STP Timișoara Forum: Despre autobuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (66 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre autobuze in general Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#381 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 aprilie 2010 - 21:13

Totul depinde de cum a fost cerinta in caietul de sarcini. Daca le-au cerut cu cabina, vor avea cabina.
0

#382 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 22 aprilie 2010 - 07:46

Dar, oare cei care au intocmit caietul de sarcini s-au gandit macar 5 minute la acest aspect, cu sau fara cabina? Trebuiau atunci sa faca o "dezbatere" si pe aceasta tema cu cei implicati, sa se intrevada avantajele si dezavantajele si in consecinta sa se ia o decizie. Ma indoiesc ca s-a procedat asa. Parerea mea legata de acest subiect este urmatoarea: intr-o tara civilizata nu este nevoie de cabina, insa la noi este nevoie inca vreo 20 de ani...ca sa mai "plece" o generatie atat de calatori cat si de soferi, si poate atunci...
0

#383 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 22 aprilie 2010 - 10:06

Vezi postareamile, la 22 aprilie 2010 - 07:46, a spus:

Dar, oare cei care au intocmit caietul de sarcini s-au gandit macar 5 minute la acest aspect, cu sau fara cabina?


Probabil s-au gandit, dar nu la tema dezbatuta aici, ci la cost. Poate asta e rezultatul autobuzelor Mercedes.
0

#384 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 aprilie 2010 - 20:43

Caietul de sarcini a fost intocmit de serviciile responsabile din cadrul primariei.
0

#385 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 aprilie 2010 - 09:16

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 22 aprilie 2010 - 20:43, a spus:

Caietul de sarcini a fost intocmit de serviciile responsabile din cadrul primariei.

În acest caz, ştim la ce să ne aşteptăm.
0

#386 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 30 aprilie 2010 - 08:21

Ia uitati ce model nou de autobuz au scos ungurii (modelul Credo, concurenta Ikarus-ului). :nervos:

http://index.hu/gazd...yar_buszmodell/

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata
0

#387 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 30 aprilie 2010 - 08:35

Si iata si concurenta Ikarus, care se pare ca a fost "reinviata".

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

http://www.vezess.hu...rus_busz/23803/
0

#388 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 30 aprilie 2010 - 12:54

Interesanta este povestea acestui Credo. Firma Kravtex initial reconditiona Ikaruszuri si le vindea in Rusia. 1997 au cumparat Kühne Agricultural Machine Works Ltd si au reprofilat firma. Actualul autobuz e o licenta de la SOR Libchavy, care la randul ei initial tot masini agricole producea.
P.S.: Ati observat cate firme noi care produc autobuze exista in Ungaria? Cele din Cluj sunt MJT, cele din Oradea Alfa Bus, si poate mai exista si altele.
0

#389 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 30 aprilie 2010 - 13:12

Iata si o statistica de autobuze vandute in Ungaria in ultimii 5 ani.

Imagine postata

In statistica de mai jos cu rosu este ilustrat numarul de autobuze autohtone vandute, respectiv cu alb numarul de autobuze achizitionate din import.

Imagine postata

Sursa: Omnibusz
0

#390 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 30 aprilie 2010 - 14:00

Mda. Statistica de mai sus arata diferenta dintre o tara care produce si una care doar importa. Noi ce avem? Astra Arad mai caroseaza din cand in cand firobuze pentru Bucuresti, Roman/Elcar, care a fost o catastrofa din start si rusii de la UCM Resita care nu cred ca au vandut 10 autobuze de cand au preluat hala.
0

#391 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 01 mai 2010 - 06:17

UCM Reişiţa e în faliment de câţiva ani, cel puţin Robusul (care făcea autobuze), dacă nu şi restul (fostelor) uzine

Elcar a renunţat la colaborarea cu Roman... şi nu ştiu unde s-a dus Igescu, dar nu produce nimic

CI Griviţa Bucureşti mai producea pentru autobuze şi autocare Armată / Miliţie / ANP (acuma s-au învăţat şi ăia la Irisbusuri prin Cefin)... prin 2005 au scos nişte midibuze urbane (DEZASTRUASE), iar în 2007 au au încheiat înţelegeri cu Scania şi Hess, urmând să producă autobuze low-floor cu caroserie Scania şi şasiu Hess (sau invers?). Au dat 5 la Tg. Jiu, vreo 3 la Galaţi... şi cam atât, deşi autobuzul de prezentare s-a mai plimbat prin oraşele patriei (inclusiv la Oradea a fost prezentat). De curând s-au mutat undeva prin Giuleşti-Sârbi, că hala lor mare şi relativ bine dotată mergea transformată în vile. A venit criza şi nu s-a mai făcut nimic cu ea, dar firma cică produce în noua locaţie: http://www.cigrivita.ro/

Dypety (Moineşti, Bacău) a început ca transformator de dube în microbuze, în 2006 (?) a trecut la producerea de autobuze şi autocare pe şasiu şi cu motor MAN; a livrat destule autocare şi midibuze prin ţară, ba chiar vreo câteva şi pe la Armată. Prin Bucureşti nu am mai văzut de 1 an vreun vehicul nou livrat de la Moineşti, cu excepţia celor ~5 Dyparro albastre de la Regimentul 30 Gardă & Protocol. Anul trecut au scos şi un autobuz urban. http://www.dypety.ro...arro-75I-0.html

DLS / Pacific Tur, tot firmă de transport cu dube şi transformări de dube, prin 2008 au trecut şi ei la producerea de autocare pe şasiu Mercedes, rezultatul numindu-se Mercedes Idilis: http://www.pacific-t...care-idilis.php

C&I - firma de transport cu dube şi transformări de dube a lui Mitrea. Prin 2005 a început producerea midibuzului Cibro pe şasiu Mercedes (concomitent cu transformările de dube). Le merge bine, Cibro-urile sunt foarte răspândite, ba chiar au scos Cibro 2: http://www.microbus.ro/index_ro.htm

Cam ăştia ar fi producătorii de autobuze şi midibuze din România. Problema e că, majoritatea oraşelor mari impun condiţii aberante (gen nu ştiu câte mii de unităţi vândute în nu-ştiu-ce ţară în ultimul an sau chiar n'şpe unităţi vândute în acelaşi oraş) şi vin cu caiete de sarcini făcute special pentru un anume model (cum a fost la Bucureşti cu Mercedesurile), tocmai ca să câştige cine dă şpaga mai grasă (la Bucureşti, la prima licitaţie, s-a mers într-acolo încât reprezentanţii MAN au fost trimişi la alt etaj, ca să piardă licitaţia). În fine, niciunul dintre producătorii autohtoni nu avea capacitatea să livreze 15-20 de autobuze / săptămână timp de un an. Însă, la cumpărătorii unor loturi ,,mici" de 20-30 de bucăţi puteau face faţă cu brio toţi. Ca fapt divers, ultimele 65 de MAZuri din Constanţa au venit în vreo 4 luni, deci vreo 5/săptămână. Îi durea mâna dacă luau ElCar sau Diparo? Probabil că nu, dar ăia nu dădeau înapoi 20.000 euro şapgă pentru fiecare autobuz şi nici nu se putea lăuda MAZăre cu MAZuri luate la preţ de Citaro.
0

#392 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 mai 2010 - 17:53

"Foamea", si-a tras de mancare, in noua reclama... :) :naughty1: :naughty1:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00334.jpg

0

#393 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 mai 2010 - 22:36

ce frumos ca avem aer conditionat la autobuze dar desi afara sunt 30 de grade nu se porneste...
0

#394 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 mai 2010 - 22:47

Dar daca ar si functiona, ar fi la fel de frumos....
0

#395 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 mai 2010 - 23:26

Totusi, nu cred ca temperatura a depasit 28°C
0

#396 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 mai 2010 - 07:09

Intamplarea face ca ieri sa fi fost taman 28 de grade afara. :)

Insa cred ca problema se pune ca si la incalzire, temperatura trebuie sa depaseasca 3 zil;e la rand limita...
0

#397 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 04 mai 2010 - 09:04

Ca a atins 28 de grade intr-un moment e una, iar daca se creste si se mentine temperatura ridicata intre orele 9 si 19 e alta.
0

#398 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 04 mai 2010 - 13:53

Astazi primul autobuz cu clima pe 33 :eusa_think: :rad_masa: :please:
0

#399 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 mai 2010 - 14:14

Vezi postareaalecs, la 04 mai 2010 - 13:53, a spus:

Astazi primul autobuz cu clima pe 33 :eusa_think: :rad_masa: :please:

e un inceput si asta...de joi sau vineri temperatura de la ora 12 pana dupa-amiaz a tot fost chiar peste 28 de grade. si daca se pune problema asa doar instalatia de aer conditionat se poate porni si opri cand se doreste...probabil e doar rea vointa...
0

#400 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 04 mai 2010 - 18:13

Vezi postareacoracao, la 04 mai 2010 - 14:14, a spus:

e un inceput si asta...de joi sau vineri temperatura de la ora 12 pana dupa-amiaz a tot fost chiar peste 28 de grade. si daca se pune problema asa doar instalatia de aer conditionat se poate porni si opri cand se doreste...probabil e doar rea vointa...

Din păcate, revenim la discuţia de anul trecut, şi la cea de acum doi ani.
Deşi, încă de acum 6 săptămâni s-a realizat o statistică referitoare la situaţia autobuzelor cărora nu le funcţionează sistemul de climatizare, până acum nu s-a luat nicio măsură în vederea remedierii defecţiunilor. Exemplu: în cazul autobuzului pe care îl conduc, sistemul este funcţional, dar ineficient din cauza deficitului de presiune din instalaţia de freon. O posibilă cauză a acestei probleme, o constituie faptul că în anii precedenţi, s-a recurs doar la paliative (de genul, restabilirea presiunii), fără să fi fost remediate scurgerile existente.
Înainte de a arunca cu acuze la adresa şoferilor, poate ar fi mai nimerit să vă interesaţi de motivele datorită cărora aveţi parte de disconfort termic.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 04 mai 2010 - 18:32

0

Arata acest topic


  • (66 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi