STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#661 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 10 iunie 2010 - 13:53

cseh_17 acel UDAN este firmei respective. In Bucuresti au fost casate cele doua exemplare care stiam eu ca mai sunt.
Gygyman6 acel model de tramvai este fabricat la EP Craiova.El mai exista doar ca a trecut printr-un RK si i sa schimbat schema de culoare,acum fiind vopsit in schema RATB-ului
De mentionat ca 192,205,361 sunt frati(sau erau),aceste vagoane au fost,si sunt destul de problematice din cauza numeroaselor defecte ale acestora.La ora actuala 192 nu stiu ce mai face daca functioneaza sau nu,205 a ajuns pentru proiectul V3A-93-CA si la ora actuala circula aproape zilnic pe linia 41,iar 361 este defect in Depoul Titan.
0

#662 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 10 iunie 2010 - 18:13

Totusi cate UDAN s-au fabricat? Si eu stiam de 2 exemplare...
Producatorul a fost URAC?
0

#663 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 iunie 2010 - 19:17

Vezi postareaEta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:


Gygyman6 acel model de tramvai este fabricat la EP Craiova.El mai exista doar ca a trecut printr-un RK si i sa schimbat schema de culoare,acum fiind vopsit in schema RATB-ului


Cum de ca s-au produs numai 3?
Ca design arata mai bine decat oricare dintre v3urile care sunt acum in Bucuresti, ce strica aspectul este partea de jos care a ramas la fel de patratoasa ca la celelalte modele (parerea mea).
0

#664 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 10 iunie 2010 - 20:18

Eu stiam de 2 sau 3.Nu am fost sigur decat de cele doua din bucuresti,iar celalat nu am stiut nimic de el.Tot URAC este producatorul din cate stiu eu.
0

#665 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 10 iunie 2010 - 23:07

Vezi postareaGygyman6, la 10 iunie 2010 - 12:32, a spus:

Apropo, mai exista v3auri ca asta ?



Vezi postareaEta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:

[...]
Gygyman6 acel model de tramvai este fabricat la EP Craiova.El mai exista doar ca a trecut printr-un RK si i sa schimbat schema de culoare,acum fiind vopsit in schema RATB-ului
[...]

Pana aici corect!


Vezi postareaEta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:

[...]
De mentionat ca 192,205,361 sunt frati(sau erau),aceste vagoane au fost,si sunt destul de problematice din cauza numeroaselor defecte ale acestora.[...]

Piesele Olandeze "Holdec" nu prea au fost "rentabile".


Vezi postareaEta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:

[...]
La ora actuala 192 nu stiu ce mai face daca functioneaza sau nu[...]

Problema la Choperele A si B. Cateodata cade A, se repara si cade B si din nou se reia cilclul de defectiuni. Se imprumuta piese de la #361.


Vezi postareaEta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:

[...]
205 a ajuns pentru proiectul V3A-93-CA si la ora actuala circula aproape zilnic pe linia 41[...]

Corect. Pentru mai multe informatii,stiri sau noutati le puteti citi de <<AICI>> (vedeti ca topicul cuprinde peste 6 pagini).


Vezi postareaEta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:

[...]iar 361 este defect in Depoul Titan.

Corect. Ramane de vazut ce va mai ramane din el cand i se va aproba bughetul pentru transformarea in V3A-93-CA (ICPE SAERP).


In Bucuresti exista mai multe tramvaie care au caroserie identica cu 361/192 si 205. Sunt numite V3A-93M EPC (adica Electroputere Caiova). Din nume va veti da seama ca sunt construite in Craiova la firma Electroputere. Fata de V3A-93H (adica Holdecurile 192/205/361) "EPC-urile" au controlier si nu mansa. Exceptie a facut vagonul 246 care a avut choppere si mansa, dar din anul 2007/2008 dupa ce a iesit de la RK avut in UZINA URAC i s-a montat controlier si s-au scos chopperele. A fost un proiect al anilor 2000/2001 intre Icpe Saerp - RATB - Electroputere Craiova.
Haideti sa vedem cum arata #361 la cateva zile de la iesirea din URAC (Decembrie 2008): <<link>>. Mai multe discutii cu privire la tramvaiele V3A-H din Bucuresti le puteti observa <<AICI>>

Galerie foto cu toate vagoanele:
- V3A-93 H si V3A-93-CA: <<link>>.
- V3A-93 EPC: <<link>>.


---------------------------------------------
Despre DACUL UDAN ramane sa ma interesez!

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 10 iunie 2010 - 23:12

0

#666 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 11 iunie 2010 - 00:17

Citeaza

Piesele Olandeze "Holdec" nu prea au fost "rentabile".

,,Piesele olandeze" erau produse de firma Hollec.

Cele 3 vagoane V3A-H nu au fost chiar ,,fraţi"... #192 şi #361 au avut câte 2 choppere (unul pentru fiecare motor electric pentru traţciune), în vreme ce #205 a avut un singur chopper, un model diferit de cel montat pe primele 2, ceea ce a făcut să fie retras din circulaţie foarte devreme (la sfârşitul lui 2005, în 2009 fiind reparat capital şi primind noile motoare asincrone trifazate de curent alternativ, cu rotor în scurtcircuit şi invertoarele de rigoare, acestea din urmă fiind cadou de la ICPE-SAERP).
#192 şi #361 au trecut prin RK, dar lipsa pieselor îşi spune cuvântul. Ce mă miră e că se ştia de această problemă, totuşi s-au reparat (după cunoştiinţele URAC-ului, deci nu prea bine) echipamentele electronice Hollec, când puteau foarte bine să fie înlocuite cu choppere de producţie autohtonă. Şi eu l-am mai văzut pe #192 ocazional pe 32, dar trec prea rar pe acolo ca să îmi dau seama dacă era o întâmplare sau circulă frecvent.

#246 a fost un experiment, după cum zicea şi Iasmin. La RK a primit clasicul controller de V3A + contactoarele şi rezistenţele de rigoare

S-a vorbit mai sus de cutie... podeaua este metalică (la fel şi la vagoanele produse de Faur), ci nu confecţionată din lemn ca la vagoanele produse de URAC, ceea ce face ca aceste vagoane să nu aibă găuri în podea (ca #068, #280 ş.a.), Dezavantajul e că masa lor e mai mare cu vreo 5 tone.

UDAN-urile au fost produse de URAC în colaborare cu IOROM, toate operaţiunile fiind făcute în URAC. S-au folosit 3 şasiuri de Dac 112 UDM (deci doar şasiu, nu autobuz complet), pe care s-au montat transversal motoare MAN şi cutii de viteze manuale produse la Tg. Mureş (parcă) apoi s-au carosat şi s-au dotat interior. Nu ştiu din ce autobuz provine cel al IOROM (o fi fost un Dac al lor) şi nici nu pot garanta că #592 şi #1889 sunt numere originale. Oricum, cele 2 din Bucureşti au suferit modificări serioase... #592 nu a circulat mult cu motorul MAN (transplantat pe un Rocar-Daf), primind un motor ,,clasic" AB (licenţă RABA-MAN D2156). #1889 a primit şi el anul trecut un motor asemănător de pe un Ikarus casat.
0

#667 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 11 iunie 2010 - 12:57

Vezi postareaDr2005, la 11 iunie 2010 - 00:17, a spus:

,,Piesele olandeze" erau produse de firma Hollec.

Cele 3 vagoane V3A-H nu au fost chiar ,,fraţi"... #192 şi #361 au avut câte 2 choppere (unul pentru fiecare motor electric pentru traţciune), în vreme ce #205 a avut un singur chopper, un model diferit de cel montat pe primele 2, ceea ce a făcut să fie retras din circulaţie foarte devreme (la sfârşitul lui 2005, în 2009 fiind reparat capital şi primind noile motoare asincrone trifazate de curent alternativ, cu rotor în scurtcircuit şi invertoarele de rigoare, acestea din urmă fiind cadou de la ICPE-SAERP).
#192 şi #361 au trecut prin RK, dar lipsa pieselor îşi spune cuvântul. Ce mă miră e că se ştia de această problemă, totuşi s-au reparat (după cunoştiinţele URAC-ului, deci nu prea bine) echipamentele electronice Hollec, când puteau foarte bine să fie înlocuite cu choppere de producţie autohtonă. Şi eu l-am mai văzut pe #192 ocazional pe 32, dar trec prea rar pe acolo ca să îmi dau seama dacă era o întâmplare sau circulă frecvent.

#246 a fost un experiment, după cum zicea şi Iasmin. La RK a primit clasicul controller de V3A + contactoarele şi rezistenţele de rigoare

S-a vorbit mai sus de cutie... podeaua este metalică (la fel şi la vagoanele produse de Faur), ci nu confecţionată din lemn ca la vagoanele produse de URAC, ceea ce face ca aceste vagoane să nu aibă găuri în podea (ca #068, #280 ş.a.), Dezavantajul e că masa lor e mai mare cu vreo 5 tone.

UDAN-urile au fost produse de URAC în colaborare cu IOROM, toate operaţiunile fiind făcute în URAC. S-au folosit 3 şasiuri de Dac 112 UDM (deci doar şasiu, nu autobuz complet), pe care s-au montat transversal motoare MAN şi cutii de viteze manuale produse la Tg. Mureş (parcă) apoi s-au carosat şi s-au dotat interior. Nu ştiu din ce autobuz provine cel al IOROM (o fi fost un Dac al lor) şi nici nu pot garanta că #592 şi #1889 sunt numere originale. Oricum, cele 2 din Bucureşti au suferit modificări serioase... #592 nu a circulat mult cu motorul MAN (transplantat pe un Rocar-Daf), primind un motor ,,clasic" AB (licenţă RABA-MAN D2156). #1889 a primit şi el anul trecut un motor asemănător de pe un Ikarus casat.


Totusi e bine, ca, in sfarsit am cazut de acord cu niste "informatii". Practic din 90 pana in prezent, pe partea de tramvaie s-au experimentat mult, dar in productia de serie au intrat doar vagoanele V3A-93 (+EPC si FAUR), V3A-93-CH-PPC. La Bucur 1 (provenite din casarea Tatrelor) il putem considera un proiect care nu a avut urmari!
0

#668 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 15 iunie 2010 - 21:48

Nu doar la tramvaie s-a experimentat... şi la troleibuze au fost destule ,,serii mici", începând cu #7091 şi terminând cu Autodromo. Am avut 2 Rocar 412E diferite între ele, 22 de Saureruri care erau de vreo 4 feluri (începând cu uşile şi terminând cu poziţionarea contactorilor), Rocar 512E diferite între ele, 3 Dac 212ECS (şi ele diferite între ele, 2 erau scunde şi unul înalt) ş.a.m.d.
La autobuze am avut Daf-ul #205, am avut cele 2 UDANuri (am detaliat situaţia lor în mesajul anterior), avem încă Hessul (dacă nu se trezeşte cineva să mai ceară retragerea lui în parcul rece din cauza faptului că nu i se pot updata traseele din memoria afişajului) şi Autodromo şi avem vreo 4 modele de instalaţii de aer condiţionat pe Citaro.
0

#669 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 01 iulie 2010 - 16:07

Am gasit clipuri video cu prezentarea traseului liniilor. Unele linii intregi, altele partial.

Tramvaie

Linia 5




Linia 7



Linia 8





Linia 11



http://www.youtube.com/watch?v=-A7U8Q_cBdA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=i1OKJ5a-kUg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XyPpqHpLmv0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LnRSci3sYig&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=01PFHgHw3fA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=kOqpklgpgUE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mnCHYjlcTxQ&feature=related

Linia 16/36

http://www.youtube.com/watch?v=HUCk4C8AC_o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=eCMAlmQCKvU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XjaNVQkf6qs&feature=related
Linia 20

http://www.youtube.com/watch?v=a9DvlPActKo
http://www.youtube.com/watch?v=5t5CWurOi5k&feature=related

Linia 23

http://www.youtube.com/watch?v=slnpAWnogMQ
http://www.youtube.com/watch?v=Pxyg-LFwY1w&feature=related

Linia 24

http://www.youtube.com/watch?v=K1houkJD6_I&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZIrQs-K0GK4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Yj40xyH0FGw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vas5qCn0kiI&feature=related

Linia 27

http://www.youtube.com/watch?v=kxj9QKfKvd8
http://www.youtube.com/watch?v=tjSNI7aTbYU
http://www.youtube.com/watch?v=eA8Hv0-BazA
http://www.youtube.com/watch?v=0jXzKBUf-Qg

Linia 34

http://www.youtube.com/watch?v=9KDiYfPfR6Q&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=B8FnycYMbJU&feature=related

Linia 40

http://www.youtube.com/watch?v=zsrevQbruDM

Linia 41

http://www.youtube.com/watch?v=c65bYoHckVc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BICVGdxt_28&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XbjNV4E8vNs&feature=related

Linia 42

http://www.youtube.com/watch?v=H7XJkatRQ-U&feature=fvsr
http://www.youtube.com/watch?v=H7XJkatRQ-U&feature=related

Linia 44

http://www.youtube.com/watch?v=ZMpguj-dO24&feature=related

Linia 46

http://www.youtube.com/watch?v=LxLMzrWCrhg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jxKj5GrS41A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LxLMzrWCrhg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LxLMzrWCrhg
http://www.youtube.com/watch?v=jxKj5GrS41A

Troleibuze

Linia 61

http://www.youtube.com/watch?v=Jc_1vLqxc4k

Linia 76

http://www.youtube.com/watch?v=HYqjiIWp0L0&feature=related

Linia 92

http://www.youtube.com/watch?v=Winnydbfrzg&feature=related

Autobuze

Linia 101

http://www.youtube.com/watch?v=8DF2HjGAirM
http://www.youtube.com/watch?v=fxxgR96-ES0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=KL6sUs0YjHI
http://www.youtube.com/watch?v=uMiKtffsXz0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3VgVA0vN2sY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=TeKMkziNBTo
http://www.youtube.com/watch?v=bUaSqWucQT4&feature=related

Linia 163

http://www.youtube.com/watch?v=zI6MF_vwZHI&feature=related

linia 181

http://www.youtube.com/watch?v=tsN1IxwrapY&feature=related

Linia 182

http://www.youtube.com/watch?v=p6ZyS0gM2-8&feature=related

Linia 451

http://www.youtube.com/watch?v=uW6xpJ5ecHs&feature=related

Linia 696

http://www.youtube.com/watch?v=KUr0sMla54Y&feature=PlayList&p=31FF2DF221D6D816&playnext_from=PL&playnext=1&index=32

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 13 iulie 2010 - 13:27

0

#670 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 iulie 2010 - 17:07

De functia MEDIA a forumului ai auzit? :ph34r:
0

#671 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 06 iulie 2010 - 11:17

Vezi postareacseh_17, la 01 iulie 2010 - 17:07, a spus:

De functia MEDIA a forumului ai auzit? <_<

AAA???

Sunt bucuros ca imi vedeti munca depusa in filmarea liniilor (cateva filmari imi apartin).


Linia 385


Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 11 iulie 2010 - 16:56
Motiv editare: Inserare media

0

#672 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 06 iulie 2010 - 11:50

Iasmin, pentru a se vedea video-ul direct pe forum, te rugam pune inaintea fiecarui link , iar la sfarsitul fiecarui link. Alta metoda, functia e cand postezi in mediul butoanelor. Uite aici banner-ul de la inceputul acestui topic:

Imagine postata
0

#673 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 12 iulie 2010 - 02:57

S-a finalizat modernizarea tuturor vagoanelor V2A in V3A-93-CH-PPC, ultimele doua vagoane fiind #4019 (a fost livrat 07 Iulie catre Depoul Dudesti) si #4032 (inca se mai afla in Uzina URAC). Vagonul #4019 nu a iesit momentan la traseu urmand sa iasa de maine in primele ture in linia 34.

Imagine postata
Imagine postata







Sa urmarim fotografii cu vagoanele #4027 (la Banu Manta) si #4026 (la Romprim) in linia 34 (vagoanele apartin de Dep. Dudesti).

Imagine postata

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 12 iulie 2010 - 02:57

0

#674 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 iulie 2010 - 08:46

Din poze observ ca unele au instalatie de AC in cabina vatmanului, pe cand altele nu.
0

#675 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 12 iulie 2010 - 22:05

Vezi postareaChagall, la 12 iulie 2010 - 08:46, a spus:

Din poze observ ca unele au instalatie de AC in cabina vatmanului, pe cand altele nu.


Da ai dreptate. S-au achizitionat un numar de 35 instalatii de AC dintre care 34 s-au montat pe vagoanele V3A-93-CH-PPC. o instalatie de AC pe vagonul #205 (V3A-93-CA).
Ultimele vagoane constuite de URAC nu au mai primit instalatii de AC din lipsa de fonduri. In viitorul indepartat se presupune montarea si la aceste vagoane AC: 4024, 4026, 4019, 4032 + alte cateva CH-PPC-uri de la ALEXANDRA.
0

#676 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 iulie 2010 - 22:21

Cate astfel de tramvaie modernizate detine RATB in momentul de fata?
Se are in vedere si modernizarea altor garnituri, sau se trece la productia in masa a Bucur LF?
0

#677 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 13 iulie 2010 - 00:27

Vezi postareaChagall, la 12 iulie 2010 - 22:21, a spus:

Cate astfel de tramvaie modernizate detine RATB in momentul de fata?

Pana la ora actuala s-au construit 46 de tramvaie V3A-93-CH-PPC (ultimul fiind #4032). Fotografii cu toate tramvaiele V3A-93-CH-PPC: <<CLICK>>.
A inceput modernizarea vagoanelor V3A-93 in V3A-93-CH-PPC, primul vagon fiind #204. La modernizarea V3A-93 in Choppere se va pastra caroseria actuala aducandu-se cateva modificari la aceasta. La V2A-urile modernizate s-a construit caroseria de la zero.


Deja a inceput cosntructia vagoanelor Bucur LF: LINK...

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 13 iulie 2010 - 00:28

0

#678 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 iulie 2010 - 12:09

Stiu ca postul asta va fi cam aiurit . Dar nu m-am putut abtine :ico4: Imi plac tramvaiele astea modernizate , dar ce imi place cel mai mult la ele este Pantograful Portocaliu :) , arata chiar bestial :)
0

#679 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 iulie 2010 - 12:55

Vezi postareaIasmin, la 12 iulie 2010 - 22:05, a spus:

Da ai dreptate. S-au achizitionat un numar de 35 instalatii de AC dintre care 34 s-au montat pe vagoanele V3A-93-CH-PPC. o instalatie de AC pe vagonul #205 (V3A-93-CA).
Ultimele vagoane constuite de URAC nu au mai primit instalatii de AC din lipsa de fonduri. In viitorul indepartat se presupune montarea si la aceste vagoane AC: 4024, 4026, 4019, 4032 + alte cateva CH-PPC-uri de la ALEXANDRA.



Treaba cu AC-ul e cam dubioasa... Parca vad iarasi ca vine aceleasi domn care a venit si la autobuze, siva instala sistemele de AC la un pret duble...
0

#680 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 13 iulie 2010 - 13:16

Vezi postareacseh_17, la 13 iulie 2010 - 12:55, a spus:

Treaba cu AC-ul e cam dubioasa... Parca vad iarasi ca vine aceleasi domn care a venit si la autobuze, siva instala sistemele de AC la un pret duble...

:baby: :baby:




Vezi postareaRaoul94, la 13 iulie 2010 - 12:09, a spus:

Stiu ca postul asta va fi cam aiurit . Dar nu m-am putut abtine :ico4: Imi plac tramvaiele astea modernizate , dar ce imi place cel mai mult la ele este Pantograful Portocaliu :) , arata chiar bestial :)


Avem tramvaie si cu pantograf albastru, model V2A-T (Bucur 1), vagoanele #3004 si #3005. De la vagonul #3006 pana la #3011 au primit pantograf portocaliu.

Pantografele portocaliu si albastre sunt de tipul Shunck si sunt actionate la urcare/coborare de un motoras. S-au montat si pe vagoanele METROU-USOR (V3A-93-M2000). Exista si cateva vagoane V3A-93 care au primit pantograf SHUNK: #007, #107, #256, #280 si #324 si mai era si #099 care se pare ca nu il mai are...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 13 iulie 2010 - 13:39

0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi