirea Ciorogarla. Pe retur, plecarea de la Manastirea Ciorogarla este la ora 15.20. 7. T7: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.30) -Terminalul Ghencea-Biserica Adormirea Maicii Domnului din Calugareni-Biserica Sf. Ilie din Calugareni-Biserica Sf. Voievozi din Hulubesti. Pe retur, plecarea de la Biserica Sf. Voievozi din Hulubesti este la ora 15.00. 8. T8: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.40) -Terminalul Piata Sf. Vineri- Biserica Adormirea Maicii Domnului din Calugareni-Biserica Sf. Ilie din Calugareni-Biserica Sf. Voievozi din Hulubesti. Pe retur, plecarea de la Biserica Sf. Voievozi din Hulubesti este la ora 14.15. 9. T9: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.30) -Terminalul Ghencea-Biserica Sf. Gheorghe din Branistari-Manastirea Comana-Parcul Natural Comana. Pe retur, plecarea de la Parcul Natural Comana este la ora 14.30. Pretul unui bilet dus - intors este de 15 lei.




Totodata, la solicitarea Ro-Trans, in urma cu cateva zile am primit o nota informativa cu privire la plata calatoriei:


Stimate domnule Sandu Iasmin Radu,

Referitor la solicitarea dumneavoastra, va transmitem ca, pentru inceput, titlul de transport ABONAMENT TURISM ECUMENIC, in valoare de 15 lei, valabil pentru o calatorie dus-intors, poate fi incarcat atat pe cardul ACTIV nominal, cat si pe cardul ACTIV nenominal, de la centrele de emitere si reincarcare carduri amplasate la terminalele de la care pornesc in curse liniile turistice.

In cazul in care, pe parcursul derularii proiectului, vor fi modificari in ceea ce priveste modul de achizitionare a acestui titlu de transport sau diversificarea ofertei tarifare, vom anunta modificarile pe site-ul www.ratb.ro.

Cu respect,
Anca Alvirescu

Serviciul Relatii Publice RATB.





Va asteptam in Bucuresti pentru o plimbare cu liniile turistice ale RATB-ului!

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 04 august 2010 - 11:54

0

#691 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 07 august 2010 - 07:35

Vezi postareaIasmin, la 13 iulie 2010 - 00:27, a spus:

A inceput modernizarea vagoanelor V3A-93 in V3A-93-CH-PPC, primul vagon fiind #204. La modernizarea V3A-93 in Choppere se va pastra caroseria actuala aducandu-se cateva modificari la aceasta.

Într-adevăr, s-au modificat caroseria şi şasiul deja existente, nu s-au refăcut de la zero vagoanele #204 şi #076... dar se pare că nu te-ai informat foarte bine, ,,noile" tramvaie vor avea motoare de curent alternativ şi invertoare, deci probabil se vor chema V3A-93-CA-PPC sau ceva asemănător (of, de unde tot scot denumirile astea lungi, V3A-PPC1 şi V3A-PPC2 nu suna mai bine?). Să transformi un V3A-93 într-un chopper nu prea e posibil... V3A-93-ul e un tramvai, chopperul e un variator de tensiune continuă, deci un echipament electronic.

Citeaza

La V2A-urile modernizate s-a construit caroseria de la zero.

De fapt, s-a construit tramvaiul de la zero. De aia #4032 a rămas în depou până a intrat V3A-93-CH-PPC #4032 în traseu, apoi şi-au dat seama că au 2 tramvaie cu acelaşi număr de parc şi de înmatriculare (!) şi şi-au introdus toate părţile corpului în ideea păstrării unui V2A pentru un eventual muzeu, aşa că l-au dus la URAC şi au desăvârşit casarea în vreo 2 zile, să fie siguri că nimeni nu vede vechiul #4032.
Apropo de muzeu, în (fosta) secţia de reparaţii autobuze din URAC se execută renovarea Lohnerului (vorba vine Lohner, la origini a fost un vagon pe boghiuri (!) produs de Tatra (!!) pe la 1900 şi ceva) #6502, vagon ce a fost adus cam greu în URAC (deh, aşa-i când ai cutii de osie cu cuzineţi şi ţii vagoanul nemişcat câţiva ani şi nu pui alt ulei: blochezi osiile). Ei bine, acest vagon care va fi perfect funcţional (!) zică-se că va fi dus pe trailer şi amplasat în curtea bazei sportive din Str. Trapezului. Cu banii băgaţi în renovarea dpdv tehnic a acestui vagon se putea cosmetiza V2A-ul #4032 şi, eventual, să fie el amplasat în curte, dacă tot nu vroiau să mai circule.

Aaa... şi apropo de tramvaie făcute de la zero: pe linia 44 încă circulă V2A-2S #4042, iar în depou face manevre V2A-2S #4039, radiat din circulaţie. Prin curtea URAC-ului se plimbă două V3A-93-2S cu numerele #4039 şi #4042, neînmatriculate încă la primărie.
0

#692 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 07 august 2010 - 07:43

Vezi postareaWegmann, la 28 iulie 2010 - 03:02, a spus:

In principiu o idee de salutat! Dar vor avea destui clienti pentru toate manastirile? Nu-s chiar putine.


Probabil dacă preţul nu ar fi cât un abonament urban pe o săptămână (bine... ăla e 17 RON, dar dacă la 15 RON adaugi un card de unică folosinţă de 1,6 RON sau un card Activ nenominal de 3 RON, tot la valoarea aia ajungi) ar avea clienţi. Aşa... la Cernica poţi merge cu duba cu 2 RON, la fel la Ciorogârla şi Pasărea. Chestia e că distanţele sunt diferite, dar RATB a pus acelaşi preţ pentru Cernica (aflată la fix 6km de Cora Pantelimon, până unde poţi merge cu orice tramvai sau autobuz normal sau cu metroul) ca şi pentru Comana sau Căldăruşani.

Altă distracţie e că trebuie să te întorci cu autobuzul în care ai validat. Iar autobuzul stă 4-5 ore la capătul liniei, la obiectivele de pe traseu stă doar 10 minute (asta în condiţiile în care la Cernica, de la poarta mănăstirii şi până la biserică sunt 600 m). Desigur, poţi rămâne acolo şi eşti recuperat la întoarcere (sau iei dubă, taxi, autostop etc. până la capătul traseului, unde staţionează autobuzul), dar tot 15 RON te costă.
0

#693 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 11 august 2010 - 08:43

Vezi postareaDr2005, la 07 august 2010 - 07:35, a spus:

Într-adevăr, s-au modificat caroseria şi şasiul deja existente, nu s-au refăcut de la zero vagoanele #204 şi #076... dar se pare că nu te-ai informat foarte bine, ,,noile" tramvaie vor avea motoare de curent alternativ şi invertoare, deci probabil se vor chema V3A-93-CA-PPC sau ceva asemănător (of, de unde tot scot denumirile astea lungi, V3A-PPC1 şi V3A-PPC2 nu suna mai bine?). Să transformi un V3A-93 într-un chopper nu prea e posibil... V3A-93-ul e un tramvai, chopperul e un variator de tensiune continuă, deci un echipament electronic.

Te-ai bagat si tu peste o luna de zile in discutie ca musca...
La 13 Iulie 2010 nu se zvonea despre proiectul V3A-93-CA-PPC!!! Primele "vesti" de productia "noilor" tramvaie in CA a aparut pe 24 IULIE 2010, deasemenea tot pe RO-TRANS: http://www.ro-trans....ic,3631.0.html.


Vezi postareaDr2005, la 07 august 2010 - 07:43, a spus:

[...]

Altă distracţie e că trebuie să te întorci cu autobuzul în care ai validat. Iar autobuzul stă 4-5 ore la capătul liniei, la obiectivele de pe traseu stă doar 10 minute (asta în condiţiile în care la Cernica, de la poarta mănăstirii şi până la biserică sunt 600 m). Desigur, poţi rămâne acolo şi eşti recuperat la întoarcere (sau iei dubă, taxi, autostop etc. până la capătul traseului, unde staţionează autobuzul), dar tot 15 RON te costă.

Mai baga doua ore si gata... (sa te simti tu bine)
Normal ca domnul DOCTOR de boghiuri a exagerat din nou: Autobuzelele liniilor respective nu stau pe la capete de linii cate 3-4-6 ore ci maxim o ora si un pic. Pe traseu se opresc la fiecare punct turistic unde stationeaza cateva minute; vrei sa confruntam GPS-ul AUTOBUZELOR???

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 11 august 2010 - 08:50

0

#694 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 11 august 2010 - 09:20

Mama lui de GPS ca tare bine merge.Aaaa si vezi ca RATB nu se ia dupa Thoreb.Asa ca "lasa-neeeeee lasa-neeeeeeeee" :clap2:
Sa fie ele de lini ecumenice ca pentru turistica de Bucuresti nu sau gasit autobuze dar pentru Ecumenicele lui Udrea sau gasit imediat.
0

#695 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 august 2010 - 21:09

Am topicul in vizor! Sper sa pastram un ton decent in continuare. :clap2:
0

#696 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 11 august 2010 - 22:47

Vezi postareaEta Floreasca, la 11 august 2010 - 09:20, a spus:

Mama lui de GPS ca tare bine merge.Aaaa si vezi ca RATB nu se ia dupa Thoreb.Asa ca "lasa-neeeeee lasa-neeeeeeeee" :clap2:
Sa fie ele de lini ecumenice ca pentru turistica de Bucuresti nu sau gasit autobuze dar pentru Ecumenicele lui Udrea sau gasit imediat.


Vorba soferilor: Cand intram in padure dispare semnalul GPS; ghideaza-te dupa el daca mai poti. :)







"CINE-a pus COPACU IN DRUM, ala n-a fost om sanatos...."
Numai in BUCURESTI ti se poate intampla: DOMNULE DOCTOR, de ce aveti nasul atat de mare?!? :baby: :msg-72:

Artera Putul lui Craciun (sens Bd. Ion Mihalache). Pe acesta strada circula linia 42, facandu-se si deasemenea retragerea vagoanelor liniei 41 catre Depoul Bucurestii Noi.

Problema majora intampina de toti vatmanii reprezinta un copac pe care piesa pantografului o atinge de fiecare data cand circuli pe strada respecitva. Exista mari sanse sa rupi pantograful daca atingi pomul la o viteza mai mare de 10 km pe ora. Nimeni nu s-a sesizat pana acum!

FILM:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 11 august 2010 - 23:09

0

#697 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 11 august 2010 - 23:07

Numai in padure?
Cate autobuze sunt care nu mai le face legatura cu satelitul?Iar pana se misca Thorebul :ico4: :whistle:
0

#698 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 11 august 2010 - 23:09

Vezi postareaEta Floreasca, la 11 august 2010 - 23:07, a spus:

Numai in padure?
Cate autobuze sunt care nu mai le face legatura cu satelitul?Iar pana se misca Thorebul :ico4: :whistle:


AMIN!

TREBUIE REZOLVATA PROBLEMA DINTRE PANTOGRAF SI COPAC! :P MUTAM LINIA sau taiem copacul?!?

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 11 august 2010 - 23:10

0

#699 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 14 august 2010 - 22:46

N-am de gând să mă cert cu nimeni, iată comunicatul oficial de la RATB despre traseele turistice, cu programul la care am făcut referire (adică cel de week-endul trecut, week-endul ăsta nu ştiu cum s-au descurcat; pe la 9:00 veneau 3 Citaro spre Ghencea):

http://www.ratb.ro/i...re&id_stire=429

Cu ocazia sarbatorii religioase 'SCHIMBAREA LA FATA', vineri, 06 august 2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti si Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, vor pune la dispozitia calatorilor, 9 trasee turistice care vor asigura legatura intre Bucuresti si Manastirea Caldarusani, Manastirea Balamuci, Manastirea Cernica, Manastirea Pasarea, Manastirea Ciorogarla, Biserica Adormirea Maicii Domnului din Calugareni, Biserica Sf. Ilie din Calugareni, Biserica Sfintii Voievozi din Hulubesti, Manastirea Sf. Gheorghe din Branistari, Manastirea Comana si Parcul Natural Comana.

De asemenea, autobuzele vor circula pe traseele turistice si in zilele de sambata (07.08.2010) si duminica (08.08.2010).

Precizam ca, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si Regia Autonoma de Transport Bucuresti au stabilit ca, liniile turistice sa functioneze in fiecare week-end, precum si cu ocazia oricarui eveniment religios important.

Programul liniilor turistice este urmatorul:

1. T1: Terminalul Ghencea (plecare la ora 8.30) - Piata Presei Libere - Manastirea Caldarusani - Manastirea Balamuci. Pe retur, plecarea de la Manastirea Balamuci este la ora 14.30.

2. T2: Terminalul Piata Sf. Vineri (plecare la ora 8.40 - Terminalul Piata Presei Libere - Manastirea Caldarusani - Manastirea Balamuci. Pe retur, plecarea de la Manastirea Balamuci este la ora 14.20.

3. T3: Terminalul Ghencea (plecare la ora 8.40) - Terminalul Piata Sf. Vineri - Manastirea Cernica - Manastirea Pasarea. Pe retur, plecarea de la Manastirea Pasarea este la ora 15.00.

4. T4: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.30) - Terminalul Piata Sf. Vineri Manastirea Cernica - Manastirea Pasarea. Pe retur, plecarea de la Manastirea Pasarea este la ora 15.10.

5. T5: Terminalul Piata Sf. Vineri (plecare la ora 8.45) - Terminalul Ghencea - Manastirea Ciorogarla. Pe retur, plecarea de la Manastirea Ciorogarla este la ora 15.10.

6. T6: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.40) - Terminalul Ghencea - Manastirea Ciorogarla. Pe retur, plecarea de la Manastirea Ciorogarla este la ora 15.20.

7. T7: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.30) - Terminalul Ghencea - Biserica Adormirea Maicii Domnului din Calugareni - Biserica Sf. Ilie din Calugareni - Biserica Sf. Voievozi din Hulubesti. Pe retur, plecarea de la Biserica Sf. Voievozi din Hulubesti este la ora 15.00.

8. T8: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.40) - Terminalul Piata Sf. Vineri - Biserica Adormirea Maicii Domnului din Calugareni - Biserica Sf. Ilie din Calugareni - Biserica Sf. Voievozi din Hulubesti. Pe retur, plecarea de la Biserica Sf. Voievozi din Hulubesti este la ora 14.15.

9. T9: Terminalul Piata Presei Libere (plecare la ora 8.30) - Terminalul Ghencea - Biserica Sf. Gheorghe din Branistari - Manastirea Comana - Parcul Natural Comana. Pe retur, plecarea de la Parcul Natural Comana este la ora 14.30.

Faceţi voi calculul cât au stat autobuzele la cap de linie.
Să luăm exemplu T5: pleacă de la Sf. Vineri la 8:45, ajunge la Ghencea pe la vreo 9:30, iar la Ciorogârla la maxim 10:30 (hai să zicem că merge cu 15 la oră pe autostradă şi ajunge la 11). Şi pleacă la 15:10... dacă asta-i o oră şi un pic...

Azi erau destul de pline ,,ecumenicele", câte 15-20 de călători în fiecare autobuz văzut (adică 3 autobuze, 2 le vedeţi mai jos). Cred că cine nu ştie, dă banu'... 15 RON până la Ciorogârla este enorm... nu mai zic că dacă ai abonament general pe RATB (sau stai în Dr. Taberei ori Militari) e chiar furt pe faţă, având în vedere că biletul de BMC sau de dubă e maxim 3 RON (deci 6 RON dus-întors).

P.S.: Dacă te uitai mai bine la activitatea mea, ai fi văzut că nu m-am logat deloc în acel interval de o lună.

Fisiere atasate


0

#700 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 23 august 2010 - 08:38

"Marele negru" nelipsit din linia 21.
~37.207,2 km. Urmeaza RT2, intrucat si intoarcerea boghiurilor. ;D

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi