Dr2005, la 26 iunie 2010 - 06:08, a spus:
Să vedeţi ce o să frece trotuarele cu ele şoferii (învăţaţi doar cu Dac şi Ikarus, deci cu axa C orientabilă) până or să se obişnuiască să ia curbele mai larg.
400.000 de euro mi se pare cam mult, ţinând cont că un Citaro scurt, cu toate dotările (aer condiţionat, sistem de informare cu LCD, camere de luat vederi, cutie de viteze automată) şi produs în Germania (deci nu în Turcia) a costat puţin peste 210.000 euro.
Hai sa ne oprim putin la acest mesaj, si sa-l dezvoltam!
1. Bucurestiul se lauda ca a luat 500 buc. Citaro euro 3, de care a avut nevoie si bine a facut. Vazandu-se ca treaba merge, caietul de sarcini a fost copiat pentru cea dea II-a licitatie, astfel urmand ca "CINEVA" sa primeasca o spaga serioasa pentru inca 500 de Citaro Euro 4 de care Bucurestiul, NU (repet NU), avea nevoie, dat fiind faptul ca toate Dac-urile aveau RK proaspat, + Bucurestiul nu are ce sa faca cu attatea nearticulate.
2. In 180.000 de euro, zici tu AC. Te contrazic deoarece multe autobuze nu au avut clima, dotarea lor facandu-se de o firma, care apartine iarasi de "CINEVA" care a montatsistemul de AC, cu o suprataxa serioasa, sistemul fiind unul nefiabil,din cate am inteles.
3. 180.000 de euro, in care va laudati cu cutie automata, ceea ce presupune un consum in +,si cu un sistem de LCD, cu care (scuza-mi stilul), dar RATB poate sa-si stearga..., dat fiind faptul ca Bucurestiul are un sistem de taxare, JALNIC.
4. Autobuze facute in Germania... Aceasta "lupta" cu Turcia, Germania, este o lupta morala, care isi pune amprenta peste toata viata unui autobuz.
5. Suntem TIMISOARA, nu Bucuresti. Tinem sa ramanem in pas cu tehnologia si moda. Suntem un oras European, si ne cumparam autobuze MB articulate cu ax C fix, cu 400.000 euro si nu 60 cu 200.000 de care nu ne folosim cu adevarat!
NDY, la 26 iunie 2010 - 23:14, a spus:

Arata-mi tu un autobuz, marca, firma care sa faca dupa 2000, autobuze articulate cu AX C mobil!