Masini pe alese
#467
Postat 12 iunie 2010 - 10:55
Poze oficiale cu noul Renault Latitude:

Dimensiunile: 4.89 metri lungime, 1.83 metri latime si 1.49 inaltime.
Versiunea internationala a lui Renault Latitude va fi prezentata oficial pentru prima data la Salonul Auto de la Moscova in august 2010, urmand ca noi sa o vedem in realitate la Salonul Auto de la Paris. Vanzarile vor incepe la sfarsitul lui 2010.
Renault Latitude 2011 vine cu faruri bi-Xenon autoadaptabile la conditiile de mers, stopuri cu LEDuri, climatizare de tip 3-zone, scaun cu masaj pentru sofer si un sistem audio Premium Bose. Despre motorizari, deocamdata nu se stie nimic.


Dimensiunile: 4.89 metri lungime, 1.83 metri latime si 1.49 inaltime.
Versiunea internationala a lui Renault Latitude va fi prezentata oficial pentru prima data la Salonul Auto de la Moscova in august 2010, urmand ca noi sa o vedem in realitate la Salonul Auto de la Paris. Vanzarile vor incepe la sfarsitul lui 2010.
Renault Latitude 2011 vine cu faruri bi-Xenon autoadaptabile la conditiile de mers, stopuri cu LEDuri, climatizare de tip 3-zone, scaun cu masaj pentru sofer si un sistem audio Premium Bose. Despre motorizari, deocamdata nu se stie nimic.
#469
Postat 02 noiembrie 2010 - 20:46
Salutare tuturor,
Este prima mea postare dar urmaresc forumul de mult timp si doresc sa va felicit pt calitatea discutiilor.
Am gasit si eu o reclama foarte interesanta: Linkul meu
Este prima mea postare dar urmaresc forumul de mult timp si doresc sa va felicit pt calitatea discutiilor.
Am gasit si eu o reclama foarte interesanta: Linkul meu
#470
Postat 02 noiembrie 2010 - 21:20
Bine ai venit, dingo.
Intr-adevar, reclama spune multe, dar parerea mea este ca e un pic cam departe de realitate.
Intr-adevar, reclama spune multe, dar parerea mea este ca e un pic cam departe de realitate.
#472
Postat 03 noiembrie 2010 - 22:25
Deci cat de tare poate sa fie reclama aia la Skoda
Mersi Viktor , Bine ai venit Dingo !

#474
Postat 03 noiembrie 2010 - 23:07
Motorul cica ar fi un TSI de 1.4 care dezvolta 180 CP. (sper sa reziste caroseria Fabiei, obisnuita cu motorase de 1.2 litri si trei cilindri
)

#477
Postat 16 noiembrie 2010 - 18:02
Diferenţele între Duster-ul românesc şi Duster-ul rusesc
Al lor va avea sistem de navigaţie şi diferenţial blocabil.
SUV-ul Duster va fi produs şi în Rusia, cel mai probabil ca Renault Duster. Însă nu doar sigla mărcii va fi diferită, ci şi alte lucruri.

Conform informaţiilor de pe blogul Dacia Duster 4x4, versiunea Renault Duster care se va construi în Rusia va avea câteva diferenţe faţă de Dacia Duster pe care o cunoaştem deja.
După cum se poate vedea din schiţa planşei de bord a modelului care se va produce în Rusia, consola centrală are suficient de multe modificări. În primul rând, remarcăm un spaţiu deasupra gurilor de aerisire centrale, care se pare că va adăposti ecranul unui sistem de navigaţie, opţiune destinată nivelelor superioare de echipare.
Apoi, instalaţia audio este mai evoluată decât la Duster-ul actual, urmând a beneficia de un ecran generos şi de o altă amenajare a butoanelor. Butoanele pentru comanda geamurilor electrice vor fi mutate pe portiere, iar inserţiile din plastic imitând lemnul sau aluminiul vor fi înlocuite cu unele de o calitate mai bună.
Se pare că Duster-ul ruşilor va putea fi comandat şi cu o instalaţie de climatizare automată, care va fi plasată în acelaşi loc de până acum, la baza consolei centrale. Ceea ce rămâne de văzut dacă nu va însemna un acces mai greoi la butoane.
Pentru Duster-ul fabricat la ruşi se pare că va fi disponibil un diferenţial blocabil pe spate, care va înlocui cel cu alunecare limitată LSD de acum. Vestea bună este că această opţiune va fi disponibilă, din 2011, şi pe modelel româneşti, dar încă nu avem o confirmare în acest sens.
La nivelul motorizărilor, va exista şi o versiune de vârf: un motor pe benzină de 2,0 litri şi 140 CP, echipat standard cu o cutie de viteze cu 6 trepte, existând şi opţiunea unei cutii automate cu doar 4 trepte. Pentru piaţa rusească se pare că va fi disponibil şi un motor de 1,6 litri de doar 90 CP.
Modelul care se va fabrica în Rusia va avea şi modificări exterioare faţă de Duster-ul românesc, acestea urmând a se regăsi la nivelul grilei, pragurilor şi aripilor, dar şi al spoilerelor faţă/spate. De asemenea, paleta coloristică pentru caroserie va fi mai bogată.
Deocamdată nu ştim oficial dacă aceste modificări le vom regăsi şi pe modelul fabricat la Piteşti, dar acest lucru ar fi binevenit, 2011 fiind un moment prielnic pentru un mic update al lui Dacia Duster. Mai ales că de la anul Duster va fi exportată şi în Marea Britanie, o piaţă destul de exigentă.
Sursa
Al lor va avea sistem de navigaţie şi diferenţial blocabil.
SUV-ul Duster va fi produs şi în Rusia, cel mai probabil ca Renault Duster. Însă nu doar sigla mărcii va fi diferită, ci şi alte lucruri.

Conform informaţiilor de pe blogul Dacia Duster 4x4, versiunea Renault Duster care se va construi în Rusia va avea câteva diferenţe faţă de Dacia Duster pe care o cunoaştem deja.
După cum se poate vedea din schiţa planşei de bord a modelului care se va produce în Rusia, consola centrală are suficient de multe modificări. În primul rând, remarcăm un spaţiu deasupra gurilor de aerisire centrale, care se pare că va adăposti ecranul unui sistem de navigaţie, opţiune destinată nivelelor superioare de echipare.
Apoi, instalaţia audio este mai evoluată decât la Duster-ul actual, urmând a beneficia de un ecran generos şi de o altă amenajare a butoanelor. Butoanele pentru comanda geamurilor electrice vor fi mutate pe portiere, iar inserţiile din plastic imitând lemnul sau aluminiul vor fi înlocuite cu unele de o calitate mai bună.
Se pare că Duster-ul ruşilor va putea fi comandat şi cu o instalaţie de climatizare automată, care va fi plasată în acelaşi loc de până acum, la baza consolei centrale. Ceea ce rămâne de văzut dacă nu va însemna un acces mai greoi la butoane.
Pentru Duster-ul fabricat la ruşi se pare că va fi disponibil un diferenţial blocabil pe spate, care va înlocui cel cu alunecare limitată LSD de acum. Vestea bună este că această opţiune va fi disponibilă, din 2011, şi pe modelel româneşti, dar încă nu avem o confirmare în acest sens.
La nivelul motorizărilor, va exista şi o versiune de vârf: un motor pe benzină de 2,0 litri şi 140 CP, echipat standard cu o cutie de viteze cu 6 trepte, existând şi opţiunea unei cutii automate cu doar 4 trepte. Pentru piaţa rusească se pare că va fi disponibil şi un motor de 1,6 litri de doar 90 CP.
Modelul care se va fabrica în Rusia va avea şi modificări exterioare faţă de Duster-ul românesc, acestea urmând a se regăsi la nivelul grilei, pragurilor şi aripilor, dar şi al spoilerelor faţă/spate. De asemenea, paleta coloristică pentru caroserie va fi mai bogată.
Deocamdată nu ştim oficial dacă aceste modificări le vom regăsi şi pe modelul fabricat la Piteşti, dar acest lucru ar fi binevenit, 2011 fiind un moment prielnic pentru un mic update al lui Dacia Duster. Mai ales că de la anul Duster va fi exportată şi în Marea Britanie, o piaţă destul de exigentă.
Sursa
#478
Postat 17 noiembrie 2010 - 18:30
Eu am auzit altceva...
Dacia Duster devine Lada Duster?
De când este acţionar al Lada prin participaţia de 25% pe care o deţine la AvtoVAZ, grupul francez Renault vrea să relanseze marca rusă de automobile, scrie caradisiac.com. Pentru asta, subsidiara grupului din România, Dacia, va transfera o parte din modelele sale către Lada. La ultimul salon auto de la Moscova, publicul a putut vedea Lada R90, care nu este altceva decât Loganul MCV redenumit. De asemenea, se vorbeşte despre Lada Granta, maşină care ar urma să coste 5.000 de euro şi care va prelua multe din elementele berlinei Logan.
Această canibalizare n-ar trebui să se oprească aici şi ar putea viza şi Dacia Duster. SUV-ul românesc ar putea fi folosit pentru a înlocui modelul Niva al ruşilor, vechi de 30 de ani. Maşina ar putea fi oferită publicului rus începând cu 2012.
Sursa
Dacia Duster devine Lada Duster?
De când este acţionar al Lada prin participaţia de 25% pe care o deţine la AvtoVAZ, grupul francez Renault vrea să relanseze marca rusă de automobile, scrie caradisiac.com. Pentru asta, subsidiara grupului din România, Dacia, va transfera o parte din modelele sale către Lada. La ultimul salon auto de la Moscova, publicul a putut vedea Lada R90, care nu este altceva decât Loganul MCV redenumit. De asemenea, se vorbeşte despre Lada Granta, maşină care ar urma să coste 5.000 de euro şi care va prelua multe din elementele berlinei Logan.
Această canibalizare n-ar trebui să se oprească aici şi ar putea viza şi Dacia Duster. SUV-ul românesc ar putea fi folosit pentru a înlocui modelul Niva al ruşilor, vechi de 30 de ani. Maşina ar putea fi oferită publicului rus începând cu 2012.
Sursa

#479
Postat 17 noiembrie 2010 - 18:52
Oau! Ce se schimba vremurile. Cu 20 de ani in urma n-as fi crezut ca vreodata giganticul concern Lada, va sta la cheremul Daciei de la Mioveni.

#480
Postat 17 noiembrie 2010 - 19:42
Nu-i bai, câtă vreme fabricarea modelului se face la noi la fabrică totul e perfect. De muncă să fie, chiar să fie nevoie să mai deschidem o fabrică în România dacă se poate
