STP Timișoara Forum: Tramvaie noi - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Tramvaie noi Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#401 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 27 aprilie 2010 - 12:18

Momentan cred ca ar fi mai util sa se mai uite dupa niste SH-uri. In Germania si in Austria au inceput cu retragerea M8-urilor (De fapt N8, M8 au ecartament de 1000 mm). Poate mai prind un lot de acolo, de ex. din Dortmund, Nürnberg, Graz sau Linz.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 07.jpg

0

#402 Useril este offline   Bogdan DS 

  • Membru Senior ***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 555
  • Inregistrat: 23 aprilie 09
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 aprilie 2010 - 13:57

:jos: Alea sunt urate.

In plus, daca stau sa ma gandesc autobuzele si firobuzele sunt inlocuite 100%? Sau ar mai trebui facute achizitii si acolo?

Spun asta deoarece in cazul in care ele sunt deja ok, as trece la achizitionarea de tramvaie noi. Odata si odata tot trebuie sa se apuce si de lucrul acesta.
0

#403 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 27 aprilie 2010 - 15:14

Troleibuze 100% parcul actual, insa nu suntdestule. Autobuzele sun t inlocuite in proportie de 80%, iar tramvaie 0%.
0

#404 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30203
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 aprilie 2010 - 19:24

Daca vin si cele 30 de autobuze noi, avem si acolo 100%
0

#405 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 27 aprilie 2010 - 22:13

La troleibuze este deja 100%.
0

#406 Useril este offline   Bogdan DS 

  • Membru Senior ***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 555
  • Inregistrat: 23 aprilie 09
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 aprilie 2010 - 23:47

Mersi pentru raspunsuri. Sa speram ca vom ajunge si la tramvaie la 100% :jos:
0

#407 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 aprilie 2010 - 05:39

Nu-s bani, deci nici tramvaie noi nu vor fi. Asta e. Eventual autobuzele articulate.
0

#408 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 aprilie 2010 - 21:01

Vezi postareaWegmann, la 27 aprilie 2010 - 12:18, a spus:

Momentan cred ca ar fi mai util sa se mai uite dupa niste SH-uri. In Germania si in Austria au inceput cu retragerea M8-urilor (De fapt N8, M8 au ecartament de 1000 mm). Poate mai prind un lot de acolo, de ex. din Dortmund, Nürnberg, Graz sau Linz.




Domnule, dar nemtii astia din Dortmund n-au gusturi deloc la vopsit tramvaie,... ei nu s-au putut gandi de exemplu la un ... alb - violet ... in valuri :eusa_think: ...
0

#409 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 aprilie 2010 - 21:10

Vezi postareamile, la 28 aprilie 2010 - 21:01, a spus:

Domnule, dar nemtii astia din Dortmund n-au gusturi deloc la vopsit tramvaie,... ei nu s-au putut gandi de exemplu la un ... alb - violet ... in valuri ;) ...

Da' chiar asa... au ales un alb-rosu dinamovist. :eusa_think:
0

#410 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 aprilie 2010 - 21:30

Nu radeti! Se poate si mai rau! Dortmund intr-o vreme avea tramvaie crem-cacanii! Insa, frumoase sau nu, sunt Duewag foarte fiabile si sunt de vanzare. Tramvaie noi...poate cand va fi gata autostrada pana la Szeged. Sau altfel spus, cand voi fi eu strabunic (daca apuc).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Dortmund_DSW_115_404_20080419_13466.jpg

0

#411 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 28 aprilie 2010 - 21:41

Mai Wegmann, ce dur esti cu ei. :eusa_think: Hai nici chiar cacaniu ;) , ala e un cafeniu-ciocolatiu. :w00t:
0

#412 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 aprilie 2010 - 21:46

Ok, Viktor. Cafeniu-ciocolatiu sa fie :eusa_think:. Oricum la fel de aberant ca si alb-violet!
Dar altceva am vrut sa subliniez. Mai jos vedeti un N8C vandut orasului Gdansk. Frumoase n-or fi, insa stiti ce confortabile is?
P.S.: (offtopic) Ce imi place la cei din Gdansk e faptul ca in locul siglei unei regii afiseaza stema orasului. Asta se numeste patriotism local!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: gdansk-danzig-201605.jpg

0

#413 Useril este offline   claubarat 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 13 mai 10

Postat 17 mai 2010 - 23:30

Va trimit si eu cateva poze sa va cer parerea despre ULF Siemens. Este tramvaiul ideal pt Timisoara ??
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
0

#414 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 18 mai 2010 - 07:16

Din pacate acest tip de tramvai nu este ideal pentru Romania, costuri mari (achizitie, intretinere) iar dupa expirarea perioadei de garantie exista sanse mari sa devina obiecte de muzeu in situatia economica actuala, dar vedem cum se vor descurca cei de la Oradea.
0

#415 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 18 mai 2010 - 13:01

Exista zvonuri ca Siemens Mobility Division oricum ar vrea sa vanda sectia tramvaie. Si zvonurile le am direct de la sursa (Erlangen). Nici macar la Avenio nu se mai lucreaza. Vor sa se concentreze pe locomotive, trenuri (urbane+ de mare viteza) si metrouri. Mult mai banoasa piata.

Chestia cu ULF oricum e alta poveste. Dezvoltarea a inceput la Simmering-Graz-Pauker, fabrica vieneza, intre timp parte a Siemens Mobility. Decizia a fost mai mult una politica a orasului Viena. N-a fost un succes. In afara de cele 300 la Viena mai circula doar in Oradea. Berlinul de ex. le-a refuzat, chit ca acolo e chiar centrala concernului.

Sanse ar mai avea doar proiectul cu Astra Arad (Imperio), unde boghiurile si tractiunea ar fi livrate de catre Siemens, tramvaiul ar fi insa Astra. Insa si acolo e vorba doar de 75 de garnituri (presupun ca Siemens mai are atatea piese pe stoc). Tehnologia de baza ar fi Combino 2. Contractul a fost semnat pe 01-27-2010. Om vedea ce iese.

Ala de jos va fi Astra Imperio:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: TramvaiAstra-Siemens.jpg

0

#416 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 19 mai 2010 - 02:02

Mă îndoiesc că ULF-urile din Oradea vor ajunge piese de muzeu după expirarea garanţiei. Nu prea ai ce să întreţii la ele. La vagoanele vechi, cu motoare de c.c., principalele operaţii sunt înlocuirea periilor motoarelor şi rebobinarea motoarelor (f. scumpă), ori ULF-urile au motoare de c.a., care au rotorul în scurt-circuit (deci ,,învelişul" lui e turnat, nu e bobinat cu sârmă, ceea ce îl face să reziste la curenţi mai mari) şi nu au nici perii, deci chiar sunt nişte motoare care nu necesită întreţinere. În rest... invertoarele se rezolvă cu un electronist priceput, roţile se reprofilează / rebandajează la strung, tabla se îndreaptă cu ciocanul, pantograf se poate pune şi de Timiş dacă chiar nu e altă soluţie, computerul de bord se ,,aranjează" cu un programator priceput, revopsirea se face cu pensula, iar geamurile şi elementele de fibră de sticlă se înlocuiesc destul de uşor (culmea... la astea s-ar putea să apară probleme, nu ştiu câte fabrici au dreptul să producă geamuri pentru ULF, iar confecţionarea lor pe plan local intră sub incidenţa drepturilor de autor şi a mărcilor înregistrate). Practic, nu prea au ce părţi componente să nu mai fie livrate după garanţie şi să nu poată fi înlocuite.
Problema ULF-ului e că are garda cam jos pentru şinele noastre şi are şi scaunele dispuse aiurea (normal, sunt concepute pentru călătorii vienezi, care nu se înghesuie... că la ei vine următorul tramvai în 3 minute, nu în 20).
0

#417 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 mai 2010 - 20:25

Ca aspect exterior imi place mai mult Astra Imperio (modelul din "poza"). La aspecte tehnice nu ma pricep prea mult.
0

#418 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 iunie 2010 - 09:16

Iata o sugestie pentru "Papa-lapte" din administratia timisoreana:

Proiect-pilot: Bombardier Primove - tramvaiul cu tehnologie fara catenare

corporatenews.ro

Citeaza

Bombardier Transportation si Autoritatea de Transport Augsburg (Stadwerke Augsburg Verkehrs GmbH) a semnat o intelegere de colaborare pentru instalarea solutiilor de transport BOMBARDIER PRIMOVE, tramvaie fara catenare si fara contact, ca proiect-pilot in orasul Augsburg.

“Suntem incantati sa prelungim parteneriatul de succes si de durata cu Autoritatea de Transport din Augsburg pentru a include aceasta dezvoltare sistemului de transport urban alimentat electric. Tehnologia fara catenare PRIMOVE este pregatita pentru instalarea intr-o retea de tramvaie urbana solicitanta. In timp, operarea fara catenare va deveni un element standard pentru sistemele feroviare usoare si suntem increzatori ca PRIMOVE va fi alegerea clara facuta pe viitor de multe orase”, a spus Eran Gartner, presedinte al Diviziei de Sisteme, Bombardier Transportation.

Referindu-se la tehnologia dezvoltata in premiera de Bombardier, Josef Doppelbauer, Director Tehnic, Bombardier Transportation adauga: “PRIMOVE este o tehnologie inovativa de transfer de energie fara contact pentru vehiculele feroviare urbane (sistem fara catenare si fara contact). Prin dispensarea de nevoia unei catenare, sistemul PRIMOVE deschide noi oportunitati pentru proiectantii urbani in ce priveste dezvoltarea sistemelor de transport urbane integrate. Intentia noastra cu proiectul-pilot este de a demonstra gradul mare de conformitate, precum si functionabilitatea tehnologica avansata a solutiei PRIMOVE in 2010.”

Norbert Walter, Managing Director al Stadtwerke Augsburg, comenteaza: ”Asteptarile noastre cu privire la proiectul-pilot PROMOVE este de a obtine mai multe informatii practice menite sa genereze noi dezvoltari in managementul, dar si in economisirea energiei utilizate in transportul cu tramvaie. In acest scop, vom coopera pentru acest proiect si cu Universitatea de Stiinte Aplicate din Augsburg. Implementarea acestui proiect ce tine de domeniul transportului electric va aduce mari beneficii transportului public.”



Aceasta postare a fost editata de MHN: 05 iunie 2010 - 09:17

0

#419 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 05 iunie 2010 - 09:28

Crezi ca ar merita implementarea in orasul nostru? Infrastructura a fost recent modernizata pe principalele artere din oras, iar costul unei asemenea garnituri de tramvai, ar fi de cel putin de doua ori mai mare decat a altor tramvaie noi. Si inca un inconvenient, ce ne facem pe timp de ploaie, la noi este o obisnuinta sa vedem balti de apa chiar si pe liniile recent modernizate din cauza sistemului de canalizare construit defectuos.
0

#420 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6124
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 05 iunie 2010 - 09:34

Vezi postareaChagall, la 05 iunie 2010 - 09:28, a spus:

Crezi ca ar merita implementarea in orasul nostru? Infrastructura a fost recent modernizata pe principalele artere din oras, iar costul unei asemenea garnituri de tramvai, ar fi de cel putin de doua ori mai mare decat a altor tramvaie noi. Si inca un inconvenient, ce ne facem pe timp de ploaie, la noi este o obisnuinta sa vedem balti de apa chiar si pe liniile recent modernizate din cauza sistemului de canalizare construit defectuos.

Pai modelul respectiv de tramvai are alimentare duala, deci poate functiona in ambele moduri iar, dupa cite stiu eu, mai exista in oras destui kilometri de modernizat.
In privinta baltilor sunt de acord ca se formeaza, dar din descriere functionarii acestui model, se pare ca apa/zapada/inghetul nu au vreun impact negativ in functionare.
0

Arata acest topic


  • (42 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi