STP Timișoara Forum: Linia Expres 1 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 1 Evaluare topic: -----

#161 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 29 iunie 2010 - 15:50

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 iunie 2010 - 21:44, a spus:

Titulatura de "expres" nu are acelasi inteles ca si la CFR. In cazul nostru "expres" se numeste un traseu cu lungime mare, statii putine si calatori mai putini decat pe liniile normale.

Domnule Florin, dacă nu aş şti cât respect vă datorez, aş râde două zile de afirmaţia de mai sus. Liniile E1 şi E2 au staţii oriunde există acestea. Autobuzele care le deservesc sunt supra-încărcate pe toată durata zilei, exceptând poate prima şi ultima tură.
Mai degrabă aş propune ca criterii de departajare faţă de celelalte trasee, lungimea traseului (de peste 10 km), sau timpul afectat unei ture (peste o oră). Sau, eventual, în cazul E5 şi E6, faptul că depăşesc bariera oraşului.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 29 iunie 2010 - 15:51

0

#162 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 iunie 2010 - 18:23

Dl. Florin ne-a reamintit criteriile pentru care s-au bazat la infiintarea primelor linii expres. In 2001 pana prin 2004 - intr-adevar era dupa cum zicea Dl. Florin, Doar ca pe parcursul anilor E1 s-a tot prelungit, ajungand sa aibe mai multe statii decat o linie obisnuita, si evident nr. calatorilor a crescut vizibil, fara statistici, din pacate nr. autobuzelor alocate a scazut, ajungandu-se de la buna desfasurare a circulatiei cum era odata, la vorbele lui Emilut.
0

#163 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 iunie 2010 - 19:40

Pai si acest "joc" dea Expresu ii vine perfect regiei.

Calatori multi, autobuze putine, bilete scumpe, autobuze putine, statii la tot pasul, autobuze putine, contopirea liniilor, autobuze putine, s-asa mai departe...
0

#164 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 iunie 2010 - 20:22

Vezi postareaemilut, la 29 iunie 2010 - 15:50, a spus:

Domnule Florin, dacă nu aş şti cât respect vă datorez, aş râde două zile de afirmaţia de mai sus.

Poti rade cat doresti, dar astea sunt criteriile pe baza carora se aproba ca un traseu normal sa devina expres. :P (era undeva in cadrul topicelor despre expresuri un citat cu datele exacte, date care permit transformarea in linie expres)
0

#165 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 30 iunie 2010 - 17:57

Florin.B RATT mai demult a spus:

Va dau mai jos caracteristicile pe care trebuie sa le indeplineasca o linie expres:


Liniile de transport urban expres asigura legatura intre anumite zone de interes ale municipiului, fiind caracterizate prin lungimi trasee si distanta medie interstatii mai mari (L traseu > 12 km ; D med.interst > 550 m) si randamente mai reduse (R < 8,5 cal/km).
Avand in vedere indicatorii tehnici de exploatare existenti a traseelor liniilor 42 si 43, care sunt specifici liniilor expres (L traseu > 12 km ; D med.interst > 550 m), pentru rentabilizarea acestor trasee s-a propus si a fost aprobat de primarie, modificarea incadrarii acestora ca linii expres.


0

#166 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iunie 2010 - 21:25

Corect. Multumesc Visor! Nu mai gaseam datele respective.
0

#167 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 august 2010 - 11:15

Mergand ieri cu E1, mi-am amintit din intamplare de conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca o linie ca sa devina expres. Prin ele, parca era si o distanta minima intre statii in jur de 1km. Pai de la Billa pana pe Torontalului, nu cred ca sunt 2km si sunt 4 statii...
0

#168 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 19 august 2010 - 11:52

550 m era in criterii, nu 1 km. E adevarat ca nu pe tot locul, nici la alte linii, sunt si mai putini metrii intre statii, dar statiile sunt amplasate la intersectii sau la statiile comune cu alte linii pentru a fi in avantajul calatorului. Ce ar fi daca statiile liniilor E ar fi amplasate la distante largi? Ar fi multe statii, din loc in loc, una de linie normala, una de express, total in dezavantaj calatorul.

Portiunea Billa - Torontal:

- Statie la intersectia Billa, mi se pare normal
- statia de pe Bd. Circumvalatiunii, chiar daca e la distanta scurta de Billa, nu mai tin minte, dar cred ca s-a infiintat la cererea locuitorilor din Circumvalatiunii, fiind singura linie care trece pe acolo
- statia CEC - iarasi un punct important, si de transbordare si de locatii (nu are rost sa le insir ca se stiu)
- Torontalului (Miresei), iarasi statie de tranbordare (L4, 10, 18, E6)

Daca statiile lui expres erau facute mai la distante de 800m, ar trebui infiintate separat intre acele intersectii, calatorul trebuind s-o ia la pasi pentru a ajunge la statiile altor linii sau la punctele importante/intersectii.

