Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#381
Postat 20 iulie 2010 - 20:18
O linie mai putin aglomerata poate fi mai rentabila daca numarul de vehicule de pe acea linie este mai mic. Lungimea traseului nu conteaza (conteaza doar din punctul de vedere al intervalului de succedere intre vehicule), nici numarul de ture, ci timpul efectiv petrecut de fiecare vehicul pe traseu. Nu stiu daca acum in vacanta e asa, dar in timpul scolii, pe 4 sunt 8 vehicule (toate cu remorca), pe cand pe 2 sunt doar 7 (printre care mai sunt si Duewag-uri sau Hanse fara remorca). Mai multe vehicule inseamna costuri de operare mai mari (mai mult curent/motorina consumata, mai multi conducatori de platit, si mai multe vehicule de intretinut), si poate in acest caz, numarul mai mare de validari inregistrat pe linia 4 nu acopera costurile suplimentare date de acel 1 tramvai in plus.
#382
Postat 20 iulie 2010 - 20:56
Am observat în nenumărate rânduri gradul de încărcare la linia 44. Cred că l-aş putea estima la cca 10%. Adică, 6-7 copii, într-un autobuz având capacitatea de 70 de locuri.
#383
Postat 20 iulie 2010 - 21:35
#384
Postat 20 iulie 2010 - 21:45
Paul85, la 20 iulie 2010 - 21:35, a spus:
Linia 44, ca şi E3 este (sau ar trebui să fie) subvenţionată de primărie. Ambele sunt total ineficiente, 24/7.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 20 iulie 2010 - 21:46
#386
Postat 20 iulie 2010 - 23:05
Inteleg ca trebuie transport in comun si la iesirea spre Giroc si la Kuncz, insa nu ar putea deveni un singur traseu (Cl. Martirilor - Spitalul Judetean - AEM - Banatim - Kuncz) cu un singur autobuz?
Inainte sa fiu acuzat ca ramane Freidorful fara linie spre Gara, nu cred ca toate cartierele au cate o linie directa spre Gara si oricum, L3 nu este folosita, cele 2 (doua!!) autobuze nu sunt folosite.
#387
Postat 21 iulie 2010 - 11:13
Visor, la 20 iulie 2010 - 23:05, a spus:
Inteleg ca trebuie transport in comun si la iesirea spre Giroc si la Kuncz, insa nu ar putea deveni un singur traseu (Cl. Martirilor - Spitalul Judetean - AEM - Banatim - Kuncz) cu un singur autobuz?
Inainte sa fiu acuzat ca ramane Freidorful fara linie spre Gara, nu cred ca toate cartierele au cate o linie directa spre Gara si oricum, L3 nu este folosita, cele 2 (doua!!) autobuze nu sunt folosite.
Linia 44 a fost înfiinţată special pt transportul copiilor din Kunz către şcoală, şi retur. Nu are decât două curse pe zi, deci nu produce o gaură prea mare în bugetul RATT. Şoferii care efectuează aceste curse nu vin de acasă doar pt linia 44. Ei mai au şi alte sarcini de servici, înainte sau după cursele respective. Nu m-am interesat, dar s-ar putea ca pe timpul vacanţelor, să nici nu circule. Aici nu putem comenta pt că acei copii chiar nu au ce ajunge la şcoală sau la alte mijloace de transport. În schimb, pe linia E3, dacă adunăm toţi călătorii transportaţi într-o întreagă săptămână, nu umplem un autobuz. Cu toate că i s-a lungit traseul. Friedorfenii s-au obişnuit deja cu E7. Dar, după cum spuneam, aceste linii sunt susţinute prin subvenţie de către primărie.
#388
Postat 21 iulie 2010 - 20:02
#389
Postat 14 august 2010 - 08:37
Ziarul se numeste "Forte" si are ca moto "Rezistenta in vremuri de criza".
Pana aici totul bine si frumos, pana am dat la pagina 10 de un articol despre RATT!
cu titlul: "Autobuze frantuzesti in mica Venetie"
Va si citez cateva fraze (adevarate perle ) din articol:
"Timisorenii vor circula la iarna, incepand din luna decembrie, in autobuze frantuzesti"
sau
"Pe de alta parte, Consiliul Local a majorat pretul biletelor de transport in comun, la nici un an de la ultima scumpire. [...] Motivele sunt clare. Inundatiile din ultimul an intaresc recenta porecla de mica Venetie a Timisoarei. Atunci, ce cauta autobuzele frantuzesti in orasul italienesc? Aduceti gondolele, macaronarilor!"
Din cate m-am documentat, fondatorul ziarului este Marcel TOLCEA, un mare critic a tot ce misca prin oras, un fel de Vadim Tudor de Banat.
#391
Postat 14 august 2010 - 11:12
Dar de ce numai numele lui Bacala e pus cu bold?
#392
Postat 14 august 2010 - 17:34
Chagall, la 14 august 2010 - 08:37, a spus:
Sorry man! Dacă în România ar exista încă 20 de indivizi aidoma lui Marcel Tolcea, alta ar fi situaţia. Ca să te convingi, intră pe http://marceltolcea.blogspot.com/
Tolcea este unul dintre puţinii oameni care-mi trezesc respectul.
A-l asemui, chiar şi în glumă, cu Vadim Tudor, îmi pare o blasfemie.
Citeşte-l, domnul meu, şi apoi mai discutăm.
#393
Postat 14 august 2010 - 17:39
#394
Postat 14 august 2010 - 17:42
Chagall, la 14 august 2010 - 08:37, a spus:
Ziarul se numeste "Forte" si are ca moto "Rezistenta in vremuri de criza".
Pana aici totul bine si frumos, pana am dat la pagina 10 de un articol despre RATT!
cu titlul: "Autobuze frantuzesti in mica Venetie"
Va si citez cateva fraze (adevarate perle ) din articol:
"Timisorenii vor circula la iarna, incepand din luna decembrie, in autobuze frantuzesti"
sau
"Pe de alta parte, Consiliul Local a majorat pretul biletelor de transport in comun, la nici un an de la ultima scumpire. [...] Motivele sunt clare. Inundatiile din ultimul an intaresc recenta porecla de mica Venetie a Timisoarei. Atunci, ce cauta autobuzele frantuzesti in orasul italienesc? Aduceti gondolele, macaronarilor!"
DSC_0002x.JPG
DSC_0003x.JPG
Din cate m-am documentat, fondatorul ziarului este Marcel TOLCEA, un mare critic a tot ce misca prin oras, un fel de Vadim Tudor de Banat.
Sorry man! Dacă în România ar exista încă 20 de indivizi aidoma lui Marcel Tolcea, alta ar fi situaţia. Ca să te convingi, intră pe http://marceltolcea.blogspot.com/
Tolcea este unul dintre puţinii oameni care-mi trezesc respectul.
Colateral, articolul a fost scris de un anume George Ţugurlan, şi nu de Marcel Tolcea.
PS. Domnule Florin, am modificat postarea înainte de a fi observat răspunsul dvs. Cu scuzele de rigoare......!
Aceasta postare a fost editata de emilut: 14 august 2010 - 17:49
#395
Postat 14 august 2010 - 17:51
#396
Postat 14 august 2010 - 17:54
#397
Postat 14 august 2010 - 18:05
#398
Postat 14 august 2010 - 18:17
Chagall, la 14 august 2010 - 18:05, a spus:
N-am specificat niciunde ca el este autorul articolului.
OK, am observat din prima. M-a deranjat în schimb specificaţia conform căreia Tolcea este fondatorul ziarului, ca şi cum el ar fi responsabil pt articolul în sine. No offense!
#399
Postat 14 august 2010 - 18:21
Oricum, un lucru este clar, atat Tolcea, cat si autorul articolului nu le au cu autobuzele.
#400
Postat 14 august 2010 - 18:29
Chagall, la 14 august 2010 - 18:21, a spus:
Oricum, un lucru este clar, atat Tolcea, cat si autorul articolului nu le au cu autobuzele.
Perfect de acord cu cele spuse de tine. Tocmai de aceea am subliniat neprofesionalismul domnului(?) Ţugurlan.
BTW, nu doresc să deformez dialogul dintre noi, de dragul unor jurnalişti care nu-şi cunosc limitele şi atribuţiunile.
Totuşi, îţi recomand ca lectură reconfortantă, blogul lui Tolcea. Nu vei regreta, crede-mă!
PS. dacă nu e prea mare deranjul, nu-mi dai linkul către ziarul Forte?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 14 august 2010 - 18:31