STP Timișoara Forum: Sesizari probleme validatoare - STP Timișoara Forum

Salt la continut

In cazul in care doriti obtinerea unui raspuns oficial la o plangere in legatura cu sistemul de taxare, aceasta se poate obtine doar depunand o reclamatie la registratura regiei. Raspunsurile primite pe forum exprima parerea membrilor acestuia.
  • (49 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Ultima »

Sesizari probleme validatoare nefunctionare, vandalizare, etc

#661 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 27 aprilie 2010 - 16:42

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 26 aprilie 2010 - 21:39, a spus:

Daca nu schimba un mecanic configuratia matricei (3x3) se putea circula zile intregi cu un bilet. Trebuia doar sa reti numarul vagonului in care ai perforat. :jos:

Domnule Florin, în acele timpuri, garajul avea o angajată care schimba relaţia compostoarelor în fiecare dimineaţă, la ieşire. Plus că, atunci când lucram la sate, mai schimbam noi şoferii, relaţia, la pauza de masă.
0

#662 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 aprilie 2010 - 18:53

La tramvaie nu statea treaba chiar asa bine. Totusi, chiar daca se schimba configuratia matricei dimineata, se putea calatorii toata ziua cu un bilet, bilet pe care il si lasau dupa aceea in tramvai pentru a fi folosit in continuare de altii. Sistemul german de stampilare a orei si datei era totusi un mare pas inainte.
0

#663 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 aprilie 2010 - 19:32

Acest lucru cu matrica, si lasatul biletului, se mai pastreaza la Arad... (din pacate)
0

#664 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 aprilie 2010 - 20:25

Sunt deja offtopic, dar s-ar putea automatiza schimbarea pinilor la un compostor mecanic (să zicem prin semnalarea de către şofer că s-a încheiat o semitură prin apăsarea unui buton). Cu pinii puşi random atât de des, biletul nu poate fi refolosit de nimeni (doar dacă ai norocul extrem să nimereşti într-un alt vehicul unde e aceeaşi configuraţie de pini).

Eventual dacă spaţiul permite ar putea fi adăugate găuri de control pe marginea biletului care să semnaleze data, astfel împiedicând şi colecţionarii de bilete să strângă stoc cu toate modelele pentru refolosire.

Presupunând că din 9 poziţii pe un bilet se dau între 2 şi 5 găuri, numărul posibilităţilor este de aproximativ 246, putin mai mic - suficient cât pentru întreg parcul de vehicule.
0

#665 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 aprilie 2010 - 20:31

Teoretic si practic e posibil dar nu stiu cu ce costuri. Sa nu mai vorbim de fiabilitatea unui asemenea sistem cu multe piese mecanice in miscare. Probleme mecanice din ce in ce mai grave si mai multe au inceput sa apara si la validatoarele germane, multe piese realizate din alama si aluminiu fiind intr-o stare avansata de uzura mecanica.
0

#666 Useril este offline   dante 

  • Membru Senior ***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 626
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Timișoara

Postat 28 aprilie 2010 - 14:02

27 apr #3620 V2 ocupat 100% (nu răspundea la atingeri de butoane, între apropierea cardului și validare au trecut vreo 5 secunde)
0

#667 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 aprilie 2010 - 22:47

00152 (Vik zice ca-i #3461), ora 20:55, linia 10, toate validatoarele blocate pe un ecran cu textul "Skayo" .. daca nu ma insel asta e ecranul de boot; as fi curios cat anume a circulat astfel, pentru ca un batranel imi spunea ca l-a vazut vreo jumatate de zi .. :nervos:
0

#668 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 aprilie 2010 - 23:48

Decuplarea si recuplarea unei sigurante automate ar fi rezolvat aceasta problema...
0

#669 Useril este offline   dante 

  • Membru Senior ***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 626
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Timișoara

Postat 05 mai 2010 - 08:19

4 mai 20:30 Rezerva #830 circula pe linia 8 cu validatoarele 1 și 2 temporar nedisponibile și v4 setat pe linia 4.

8 mai 20:15 #3420 niciun validator disponibil
8 mai 19:15 #3730 v3 cu folia ruptă, nu răspundea la atingeri

10 mai 21:10 #3521 v2 temporar nedisponibil
18 mai 21:10 #3521 v1 și v2 temporar neutilizabile
21 mai 21:10 #3531 v1 nu valida bilete la oprirea în stația Olimpia, și-a revenit înainte de Deliblata (cineva a și validat) ca să se reaprindă ledul roșu de la Banatim până la (și după?) AEM
23 mai 21:10 #3434 v2 și v3 temporar nedisponibile
23 mai 21:15 #3511 v2 și v3 temporar nedisponibile; #3707 niciun validator disponibil


25 mai 22:00 #167 v2 temporar nedisponibil
26 mai 09:00 #3511 v1 nu valida bilete
26 mai 20:30 #3739 v2 și v3 temporar nedisponibile
27 mai 21:20 #3465 v2 și v3 temporar nedisponibile
28 mai 08:00 #3624 doar v3 afișa „apropiați cardul de șofer”
31 mai 21:00 3624 v3 100% ocupat, v1 nu valida bilete
31 mai 20:50 #3521 v1 și v3 temporar nedisponibile
31 mai 15:20 #3704 pe linia 8 cu validatoarele setate pe linia 1 (bineînțeles că atunci când nu verific ecranul, plătesc 1,6 lei)

7 iun 18:00 #3710 v3 temporar nedisponibil
7 iun 9:30 #3529 v1 valida bilete foarte greu, deși ledul verde era aprins
10 iun 8:30 #3474 v2 resetat (avea curent dar ecranul era neinițializat)
10 iun 8:15 #2013 v2 temporar nedisponibil

16 iun 17:10 #3474 pe linia 8; Inedit: validatoarele setate pe linia (șir vid)

20 iun 21:30 #3447 imposibil de validat
21 iun 16:20 #3519 validatorul de carduri 1 blocat cu mesajul „repetați operația” de la 15:39
22 iun 10:15 #2502 v1 „temporar nefolosibil”; nu composta bilete

25 iun 10:00 #3519 imposibil de validat

1 iul 09:00 #3476 v1 „apropiați cardul de șofer”

15 iul 8:40 #2013 v1 și v2 ocupate 100% (v1 nu răspundea la atingeri, v2 după secunde bune)

Aceasta postare a fost editata de dante: 15 iulie 2010 - 17:25

0

#670 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 iulie 2010 - 09:34

#3027 - toate validatoarele temporar nefunctionale (acum)
La vagonul motor nu stiu :whistle:
0

#671 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 iulie 2010 - 19:24

Posibil acelea sa mearga, daca doar comunicatia intre vagon si remorca e intrerupta.
0

#672 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 iulie 2010 - 23:25

Vezi postareadante, la 05 mai 2010 - 08:19, a spus:

4 mai 20:30 Rezerva #830 circula pe linia 8 cu validatoarele 1 și 2 temporar nedisponibile și v4 setat pe linia 4.

8 mai 20:15 #3420 niciun validator disponibil
8 mai 19:15 #3730 v3 cu folia ruptă, nu răspundea la atingeri

10 mai 21:10 #3521 v2 temporar nedisponibil
18 mai 21:10 #3521 v1 și v2 temporar neutilizabile
21 mai 21:10 #3531 v1 nu valida bilete la oprirea în stația Olimpia, și-a revenit înainte de Deliblata (cineva a și validat) ca să se reaprindă ledul roșu de la Banatim până la (și după?) AEM
23 mai 21:10 #3434 v2 și v3 temporar nedisponibile
23 mai 21:15 #3511 v2 și v3 temporar nedisponibile; #3707 niciun validator disponibil


25 mai 22:00 #167 v2 temporar nedisponibil
26 mai 09:00 #3511 v1 nu valida bilete
26 mai 20:30 #3739 v2 și v3 temporar nedisponibile
27 mai 21:20 #3465 v2 și v3 temporar nedisponibile
28 mai 08:00 #3624 doar v3 afișa „apropiați cardul de șofer”
31 mai 21:00 3624 v3 100% ocupat, v1 nu valida bilete
31 mai 20:50 #3521 v1 și v3 temporar nedisponibile
31 mai 15:20 #3704 pe linia 8 cu validatoarele setate pe linia 1 (bineînțeles că atunci când nu verific ecranul, plătesc 1,6 lei)

7 iun 18:00 #3710 v3 temporar nedisponibil
7 iun 9:30 #3529 v1 valida bilete foarte greu, deși ledul verde era aprins
10 iun 8:30 #3474 v2 resetat (avea curent dar ecranul era neinițializat)
10 iun 8:15 #2013 v2 temporar nedisponibil

16 iun 17:10 #3474 pe linia 8; Inedit: validatoarele setate pe linia (șir vid)

20 iun 21:30 #3447 imposibil de validat
21 iun 16:20 #3519 validatorul de carduri 1 blocat cu mesajul „repetați operația” de la 15:39
22 iun 10:15 #2502 v1 „temporar nefolosibil”; nu composta bilete

25 iun 10:00 #3519 imposibil de validat

1 iul 09:00 #3476 v1 „apropiați cardul de șofer”

15 iul 8:40 #2013 v1 și v2 ocupate 100% (v1 nu răspundea la atingeri, v2 după secunde bune)

Cu excepţia cazurilor în care dualele nu validează biletele, problema se poate rezolva prin resetarea computerului. Adică, la un capăt de linie se întrerupe alimentarea acestuia, şi apoi se restabileşte.
Principala cauză a nefuncţionării dualelor o constituie biletele rupte în fantă. Intenţionat sau nu. Rezolvarea ţine de intervenţia echipajelor menite să extragă bucăţile de hârtie rămase în validatoare.
0

#673 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 iulie 2010 - 07:50

Asa cum bine zici, de multe ori rezolvare consta intr-un simplu restart. Si de multe ori cand mergi la vatmna, si ii zici se uita la tine ca la felul paispe, si daca ai noroc te mai si injura ca zice ca iti bati joc de el. Si atunci vrem un sistem calumea, si vrem sa nu ne injure calatorii, si sa nu scrie presa aiureli. (vorbim strict de tramvaie)

Si ca sa nu se zica(,) ca vorbesc prostii caz concret:

Ultimele zile ale lui #825(inainte de RK) aprox. acum 3 luni.

Ma duc la vatmanita si ii spun: (reproduc cat mai exact)
Bat in gamul cabinei:
[eu]- Ma scuzati, nu merg validatoarele...
[vatman]- Hai ma lasi copile cu glumele, acuma le-am setat.
[eu]- Dar nu merg, apare "apropiati cardul de sofer"
[vatman]- Ma, ma lasi! Ti-am zis ca acuma am iesit din depou, si le-am setat... Stergi-o!

Si mi-a trantit usa cabinei in nas.
0

#674 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 iulie 2010 - 09:16

Oricum, conducatorul vehiculului (tramvai, troleibuz, autobuz) are pe OBC un simbol grafic marcat "SAT", care indica functionarea corecta a sistemului (trebuie sa fie verde). Orice eroare (se coloreaza simbolul in rosu) trebuie raportata dispecerilor, tot prin intermediul OBC (mesaje predefinite).
0

#675 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 iulie 2010 - 09:22

Da numai ca asta e si problema! Pe cati ii doare exact undeva de ce arata pe OBC. Multi se uita pe OBC cand intra in tura, si cand iasa din tura. Si atat!
0

#676 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 17 iulie 2010 - 10:30

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 17 iulie 2010 - 09:16, a spus:

Oricum, conducatorul vehiculului (tramvai, troleibuz, autobuz) are pe OBC un simbol grafic marcat "SAT", care indica functionarea corecta a sistemului (trebuie sa fie verde). Orice eroare (se coloreaza simbolul in rosu) trebuie raportata dispecerilor, tot prin intermediul OBC (mesaje predefinite).

Cu toate acestea, au fost cazuri în care pătrăţelul era roşu, dar validatoarele funcţionau. Sunt anumite genuri de eroare care permit totuşi validarea. Cea mai frecvent întâlnită este eroarea de conexiune datorită lipsei unui fişier în validator. Se rezolvă foarte simplu prin resetare.
Dar, nu ştiu dacă vatmanii pot efectua resetarea, mai ales că nu prea au timp la capetele de linie. Noi avem un comutator prin care tăiem alimentarea cu energie a întregului autobuz, dar tot este nevoie de cel puţin 3-4 minute pt reintrarea sistemului în modul de serviciu. De asemenea, închiderea trebuie efectuată cu respectarea paşilor (trecerea succesivă în modurile "acces retragere" şi "garaj", şi luarea contactului mic pt a se opri validatoarele) pt că altfel există riscul ca resetarea să se soldeze cu un eşec.
0

#677 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 17 iulie 2010 - 10:33

Vezi postareacseh_17, la 17 iulie 2010 - 09:22, a spus:

Da numai ca asta e si problema! Pe cati ii doare exact undeva de ce arata pe OBC. Multi se uita pe OBC cand intra in tura, si cand iasa din tura. Si atat!

Eşti foarte sigur că e aşa cum spui?
0

#678 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 17 iulie 2010 - 13:35

Vezi postareaemilut, la 17 iulie 2010 - 10:30, a spus:

Cu toate acestea, au fost cazuri în care pătrăţelul era roşu, dar validatoarele funcţionau. Sunt anumite genuri de eroare care permit totuşi validarea. Cea mai frecvent întâlnită este eroarea de conexiune datorită lipsei unui fişier în validator. Se rezolvă foarte simplu prin resetare.
Dar, nu ştiu dacă vatmanii pot efectua resetarea, mai ales că nu prea au timp la capetele de linie. Noi avem un comutator prin care tăiem alimentarea cu energie a întregului autobuz, dar tot este nevoie de cel puţin 3-4 minute pt reintrarea sistemului în modul de serviciu. De asemenea, închiderea trebuie efectuată cu respectarea paşilor (trecerea succesivă în modurile "acces retragere" şi "garaj", şi luarea contactului mic pt a se opri validatoarele) pt că altfel există riscul ca resetarea să se soldeze cu un eşec.


Acelasi intrerupator au si vatmanii pentru 24V...

Vezi postareaemilut, la 17 iulie 2010 - 10:33, a spus:

Eşti foarte sigur că e aşa cum spui?


DA! Vorbim de vatmani... Si am persoane care chiar au recunoscut ca asa fac.
0

#679 Useril este offline   dante 

  • Membru Senior ***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 626
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Timișoara

Postat 30 iulie 2010 - 16:17

29 iul 21:30 #3553 v1 inutilizabil
30 iul 22:10 #3027 v1 nu valida bilete
30 iul 22:45 #3434 validatoarele nu afișau numărul liniei, doar „Linia ”.

Aceasta postare a fost editata de dante: 30 iulie 2010 - 23:53

0

#680 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 02 august 2010 - 17:36

astazi 14:35 linia 6, #3553 pe toate validatoarele avea afisat "linia ", neputandu-se valida
0

Arata acest topic


  • (49 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Ultima »

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi