Tramvaie noi
#402
Postat 27 aprilie 2010 - 13:57

In plus, daca stau sa ma gandesc autobuzele si firobuzele sunt inlocuite 100%? Sau ar mai trebui facute achizitii si acolo?
Spun asta deoarece in cazul in care ele sunt deja ok, as trece la achizitionarea de tramvaie noi. Odata si odata tot trebuie sa se apuce si de lucrul acesta.
#403
Postat 27 aprilie 2010 - 15:14
#406
Postat 27 aprilie 2010 - 23:47

#407
Postat 28 aprilie 2010 - 05:39
#408
Postat 28 aprilie 2010 - 21:01
Wegmann, la 27 aprilie 2010 - 12:18, a spus:
Domnule, dar nemtii astia din Dortmund n-au gusturi deloc la vopsit tramvaie,... ei nu s-au putut gandi de exemplu la un ... alb - violet ... in valuri

#411
Postat 28 aprilie 2010 - 21:41



#412
Postat 28 aprilie 2010 - 21:46

Dar altceva am vrut sa subliniez. Mai jos vedeti un N8C vandut orasului Gdansk. Frumoase n-or fi, insa stiti ce confortabile is?
P.S.: (offtopic) Ce imi place la cei din Gdansk e faptul ca in locul siglei unei regii afiseaza stema orasului. Asta se numeste patriotism local!
#413
Postat 17 mai 2010 - 23:30



#414
Postat 18 mai 2010 - 07:16
#415
Postat 18 mai 2010 - 13:01
Chestia cu ULF oricum e alta poveste. Dezvoltarea a inceput la Simmering-Graz-Pauker, fabrica vieneza, intre timp parte a Siemens Mobility. Decizia a fost mai mult una politica a orasului Viena. N-a fost un succes. In afara de cele 300 la Viena mai circula doar in Oradea. Berlinul de ex. le-a refuzat, chit ca acolo e chiar centrala concernului.
Sanse ar mai avea doar proiectul cu Astra Arad (Imperio), unde boghiurile si tractiunea ar fi livrate de catre Siemens, tramvaiul ar fi insa Astra. Insa si acolo e vorba doar de 75 de garnituri (presupun ca Siemens mai are atatea piese pe stoc). Tehnologia de baza ar fi Combino 2. Contractul a fost semnat pe 01-27-2010. Om vedea ce iese.
Ala de jos va fi Astra Imperio:
#416
Postat 19 mai 2010 - 02:02
Problema ULF-ului e că are garda cam jos pentru şinele noastre şi are şi scaunele dispuse aiurea (normal, sunt concepute pentru călătorii vienezi, care nu se înghesuie... că la ei vine următorul tramvai în 3 minute, nu în 20).
#417
Postat 19 mai 2010 - 20:25
#418
Postat 05 iunie 2010 - 09:16
Proiect-pilot: Bombardier Primove - tramvaiul cu tehnologie fara catenare
corporatenews.ro
Citeaza
“Suntem incantati sa prelungim parteneriatul de succes si de durata cu Autoritatea de Transport din Augsburg pentru a include aceasta dezvoltare sistemului de transport urban alimentat electric. Tehnologia fara catenare PRIMOVE este pregatita pentru instalarea intr-o retea de tramvaie urbana solicitanta. In timp, operarea fara catenare va deveni un element standard pentru sistemele feroviare usoare si suntem increzatori ca PRIMOVE va fi alegerea clara facuta pe viitor de multe orase”, a spus Eran Gartner, presedinte al Diviziei de Sisteme, Bombardier Transportation.
Referindu-se la tehnologia dezvoltata in premiera de Bombardier, Josef Doppelbauer, Director Tehnic, Bombardier Transportation adauga: “PRIMOVE este o tehnologie inovativa de transfer de energie fara contact pentru vehiculele feroviare urbane (sistem fara catenare si fara contact). Prin dispensarea de nevoia unei catenare, sistemul PRIMOVE deschide noi oportunitati pentru proiectantii urbani in ce priveste dezvoltarea sistemelor de transport urbane integrate. Intentia noastra cu proiectul-pilot este de a demonstra gradul mare de conformitate, precum si functionabilitatea tehnologica avansata a solutiei PRIMOVE in 2010.”
Norbert Walter, Managing Director al Stadtwerke Augsburg, comenteaza: ”Asteptarile noastre cu privire la proiectul-pilot PROMOVE este de a obtine mai multe informatii practice menite sa genereze noi dezvoltari in managementul, dar si in economisirea energiei utilizate in transportul cu tramvaie. In acest scop, vom coopera pentru acest proiect si cu Universitatea de Stiinte Aplicate din Augsburg. Implementarea acestui proiect ce tine de domeniul transportului electric va aduce mari beneficii transportului public.”
Aceasta postare a fost editata de MHN: 05 iunie 2010 - 09:17
#419
Postat 05 iunie 2010 - 09:28
#420
Postat 05 iunie 2010 - 09:34
Chagall, la 05 iunie 2010 - 09:28, a spus:
Pai modelul respectiv de tramvai are alimentare duala, deci poate functiona in ambele moduri iar, dupa cite stiu eu, mai exista in oras destui kilometri de modernizat.
In privinta baltilor sunt de acord ca se formeaza, dar din descriere functionarii acestui model, se pare ca apa/zapada/inghetul nu au vreun impact negativ in functionare.