STP Timișoara Forum: Autobuzele Mercedes Conecto G - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#421 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 15 iulie 2010 - 15:03

Da pana la granita cu Romania veneau cu soferi de la Mercedes,iar de la granita le preluau soferi de la RATB si le duceau pana la Evo Bus.

Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 15 iulie 2010 - 15:03

0

#422 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 iulie 2010 - 19:46

Vezi postareaNDY, la 15 iulie 2010 - 13:22, a spus:

Daca vin pe rotile lor, cine le va conduce atata drum? Nu ar trebui sa le fie facuta vreo revizie sau ceva inaintea unui asemenea drum?
Oricum, pana in septembrie ar trebui sa le avem...

Conecto-urile au fost aduse de la Constanţa de către şoferi ai RATC. Nu este nevoie de revizie pt că se presupune că sunt în perfectă stare de funcţionare. Firma care asigură transportul lor îşi face asigurare pt toate deficienţele care pot apărea pe timpul deplasării. Inclusiv eventualele accidente. Doamne Fereşte.
Îmi aduc aminte de anul 1996, când am fost trimis împreună cu alţi 4 colegi, la "Rocar" pt a prelua 5 autobuze noi. După ce am intrat în posesia truselor de scule, le-am desigilat fără milă şi ne-am năpustit să verificăm piuliţele de la roţi, şuruburile de la axul cardanic şi şuruburile de la prinderea cutiei de viteze. Toate au fost găsite în regulă. Aşa că, nu cred să existe probleme majore în ce priveşte deplasarea.
0

#423 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 15 iulie 2010 - 21:10

Verificare din acestea se fac si la Evo Bus.Plus ca la Evo Bus am mare impresie ca vor si "brenduite" cu logourile RATT si probabil ca va fi montat sistemul de taxare.
0

#424 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 15 iulie 2010 - 21:25

Sistemul de taxare va fi montat la Timisoara. La Evo Bus vor fi "vopsite" cu mov si vor primi logo-ul RATT si stema Timisorii.
0

#425 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 15 iulie 2010 - 21:31

Poate "Primaria Municipiului Timisoara".
Emilut, nu v-au zis nimic cei de la RATT ca le-ati desigilat autobuzele Rocar?
0

#426 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 15 iulie 2010 - 21:33

Vezi postareaVisor, la 15 iulie 2010 - 21:31, a spus:

Poate "Primaria Municipiului Timisoara".


Da si aceea, dar si stema si sigla.
0

#427 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 15 iulie 2010 - 21:38

Vezi postareaViktor, la 15 iulie 2010 - 21:25, a spus:

Sistemul de taxare va fi montat la Timisoara. La Evo Bus vor fi "vopsite" cu mov si vor primi logo-ul RATT si stema Timisorii.

Oricum vor fi asistati de cei de la Evo Bus.
0

#428 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 iulie 2010 - 22:32

Vezi postareaVisor, la 15 iulie 2010 - 21:31, a spus:

Poate "Primaria Municipiului Timisoara".
Emilut, nu v-au zis nimic cei de la RATT ca le-ati desigilat autobuzele Rocar?

Noi am desigilat doar trusa de scule. Autobuzele nu puteau fi sigilate din moment ce parcurseseră jumătate de Bucureşti, de la fabrică până la baza de predare. Chiar m-am mirat de curajul şoferilor de la Rocar, care făcuseră nişte kilometri buni prin capitală, fără a avea oglinzi retrovizoare. Oglinzile le-am montat noi, acolo în bază.
Aaa! Era să uit! Am venit 500 de km de la Bucureşti, 5 autobuze, având un singur număr de înmatriculare. Adică, două tăbliţe. Una postată la parbrizul primului autobuz din coloană, iar cealaltă la luneta ultimului. Dacă ne oprea poliţia, eram buni de plată. Am circulat în coloană până la Herculane. După aceea ne-am pierdut unii de ceilalţi. Norocul a făcut să nu se lege niciun poliţai de noi. Ne-am readunat 3 dintre noi, la ieşirea din Caransebeş, la o cafea şi un suc. După care ne-am împrăştiat din nou. Eu am respectat întocmai instrucţiunile de rodaj, care prevedeau ca viteza maximă să fie de 50 de km/h. Ceilalţi doi au dat talpă şi în scurt timp nu i-am mai avut în colimator. Cu toate acestea, eu am fost primul care a ajuns în garaj. Acolo, surpriză! Dorind să garez autobuzul, mi-am dat seama că nu ştiu în ce poziţie trebuia să pun maneta schimbătorului de viteze pt a manevra în marche arriere. Aflându-mă deja mult prea aproape de un alt autobuz,
am fost nevoit să solicit intervenţia remorcherului pt a mă îndepărta de acesta. Odată ajuns într-un spaţiu suficient manevrelor, am reuşit să descopăr poziţia cauzatoare de probleme. Era vorba de trecerea peste un punct de siguranţă, care nu permitea introducerea manetei schimbătorului de viteză în marche arriere, în timpul mersului. Una peste alta, a fost o experienţă obositoare, dar care îmi provoacă amintiri din cele mai plăcute.

Aceasta postare a fost editata de Visor: 15 iulie 2010 - 23:46

0

#429 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 iulie 2010 - 23:14

Si e normal sa circulati asa? Nu trebuia sa va dea cineva numerele de inmatriculare?

Frumoase povesti, emilut, asteptam cat mai multe! :whistle:
0

#430 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 iulie 2010 - 23:30

Normal că nu era normal! :whistle:
Însă pe vremea aceea încă nu aveam telefoane mobile, să putem discuta cu cineva din conducere. Delegatul care ne însoţise, plecase de mult înspre gară, şi nu mai puteam să-l contactăm.
Promit să revin cât de curând cu povestirea aducerii de la "Rocar" a unui troleibuz.
0

#431 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 iulie 2010 - 23:33

Abia asteptam :D

Si daca plateati amenda, o scoteati din buzunarul vostru? :whistle:
0

#432 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 iulie 2010 - 23:51

Vezi postareaNDY, la 15 iulie 2010 - 23:33, a spus:

Abia asteptam :D

Si daca plateati amenda, o scoteati din buzunarul vostru? :whistle:

Yap! Deşi buzunarele noastre erau cam goale. Tot bugetul personal l-am epuizat pe mâncărică şi sucuri. RATT nu ne-a dat niciun chior de cheltuială, cu excepţia bonurilor de motorină. Dar şi alea au fost foarte zgârcite. Închipuiţi-vă: să faci Bucureşti - Timişoara cu 80 de litri în condiţii de rodaj. Dacă rămâneam în pană de combustibil între Caransebeş şi Timişoara, eram fiul ploii. Bonurile se aflau la unul dintre cei care o tuliseră.
0

#433 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 iulie 2010 - 15:16

Totusi ce intelegi tu prin au tulit-o... Cu cat doamne iarta-ma mergea un Ropcar articulat... :D :whistle:
0

#434 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 iulie 2010 - 17:57

Deci v-au trimis "ilegal" prin toata tara? E clar ca in tara asta ceva nu functioneza. Sa nu fiu rau si sa zic ca nimic nu merge.
0

#435 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 16 iulie 2010 - 19:08

Vezi postareacseh_17, la 16 iulie 2010 - 15:16, a spus:

Totusi ce intelegi tu prin au tulit-o... Cu cat doamne iarta-ma mergea un Ropcar articulat... :D :whistle:


Este vorba de cele 5 Rocar U312 de 245 CP. Rocar articulate la sfarsitul '90 au fost aduse doar 3.
0

#436 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 iulie 2010 - 20:27

Vezi postareacseh_17, la 16 iulie 2010 - 15:16, a spus:

Totusi ce intelegi tu prin au tulit-o... Cu cat doamne iarta-ma mergea un Ropcar articulat... :naughty1: :so pe iei:

Putea merge şi cu 80-85 de km/h. Dar eu NU AM VRUT să depăşesc viteza indicată pe timpul rodajului, aceea de 50 de km/h. Rezultatele s-au văzut în timp. În vreme ce celelalte 2 autobuze articulate au necesitat o capitală la motor după doar 2 ani, al meu (TM-04-KKZ), a circulat 9 ani fără probleme. Am parcurs cu el peste 700.000 de km fără să fi fost nevoie de vreo intervenţie la motor. Ba, mint. I s-a făcut DIN GREŞEALĂ o segmentare de care nu era nevoie, problema existând la pompa de injecţie. Atât eu cât şi colegul meu am insistat să fie reparată respectiva pompă, dar conducerea secţiei a stabilit că era necesară segmentarea. După realizarea segmentării, problema a persistat, aşa că în final tot a fost necesară repararea pompei.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 16 iulie 2010 - 20:29

0

#437 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 iulie 2010 - 20:45

Vezi postareaVisor, la 16 iulie 2010 - 19:08, a spus:

Este vorba de cele 5 Rocar U312 de 245 CP. Rocar articulate la sfarsitul '90 au fost aduse doar 3.

