STP Timișoara Forum: Linia Expres 1 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 1 Evaluare topic: -----

#141 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 25 mai 2010 - 00:20

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 24 mai 2010 - 23:29, a spus:

E un cerc vicios. Avand incasari mici nu vom avea mai multe vehicule pe trasee -- avand putine vehicule lumea nu poate valida (cel putin asta e un motiv invocat). Daca nu era situatia asta de criza, poate lucrurile stateau altfel. :(

Domnule Florin, din păcate spirala pe care ne-am înscris este una descendentă. Vedeţi dvs o ieşire?
În mod logic şi firesc, ar fi trebuit ca criza mondială să nu afecteze activitatea RATT. Dimpotrivă chiar! Numărul utilizatorilor de transport în comun a crescut substanţial. Acest fapt este vizibil fără aportul vreunui microscop.
Totuşi, performanţele regiei şchioapătă elementar. Care să fie explicaţiile?
Una dintre ele o pot da chiar eu, din postura de şofer neşcolit şi amărât. E vorba de gratuităţile acordate electoral. Mii de pensionari se plimbă cu, sau fără de motiv cât e ziulica de lungă, ocupând nejustificat locurile din mtc. Zeci de mii de elevi folosesc transportul în comun pe timpul vacanţelor şi a weekend-urilor pt a merge la discoteci sau la ştranduri.
Aoleo, bine că mi-am amintit!
Domnule Florin, mi-a trecut pe lângă ureche zvonul că noi, angajaţii RATT nu vom mai beneficia de transport gratuit pt membrii familiilor noastre. E adevărat? Până acum am întors spatele celor care doreau să instige la proteste şi la grevă. Dar, dacă acest zvon se va adeveri, voi deveni unul dintre animatorii unei prezumtive greve.
Domnul meu! Ar fi culmea ca toţi pensionarii şi elevii să circule pe de-a fetea, iar soţia şi fiica mea să plătească pt bilete. Pe când vom fi şi noi, angajaţii, obligaţi să achităm costurile călătoriilor? Nu m-ar mira ca dimineaţa, la ora 4,30 când pornesc autobuzul, să fiu nevoit să validez un bilet cumpărat de la chioşc cu o seară înainte.
M-a cam luat gura pe dinainte, şi regret. Dar nu retractez. Ştiu că dvs nu aveţi nici în clin, nici în mânecă cu presupusa situaţie.
Sper să mă înţelegeţi.
Cu mult mai mult respect decât acum vreo 3 săptămâni! Vă văd în garaj cum vă zbateţi pt realizarea unor deziderate.
Al dvs.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 25 mai 2010 - 00:31

0

#142 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 mai 2010 - 06:54

Vezi postareaemilut, la 25 mai 2010 - 00:20, a spus:

Domnule Florin, mi-a trecut pe lângă ureche zvonul că noi, angajaţii RATT nu vom mai beneficia de transport gratuit pt membrii familiilor noastre. E adevărat?

In urma cu cateva zile am citit contractul colectiv de munca, dar nu am observat ceva de genul asta (poate nu am citit cu destula atentie). Sper sa fie doar un zvon.

Cu mult mai mult respect decât acum vreo 3 săptămâni! Vă văd în garaj cum vă zbateţi pt realizarea unor deziderate.
Al dvs.

La fel :(

0

#143 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 25 mai 2010 - 12:00

Vezi postareaemilut, la 24 mai 2010 - 22:13, a spus:

Această sarcină ar putea fi preluată chiar de către şoferii a căror maşini sunt imobilizate din varii motive. Nu cu mulţi ani în urmă, se folosea această metodă. Regia beneficia de informaţii concludente, iar şoferii obligaţi să staţioneze îşi făceau de bine de rău, norma de ore.


Sau pur si simplu de soferii aflati in trasee, fara a mai fi nevoie de altii.
De ex. (la cursa de 6:30 a fost lejer, la 7:30 infernal - plecare ar trebui regandita la 7:25 s.a.)
Daca s-ar face munca in grup prin intelegere, aceste informatii pot fi date de soferi la sedinte cu sefii de sectie (daca se mai tin asa ceva?) ulterior informatiile transmise mai departe, la Radfleet.

Nr. redus de vehicule poate s-a datorat nr. mic de soferi. Din cate am auzit, sunt multi care au plecat in ultimul timp de la sectia unde lucrati, ajungand un mare gol la planificari?

Vezi postareaemilut, la 25 mai 2010 - 00:20, a spus:

Care să fie explicaţiile?
Una dintre ele o pot da chiar eu, din postura de şofer neşcolit şi amărât. E vorba de gratuităţile acordate electoral. Mii de pensionari se plimbă cu, sau fără de motiv cât e ziulica de lungă, ocupând nejustificat locurile din mtc. Zeci de mii de elevi folosesc transportul în comun pe timpul vacanţelor şi a weekend-urilor pt a merge la discoteci sau la ştranduri.


Asta a fost una dintre marile gauri la RATT. Nu inteleg management-ul de acolo. Doar criza poate "salva", pentru ca se vor taia toate aceste facilitati. Iar pana acum in vacantele scolare nu era gratis, dar am vazut cazuri cum se trecea cu vederea la prunci in timpul verii, doar ca aveau carnetul...
0

#144 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 29 mai 2010 - 14:26

Domnule Florin, este de neînchipuit ce se întâmplă la linia E 1. Din cauza graficului TÂMPIT CONCEPUT, avem probleme majore cu călătorii nervoşi. Nu le putem explica tuturor că ni s-au tăiat 21 de minute din timpul pe tură, iar consecinţa acestui fapt duce la întârzieri substanţiale. Atenţie! Vorbim de 21 de minute, nu de 2-3 minute.
Am înţeles necesitatea reducerii numărului de unităţi. Am înţeles şi imperiozitatea diminuării timpului afectat unei ture. DAR! Nu cu 21 de minute. E strigător la cer!
Săptămâna trecută lucram în schimbul 2. Din cauza traficului aveam o întârziere de 30 de minute. Vârfurile se retrăgeau, eu trebuia să iau pauza de masă, iar cu celălalt tren mă întâlnisem la "Billa" în Circumvalaţiunii. Dacă aş fi aşteptat să intru în graficul meu, aş fi plecat cu o distanţă de 65 de minute. Vă daţi seama ce s-ar fi întâmplat?
Am coborât din autobuz, am consultat tabelul cu plecările de la podul din Calea Şagului, şi am plecat imediat în graficul celuilalt tren. Am convenit cu colegul meu să rămânem fiecare pe graficul celuilalt până la terminarea serviciului, pt că orice altă variantă era imposibilă.
Astfel, am făcut muncă patriotică vreme de jumătate de oră, plus o tură efectuată în plus pt care nu am avut acoperire în combustibil. Să nu mai pomenesc de faptul că pauza de masă am sărbătorit-o prin muncă. Pe lângă timpul de lucru neplătit, am fost nevoit să suport şi paguba celor 7 litri de motorină nejustificaţi.
Vi se pare normal?
Acest lucru se întâmplă în fiecare zi. Toţi şoferii sunt nemulţumiţi şi revoltaţi. La nivel de secţie nimeni nu ne ia în seamă reclamaţiile. Ba suntem chiar ameninţaţi cu şomajul.
Domnule Florin. Credeam că suntem conduşi de un grup de persoane şcolite şi responsabile, beneficiare ale unor remuneraţii care concordă cu pregătirea şi capacităţile lor intelectuale. Regret să constat contrariul. Care să fie oare motivul pt care niciun factor din conducere nu doreşte să vină în contact cu realitatea din traseu? S-au ascuns cu toţii îndărătul monitoarelor şi îşi justifică astfel salariile?
Spuneaţi parcă pe undeva, că cineva din conducere consultă forumul, pt mai buna informare şi reglementare a transportului în comun.
Să vă spun sincer? Nu se vede!
PS. Sunt pasionat de politică. Sincer, nu văd nicio deosebire între parlamentul României şi conducerea RATT. Sunt nevoit să constat aceeaşi nepăsare şi acelaşi "je mon fiche"-ism.
Cu incomensurabilă tristeţe, al dvs.
0

#145 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 mai 2010 - 15:07

Bine ca s-a suplimentat linia E3 si 3, care in continuare merg goale :intrebare: , cand un autobuz de acolo putea fi transferat pe E1, nemaitrebuind taiate turele.
0

#146 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 29 mai 2010 - 15:36

Visor, îţi mulţumesc pt intervenţie. Aveam de gând să fac şi eu o comparaţie între E 1 şi E 3.
E bine ca membrii forumului să conştientizeze deficienţele manageriale ale RATT.
Păcat că prea puţini timişoreni accesează forumul, şi la fel de păcat că prea puţini angajaţi ai RATT se încumetă la aceasta.
Cred că este nevoie de o promovare mai agresivă a forumului, atât în rândurile beneficiarilor de transport în comun, cât şi în ale celor plătiţi să îi servească.
Uite, chiar mi-ai dat o idee. Ştiu că mulţi dintre colegii mei folosesc internetul (deşi multora li se va părea de neconceput ca nişte amărâţi de şoferi să bată în taste). Voi imprima nişte fluturaşi prin care îi voi invita să participe activ la dezbaterile de aici. Sper ca domnul Florin să fie de acord cu iniţiativa mea.
Cred că ideea cu promovarea forumului prin afişele lipite îm mijloacele de transport în comun, ar trebui reiterată. Datorită ei, am ajuns eu membru al forumului. Poate va prinde şi la alţii.

Aceasta postare a fost editata de Visor: 26 iunie 2010 - 17:20

0

#147 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 mai 2010 - 15:41

Da, ar trebui promovat iarasi forumul. Anul trecut sau mai in urma doi dintre membrii activi de aici chiar au lipit multe afise in mtc-uri, care intredevar au adus membri si vizitatori in plus.
0

#148 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 29 mai 2010 - 17:08

Vezi postareaemilut, la 29 mai 2010 - 15:36, a spus:

Sper ca domnul Florin să fie de acord cu iniţiativa mea.


Bineinteles :regulamentul:
0

#149 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 30 mai 2010 - 14:20

Vezi postareaVisor, la 25 mai 2010 - 12:00, a spus:


Nr. redus de vehicule poate s-a datorat nr. mic de soferi. Din cate am auzit, sunt multi care au plecat in ultimul timp de la sectia unde lucrati, ajungand un mare gol la planificari?

Şoferi sunt destui. Prea mulţi, chiar. Iată, eu nu mi-am realizat norma de ore pe luna Mai, pt că am fost nevoit să încredinţez autobuzul multora dintre şoferii rămaşi fără maşină în urma unor defecţiuni neremediate la timp. Pe câţiva dintre aceştia nici măcar nu îi cunosc personal. Unul mi-a rupt o oglindă, reparaţia acesteia căzând în sarcina mea şi a colegului meu. Ţinem de maşină cu dinţii, pt că suntem conştienţi că tragerea ei pe dreapta echivalează cu transformarea ei în magazie de piese de schimb. Nu-mi convine situaţia, pt că dimpreună cu colegul meu, am avut grijă să exploatăm utilajul în aşa fel încât să prelungim pe cât posibil viaţa tuturor sistemelor. Başca, am mai scos din buzunar nişte bănuţi pt achiziţionarea unor piese. Dacă mai adaug şi modul în care nişte necunoscuţi o exploatează dpdv al consumului de combustibil, nu m-ar mira să mă trezesc bun de plată pt motorina pe care nu eu am consumat-o. Fiecare şofer este răspunzător pt cantitatea de carburant alimentat pe autobuzul său.
0

#150 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 iunie 2010 - 21:25

Mda ... Astazi am stat cu Viktor " sub " podul din Calea Sagului mai bine de jumate de ora dupa acest " EXPRES " 1 . Dupa ce intr-un final a ajuns , soferul a condus ca un " nebun " ca sa recupereze probabil . Nu mai stiu cu ce autobuz ( Nr. Parc ) am fost , dar cand punea frana se auzea " o simfonie " in autobuz . Iar soferul a fost umpic cam " nesimtit " .... nu vreau sa zic mai multe dar in esenta nu mi se pare normal sa astept un " Expres " juma' de ora ( sau chiar mai bine ) .

Citeaza

EXPRÉS1, -Ă, expreși, -se, adj. (În sintagmele) Tren expres (și substantivat, n.) = tren care merge cu viteză mare, oprindu-se numai în stațiile importante. Scrisoare (recomandată) expresă sau colet expres = scrisoare sau colet care ajunge la destinație mai repede, în schimbul unei suprataxe. Din fr. express.


P.S. Sper ca ati priceput ce tocmai am subliniat/ingrosat/colorat . Viktor ai onoarea sa povestesti faza cu " calatorul uitat " .
0

#151 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 23 iunie 2010 - 21:29

Dar de coloane / trafic / ambuteiaje ai vazut ce scrie in dictionar?
0

#152 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 iunie 2010 - 21:44

Titulatura de "expres" nu are acelasi inteles ca si la CFR. In cazul nostru "expres" se numeste un traseu cu lungime mare, statii putine si calatori mai putini decat pe liniile normale.

In functie de ora la care ati asteptat, timpul de asteptare poate ajunge pana la 20-25 de minute sau chiar mai mult (nu uitati ca e grafic de vacanta)

Linia: E1 Sens:Ab_Pod C.Sagului 1 - Ab_Selgros 1

Ab_Pod C.Sagului 1


Ora Minute
05 50
06 22 38 54
07 15 26 42 58
08 23 45
09 04 27 47
10 12 37
11 01 26 51
12 15 37 54
13 10 29 48
14 06 24 43
15 02 20 38 57
16 16 34 52
17 11 30 53
18 22 54
19 26 58
20 30
21 02 34

22 06 38
0

#153 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 25 iunie 2010 - 20:57

Vezi postareaRaoul94, la 23 iunie 2010 - 21:25, a spus:

Mda ... Astazi am stat cu Viktor " sub " podul din Calea Sagului mai bine de jumate de ora dupa acest " EXPRES " 1 . Dupa ce intr-un final a ajuns , soferul a condus ca un " nebun " ca sa recupereze probabil . Nu mai stiu cu ce autobuz ( Nr. Parc ) am fost , dar cand punea frana se auzea " o simfonie " in autobuz . Iar soferul a fost umpic cam " nesimtit " .... nu vreau sa zic mai multe dar in esenta nu mi se pare normal sa astept un " Expres " juma' de ora ( sau chiar mai bine ) .



P.S. Sper ca ati priceput ce tocmai am subliniat/ingrosat/colorat . Viktor ai onoarea sa povestesti faza cu " calatorul uitat " .

Domnule Raoul 94, era poate bine dacă aţi fi menţionat şi ora la care aţi aşteptat autobuzul. După ora 18,30, frecvenţa este de 35 de minute. Dacă aţi păţit-o înainte de această oră, explicaţia este următoarea:
Săptămâna trecută s-au efectuat lucrări de asfaltare pe tronsonul dintre gara de nord şi pasarela de la Zorile. În acelaşi timp, pe calea Aradului, o bandă de circulaţie a fost blocată de lucrările aferente deschiderii unei noi artere de circulaţie. S-au acumulat astfel întârzieri substanţiale ale autobuzelor, unele ajungând până la câteva zeci de minute. Dacă sunteţi un user frecvent al acestei linii, este imposibil să vă fi scăpat motivele respectivelor întârzieri.
0

#154 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 25 iunie 2010 - 21:30

Nu inteleg de ce toti calatorii sa ia de sofer cand acesta vine cu intarziere si apoi iar comentarii cum ca "conduce repede". Pai dupa ce ai stat in statie mult, ai vrea sa mearga ca melcu? :w00t:
Credeti ca soferii intentionat vin cu intarzieri in plin orele de varf pentru ca le place sa fie din ce in ce mai aglomerat autobuzul pe parcursul traseului, in fiecare statie sa stea mai mult decat de obicei, sa fie cu maxima atentie in oglinzi pana se inghesuie toti in usi si la intersectii cum sa prinde verdele pentru a nu face si mai mare gaura si imbranceli inmultite in statiile urmatoare? :)
0

#155 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 25 iunie 2010 - 21:46

Ai dreptate, Visor! Deşi ştiu că autobuzul are întârziere, călătorii se mişcă ca "ochiul mortului" la urcare. Apoi se miră de maniera în care conduce şoferul.
În schimb, atunci când stau în autobuz la semaforul de la ELBA câte 15 minute, nu le trăzneşte prin cap motivul pt care a întârziat autobuzul. Li se pare foarte normal.
0

#156 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 iunie 2010 - 16:14

Deci sincer , ma asteptam la " mai mult " de la voi . Eu nu m-am luat de sofer ca ar fi condus repede , doar am precizat . Tatal meu este VATMAN LA RATT si stiu prin ce trec soferii zi de zi . Eu vroiam sa spun ca Graficul e facut " cam aiurea " . Oricum nu vreau sa incep o discutie lunga , in care fiecare dintre noi isi va tine partea , iar timp de o saptamana " sa ne certam " , asta e .... A fost si a trecut .
0

#157 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 iunie 2010 - 16:24

Pai bun, daca stii cum sunt facute graficele de ce te mai legi de soferi? Ca de aici pornise discutia .. :)
0

#158 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 26 iunie 2010 - 17:16

Vezi postareaRaoul94, la 23 iunie 2010 - 21:25, a spus:

Dupa ce intr-un final a ajuns , soferul a condus ca un " nebun " ca sa recupereze probabil .

Daca era contrar, iar era "nebun" ca un melc.

cand punea frana se auzea " o simfonie " in autobuz .

Nu e vina lui, ci intretinerii autobuzului.

Iar soferul a fost umpic cam " nesimtit " .... nu vreau sa zic mai multe [...]

0

#159 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 iunie 2010 - 20:35

Dupa cum ziceam ..... dar trebuie sa raspund oricum

@dAlmon

Eu AM SPUS ca Graficul e facut " cam aiurea " . ( Te rog , reciteste )

Ai priceput ? E vina soferului ??? NU .

@Visor

Am comentat eu ceva in legatura ca " conducea ca un nebun " ??? Foarte bine a facut , eu doar am " descris " situatia , pentru ca graficul cel mai probabil e facut PROST si nu se tine cont de unele " probleme " de pe traseu .

Stiu ca nu e vina LUI si nici nu am SPUS asta . La asta m-am si referit cand am zis de " simfonie " ( Intretinere proasta ) .

Faza aceea s-a intamplat cu un alt calator , nu am zis ca e " nesimtit " pentru ca conducea in viteza sau la ce orice altceva va ganditi voi ci pentru ca " si-a batut joc " de un calator . Dupa cum ziceam ... ma abtin .

Sper ca am lamurit unele chestii , si ca conversatia asta se va opri aici .

Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 26 iunie 2010 - 20:37

0

#160 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 iunie 2010 - 07:32

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 iunie 2010 - 21:44, a spus:

Titulatura de "expres" nu are acelasi inteles ca si la CFR. In cazul nostru "expres" se numeste un traseu cu lungime mare, statii putine si calatori mai putini decat pe liniile normale.



Cine a facut din 42 si 43 Expres, a citit oare fraza asta? :coolspeak: Pai sigur ca nu, fiindca atunci ea inca nu exista... :04:
0

Arata acest topic


  • (24 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi