STP Timișoara Forum: Despre tramvaie in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre tramvaie in general Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#1161 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30213
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 iulie 2010 - 22:39

emilut, se stie clar ca orice conductor are pierderile lui. Cand vorbim de tensiunea retelei ne referim la cea care iese din substatie, cea inscrisa in caracteristicile redresorului (de exemplu: 600V 2000A)
0

#1162 Useril este offline   G-man 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:FAN COURIER :)

Postat 22 iulie 2010 - 19:59

De cateva zile 3553 circula pe 5 s-a intamplat ceva cu dansul sau de cand s-a modificat traseul ii mai eficent?
0

#1163 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 22 iulie 2010 - 21:40

Astazi a fost pe 7. Pai de cand si-a pierdut remorca, circula pe ce linie apuca.
0

#1164 Useril este offline   G-man 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:FAN COURIER :)

Postat 23 iulie 2010 - 18:30

Si-a pierdut remorca definitiv?
0

#1165 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 23 iulie 2010 - 18:45

Nu definitiv ci doar pana va intra la rk. Atunci isi va reprimi remorca.
0

#1166 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 iulie 2010 - 21:41

Remorca vopsita, presupun :limba:
0

#1167 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 23 iulie 2010 - 21:53

Doar sti asta. Daca nu are reclama, asta se intampla cu toate.
0

#1168 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 24 iulie 2010 - 00:39

Astazi 3449, a primit reclama la Praktiker, si astfel a scapat de furia alb-violeta :limba:
0

#1169 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 iulie 2010 - 21:58

Remorca n-a primit-o insa, nu?
Ai facut si o poza cu el? :uimit2:
0

#1170 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 24 iulie 2010 - 23:27

Remorca nu are, iar poza nu am facut pentru ca atunci am coborat din masina, si nu am apucat :uimit2:
0

#1171 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 25 iulie 2010 - 16:48

Vezi postareaNDY, la 24 iulie 2010 - 21:58, a spus:

Remorca n-a primit-o insa, nu?


Remorca o va reprimi doar la urmatorul rk. Abea atunci va scapa si de pe linia 7.
0

#1172 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 25 iulie 2010 - 17:47

Si ce legatura are cu Rk-u, ca nu demult a fost scos ?
0

#1173 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 25 iulie 2010 - 18:17

Pai pana atunci nu va mai primi remorca. Cand le baga la rk ei sunt obligati sa le bage cu tot cu remorci(infara de cateva cazuri speciale).
0

#1174 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3166
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 august 2010 - 13:56

Eu nu ma prea plang de caldura in tramvai, pentru ca nu prea circul la orele de varf, dar totusi nu sar putea schimba geamurile la unele dintre ele?! Cel putin la Hanse am vazut ca per vagon exista numai 4-5 gemulete care se deschid, nu ar putea ca numarul lor sa creasca, s-au casat destul de multe si ma gandesc ca sar putea face o rocada intre geamurile cu deschidere si cele fara?
0

#1175 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 august 2010 - 14:01

Da, la RK se poate face chestia asta, inclusiv la Wegmann-uri, care sunt cele mai sufocante vara.
0

#1176 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 02 august 2010 - 14:10

Vezi postareaVisor, la 02 august 2010 - 14:01, a spus:

Da, la RK se poate face chestia asta, inclusiv la Wegmann-uri, care sunt cele mai sufocante vara.

Cu condiţia ca geamurile să se potrivească ca dimensiuni. Chiar şi aşa, schimbarea unui geam este foarte dificilă, riscul de spargere a acestuia fiind de cca 90%.
0

#1177 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 03 august 2010 - 12:17

L-am vazut pe 3547 in Dambovita, mergea spre depou, iar in spate (sus) afisa linia 8.Ori a fost pe linia 8 si s-a stricat ceva, ori era doar de proba scos :intrebare:
0

#1178 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 august 2010 - 12:18

Eu mai degraba cred sa fi fost in proba... Daca tin bine minte ultima oara a fost pe linia 8, si deacolo afisajul... :intrebare:
0

#1179 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 august 2010 - 19:56

Nu trebuie doar sa crezi ca a fost in proba, deoarece mai mult ca sigur a fost in proba. Linia 8 a ramas de cand a fost ultima data pe 8 impreuna cu remorca sa.
0

#1180 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 07 august 2010 - 05:02

Vezi postareaemilut, la 20 iulie 2010 - 22:15, a spus:

În zona Bariţiu am rămas de foarte multe ori în pană de "combustibil" cu troleibuzul 3, care funcţiona pe principiul 'chopper'. Cele "clasice" funcţionau fără probleme, chiar şi la 300 V, chit că se mişcau ca melcul.


Chopperul funcţiona pe alt principiu... menţinea un curent constant, modificând tensiunea. Când tensiunea era prea mică, nu ieşea puterea necesară mişcării troleului. În schimb, la troleele clasice, scăderea tensiunii era compensată de o creştere a curentului (până la anumite limite, că altfel se putea topi conductoarele, se putea arde izolaţia bobinajului motorului ş.a.m.d.).

Ca fapt divers, acum vreo 2 ani a cedat o substaţie din Bucureşti (adică a luat foc...), după aceia tensiunea în porţiunea afectată fiind de vreo 200 V. Tramvaiele clasice mergeau (ca melcul), în schimb pe traseu s-a nimerit şi un vagon cu chopper, care a blocat tot traficul, neputând fi împins de alt vagon.
0

Arata acest topic


  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi