București
#661
Postat 10 iunie 2010 - 13:53
Gygyman6 acel model de tramvai este fabricat la EP Craiova.El mai exista doar ca a trecut printr-un RK si i sa schimbat schema de culoare,acum fiind vopsit in schema RATB-ului
De mentionat ca 192,205,361 sunt frati(sau erau),aceste vagoane au fost,si sunt destul de problematice din cauza numeroaselor defecte ale acestora.La ora actuala 192 nu stiu ce mai face daca functioneaza sau nu,205 a ajuns pentru proiectul V3A-93-CA si la ora actuala circula aproape zilnic pe linia 41,iar 361 este defect in Depoul Titan.
#662
Postat 10 iunie 2010 - 18:13
Producatorul a fost URAC?
#663
Postat 10 iunie 2010 - 19:17
Eta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:
Gygyman6 acel model de tramvai este fabricat la EP Craiova.El mai exista doar ca a trecut printr-un RK si i sa schimbat schema de culoare,acum fiind vopsit in schema RATB-ului
Cum de ca s-au produs numai 3?
Ca design arata mai bine decat oricare dintre v3urile care sunt acum in Bucuresti, ce strica aspectul este partea de jos care a ramas la fel de patratoasa ca la celelalte modele (parerea mea).
#664
Postat 10 iunie 2010 - 20:18
#665
Postat 10 iunie 2010 - 23:07
Gygyman6, la 10 iunie 2010 - 12:32, a spus:
Eta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:
Gygyman6 acel model de tramvai este fabricat la EP Craiova.El mai exista doar ca a trecut printr-un RK si i sa schimbat schema de culoare,acum fiind vopsit in schema RATB-ului
[...]
Pana aici corect!
Eta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:
De mentionat ca 192,205,361 sunt frati(sau erau),aceste vagoane au fost,si sunt destul de problematice din cauza numeroaselor defecte ale acestora.[...]
Piesele Olandeze "Holdec" nu prea au fost "rentabile".
Eta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:
La ora actuala 192 nu stiu ce mai face daca functioneaza sau nu[...]
Problema la Choperele A si B. Cateodata cade A, se repara si cade B si din nou se reia cilclul de defectiuni. Se imprumuta piese de la #361.
Eta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:
205 a ajuns pentru proiectul V3A-93-CA si la ora actuala circula aproape zilnic pe linia 41[...]
Corect. Pentru mai multe informatii,stiri sau noutati le puteti citi de <<AICI>> (vedeti ca topicul cuprinde peste 6 pagini).
Eta Floreasca, la 10 iunie 2010 - 13:53, a spus:
Corect. Ramane de vazut ce va mai ramane din el cand i se va aproba bughetul pentru transformarea in V3A-93-CA (ICPE SAERP).
In Bucuresti exista mai multe tramvaie care au caroserie identica cu 361/192 si 205. Sunt numite V3A-93M EPC (adica Electroputere Caiova). Din nume va veti da seama ca sunt construite in Craiova la firma Electroputere. Fata de V3A-93H (adica Holdecurile 192/205/361) "EPC-urile" au controlier si nu mansa. Exceptie a facut vagonul 246 care a avut choppere si mansa, dar din anul 2007/2008 dupa ce a iesit de la RK avut in UZINA URAC i s-a montat controlier si s-au scos chopperele. A fost un proiect al anilor 2000/2001 intre Icpe Saerp - RATB - Electroputere Craiova.
Haideti sa vedem cum arata #361 la cateva zile de la iesirea din URAC (Decembrie 2008): <<link>>. Mai multe discutii cu privire la tramvaiele V3A-H din Bucuresti le puteti observa <<AICI>>
Galerie foto cu toate vagoanele:
- V3A-93 H si V3A-93-CA: <<link>>.
- V3A-93 EPC: <<link>>.
---------------------------------------------
Despre DACUL UDAN ramane sa ma interesez!
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 10 iunie 2010 - 23:12
#666
Postat 11 iunie 2010 - 00:17
Citeaza
,,Piesele olandeze" erau produse de firma Hollec.
Cele 3 vagoane V3A-H nu au fost chiar ,,fraţi"... #192 şi #361 au avut câte 2 choppere (unul pentru fiecare motor electric pentru traţciune), în vreme ce #205 a avut un singur chopper, un model diferit de cel montat pe primele 2, ceea ce a făcut să fie retras din circulaţie foarte devreme (la sfârşitul lui 2005, în 2009 fiind reparat capital şi primind noile motoare asincrone trifazate de curent alternativ, cu rotor în scurtcircuit şi invertoarele de rigoare, acestea din urmă fiind cadou de la ICPE-SAERP).
#192 şi #361 au trecut prin RK, dar lipsa pieselor îşi spune cuvântul. Ce mă miră e că se ştia de această problemă, totuşi s-au reparat (după cunoştiinţele URAC-ului, deci nu prea bine) echipamentele electronice Hollec, când puteau foarte bine să fie înlocuite cu choppere de producţie autohtonă. Şi eu l-am mai văzut pe #192 ocazional pe 32, dar trec prea rar pe acolo ca să îmi dau seama dacă era o întâmplare sau circulă frecvent.
#246 a fost un experiment, după cum zicea şi Iasmin. La RK a primit clasicul controller de V3A + contactoarele şi rezistenţele de rigoare
S-a vorbit mai sus de cutie... podeaua este metalică (la fel şi la vagoanele produse de Faur), ci nu confecţionată din lemn ca la vagoanele produse de URAC, ceea ce face ca aceste vagoane să nu aibă găuri în podea (ca #068, #280 ş.a.), Dezavantajul e că masa lor e mai mare cu vreo 5 tone.
UDAN-urile au fost produse de URAC în colaborare cu IOROM, toate operaţiunile fiind făcute în URAC. S-au folosit 3 şasiuri de Dac 112 UDM (deci doar şasiu, nu autobuz complet), pe care s-au montat transversal motoare MAN şi cutii de viteze manuale produse la Tg. Mureş (parcă) apoi s-au carosat şi s-au dotat interior. Nu ştiu din ce autobuz provine cel al IOROM (o fi fost un Dac al lor) şi nici nu pot garanta că #592 şi #1889 sunt numere originale. Oricum, cele 2 din Bucureşti au suferit modificări serioase... #592 nu a circulat mult cu motorul MAN (transplantat pe un Rocar-Daf), primind un motor ,,clasic" AB (licenţă RABA-MAN D2156). #1889 a primit şi el anul trecut un motor asemănător de pe un Ikarus casat.
#667
Postat 11 iunie 2010 - 12:57
Dr2005, la 11 iunie 2010 - 00:17, a spus:
Cele 3 vagoane V3A-H nu au fost chiar ,,fraţi"... #192 şi #361 au avut câte 2 choppere (unul pentru fiecare motor electric pentru traţciune), în vreme ce #205 a avut un singur chopper, un model diferit de cel montat pe primele 2, ceea ce a făcut să fie retras din circulaţie foarte devreme (la sfârşitul lui 2005, în 2009 fiind reparat capital şi primind noile motoare asincrone trifazate de curent alternativ, cu rotor în scurtcircuit şi invertoarele de rigoare, acestea din urmă fiind cadou de la ICPE-SAERP).
#192 şi #361 au trecut prin RK, dar lipsa pieselor îşi spune cuvântul. Ce mă miră e că se ştia de această problemă, totuşi s-au reparat (după cunoştiinţele URAC-ului, deci nu prea bine) echipamentele electronice Hollec, când puteau foarte bine să fie înlocuite cu choppere de producţie autohtonă. Şi eu l-am mai văzut pe #192 ocazional pe 32, dar trec prea rar pe acolo ca să îmi dau seama dacă era o întâmplare sau circulă frecvent.
#246 a fost un experiment, după cum zicea şi Iasmin. La RK a primit clasicul controller de V3A + contactoarele şi rezistenţele de rigoare
S-a vorbit mai sus de cutie... podeaua este metalică (la fel şi la vagoanele produse de Faur), ci nu confecţionată din lemn ca la vagoanele produse de URAC, ceea ce face ca aceste vagoane să nu aibă găuri în podea (ca #068, #280 ş.a.), Dezavantajul e că masa lor e mai mare cu vreo 5 tone.
UDAN-urile au fost produse de URAC în colaborare cu IOROM, toate operaţiunile fiind făcute în URAC. S-au folosit 3 şasiuri de Dac 112 UDM (deci doar şasiu, nu autobuz complet), pe care s-au montat transversal motoare MAN şi cutii de viteze manuale produse la Tg. Mureş (parcă) apoi s-au carosat şi s-au dotat interior. Nu ştiu din ce autobuz provine cel al IOROM (o fi fost un Dac al lor) şi nici nu pot garanta că #592 şi #1889 sunt numere originale. Oricum, cele 2 din Bucureşti au suferit modificări serioase... #592 nu a circulat mult cu motorul MAN (transplantat pe un Rocar-Daf), primind un motor ,,clasic" AB (licenţă RABA-MAN D2156). #1889 a primit şi el anul trecut un motor asemănător de pe un Ikarus casat.
Totusi e bine, ca, in sfarsit am cazut de acord cu niste "informatii". Practic din 90 pana in prezent, pe partea de tramvaie s-au experimentat mult, dar in productia de serie au intrat doar vagoanele V3A-93 (+EPC si FAUR), V3A-93-CH-PPC. La Bucur 1 (provenite din casarea Tatrelor) il putem considera un proiect care nu a avut urmari!
#668
Postat 15 iunie 2010 - 21:48
La autobuze am avut Daf-ul #205, am avut cele 2 UDANuri (am detaliat situaţia lor în mesajul anterior), avem încă Hessul (dacă nu se trezeşte cineva să mai ceară retragerea lui în parcul rece din cauza faptului că nu i se pot updata traseele din memoria afişajului) şi Autodromo şi avem vreo 4 modele de instalaţii de aer condiţionat pe Citaro.
#669
Postat 01 iulie 2010 - 16:07
Tramvaie
Linia 5
Linia 7
Linia 8
Linia 11
http://www.youtube.com/watch?v=-A7U8Q_cBdA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=i1OKJ5a-kUg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XyPpqHpLmv0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LnRSci3sYig&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=01PFHgHw3fA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=kOqpklgpgUE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=mnCHYjlcTxQ&feature=related
Linia 16/36
http://www.youtube.com/watch?v=HUCk4C8AC_o&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=eCMAlmQCKvU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XjaNVQkf6qs&feature=related
Linia 20
http://www.youtube.com/watch?v=a9DvlPActKo
http://www.youtube.com/watch?v=5t5CWurOi5k&feature=related
Linia 23
http://www.youtube.com/watch?v=slnpAWnogMQ
http://www.youtube.com/watch?v=Pxyg-LFwY1w&feature=related
Linia 24
http://www.youtube.com/watch?v=K1houkJD6_I&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ZIrQs-K0GK4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Yj40xyH0FGw&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vas5qCn0kiI&feature=related
Linia 27
http://www.youtube.com/watch?v=kxj9QKfKvd8
http://www.youtube.com/watch?v=tjSNI7aTbYU
http://www.youtube.com/watch?v=eA8Hv0-BazA
http://www.youtube.com/watch?v=0jXzKBUf-Qg
Linia 34
http://www.youtube.com/watch?v=9KDiYfPfR6Q&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=B8FnycYMbJU&feature=related
Linia 40
http://www.youtube.com/watch?v=zsrevQbruDM
Linia 41
http://www.youtube.com/watch?v=c65bYoHckVc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BICVGdxt_28&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=XbjNV4E8vNs&feature=related
Linia 42
http://www.youtube.com/watch?v=H7XJkatRQ-U&feature=fvsr
http://www.youtube.com/watch?v=H7XJkatRQ-U&feature=related
Linia 44
http://www.youtube.com/watch?v=ZMpguj-dO24&feature=related
Linia 46
http://www.youtube.com/watch?v=LxLMzrWCrhg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=jxKj5GrS41A&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LxLMzrWCrhg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=LxLMzrWCrhg
http://www.youtube.com/watch?v=jxKj5GrS41A
Troleibuze
Linia 61
http://www.youtube.com/watch?v=Jc_1vLqxc4k
Linia 76
http://www.youtube.com/watch?v=HYqjiIWp0L0&feature=related
Linia 92
http://www.youtube.com/watch?v=Winnydbfrzg&feature=related
Autobuze
Linia 101
http://www.youtube.com/watch?v=8DF2HjGAirM
http://www.youtube.com/watch?v=fxxgR96-ES0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=KL6sUs0YjHI
http://www.youtube.com/watch?v=uMiKtffsXz0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3VgVA0vN2sY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=TeKMkziNBTo
http://www.youtube.com/watch?v=bUaSqWucQT4&feature=related
Linia 163
http://www.youtube.com/watch?v=zI6MF_vwZHI&feature=related
linia 181
http://www.youtube.com/watch?v=tsN1IxwrapY&feature=related
Linia 182
http://www.youtube.com/watch?v=p6ZyS0gM2-8&feature=related
Linia 451
http://www.youtube.com/watch?v=uW6xpJ5ecHs&feature=related
Linia 696
http://www.youtube.com/watch?v=KUr0sMla54Y&feature=PlayList&p=31FF2DF221D6D816&playnext_from=PL&playnext=1&index=32
Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 13 iulie 2010 - 13:27
#672
Postat 06 iulie 2010 - 11:50

#673
Postat 12 iulie 2010 - 02:57


Sa urmarim fotografii cu vagoanele #4027 (la Banu Manta) si #4026 (la Romprim) in linia 34 (vagoanele apartin de Dep. Dudesti).


Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 12 iulie 2010 - 02:57
#674
Postat 12 iulie 2010 - 08:46
#675
Postat 12 iulie 2010 - 22:05
Chagall, la 12 iulie 2010 - 08:46, a spus:
Da ai dreptate. S-au achizitionat un numar de 35 instalatii de AC dintre care 34 s-au montat pe vagoanele V3A-93-CH-PPC. o instalatie de AC pe vagonul #205 (V3A-93-CA).
Ultimele vagoane constuite de URAC nu au mai primit instalatii de AC din lipsa de fonduri. In viitorul indepartat se presupune montarea si la aceste vagoane AC: 4024, 4026, 4019, 4032 + alte cateva CH-PPC-uri de la ALEXANDRA.
#676
Postat 12 iulie 2010 - 22:21
Se are in vedere si modernizarea altor garnituri, sau se trece la productia in masa a Bucur LF?
#677
Postat 13 iulie 2010 - 00:27
Chagall, la 12 iulie 2010 - 22:21, a spus:
Pana la ora actuala s-au construit 46 de tramvaie V3A-93-CH-PPC (ultimul fiind #4032). Fotografii cu toate tramvaiele V3A-93-CH-PPC: <<CLICK>>.
A inceput modernizarea vagoanelor V3A-93 in V3A-93-CH-PPC, primul vagon fiind #204. La modernizarea V3A-93 in Choppere se va pastra caroseria actuala aducandu-se cateva modificari la aceasta. La V2A-urile modernizate s-a construit caroseria de la zero.
Deja a inceput cosntructia vagoanelor Bucur LF: LINK...
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 13 iulie 2010 - 00:28
#678
Postat 13 iulie 2010 - 12:09



#679
Postat 13 iulie 2010 - 12:55
Iasmin, la 12 iulie 2010 - 22:05, a spus:
Ultimele vagoane constuite de URAC nu au mai primit instalatii de AC din lipsa de fonduri. In viitorul indepartat se presupune montarea si la aceste vagoane AC: 4024, 4026, 4019, 4032 + alte cateva CH-PPC-uri de la ALEXANDRA.
Treaba cu AC-ul e cam dubioasa... Parca vad iarasi ca vine aceleasi domn care a venit si la autobuze, siva instala sistemele de AC la un pret duble...
#680
Postat 13 iulie 2010 - 13:16
cseh_17, la 13 iulie 2010 - 12:55, a spus:


Raoul94, la 13 iulie 2010 - 12:09, a spus:



Avem tramvaie si cu pantograf albastru, model V2A-T (Bucur 1), vagoanele #3004 si #3005. De la vagonul #3006 pana la #3011 au primit pantograf portocaliu.
Pantografele portocaliu si albastre sunt de tipul Shunck si sunt actionate la urcare/coborare de un motoras. S-au montat si pe vagoanele METROU-USOR (V3A-93-M2000). Exista si cateva vagoane V3A-93 care au primit pantograf SHUNK: #007, #107, #256, #280 si #324 si mai era si #099 care se pare ca nu il mai are...
Fisiere atasate
-
#3005, linia 8, 26-05-2009, foto 1.jpg (219.61K)
Number of downloads: 11 -
#3006, URAC, 31-05-2010, foto 1.jpg (174K)
Number of downloads: 13 -
P1080005.jpg (155.58K)
Number of downloads: 11 -
#107, PROBE, 14-10-2009.jpg (80.36K)
Number of downloads: 12 -
#164, Se retrage la Depou, 05-06-2010, foto 2.jpg (167.72K)
Number of downloads: 10
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 13 iulie 2010 - 13:39