Oradea - Nagyvárad - Großwardein jud. Bihor
#141
Postat 06 ianuarie 2010 - 19:16
In plus acolo evenimente de genul (posta mare, sinaia, etc) in care sunt implicate vehiculele regiei sunt aspru sanctionate si sunt destul de rare, nemaivorbind de anumite obiceiuri cum ar fi: nu prea trec 2 garnituri de tramvai pe acelasi semafor, peste macaze se circula cu viteza redusa chiar daca macazele sunt ok (vezi piata Traian linia 2 cum circula spre B. Cartan, in general), distanta intre 2 tramvaie este de cca.o statie (nu se scot unii pe altii din statie) etc...cu toate astea mai sunt si acolo probleme dar nu cum sunt la RATT.
P.S. Si nu in ultimul rand cei de la OTL se implica si in activitati ecologice, e un inceput bun si acel mic tronson cu gazonul, dar dupa declaratiile unora in "viitorul apropiat" si in TM vom asista la asemenea evenimente.
#142
Postat 06 ianuarie 2010 - 22:06
Insa la faza cu accidentele si cu distanta intre vehicule as tinde sa te contrazic: simplul fapt ca in Timisoara sunt mai multe vehicule pe traseu si un trafic mult mai aglomerat face ca incidentele sa fie mai dese. Asa ai putea sa-mi dai exemplu si Craiova/Clujul, nici la ei tramvaiele nu se tamponeaza decat odata pe an. Cat despre distante, din cate stiu eu se scot unii pe altii din statie doar pe tronsoanele aglomerate (i.e. in Piata Traian, Piata 700, Maria, etc), acolo unde fizic vorbind nu poti evita prezenta simultana a 5 linii diferite.
#143
Postat 06 ianuarie 2010 - 23:29
dAImon, la 6 Jan 2010, 22:06, a spus:
Sincer, pe mine nu o sa ma convingi ca nu se pot gasi solutii la aceasta problema. Numarul de trenuri nu mai e atat de mare ca acum 10 sau 15 ani, iar la o mai buna planificare / repartizare s-ar rezolva si aceasta situatie.
#144
Postat 11 mai 2010 - 17:03
"Propuneri pentru introducerea transportului ecologic, după model maghiar, în Oradea
Andreea Costea
Miercuri 24 mar 2010
Odată cu inițiativa Regiei Autonome de Transport Local de a aloca bani pentru tramvaie ecologice, asociația Transira a venit cu propuneri de parteneriat cu regia de transport din Szeged. Transira atrage că se obțin fonduri europene pentru orașele care au transport electric și vor să apelze la tramvaie eco.
În Planul Integrat de Dezvoltare Urbană al Zonei Metropolitane Oradea se prevede Introducerea transportului ecologic cu troleibuzul. Conducerea OTL RA, a alocat în buget sumele necesare demarării studiilor de fezabilitate. Impulsionați de această inițiativă, asociația Transira vine în întâmpinarea administrației locale cu o propunere de a iniţia un program de colaborare cu Regia de transport public din Szeged. „Specialiştii maghiari au o experienţă deosebită în exploatarea reţelelor electrice (cale de rulare tramvaie şi reţele de troleibuz, cu piese speciale de contact) şi modernizarea tramvaielor şi troleibuzelor. Din discuţiile pe care le-am purtat cu dumnealor, sunt dispuşi să se implice în parteneriate cu diverse entităţi dornice de modernizare a transportului electric", se arată în comunicatul transmis de Transira. Membrii asociației atrag atenția că Oradea a deschis deja o punte de legătură cu societatea maghiară, prin aducerea omnibuzului din Szeged, cu prilejul sărbătoririi a 103 ani de transport public orădean."
Chiar daca este un articol mai vechi, sunt curios de parereile voastre...
#145
Postat 11 mai 2010 - 18:20
Dar intai sa le uram succes celor din Oradea si impatimitilor de la Transira! Ar putea deveni o premiera in Romania! Iar in Oradea chiar exista cateva linii care ar merita transformate in firobuz. In ZM nu prea stiu.
#148
Postat 04 iulie 2010 - 10:42
Iata, ca dupa recenta excursie la Arad, unde am reusit sa vizitam toate cele 3 depouri respectiv autobaza, a sosit ca acuma sa vizitam si autobaza si depoul din Oradea. Chiar daca drumul a fost lung, si mai mult mai putin obositor, ajunsi acolo, am fost primiti cumare caldura...
La sosire am inceput direct cu vizita. Am inceput cu autobaza:
O poza de ansamblu:

Number of downloads: 28
Urmatoarele modele se mai gasesc la Oradea:
Rocar:
Sosit in numar de 8 bucati, se mai afla 5 in circulatie:

Number of downloads: 25

Number of downloads: 16

Number of downloads: 16
- interior

Number of downloads: 15
#149
Postat 04 iulie 2010 - 10:49
- chiar daca se regasesc intr-un numar destule mic, ele inca exista intr-o stare excelenta, insa numai au o viata lunga odata cu venirea Volvo-urilor.

Number of downloads: 5

Number of downloads: 5

Number of downloads: 6

Number of downloads: 5

Number of downloads: 5

Number of downloads: 5

Number of downloads: 5

Number of downloads: 10
- si un 256 al regiei:

Number of downloads: 9
#150
Postat 04 iulie 2010 - 11:02

Number of downloads: 12

Number of downloads: 17
- ca si un bonus, pentru mine cireasa de pe tort mi s-au parut cele mai faine. Cu cutie automata, si un interior care vorbeste de la sine, pacat ca Timisoara nu a pus mana pe mai multe din aceste modele: Renault Berliet
Aceste autobuze circula numai pe linia 17!

Number of downloads: 21

Number of downloads: 23

Number of downloads: 17

Number of downloads: 14
O alta achizitie dupa parerea mea fortata, si care isi are rezultatele, sunt Liaz-urile niste autobuze deloc fiabile!

Number of downloads: 13

Number of downloads: 9

Number of downloads: 9

Number of downloads: 12

Number of downloads: 9

Number of downloads: 6

Number of downloads: 9

Number of downloads: 12
#151
Postat 04 iulie 2010 - 11:05
Dupa parerea mea, un model care nu-si gaseste locul in peisajul oradean, insa foarte bine impodobit cu o reclama cu gust.

Number of downloads: 20

Number of downloads: 19

Number of downloads: 15

Number of downloads: 17
Si intr-un final am ajuns la cea mai noua achizitie a OTL, si anume: Alfa Bus Volvo Localo B7R. Sunt cele mai moderne autobuze oradene, cu AC, afisaj cu LED, jumate LF, si jumatate normal, cutie automata...

Number of downloads: 20

Number of downloads: 17

Number of downloads: 17
Cand am ajuns tocmai se dota primul astfel de autobuz cu o reclama:

Number of downloads: 21

Number of downloads: 24

Number of downloads: 24

Number of downloads: 22

Number of downloads: 13

Number of downloads: 13
#152
Postat 04 iulie 2010 - 11:35
Parcul rece:

Number of downloads: 9

Number of downloads: 12

Number of downloads: 12

Number of downloads: 23
Si hala de reconstructie, reparatie, unde am avut ocazia sa vedem unul dintre cele mai recente proiecte OTL, terminate un OMNIBUS, realizat dintr-un Rocar:

Number of downloads: 25

Number of downloads: 23

Number of downloads: 14

Number of downloads: 28
Pe bulevard , birjar!



Number of downloads: 37
#153
Postat 04 iulie 2010 - 11:59
si domnul Virgil, pentru primire, si informatiile oferita, fara nici o ezitare. Si hai sa incepem cu simbolul oradenilor celebrele TATRA T4:

Number of downloads: 11

Number of downloads: 12

Number of downloads: 11

Number of downloads: 15

Number of downloads: 12

Number of downloads: 16

Number of downloads: 17

Number of downloads: 12

Number of downloads: 10

Number of downloads: 13

Number of downloads: 13

Number of downloads: 9

Number of downloads: 10

Number of downloads: 9

Number of downloads: 9

Number of downloads: 6

Number of downloads: 7

Number of downloads: 9

Number of downloads: 8

Number of downloads: 7

Number of downloads: 7

Number of downloads: 10

Number of downloads: 11

Number of downloads: 8

Number of downloads: 9

Number of downloads: 8

Number of downloads: 11

Number of downloads: 16

Number of downloads: 14

Number of downloads: 19

Number of downloads: 19
#154
Postat 04 iulie 2010 - 12:07

Number of downloads: 13

Number of downloads: 11

Number of downloads: 9

Number of downloads: 11

Number of downloads: 12

Number of downloads: 13

Number of downloads: 10

Number of downloads: 8

Number of downloads: 9

Number of downloads: 8

Number of downloads: 8

Number of downloads: 9

Number of downloads: 11

Number of downloads: 9
#155
Postat 04 iulie 2010 - 12:10
Fisiere atasate
-
ULF 52.jpg (152.15K)
Number of downloads: 19 -
ULF 53.jpg (163.31K)
Number of downloads: 25 -
ULF 56.jpg (193.61K)
Number of downloads: 24 -
ULF 57.jpg (185.81K)
Number of downloads: 22 -
ULF 59.jpg (172.68K)
Number of downloads: 18
#156
Postat 04 iulie 2010 - 12:16
P.S. O mica precizare .... Din toate tramvaiele pe care le-am vazut ( Chiar si cele trase pe dreapta ) Nici un tramvai nu era lovit , erau "impecabile" .
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 04 iulie 2010 - 12:18
#157
Postat 04 iulie 2010 - 12:55

Autobuze
In hala:

Number of downloads: 18

Number of downloads: 17=>>Volvo

Number of downloads: 12=>>Liaz

Number of downloads: 12=>>Liaz

Number of downloads: 12=>>Liaz & Renault Berliet
In autobaza:

Number of downloads: 12

Number of downloads: 7=>>Ikarus

Number of downloads: 8=>>Ikarus-uri

Number of downloads: 7=>>Mercedes-Benz Conecto & Ikarus

Number of downloads: 9

Number of downloads: 7

Number of downloads: 8=>>O gramada de Ikarus-uri

Number of downloads: 8=>>noul Volvo

Number of downloads: 10

Number of downloads: 13=>>Ikarus & Renault Berliet

Number of downloads: 20=>>Mercedes-Benz Conecto & ?

Number of downloads: 18=>>Mercedes-Benz Conecto

Number of downloads: 21=>>MErcedes-Benz Conecto
Diferete intre Conecto-urile noastre si ale lor:

Number of downloads: 22=>>Afisajul din spate

Number of downloads: 24=>>Afisajul interior
Iar acum piesa de rezistenta, asa zisa cabina pe care si soferii de la noi vor sa o faca la Conecto

Number of downloads: 26

Number of downloads: 30

Number of downloads: 30=>>In cabina soferului
Alte detalii

Number of downloads: 22=>>Harta

Number of downloads: 24=>>Tarife
Tramvaie
La intrarea in depou am fost intampinati de un desen super



Number of downloads: 28
Cateva poze cu doua ULF-uri din depou
Exterior

Number of downloads: 25=>>Siemens ULF 52 fata

Number of downloads: 21=>>Siemens ULF 53 spate

Number of downloads: 23=>>Afisajul lateral(53)

Number of downloads: 34

Number of downloads: 33

Number of downloads: 28

Number of downloads: 25=>>Cateva poze de "sus"

Inteior

Number of downloads: 28
52

Number of downloads: 29

Number of downloads: 26

Number of downloads: 25
Din cabina

Number of downloads: 31

Number of downloads: 25

Number of downloads: 21
#158
Postat 04 iulie 2010 - 13:18
Ne-am hotarat sa vizitam frumosul oras Oradea, sidepourile acestuia, iar pentru asta ne-am gandit sa nu mergem cu mana goala. O sa vedeti despre ce este vorba in poza... Cei deacolo ne-a uasteptat cu bratele deschise, si nici noi nu ne-am intrs cu mana goala!!!
Pe aceasta cala dorim sa le multumim:
- domnului ing. din autobaza
- domnului ing. Muresan
- domnului Virgil
- domnului vatman de pe Tatra T4 #23
si nu in ultimul rand dorim sa-i multumim indrumatoare noastre domana Carmen, care ne fost alturi pe tot parcursul excursie!

Number of downloads: 52
din stanga in dreapta: cseh_17(pup), Viktor, Raoul94, doamna Carmen si manu-vatmanu(in picioare)