Nu e chiar aşa. Cele 5 Rocar U312 au venit în două tranşe. Mai întâi au venit 3 bucăţi, iar atunci când am fost şi eu la Bucureşti, au fost aduse ultimele două. În acelaşi timp cu acestea două, au fost aduse şi cele 3 articulate de care vorbeşti. În '96. Nepoluantele au fost KKY şi TNC. Iar articulatele, KKZ, KLD şi KLC (cel care încă mai circulă). Dacă nu aş fi fost obligat să trec pe Merţan, mai circula şi KKZ (te asigur).

Aceasta postare a fost editata de emilut: 17 iulie 2010 - 11:42

0

#438 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 iulie 2010 - 20:47

Vezi postareaVisor, la 16 iulie 2010 - 19:08, a spus:

Este vorba de cele 5 Rocar U312 de 245 CP. Rocar articulate la sfarsitul '90 au fost aduse doar 3.


Einstein, vezi ca-s articulate... :so pe iei:

emilut Zici, ca celalalte au durat mai putin. "Statisticile" zic asa:

TM 04 KLC, este cel care exista si supravetiuieste si azi... El avand un RK recent, de care stim cu totii. A prins mult pe 31 si 33, de pe 33 fiind scos, a prins toata perioada pe 9, si apoi pe 43 si E8. Acesta ii va fi sfarsitul.

TM 04 KLD, din ultima serie este singurul care prinde Expres 1. La fel ca si KLC, liniile lui sunt 31 si 33. Perioada cu linia 9, il traieste si el, insa prinde mult pe 4 si 5. Dupa aceasta perioada numai are nici un traseu fix, si circula cand pe una cand pe alta. In 2008 este tras pe dreapta definitiv, este reparat din piesele lui KKZ, si intra in muzeu unde se afla si azi, in stare de funtionare.

TM 04 KKZ, vine intr-o schema mai neobisnuita, fiind unic de felul lui.Traseul lui este 31 si 33, in 2000 musca linia 40, fiind autobuz "Mos Craciun". Si el prinde perioada cu linia 9, dar scapa fiind titular pe 33 incontinuoare, si 42. In 2008 este casat, fiind donor de piese pentru KLD.


Pentru mai multe detalii vizitai si:Istoria noastra
0

#439 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 iulie 2010 - 20:49

Vezi postareaWegmann, la 16 iulie 2010 - 17:57, a spus:

Deci v-au trimis "ilegal" prin toata tara? E clar ca in tara asta ceva nu functioneza. Sa nu fiu rau si sa zic ca nimic nu merge.

Noi nu aveam de unde bănui acest aspect. Eram doar nişte simpli şoferi trimişi să aducem nişte autobuze. Chiar dacă ar fi trebuit să ne confruntăm cu poliţia, până la urmă, socoteală ar fi avut de dat, tot cei care erau răspunzători.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 16 iulie 2010 - 20:50

0

#440 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 iulie 2010 - 20:57

Vezi postareacseh_17, la 16 iulie 2010 - 20:47, a spus:

Einstein, vezi ca-s articulate... :so pe iei:

emilut Zici, ca celalalte au durat mai putin. "Statisticile" zic asa:

TM 04 KLC, este cel care exista si supravetiuieste si azi... El avand un RK recent, de care stim cu totii. A prins mult pe 31 si 33, de pe 33 fiind scos, a prins toata perioada pe 9, si apoi pe 43 si E8. Acesta ii va fi sfarsitul.

TM 04 KLD, din ultima serie este singurul care prinde Expres 1. La fel ca si KLC, liniile lui sunt 31 si 33. Perioada cu linia 9, il traieste si el, insa prinde mult pe 4 si 5. Dupa aceasta perioada numai are nici un traseu fix, si circula cand pe una cand pe alta. In 2008 este tras pe dreapta definitiv, este reparat din piesele lui KKZ, si intra in muzeu unde se afla si azi, in stare de funtionare.

TM 04 KKZ, vine intr-o schema mai neobisnuita, fiind unic de felul lui.Traseul lui este 31 si 33, in 2000 musca linia 40, fiind autobuz "Mos Craciun". Si el prinde perioada cu linia 9, dar scapa fiind titular pe 33 incontinuoare, si 42. In 2008 este casat, fiind donor de piese pentru KLD.


Pentru mai multe detalii vizitai si:Istoria noastra

Kriszti, stai! Nu da cu parul! Eu nu am spus că ar fi fost retrase din circulaţie mai devreme. M-am referit doar la durata de viaţă a motoarelor originale. În 2005 când au venit Mercedesurile, toate cele 3 autobuze erau funcţionale. Ai făcut o mică confuzie.
0

Arata acest topic


  • (77 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi