Apropo, felicitari pentru poze!
Oradea - Nagyvárad - Großwardein jud. Bihor
#161
Postat 04 iulie 2010 - 18:17
Apropo, felicitari pentru poze!
#162
Postat 04 iulie 2010 - 19:17
Chagall, acei ingineri, nu repara defatp ULF-urile ci doar le intretin. Pentru a unge un fel de "incheietura" de la motor, trebuie demontat jumatate din caroserie, si motor...
Am primit o replica foarte buna pentru ULF de la domnul ing. Muresan:
"Daca nu bagi azi 10 euro, in el, bagi maine 100. Daca nu bagi maine 100, bagi peste 2 zile 1000. Iar daca nici atunci nu bagi 1000, il poti trage pe linia de casare."
#163
Postat 04 iulie 2010 - 19:43
Daca tot am pomenit de curatenie, ele nu erau curatate doar de forma ci calumea. Era un om care pur si simplu cu carpa si cu detergetul stergea fiecare geam in parte(manual)si nu in doi timpi si trei miscari ci cu grija ca totul sa luceasca
O alta chestie care ma uimit, este ca la nicio remorca si niciun tramvaiu nu am vazut vandalizari ca la noi
Respect celor de la OTL
#165
Postat 04 iulie 2010 - 20:37
#166
Postat 05 iulie 2010 - 11:38
Florin.B RATT, la 04 iulie 2010 - 20:22, a spus:
Clar este o diferenta majora de civilizatie intre noi si bihoreni, poate si fiindca acolo sunt numai bihoreni si unguri.
Mai circula vre-un DAC 112?
LIAZ 5256 (seria #105 - 115) de asemenea circula toate ? (ati spus ca nu sunt fiabile, de ce?)
#81 nu e IK 260, ci 263.01. Interesant ca au numai 260.43-uri. Iarasi interesant e ca in urma cu muti ani au taiat toate articulatele. Aveau si IK 280 din Budaesta, taiate in 1999 - 2000, Prin 2000 au avut si Mercedes sau MAN-uri articulate (tipuri mai vechi). Au preferat numai autobuze solo. Oricum dupa atatia ani in care n-am mai fost pe acolo, ma bucur sa vad ca inca mai sunt, din ce se vede, mai bune decat ale noastre...
"Celebrele" Renault-uri sunt PR100.2 donatie in ianuarie 2008, de la SAEM T2C Clermont-Ferrand, cu care Oradea ar fi infratita. Ceea ce nu mi-e clar sunt 3 bucati #96, 97 98 sau ar fi inca unul #99?
Ati apucat sa mergeti cu microbuzele Rocar U207, dat fiind faptul ca e singurul oras cu asa ceva. Cum sunt (mai ales ca e productie romaneasca) sau arerea OTL-ului?
Waw, chiar mai e traseu pana la Episcopia Bihor, pe externe ati fost?
Cum sunt repartizate pe trasee autobuzele lor?
Superb proiectul ex-Rocar!
#168
Postat 05 iulie 2010 - 21:32
#169
Postat 05 iulie 2010 - 21:43
Apropo portiunile ovale(negre) sunt special realizate ca sa poti pasi pe ele.
#171
Postat 05 iulie 2010 - 22:50
#172
Postat 06 iulie 2010 - 11:20
Cand au fost aduse ULF-urile la Oradea si cate sunt la numar?
#173
Postat 06 iulie 2010 - 14:22
#174
Postat 09 iulie 2010 - 16:42
Fisiere atasate
-
Fotografie0549_resize.jpg (103.42K)
Number of downloads: 34
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 13 iulie 2010 - 14:04
Motiv editare: La concurs pot participa numai poze din TM
#175
Postat 10 iulie 2010 - 17:57
Visor, la 05 iulie 2010 - 11:38, a spus:
Mai circula vre-un DAC 112?
LIAZ 5256 (seria #105 - 115) de asemenea circula toate ? (ati spus ca nu sunt fiabile, de ce?)
#81 nu e IK 260, ci 263.01. Interesant ca au numai 260.43-uri. Iarasi interesant e ca in urma cu muti ani au taiat toate articulatele. Aveau si IK 280 din Budaesta, taiate in 1999 - 2000, Prin 2000 au avut si Mercedes sau MAN-uri articulate (tipuri mai vechi). Au preferat numai autobuze solo. Oricum dupa atatia ani in care n-am mai fost pe acolo, ma bucur sa vad ca inca mai sunt, din ce se vede, mai bune decat ale noastre...
"Celebrele" Renault-uri sunt PR100.2 donatie in ianuarie 2008, de la SAEM T2C Clermont-Ferrand, cu care Oradea ar fi infratita. Ceea ce nu mi-e clar sunt 3 bucati #96, 97 98 sau ar fi inca unul #99?
Ati apucat sa mergeti cu microbuzele Rocar U207, dat fiind faptul ca e singurul oras cu asa ceva. Cum sunt (mai ales ca e productie romaneasca) sau arerea OTL-ului?
Waw, chiar mai e traseu pana la Episcopia Bihor, pe externe ati fost?
Cum sunt repartizate pe trasee autobuzele lor?
Superb proiectul ex-Rocar!
DA cum bine ai observad numai eate nici un DAC, sau alt autobuz articulat, DAC nici scurt, pe de alta parte...
De ce?, Simplu, directorul deatunci s-a gandit ca nu merita pentru Oradea, cosnumul fiin mai mare, si traseele ne fiind incarcate asa tare. De ce numai sunt Rocaru-ri din 1998? (adica cele "nepoluante")?? Simplu sunt PROASTE!!!
Renaulturi sunt 3, au fost 4 unul pentru piese dus. Saviem, de ce sunt nefiabile, asa ni s-a spus. Cu microbuze nu am fost, ele merg pe o singura linie, si timpul era strans...
#176
Postat 11 iulie 2010 - 07:34
#177
Postat 11 iulie 2010 - 08:59
#179
Postat 14 iulie 2010 - 18:42
Fisiere atasate
-
Fotografie0552_resize.jpg (155.87K)
Number of downloads: 26 -
Fotografie0543_resize.jpg (164.65K)
Number of downloads: 26 -
Fotografie0550_resize.jpg (154.66K)
Number of downloads: 29 -
Fotografie0532_resize.jpg (133.2K)
Number of downloads: 32 -
Fotografie0555_resize.jpg (159.28K)
Number of downloads: 29
#180
Postat 15 iulie 2010 - 15:18

Ajutor


