Cand s-a infiintat E1 pe aici, nu avea atatea statii, dar la cererea locuitorlor s-au infiintat de-a lungul timpului "atatea". Sau trebuia RATT sa nu bage in seama atunci cererile, pentru ca acum calatorul s-a intors impotriva.
0

#169 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 august 2010 - 11:59

Distanta minima nu este. Distanta medie intre statii trebuie sa fie > 550 m, astfel, pe anumite portiuni de traseu expresul poate avea statii foarte dese, daca pe alte portiuni are statiile rare. E1 are si statii cu distanta mare (de exemplu intre Gara de Nord si Billa).
0

#170 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 august 2010 - 17:54

Statia de pe Bd. Circumvalatiunii (dupa Billa) sincer mi se pare putin aiurea. Acea statie a fost infiintata la cerere, pentru locuitorii din perimetrul "DACIA". Numai ca cel care l-a infiintat gandea un pic observa, ca daca pleci taman din mijlocul pietei (unde sunt si blocurile turn) ai o distanta egala, pana la acutuala statie, si pana la cea de la CEC. Diferenta este ca la cea de la CEC, vii pe stradute mai mici, pana ce la cealalta statie ajungi pe o starda larga.

Ceea ce spun, spun din cunostinta de cauza, cine nu este convins, este invitatul meu la o plimbare de demonstratie! :coolspeak: :so pe iei:

Deci prin urmare statie "din mijloc" este una de comoditate, nici de cum una utila.
0

#171 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 august 2010 - 18:01

Staţia aia face joncţiunea cu linia 13, de asemenea.
0

#172 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 august 2010 - 18:03

Cea de la Billa, dar cea de care vorbim noi, in nici un caz NU!
0

#173 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 august 2010 - 18:04

Vezi postareaPaul85, la 19 august 2010 - 11:59, a spus:

Distanta minima nu este. Distanta medie intre statii trebuie sa fie > 550 m


Corect!
0

#174 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 19 august 2010 - 20:17

Vezi postareacseh_17, la 19 august 2010 - 17:54, a spus:

Statia de pe Bd. Circumvalatiunii (dupa Billa) sincer mi se pare putin aiurea. Acea statie a fost infiintata la cerere, pentru locuitorii din perimetrul "DACIA". Numai ca cel care l-a infiintat gandea un pic observa, ca daca pleci taman din mijlocul pietei (unde sunt si blocurile turn) ai o distanta egala, pana la acutuala statie, si pana la cea de la CEC. Diferenta este ca la cea de la CEC, vii pe stradute mai mici, pana ce la cealalta statie ajungi pe o starda larga.

Ceea ce spun, spun din cunostinta de cauza, cine nu este convins, este invitatul meu la o plimbare de demonstratie! :coolspeak: :so pe iei:

Deci prin urmare statie "din mijloc" este una de comoditate, nici de cum una utila.


A infiintat-o corect fiindca ai gresit.
Dinstanta intre statia Bd. Circumvalatiunii - P-ta Dacia este de peste 200m, in timp ce P-ta Dacia - CEC este de peste 400m. Masoara cu Google Earth, este mai exact decat masuratul din ochi intr-o plimbare. ;) Dar oricum nu doar pentru P-ta Dacia a fost infiintata, blocurile inalte fiind pe ambele parti a Bd. Circumvalatiunii.
0

#175 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 august 2010 - 08:43

Ca sa nu dezvoltam aiurea subiectul! Google Earth nu cunoaste scurtaturile, pe unde poti intra nuami pe jos. Locuitotii MAJORITATEA cunosc, deci n se pune problema. Ca si punct de plecare am luat mijlocul pietei(relativa). Pana la statia CEC sunt exact 423 m, pana cand, la statia de pe Circumvalatiunii avem 370 m in cap. Eu consider ca acei 50 de m in stanga sau in dreapta se pot uita, si deci prin urmare, eu consider ca statia de pe Circumvalatiunii este complet aiurea pusa...

Sa ma folosesc de ceea ce ai zis tu! Daca e sa punem statie la locurile unde se solicita: de ce nu se pune o statie in Maria la 33? Solicitari sunt berechet? Sau de ce nu se pune o statie la Lidia la E3?
0

#176 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 20 august 2010 - 10:37

Vezi postareacseh_17, la 20 august 2010 - 08:43, a spus:

Ca sa nu dezvoltam aiurea subiectul! Google Earth nu cunoaste scurtaturile, pe unde poti intra nuami pe jos. Locuitotii MAJORITATEA cunosc, deci n se pune problema. Ca si punct de plecare am luat mijlocul pietei(relativa). Pana la statia CEC sunt exact 423 m, pana cand, la statia de pe Circumvalatiunii avem 370 m in cap. Eu consider ca acei 50 de m in stanga sau in dreapta se pot uita, si deci prin urmare, eu consider ca statia de pe Circumvalatiunii este complet aiurea pusa...

Sa ma folosesc de ceea ce ai zis tu! Daca e sa punem statie la locurile unde se solicita: de ce nu se pune o statie in Maria la 33? Solicitari sunt berechet? Sau de ce nu se pune o statie la Lidia la E3?

Kriszti, uite cum stă treaba. De obicei se pun staţiile mai dese acolo unde sunt zone de locuinţe mai aglomerate, sau zone industriale cu mulţi muncitori. Circumvalaţiunii este o zonă importantă a oraşului, şi este populată majoritar de pensionari. Pt aceştia, şi 50 de metri contează. Ei sunt în stare să aştepte autobuzul şi 30 de minute pt a parcurge o distanţă de 200 de metri. Nefiind în situaţia lor, nouă ne e greu să-i înţelegem. De ex, ieri am mers pe jos de la piaţa de maşini din Mehala până acasă, în "Soarelui". E drept că mi-au trebuit două ore, dar a fost o plăcere.
Nu mă fac eu avocatul pensionarilor, pt că-mi vine să urlu când văd aceeaşi persoană urcând la mine în autobuz de 5-6 ori într-un singur schimb. Ba cu o pâine, ba cu o sticlă cu apă, etc. Dar, nici nu poţi să-i obligi să meargă pe jos, din moment ce primarul le-a acordat gratuitate.
Staţia din Maria s-a desfiinţat pt că au avut loc prea multe accidente provocate de călătorii care traversau în fugă de la tramvai la autobuz, sau invers, fără să se asigure.
Iar pt staţia lui E3 la str. Lidia nu s-a primit aprobare de la poliţie, pt că nu există un spaţiu adecvat opririi autobuzului în acea zonă.
0

#177 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 20 august 2010 - 11:30

Vezi postareacseh_17, la 20 august 2010 - 08:43, a spus:

Ca sa nu dezvoltam aiurea subiectul! Google Earth nu cunoaste scurtaturile, pe unde poti intra nuami pe jos.


Crezi ca traseul pe jos, serpuit sau care care curbe, pe scurtaturile acelea este mai scurt decat traseul masurat in linie dreapta, peste cladiri, cu Google Earth? :so pe iei:

Citeaza

Sa ma folosesc de ceea ce ai zis tu! Daca e sa punem statie la locurile unde se solicita: de ce nu se pune o statie in Maria la 33? Solicitari sunt berechet? Sau de ce nu se pune o statie la Lidia la E3?


Cred ca te-ai lamurit de mai sus.

Dar gata cu off-topicul...
0

#178 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 august 2010 - 01:15

Da, tocmai de statia aceea vorbeam, ca in rest sa zicem ca sunt centre de transbordare. Dar daca luam in calcul si "populatia" din zona, da, e utila statia acolo :)
Am deschis subiectul pentru ca acele criterii privind liniile expres s-au aplicat la "milimetru" cand era vorba de a trece o linie normala in categoria expres. Insa invers...

P.S.: Ar merge statii in cele 2 locatii de care ati spus :)
0

#179 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 septembrie 2010 - 16:18

Citeaza

De mâine, 22 septembrie, linia Expres 1 va circula deviat în zona Aradului. În sensul spre Selgros, Expres 1 va circula de la Piaţa Consiliul Europei până la staţia Remus Răduleţ, va ajunge pe str. Liege şi apoi la Selgros. În sensul spre Calea Şagului, autobuzul pleacă de la Selgros, opreşte pe str. Liege şi la Dacia Service, urmând să iasă apoi pe traseul obişnuit de pe str. Circumvalaţiunii. Această modificare este cauzată de lucrările de reparaţii efectuate în Calea Torontalului.

http://www.debanat.r...raseu-expres-1/
0

#180 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 septembrie 2010 - 17:21

Stirea e si aici
0

Arata acest topic


  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi