Chit ca softul trebuia creat din prima cu extensibilitatea in minte.
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#301
Postat 19 iunie 2010 - 16:52
Chit ca softul trebuia creat din prima cu extensibilitatea in minte.
#302
Postat 19 iunie 2010 - 17:20
#303
Postat 20 iunie 2010 - 09:54
Intr-un depou din Timisoara sta ascunsa cea mai mare parte a istoriei tramvaielor din Romania. Vagoanele de aici sunt cele mai vechi din tara, iar printre ele, un loc de cinste il are primul tramvai tras de cai, care i-a dus pe timisoreni prin oras.
O parte dintre tramvaiele vechi aflate in depoul Regiei de Transport din Timisoara au fost restaurate si arata intocmai ca niste piese de muzeu. Fiecare model are povestea lui.
Iar cele mai multe dintre veterane sint inca functionale si vatmanii nu scapa ocazia sa le laude celor ce vin sa le vada.
Despre tramvaiele istorice de la Timisoara stiu insa mai multi straini decat romani. In fiecare saptamana, in depourile regiei vin in vizita zeci de turisti din Germania, Austria, Marea Britanie ori Statele Unite.
Sefii regiei de transport au in plan amenajarea unui spatiu destinat exclusiv acestor vehicule vechi si, daca vor fi bani, inaugurarea primului muzeu de tramvaie din Romania.
Sursa: Stirile PROTV
#305
Postat 20 iunie 2010 - 12:05
In legatura cu articolul de pe agenda, acesta e o mare porcarie
#306
Postat 20 iunie 2010 - 12:45
Mi se pare exagerata partea cu angajatii Ratt care se urca la fiecare statie, care e o aberatie scrisa cu buna stiinta asa doar de dragul de a critica ceva.
#307
Postat 20 iunie 2010 - 15:33
#308
Postat 21 iunie 2010 - 15:49
Florin.B RATT, la 18 iunie 2010 - 19:35, a spus:
Primăria şi-a cumpărat flori şi arbuşti exotici, în valoare de 31.600 de €, în vreme ce pretinde RATT să preia o treime din subvenţia care îi cade în sarcină.
(nu am găsit site-ul "Adevărul de seară" ca să vă pot exemplifica, dar articolul există în ediţia din 18 iunie).
Pt curioşi, voi posta mai târziu o scanare a paginii din ziarul respectiv.
Câte anvelope s-ar fi putut cumpăra din acei bani? Câte mtc-uri puteau fi reparate şi repuse în circulaţie cu acei bani? Câte din craterele din asfalt puteau fi umplute cu acei bani? (la figurat, of course).
#309
Postat 21 iunie 2010 - 17:41
#310
Postat 21 iunie 2010 - 22:24
emilut, la 21 iunie 2010 - 15:49, a spus:
(nu am găsit site-ul "Adevărul de seară" ca să vă pot exemplifica, dar articolul există în ediţia din 18 iunie).
Pt curioşi, voi posta mai târziu o scanare a paginii din ziarul respectiv.
Câte anvelope s-ar fi putut cumpăra din acei bani? Câte mtc-uri puteau fi reparate şi repuse în circulaţie cu acei bani? Câte din craterele din asfalt puteau fi umplute cu acei bani? (la figurat, of course).
Primaria a inventat bordura care trebuie schimbata anual ... lucrarile de intretinere la spatii verzi.
#311
Postat 24 iunie 2010 - 11:29
Chagall, la 20 iunie 2010 - 09:54, a spus:
Sa speram ca va fi putin din asa ceva.
http://www.shb-ev.info/
Cu atatea infratiri nemtesti, Timisoara poate ar avea sprijin din partea unui "frate". Germanii sunt cei mai intaresati de transport in comun si muzee.
#312
Postat 24 iunie 2010 - 16:17
Un fragment din articolul din link
Proiectul de hotărâre elaborat de Executivul Primăriei Timişoara va fi supus la vot în consiliul local la sfârşitul acestei luni. Potrivit proiectului, un bilet cu o călătorie ar urma să coste 2 lei, în loc de 1,6 lei cât este în prezent, un bilet cu două călătorii va ajunge de la 3 lei la 3,5 lei, iar pentru o călătorie pe linia expres timişorenii ar urma să plătească 2,5 lei în loc de 2 lei. Totodată, se propune creşterea preţului la legitimaţiile de transport pe o zi, de la 7,50 lei la 10 lei. Preţurile abonamentelor RATT vor rămâne neschimbate.
Click
#314
Postat 28 iunie 2010 - 14:20
Cum se pune RATT pe roate? Pe doua cai, anunta directorul Ioan Goia. Pe de o parte vrem să scumpim biletele, pentru a incuraja calatoriile cu abonamentul, pe de alta, personalul se va reduce din toamna cu 400 de angajati.
Pentru cele peste 270 de persoane ramase din primavara in somaj tehnic, situatia se va prelungi pana pe 15 septembrie. Dupa aceasta data regia de transport local isi va diminua cheltuielile salariale eliminand de pe statul de plata 400 de angajati. Numarul reprezinta practic mai mult de un sfert din totalul personalului.
Dupa ce masura va fi aprobata, se va transmite notificarea catre AJOFM, Inspectia Muncii si sindicate iar dupa cele 60 de zile impuse de lege, se vor emite deciziile de concediere.
„Vom respecta intocmai contractul de munca, ce prevede atribuirea unor salarii compensatorii celor disponibilizati. In functie de vechimea angajatilor si de negocierile cu sindicatul, oamenii vor primi intre 5 si 9 salarii compensatorii, dimensionate la salariul mediu pe regie, adica 1800 de lei” a anuntat luni directorul RATT, Ioan Goia.
O parte din cei concediati vor avea totusi posibilitatea sa ramana in regie. Deficitul de personal de bord impune organizarea de cursuri de calificare ca vatmani sau soferi de troleibuze si autobuze insa „daca pana acum la acestea se puteau inscrie oricine, vrem ca cei disponibilizati sa aiba prioritate. Vor putea astfel ramane in cadrul RATT aproape 100 de persoane care in toamna ar fi ramas fara serviciu” a precizat Ioan Goia.
Activitatea de mentenanta va fi principala furnizoare de someri.
„Raportul dintre personalul de bord si cel de mentenanta este exagerat la Timisoara. Daca in vest acest raport ajunge sa fie chiar subunitar, la noi pentru fiecare conducator de tramvai sau troleibuz exista trei persoane cu mentenanta” a afirmat Ioan Goia.
Directorul RATT a facut deja cunoscut ca numarul de controlori va fi mult redus, munca de verificare urmand sa fie externalizata.
„Din cei 85 de controlori pe care-I avem acum vor ramane 20. Controalele le vor efectua practic cei de la Politia Comunitara, oamenii nostri acordandu-le un sprijin mai degraba tehnic” a mai spus conducatorul regiei.
Nu sunt singurele masuri pe care le-a anuntat directorul RATT, in vederea eficientizarii activitatii, reducerea cheltuielilor urmand a fi completata si de cresterea veniturilor.
„Vrem sa descurajam calatoriile cu biletul, in favoarea abonamentelor. Principalele fraude se fac la bilete, care pot fi sau nu perforate, in timp ce abonamentul este oricum deja platit. Vom scumpi asadar biletele. In plus, intentionam sa introducem pentru categoriile care beneficiau de subventii – pensionari, fosti deportati, veterani de razboi etc – un tarif social, care va fi probabil de 50 de lei. Mizam pe faptul ca propunerea va primi acordul Consiliului Local, dat fiind faptul ca este vorba de diminuarea subventiei. Oricum, am constatat ca aceste persoane, al caror numar ajunge aproape de 40 de mii, nu efectuau decat aproximativ jumatate din calatoriile la care ar fi avut dreptul” a mai afirmat Ioan Goia.
Daca aceste masuri vor fi aprobate, conducerea RATT intentioneaza sa mentina noul pret la bilete si abonamente pana anul viitor, Regia sperand ca, dupa plata salariilor compensatorii pentru cei concediati, sa se reuseasca o economie de circa 2 milioane de euro pe an.
Sursa:agenda.ro
Inca o veste foarte proasta.
Se pare ca RATT merge din rau in mai rau.
#315
Postat 28 iunie 2010 - 16:39
Citeaza
O altă schimbare se va efectua pe linia tramvaiului nouă care avea capătul de linie în Ciarda Roşie. Capătul de linie va fi mutat în Piaţa Gheorghe Domăşnean.
#316
Postat 28 iunie 2010 - 16:42
Se anunta vremuri grele!
#317
Postat 28 iunie 2010 - 19:48
In alta ordine de idei, cum naiba salariul mediu e de 1800 ron? Nu de alta dar mediul pe oras e pe la 1300.
#318
Postat 28 iunie 2010 - 20:06
#319
Postat 28 iunie 2010 - 22:45
Viktor, la 28 iunie 2010 - 14:20, a spus:
Activitatea de mentenanta va fi principala furnizoare de someri.
„Raportul dintre personalul de bord si cel de mentenanta este exagerat la Timisoara. Daca in vest acest raport ajunge sa fie chiar subunitar, la noi pentru fiecare conducator de tramvai sau troleibuz exista trei persoane cu mentenanta” a afirmat Ioan Goia.
...
Nu e tot aia?
Cat despre controlori...exista suficienti comunitari care sa efectueze aceste controale?
#320
Postat 29 iunie 2010 - 08:12

Ajutor

Raspuns nou
Citare Multipla
















