dAImon, la 03 iunie 2010 - 01:27, a spus:
Am mai auzit numele de Nasleu. Ceva background, anything interesting?
Mile:
In Asociatia de Transport Metropolitan, Primaria Timisoara este membru alaturi de alte primarii. De ce n-ar avea dreptul sa decida trimiterea unor autobuze
care le apartin pe liniile astea? Vorbim strict dpdv organizatoric, ca altfel as fi si eu de acord ca nu-i baş cea mai buna decizie

In orice asociatie fiecare asociat contribuie cu ceva, proportional cu "marimea" lui iar profitul se imparte dupa contributie. De ce eu Primaria Timisoara sa ma asociez cu cineva, cheltuind
banii contribuabililor mei, si, sa ofer servicii asociatilor mei fara ca ei sa fi contribuit macar cu un leu din banii contribuabililor
lor la cumpararea autobuzelor (cota parte cum am mai spus). Si asta in timp ce unii contribuabili din Timisoara
inca mai circula cu multe rable pe unele trasee. Nu mi se pare nici normal, nici corect, si nici moral. Uite ce repede s-a dovedit traseul Remetea - Ianova nerentabil, si asta in timp ce pe forum se vorbea de o rentabilitate deosebita a tuturor traseelor metropolitane. Poate peste ceva timp se vor dovedi si alte trasee metropolitane nerentabile. Daca aceste primarii intrate in asociatie ar fi contribuit si ele cu ceva bani sau asociatia in ansamblu ar fi facut credit pentru achizitia unor autobuze pentru trasee metropolitane, atunci si primariile respective ar fi subventionat
in ultima instanta biletele sau abonamentele propriilor cetateni din bugetul (lor) local. Ar fi fost direct interesate ca aceste linii sa functioneze. Dar asa nu-i nici o problema, a plecat RATT-ul, vine nu stiu care SRL sau SA si treaba merge mai departe. Am auzit ca a si venit un "privat",... cu scaune tapitate, confort mai mare (asta la inceput ca sa impresioneze zic eu) si Ianova n-a ramas fara autobuz. Aceasta asociatie este de fapt primul pas in infaptuirea
ZONEI METROPOLITANE TIMISOARA, lucru care se tergiverseaza de niste ani buni de zile,...
toti ar vrea sa castige, dar nimeni nu vrea sa cheltuie...
Visor, la 03 iunie 2010 - 11:43, a spus:
RATT a trimis autobuze tocmai pentru a si incasa bani in plus, care sunt si la sigur, deci ei au reguli stricte fata de noi si pretul mai mare (si traseu mult mai lung). Dupa o comparatie o linie RATT cu acelasi nr. de curse pe zi si o linie M, se poate trage concluzie care aduce profit. Iar primaria, fiind proprietarul celor 55 autobuze, isi trimite propriile autobuze (nu altele - IK) si pentru ajutor pentru Regie. Daca primariile comunelor resective si-ar fi luat propriile autobuze nu cred ca se mai inscriau in Societatea Metropolitana, iar RATT n-ar mai avea nimic de castigat. Nu vad ce e rau in acest serviciu metropolitan.
Este rau (am scris si mai sus) ca platitorii (cumparatorii - in speta contribuabilii timisoreni) ai acestor autobuze inca mai circula pe diverse trasee cu autobuze vechi (a se citi rable). Ma gandesc ca daca ati circula zilnic pe linia 13 (sa zicem ca locuiti in Mehala) n-ati mai fi
atat de toleranti, dar asa suntem noi,
pana nu ne atinge ceva direct si personal, nu simtim...