Despre tramvaie in general
#1141
Postat 20 mai 2010 - 20:34
#1142
Postat 25 mai 2010 - 10:19

Era tramvaiu " Gemenele " si cred ca erau ceva turisti in el ca faceau multe poze , mai eram cu un coleg si am inceput sa radem , arata foarte tare tramvaiu , eram asa fericiti

Cu toate ca zici ca treceau 10 trenuri in spatele lui a fost " foarte tare frate "

Totusi cine se dadea cu el azi ?

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 25 mai 2010 - 10:20
#1143
Postat 25 mai 2010 - 12:29
#1147
Postat 20 iunie 2010 - 13:06
#1148
Postat 20 iunie 2010 - 13:28
#1151
Postat 13 iulie 2010 - 23:26

#1152
Postat 14 iulie 2010 - 11:39
#1154
Postat 19 iulie 2010 - 18:37
Visor, la 14 iulie 2010 - 11:39, a spus:
Azi daca nu ma insel era la Take, chear in fata halei. Si ca tot veni vorba de Take, am vazut ca sau scos din linii in curtea depoului si a ramas o groapa, ce se intampla defapt?
#1157
Postat 19 iulie 2010 - 19:20
#1158
Postat 19 iulie 2010 - 19:47
Florin.B RATT, la 19 iulie 2010 - 18:48, a spus:
Pai atunci nu vor mai fi linii si afara? unde o sa incapa toata exponatele, ma gandesc ca in hala nu incap prea multe tramvaie plus de asta mai trebuie loc si de miscare a persoanelor. Si la urma urmei al cui e terenul ala al Bisericii sau al Regiei???
#1159
Postat 19 iulie 2010 - 20:46

#1160
Postat 20 iulie 2010 - 22:15
Florin.B RATT, la 19 iulie 2010 - 19:20, a spus:
Poate doar la tramvaie. În '93 lucram pe troleibuz când s-au făcut măsurători. La capătul liniei 15 erau 470 V. Iar atunci când un troleibuz demara, se ajungea până la 290 V. În zona Bariţiu am rămas de foarte multe ori în pană de "combustibil" cu troleibuzul 3, care funcţiona pe principiul 'chopper'. Cele "clasice" funcţionau fără probleme, chiar şi la 300 V, chit că se mişcau ca melcul.
La fabrica Rocar, reţeaua avea 700 V, dar putea fi ajustată la 500, cât se cerea în Timişoara.