Pro si contra alb-violet
#161
Postat 18 martie 2010 - 20:00
#162
Postat 19 martie 2010 - 14:03
#163
Postat 19 martie 2010 - 19:11
Wegmann, la 19 Mar 2010, 14:03, a spus:
Nu ca arata bine chiar si cu reclama pe ele, ci arata chiar foarte bine ... pentru nivelul nostru. Pe fond alb poti sa pui aproape orice reclama si arata bine...cu conditia sa fie si reclama facuta cu gust. In urma cu aproximativ un an sustineam acelasi lucru. Cred ca si manopera pentru vopsire este mai mica iar efectul vizual este mai mare. Cred ca se depune ceva efort si timp pentru acele valuri... Daca aceste valuri ar fi considerate estetice, cred ca nemtii le-ar fi aplicat de mult timp....
#164
Postat 20 martie 2010 - 01:13
mile, la 19 Mar 2010, 19:11, a spus:
Mda! Şi când expiră contractul cu firma plătitoare, se jupoaie abţibildurile cu tot cu vopseaua originală. Cine plăteşte revopsirea unităţilor? Emiluţ, Mile, Visor sau Cseh? Hi, hi, hi!
#165
Postat 20 martie 2010 - 01:22

#166
Postat 21 martie 2010 - 08:16
#167
Postat 21 martie 2010 - 10:36
Citeaza
In oferta (exista si pe pagina web, nu e secret)de reclama pe vehicule exista acea taxa de neutralizare. Pentru un revopsit nu e prea mult, dar pentru dat jos niste auto-colante, e suficient. (parerea mea) Deci, RATT nu trebuie sa apeleze la membri forumului in cazuri din astea.

#168
Postat 06 aprilie 2010 - 21:15
#169
Postat 06 aprilie 2010 - 22:43
#170
Postat 06 aprilie 2010 - 23:01

#171
Postat 23 aprilie 2010 - 10:32
AndPa, la 17 martie 2010 - 23:27, a spus:
Asa cum este aplicata pe autobuze, schema asta ma duce cu gandul la un voal alb agatat in fata unui autobuz violet. Si din cauza vitezei autobuzului voalul flutura in vant creand liniile acele valurite. Liniile nu ma duc cu gandul la valuri de mare, din contra, ma duc cu gandul la viteza (treaba asta precis ca a fost gandita de cineva de la Mercedes...)
Tema asta a voalului prins de mijlocul de transport ar fi trebuit continuata si la tramvaie, ori aici s-a gresit. In primul rand, schema actuala este simetrica fata de articulatia tramvaiului si asta duce la o imagine lalaita in loc de imagine de viteza. Asta este prima modificare ce trebuie adusa. Apoi, avand la dispozitie un spatiu mai mare decat pe autobuze, tema s-ar fi putut prelungi dincolo de articulatie.
O alta greseala este modul de vopsire in partea din fata. Daca va uitati la autobuze veti constata ca au o dunga orizontala violeta, tocmai asta creeaza impresia unui voal prins de fata masinii (ganditi-va la panglica pe care o rupeau mai demult alergatorii). La tramvaie, in fata, sunt doar doua dalme pe laterale, ca si cum ar fi incercat vatmanul sa strecoare tramvaiul printre doua movile colorate si nu a resuit.
Mi-am dat un pic cu talentul de modificat de poze (luate de pe forum, facute de Viktor) si am incercat sa arat cum ar fi trebuit sa fie tramvaiele (dupa conceptia mea). Eh...am schimbat un pic tema, acum este vorba despre voaluri violete pe tramvaie albe.
SUPER!!!!
Aş mai adăuga necesitatea aplicării unui strat suplimentar de lac. La câteva zile după ce ies din hale, tramvaiele nou vopsite capătă o tentă mată, foarte dizgraţioasă.
#172
Postat 23 aprilie 2010 - 11:31
#173
Postat 23 aprilie 2010 - 21:48
Florin.B RATT, la 23 aprilie 2010 - 11:31, a spus:
Depinde de distanţa de la care se priveşte. De la mai puţin de 30 de metri, toate imperfecţiunile devin evidente. Lacul aplicat peste vopsea, ar putea redimensiona durata de existenţă a suprafeţei vopsite, în sensul pozitiv.
#174
Postat 27 aprilie 2010 - 21:17
Oricum, nu-mi fac iluzii ca va fi alta combinatie decat alb-violet...
Ca o paranteza, daca se vorbeste de spatiu de reclama pe autobuze, troleibuze...un loc posibil care sa nu distruga vopseaua si modelul valurit ar fi pe partea din spate. E drept, ar mai putin vizibila de catre pietoni, deci ar fi mai limitata ca target.
#175
Postat 28 aprilie 2010 - 18:39
AndPa, la 27 aprilie 2010 - 21:17, a spus:
Oricum, nu-mi fac iluzii ca va fi alta combinatie decat alb-violet...
Ca o paranteza, daca se vorbeste de spatiu de reclama pe autobuze, troleibuze...un loc posibil care sa nu distruga vopseaua si modelul valurit ar fi pe partea din spate. E drept, ar mai putin vizibila de catre pietoni, deci ar fi mai limitata ca target.
AndPa, şi eu cred că se vor păstra culorile alb - violet pe noile autobuze, culori care îmi plac, deşi nu sunt fan Poli. Referitor la grafica pe care ai conceput-o pt tramvaie, ar trebui să-i soliciţi domnului Florin să o prezinte conducerii regiei. Cine ştie?
Cât despre reclamele afişate pe autobuze şi troleibuze, aici ne găsim în faţa a două probleme legate de contracte. Autobuzele sunt proprietatea firmei BRD - Leasing, timp de încă doi ani, în vreme ce troleibuzele se află în termenul de garanţie. Adică, nu se prea poate. Deocamdată.
#176
Postat 28 aprilie 2010 - 19:35
#177
Postat 28 aprilie 2010 - 20:35
dAImon, la 28 aprilie 2010 - 19:35, a spus:



#178
Postat 28 aprilie 2010 - 20:37
dAImon, la 28 aprilie 2010 - 19:35, a spus:
Din punctul de vedere al paletei de culori, si eu mi-as dori asta, dar sincer nu prea cred ca se va intampla asa ceva. Daca prin achizitia lor s-ar acoperi necesarul de autobuze, parcul de trolee a fost schimbat 100% si o mare parte dintre tramvaie au fost deja vopsite inalb-violet, nu cred ca se va dori revenirea la o schema clasica....cel putin nu mai devreme de vreo 20 de ani (desigur, daca se schimba la viitoarele alegeri echipa de la primarie s-ar putea sa avem surprize


Dar parca vad (traim in romania), noile autobuze vor fi alb-galbene - asa ca in jumate de an tramvaiele deja vopsite in alb-violet vor fi revopsite dupa noua schema...
#179
Postat 28 aprilie 2010 - 20:52

#180
Postat 29 aprilie 2010 - 07:22