STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto G - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#441 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 iulie 2010 - 20:59

Nu am scris cele de mai sus, ca sa-ti contrazic vorbele. :so pe iei: :timeout:

Am scris ca si o mica informatie pentru ceilalti. Eu te cred in totalitate in ceea ce spui, ca doar tu ai fost acolo nu eu. :naughty1:
0

#442 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 iulie 2010 - 21:27

No problem! Acum, văzând pozele cu KKZ din "istoria noastră", mi-am amintit că am profitat de faptul că autobuzul a fost "pictat" oarecum asimetric de fabricant, şi am mai adus noi nişte adăugiri la grafica existentă. Era nevoie de ele pt a acoperi nişte pete de rugină şi câteva zgârieturi. Se pare că mi-au ieşit. Bineînţeles, tuburile de vopsea spray au fost contribuţia noastră benevolă.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 16 iulie 2010 - 23:06

0

#443 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 18 iulie 2010 - 17:06

OK! Observ că prin grija prietenului meu, Visor, a dispărut şi postarea în care vă invitam la lectura unui alt episod din istoria autobuzului TM-04-KKZ. Nu-i nimic, reînoiesc pe această cale invitaţia. No offense, Visor! Please!
După ce au fost aduse de la firma Rocar ultimele 3 articulate, au trecut câteva zile bune până când au fost botezate în cristelniţa poliţiei rutiere Timişoara. Odată înzestrate cu numere de înmatriculare provizorii, utilajele cu pricina puteau să purceadă la rodaj. Cartea lor tehnică specifica un minim de 5.000 de km. RATT a hotărât că 3.000 sunt îndestulători. Până la urmă, ne-am mulţumit cu 1.500, că aşa-i la noi.
Conform normelor interne, trebuia ca rodajul să se efectueze doar în limitele judeţului. Asta presupunea un număr de cca 45 de curse Timişoara - Lugoj, şi retur (să înnebuneşti, nu alta). Am intervenit pe lângă şeful de coloană pt a obţine derogarea pt ieşirea din judeţ. Cu totul neşteptat, derogarea s-a aprobat. Astfel, KLD a plecat în Caraş, KLC în Oltenia, după preferinţele şi nevoile şoferilor lor. KKZ a plecat în Ardeal, pt că subsemnatul trebuia oricum să fie prezent la nunta unui verişor. Iar colegului meu nu i-ar fi stricat o vizită pe plaiurile natale, la Câmpia Turzii.
Buuun! Zis şi (aproape) făcut. Ne-am pus merinde-n traistă, ne-am luat familiile de toartă, plus două butoaie cu motorină şi ne-am îmbarcat în autobuze, noaptea la ora 1. Când să ieşim pe poartă, dispecerul s-a răstit la noi:
- HALT!!! Unde plecaţi???
- Păi, să vedeţi, că câr, că mâr.
- NIMIC!!! Nu pleacă nimeni. Pe mine nu m-a înştiinţat niciun şef!
Telefoane. Şef nervos, somnoros, scos din cearşaf de lângă nevastă. Într-un final s-a rezolvat. Plecăm cu 2 ore întârziere. De pe b-dul Cetăţii am mai pescuit un verişor căruia îi crescuse barba aşteptându-ne.
Cătinel, cătinel, cu maxim 50 de km/h (înspre bucuria celor care voiau să ne depăşească şi nu aveau cum), am trecut de Arad, de Oradea şi de Aleşd. Cu două opriri intempestive cauzate de necesitatea reparării ştergătoarelor de parbriz (cine ar fi bănuit că în Europa mai şi plouă?). Odată cu soarele, am început şi noi să urcăm panta de la Piatra Craiului. Din cauza încălzirii motorului, vopseaua cu care era acoperit s-a topit şi a început să fumege. Eram disperaţi, credeam că ne vom petrece tot restul vieţii plătind RATT contravaloarea autobuzului pe care l-am incendiat. Până la urmă ne-am liniştit, fumul a dispărut concomitent cu stratul de vopsea de pe motor. Am ajuns cu bine la nuntă, ne-am distrat, am chefuit, am cântat, mă rog, toate alea. A doua zi am încărcat în autobuz toţi copiii din sat şi i-am plimbat pe drumul către cabana Vlădeasa. Că tot era rodaj şi motorina era pe gratis. A fost superb. Mai puţin suberb a fost că nu am avut unde întoarce ditamai articulatul pe o şosea de dimensiunile străzii Mercy. Totuşi ne-am descurcat, cu promisiunea de a reface gardul unui gospodar din zonă. Btw: cum l-aţi reparat voi, aşa l-am reparat şi noi.
În ziua următoare ne-am aşternut la drum spre casă. Pe ocolite, că doar trebuia să parcurgem măcar 1.000 de km. Am luat-o înspre Cluj. Ce să vezi? Coborând o pantă lungă şi abruptă, am început să cred că am luat cu noi şi moara din sat. Hârrr şi mârrrr şi scârţţţ. Şi iarăşi fum!!! Am crezut că am ajuns la capătul tuturor suferinţelor, şi că mă aşteaptă judecata divină. M-am îmbolnăvit de nervi. Roata din dreapta faţă făcea ca toţi ăia! Cu chiu cu vai, am ajuns într-o parcare. Eu şi cu colegul meu ne scărpinam în cap individual şi reciproc, fără să reuşim a desluşi cauza "bucuriei" noastre. Ca satisfacţia să ne fie deplină, am constatat că uitaserăm acasă cheia de roţi şi cricul. Într-un târziu, l-am convins pe şoferul unui camion, total dezinteresat (a refuzat cei 10 litri de motorină pe care ii oferisem, acceptând în schimb 20!), să ne împrumute pt o oră cele trebuincioase. Bineînţeles, am demontat ansamblul în bucăţele, şi nu am găsit nicio hibă. Toate erau la locul lor. Tot bineînţeles, după ce am remontat roata, problema dispăruse ca prin farmec. Abia un an mai târziu am depistat cauza producerii incidentului. Era vorba de un rulment al butucului care nu se aşezase la locul lui din fabricaţie. Datorită căldurii emanate de frânele suprasolicitate, cămaşa interioară a rulmentului s-a dilatat şi a permis aşezarea lui în poziţia firească. Astfel, roata a ajuns să aibă un joc mult prea mare pe axul fuzetei, fapt care a cauzat fricţiunea între jantă şi suportul camerei de frânare. Simplu, nu?
Mai departe, scrie-n carte. Totul a mers strună. Ne-am scos pârleala celor 20 de litri de motorină, luând autostopişti pe traseu. Ba, ne-au rămas şi bani de câte o îngheţată. Am ajuns în Timişoara dimineaţa la ora 6. Am dormit puţin şi la 12 eram în garaj. Şeful de coloană voia să scoată maşina în traseu, dar nu l-am băgat în seamă. Eram mult prea obosiţi.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 18 iulie 2010 - 17:30

0

#444 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 18 iulie 2010 - 17:38

Dupa cele povestite de emilut, nu m-ar mira sa vad vreun Conecto articulat de-al nostru facand rodajul pe Transfagarasanu. B)
0

#445 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 18 iulie 2010 - 20:41

Foarte captivant si cu un strop de umor pe ici pe colea. B) Speram ca ne mai incanti pe viitor, poate ai mai si auzit cate ceva din acele vremuri, desigur, cand esti disponibil si mai ai asa rabdare pentru tastat.
0

#446 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 iulie 2010 - 23:23

Vezi postareaChagall, la 18 iulie 2010 - 17:38, a spus:

Dupa cele povestite de emilut, nu m-ar mira sa vad vreun Conecto articulat de-al nostru facand rodajul pe Transfagarasanu. B)

Am putea împrumuta autocarul primăriei, îi facem rodajul pe la Budapesta/Viena :(
0

#447 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 iulie 2010 - 08:07

Eu m-as multumi si intr-un weekend cu toti forumistii pana la cabana de protocol a RATT-ului. B)
0

#448 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 iulie 2010 - 12:13

Cand eram mai mic RATT-ul organiza excursii ( Bineinteles cu Ikarusu ) si cred ca se si platea , dar oricum cred ca era o suma mica ( Taicamiu era angajat ) tin minte ca am fost la Semenic si pe drum inapoi ( sau ceva in genu ) a facut pana si a trebuit sa oprim undeva si , am oprit la Resita la " Muzeul " de trenuri . Acum ... canci .

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 19 iulie 2010 - 14:27

0

#449 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 19 iulie 2010 - 14:00

Vezi postareaChagall, la 18 iulie 2010 - 17:38, a spus:

Dupa cele povestite de emilut, nu m-ar mira sa vad vreun Conecto articulat de-al nostru facand rodajul pe Transfagarasanu. B)

Din câte am înţeles, acum rodajul motoarelor se face pe stand, în condiţii de sarcină.
0

#450 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 iulie 2010 - 12:22

Sa stiti ca o tura numkai cu forumistii ar merge... Dar aici speram sa ne citeaca dorintele sfantu' RATT, si sa ajunga o soapta pana la cine trebe... :limba: :happy:
0

#451 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iulie 2010 - 11:47

Au inceput lucrarile la hala in care vor fi efectuate lucrarile de intretinere a noilor autobuze (fosta hala IZ a troleibuzelor). S-au astupat gropile si urmeaza renovarea completa a halei.

Imagine atasata: 073010105208.jpg
0

#452 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 iulie 2010 - 13:11

Renovare completa inseamna si dotare calumea?
0

#453 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iulie 2010 - 18:02

Da, hala va trece printr-un audit facut de Mercedes. In final va arata similar cu hala unde se face intretinerea la Skode. (vor fi geamuri noi, usi, incalzire, etc.)
Am pus poza ca sa avem la sfarsit un termen de comparatie. :eusa_think:
0

#454 Useril este offline   G-man 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:FAN COURIER :)

Postat 02 august 2010 - 18:50

Cand vor sosi noile autobuze?
0

#455 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 august 2010 - 18:59

La toamna.
0

#456 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 august 2010 - 19:04

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 30 iulie 2010 - 11:47, a spus:

Au inceput lucrarile la hala in care vor fi efectuate lucrarile de intretinere a noilor autobuze (fosta hala IZ a troleibuzelor). S-au astupat gropile si urmeaza renovarea complecta a halei.

Atasament 073010105208.jpg


Se renoveaza si hala de la deopul de tramvaie, sau aceea doar cand vin tramvaiele noi (cand or veni) ? :respekt:
0

#457 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 august 2010 - 20:00

Doar hala ce se vede in poze plus vopsitoria (hala alaturata)
0

#458 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 03 august 2010 - 13:53

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 30 iulie 2010 - 11:47, a spus:

Au inceput lucrarile la hala in care vor fi efectuate lucrarile de intretinere a noilor autobuze (fosta hala IZ a troleibuzelor). S-au astupat gropile si urmeaza renovarea complecta a halei.

Atasament 073010105208.jpg

Scuzată să-mi fie nedumerirea. La ce bun o hală de întreţinere, fără gropi de acces la sistemele esenţiale ale autobuzelor? Vorbesc aici despre frâne, suspensii, conductele de aer şi lichid de răcire, ambreiaj, etc. Marea majoritate a lucrărilor de intervenţie şi mentenanţă se execută din canal.
Domnule Florin, dacă nu aş fi văzut poza, mai că v-aş fi făcut responsabil cu glumele. Dar aşa.......!?!?!
La ce bun ditamai hala? Sau, să fie noile autobuze până într-atât de perfecte, încât să nu necesite nicio intervenţie pe dedesubt? Daţi-mi voie să mă îndoiesc.
0

#459 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 03 august 2010 - 18:05

Dar acolo au fost "gropi", se lucra la troleibuze, nu inteleg de ce le-au astupat?
0

#460 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 august 2010 - 21:14

Vezi postareaemilut, la 03 august 2010 - 13:53, a spus:

Daţi-mi voie să mă îndoiesc.


Iti dau voie, dar eu spun ca vor fi elevatoare (inaltimea halei permite acest lucru fara probleme). Hala in mod sigur e pregatita pentru autobuzele noi.
0

Arata acest topic


  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi