STP Timișoara Forum: Arad - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Arad jud. Arad

#101 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 aprilie 2010 - 12:09

Vama Micalaca - Vladimirescu

Fisiere atasate


0

#102 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 aprilie 2010 - 12:16

Vladimirescu - Ramificatie Combinatul Chimic - Mandruloc

Fisiere atasate


0

#103 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 aprilie 2010 - 12:19

Mandruloc - Cicir - Sambateni

Fisiere atasate


0

#104 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 aprilie 2010 - 12:23

Sambateni - Depoul Ghioroc

Fisiere atasate


0

#105 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 aprilie 2010 - 12:27

Ghioroc si Depoul Ghioroc, unde nu am putut intra, poartile fiind inchise si nu era nimeni, niciun paznic. <_<

Fisiere atasate


0

#106 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 aprilie 2010 - 12:44

Poze din Centrul refacut.

Cu alte poze va veni Cseh_17, poze si din depourile de tramvaie.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  ar248.jpg (83.53K)
    Number of downloads: 15
  • Fisier atasat  ar250.jpg (77.15K)
    Number of downloads: 19
  • Fisier atasat  ar251.jpg (85.74K)
    Number of downloads: 24
  • Fisier atasat  ar252.jpg (74.34K)
    Number of downloads: 37
  • Fisier atasat  ar254.jpg (76.59K)
    Number of downloads: 43
  • Fisier atasat  ar399.jpg (118.4K)
    Number of downloads: 36
  • Fisier atasat  ar400.jpg (109.74K)
    Number of downloads: 23
  • Fisier atasat  ar401.jpg (86.79K)
    Number of downloads: 21
  • Fisier atasat  ar403.jpg (128.72K)
    Number of downloads: 21
  • Fisier atasat  ar404.jpg (113.59K)
    Number of downloads: 19
  • Fisier atasat  ar405.jpg (124.3K)
    Number of downloads: 21
  • Fisier atasat  ar406.jpg (126.97K)
    Number of downloads: 20
  • Fisier atasat  ar407.jpg (72.14K)
    Number of downloads: 16
  • Fisier atasat  ar409.jpg (115.38K)
    Number of downloads: 17
  • Fisier atasat  ar410.jpg (120.24K)
    Number of downloads: 15
  • Fisier atasat  ar411.jpg (84.08K)
    Number of downloads: 17
  • Fisier atasat  ar412.jpg (126.2K)
    Number of downloads: 20
  • Fisier atasat  ar413.jpg (128.34K)
    Number of downloads: 18
  • Fisier atasat  ar414.jpg (186.01K)
    Number of downloads: 17
  • Fisier atasat  ar416.jpg (118.06K)
    Number of downloads: 13

0

#107 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 11 aprilie 2010 - 19:12

Trei intrebari:

1. Ce e momentan in cladirea haltei Ghioroc? Pe vremuri stiu ca era un mic muzeu.
2. Stie cineva motivul de ce aradenii au o companie de transport public si nu o regie? Are legatura cu liniile suburbane?
3. Ultimul set de poze, nr. 5, interiorul cu perdele si masute ce dumnezeu este? N-am vazut in viata mea modelul asta.

P.S.: Chit ca-s nascut la Arad, recunosc ca orasul este cel mai bun exemplu cum nu trebuie procedat. Cetatea se prapadeste in proprietatea MApN, strandul Neptun (cel mai mare din Europa de est) - gunoaie si manele si Sageata...ce sa mai vorbim Imagine postata Astia isi omoara singuri orice potential.
0

#108 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 aprilie 2010 - 19:39

Frumoasa prezentare. Felicitari Visor & Cseh_17 :) <_< .
0

#109 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 aprilie 2010 - 19:44

Vezi postareaWegmann, la 11 aprilie 2010 - 19:12, a spus:


3. Ultimul set de poze, nr. 5, interiorul cu perdele si masute ce dumnezeu este? N-am vazut in viata mea modelul asta.



Este interiorul remorcii GT6, care se vede in poza nr. 4 si la capatul Ghioroc, din compunerea tramvaiului poreclit " Omida".
0

#110 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 aprilie 2010 - 20:01

Vezi postareaVisor, la 11 aprilie 2010 - 11:19, a spus:

Multumim pe aceasta cale, din partea lui Cseh_17 si a mea, conducerii si angajatilor CTP pentru intelegerea, rabdarea, amabilitatea de care au dat dovada.



E greu pentru pentru ei, cand n-au sprijinul primariei sau a Consiliului Judetean pe care ar trebui sa-l aibe, de parca s-ar incuraja privatizarea <_< , din cauza asta infiintandu-se noi firme private, cu masini noi si vechi-ingrijite care sunt conforme traseelor de lungimi din judet, astfel castigand multe trasee conventii si interurbane. In ultimii ani CTP pierzand tot mai multe linii.
La ora actuala, cele mai bune autobuze ale lor sunt Mercedes si MAN, insa din cauza lipsei cunostiintelor mecanicilor si durata scurta a rezistentei improvizatiilor, cel mai des aceste autobuze cad si stau in depou, trimitand pe trasee sunt Ikarusurile, simple de reparat. :)
Din toata flota ar avea cu ce, insa trebuie reorganizat managementul si instruirea mecanicilor. Din cate am inteles s-au facut ceva schimbari in conducere de curand, cu o persoana care a progresat in functie. Teoretic ar sti situatia CTP-ului, speram ca va face miscari in bine. Ar putea avea profit, cel putin, in randul autobuzelor, calatorii au mai mult abonamente, ar trebui mentinerea traseelor existente cu abonati/navetisti, si scoaterea liniilor care au statii/puncte de plecare si de sosire langa statiile de aceleasi linii de tramvai. Asta m-a mirat... Normal caci calatorii aleg tramvaiul in asemenea cazuri, autobuzele circuland mai rar.



Mai pe intelesul tuturor. La conducere se aflao doamna, care a avanstain functie, ,insa care nu are nimic in comun cu transportul. Chiar angajati se plang de incompetenta ei in conducere. Cea mai mare problema insa o reprezinta lipsa baniilor. Ca si o paranteza cel mai mare conpetitor este firma PITO TRANS.

Ca si o completare voi atasa cat de curand umila noastra colectie de tramvaie (poze realizate de mine si de Visor, in recenta vizita la Arad), poze care reflecta in totalitate situatia rala aa tramvaielor, care surprinzator este de 10 ori mai buna decat cea de la RATT.
0

#111 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 11 aprilie 2010 - 20:28

Vezi postareaVisor, la 11 aprilie 2010 - 19:44, a spus:

Este interiorul remorcii GT6, care se vede in poza nr. 4 si la capatul Ghioroc, din compunerea tramvaiului poreclit " Omida".


Ok, am deslusit "misterul". Tramvaiul circula initial pe rutele interurbane Ludwigshafen-Mannheim si imprejurimi. De aceea era si echipat cu "brizbrizuri". Cele actuale sunt doar tramvaie standard.
0

#112 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 11 aprilie 2010 - 20:42

Vezi postareaWegmann, la 11 aprilie 2010 - 20:28, a spus:

Ok, am deslusit "misterul". Tramvaiul circula initial pe rutele interurbane Ludwigshafen-Mannheim si imprejurimi. De aceea era si echipat cu "brizbrizuri". Cele actuale sunt doar tramvaie standard.

Aradenii mai aveau la un momentdat si niste Timis-uri echipate astfel "de drum lung".

Imagine postata
Imagine postata

Foto: transira.ro
0

#113 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 11 aprilie 2010 - 20:47

Alea le-am mai prins. Nu mai circula niciunul?
0

#114 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 aprilie 2010 - 20:48

Si sa incepem direct cu celebrele Tatra T4! (toate pozele sunt realizate de mine si Visor pe data de 7 aprilie 2010)


Tarmvai de manevre #87
Fisier atasat  Tatra #87.jpg (214.78K)
Number of downloads: 16
Tramvai pregatit pentru casare #140
Fisier atasat  Tatra #140.jpg (228.22K)
Number of downloads: 18
Remorca trasa pe linia de reparatii #161
Fisier atasat  Tatra #161.jpg (164.07K)
Number of downloads: 16
Tramvai circuland pe linia 4 #163
Fisier atasat  Tatra #163.jpg (199.89K)
Number of downloads: 12
Remorca in depoul UTA #165
Fisier atasat  Tatra #165.jpg (186.47K)
Number of downloads: 10
Remorca in fata Primariei #167
Fisier atasat  Tatra #0167.jpg (271.64K)
Number of downloads: 4
Remorca in depoul UTA #171
Fisier atasat  Tatra #0171.jpg (175.59K)
Number of downloads: 7
Remorca retragandu-se in depoul UTA #173
Fisier atasat  Tatra #0173.jpg (180.12K)
Number of downloads: 10
Remorca circuland pe linia 3 #177
Fisier atasat  Tatra #177.jpg (193.5K)
Number of downloads: 8
Remorca in depoul UTA #209
Fisier atasat  Tatra #0209.JPG (215.37K)
Number of downloads: 6
Remorca tramvaiului scoala #213
Fisier atasat  Tatra #213.jpg (185.18K)
Number of downloads: 7
Tramvai scoala #903
Fisier atasat  Tatra #903.jpg (193.66K)
Number of downloads: 8
Tramvai in depoul UTA #1027
Fisier atasat  Tatra #1027.jpg (179.04K)
Number of downloads: 9
Tramvai pe linia 17 #1030
Fisier atasat  Tatra #1030.jpg (163.84K)
Number of downloads: 8
Tramvai pe linia 17 #1031
Fisier atasat  Tatra #1031.jpg (162.11K)
Number of downloads: 24
Tramvai in depoul UTA #1068
Fisier atasat  Tatra #1068.jpg (132.27K)
Number of downloads: 6
Tramvai in depoul UTA #1080
Fisier atasat  Tatra #1080.jpg (157.4K)
Number of downloads: 6
Tramvai in depoul UTA #1085
Fisier atasat  Tatra #1085.jpg (177.7K)
Number of downloads: 8
Tramvai in depoul UTA #1099
Fisier atasat  Tatra #1099.jpg (172.07K)
Number of downloads: 9
Tramvai in depoul UTA #1107
Fisier atasat  Tatra #1107.jpg (189.12K)
Number of downloads: 7
Tramvai in depoul UTA #1111
Fisier atasat  Tatra #1111.jpg (159.64K)
Number of downloads: 2
Tramvai in depoul UTA #1115
Fisier atasat  Tatra #1115.jpg (204.76K)
Number of downloads: 3
Tramvai in fata Primariei #1119
Fisier atasat  Tatra #1119.jpg (239.87K)
Number of downloads: 5
Tramvai in depoul UTA (cu reclama la ELBA) #1125
Fisier atasat  Tatra #1125.jpg (187.12K)
Number of downloads: 5
Tramvai in depoul UTA #1126
Fisier atasat  Tatra #1126.jpg (223.06K)
Number of downloads: 7
Tramvai pe linia de reparatii #1129
Fisier atasat  Tatra #1129.jpg (148.47K)
Number of downloads: 10
Tramvai pe linia 3 #1159
Fisier atasat  Tatra #1159.jpg (208.42K)
Number of downloads: 10
Tramvai in depoul UTA #1165
Fisier atasat  Tatra #1165.jpg (164.45K)
Number of downloads: 12
Tramvai retragandu-se in depoul UTA #1174
Fisier atasat  Tatra #1174.jpg (179.53K)
Number of downloads: 11
Tramvai pe linia 17 #1185
Fisier atasat  Tatra #1185.jpg (173.38K)
Number of downloads: 12
Tramvai in depoul #1190
Fisier atasat  Tatra #1190.jpg (183.87K)
Number of downloads: 9
0

#115 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 aprilie 2010 - 22:41

Vezi postareacseh_17, la 11 aprilie 2010 - 20:01, a spus:


care surprinzator este de 10 ori mai buna decat cea de la RATT.


Poate fi si din cauza uzinelor Astra? Poate daca aveam si noi un atelier ceva care sa se ocupe de material rulant pe sina, o duceam mai bine? Si totusi cu ce o duc mai bine?
0

#116 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 12 aprilie 2010 - 02:03

Timişurile sunt istorie de vreo 2 ani :)

Astra a făcut RK-uri la Timişuri şi Tatre prin '93, dar după aia a început aducerea de 2nd handuri şi nu a mai fost nevoie (în 2006 mai exista racordul dinstre uzină şi reţeaua de tramvai, dar am înţeles că a fost desfiinţat).

Apropo de interioare, ce ziceţi de:

Off-topic: Visor, mai ţii minte faza cu nemţii de acum 4 ani? <_<

Fisiere atasate


0

#117 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 aprilie 2010 - 17:25

Ca sa continuam cum se cuvine urmeaza modelele ME GT4:


Tramvai in depoul Micalaca #02
Fisier atasat  GT4 #02.jpg (194.36K)
Number of downloads: 5
Tramvai pe linia 8 #04
Fisier atasat  GT4 #04.jpg (299.57K)
Number of downloads: 6
Tramvai in depoul Micalaca #05
Fisier atasat  GT4 #05.jpg (184.29K)
Number of downloads: 4
Tramvai in depoul Micalaca #08
Fisier atasat  GT4 #08.jpg (219.6K)
Number of downloads: 6
Tramvai in depoul Micalaca #09
Fisier atasat  GT4 #09.jpg (208.99K)
Number of downloads: 6
Tramvai in depoul Micalaca #012
Fisier atasat  GT4 #012.jpg (207.47K)
Number of downloads: 5
Tramvai in depoul Micalaca #014
Fisier atasat  GT4 #014.jpg (210.12K)
Number of downloads: 5
Tramvai pe linia 18 #406
Fisier atasat  GT4 #406.jpg (202.1K)
Number of downloads: 6
Tramvai in depoul Micalaca #407
Fisier atasat  GT4 #407.jpg (196.71K)
Number of downloads: 4
Tramvai in depoul Micalaca #486
Fisier atasat  GT4 #486.jpg (204.65K)
Number of downloads: 4
Tramvai in depoul Micalaca #490
Fisier atasat  GT4 #490.jpg (228.04K)
Number of downloads: 7
Tramvai pe linia 17 #494
Fisier atasat  GT4 #494.jpg (181.11K)
Number of downloads: 7
Tramvai in depoul Micalaca #554
Fisier atasat  GT4 #554.jpg (186.21K)
Number of downloads: 7
Tramvai in depoul Micalaca #555
Fisier atasat  GT4 #555.jpg (237.35K)
Number of downloads: 3
Tramvai in depoul Micalaca #570
Fisier atasat  GT4 #570.jpg (196.35K)
Number of downloads: 3
Tramvai-remorca in fata garii #583
Fisier atasat  GT4 #583.jpg (167.46K)
Number of downloads: 4
Tramvai-remorca in spatele Catedralei Ordotoxe #604
Fisier atasat  GT4 #604.jpg (160.33K)
Number of downloads: 4
Tramvai in fata depoului UTA #612
Fisier atasat  GT4 #612.jpg (182.86K)
Number of downloads: 4
Tramvai-remorca in depoul Micalaca #623
Fisier atasat  GT4 #623.jpg (201.26K)
Number of downloads: 5
Tramvai tras pe linia morta in depoul Micalaca #626
Fisier atasat  GT4 #626.jpg (181.89K)
Number of downloads: 6
Tramvai-remorca in depoul Micalaca #627
Fisier atasat  GT4 #627.jpg (181.05K)
Number of downloads: 6
Tramvai in depoul Micalaca #697
Fisier atasat  GT4 #697.jpg (231.39K)
Number of downloads: 7
Tramvai tras pe linia moarta in depoul Micalaca cu #AR 00122
Fisier atasat  GT4 #AR 00122.jpg (224.11K)
Number of downloads: 8
Tramvai pe linia 8 #AR 00133
Fisier atasat  GT4 #AR 00133.jpg (184.28K)
Number of downloads: 9
Tramvai-remorca pe linie neidentificata #neidentificat
Fisier atasat  GT4 #xx.jpg (232.9K)
Number of downloads: 9
0

#118 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 12 aprilie 2010 - 18:25

Vezi postareaDr2005, la 12 aprilie 2010 - 02:03, a spus:


Off-topic: Visor, mai ţii minte faza cu nemţii de acum 4 ani? :)


:rad:

Confortul tramvaielor lor ne este superior. Totusi si lipsa vandalilor am observat. Priviti cat de confortabile aratau acele trenuri Timis modificate pentru rutele interurbane (Mare pacat ca macar acelea sa se fi pastrat in circulatie. :( ). De confortul tramvaielor nemtesti ce sa mai zic, mai ales de cele interurbane, se pastreaza... La Fat-Frumos, ca o uimire cu gura cascata, toata ziua este o femeie de servici care matura fiecare tramvai. Matura cu viteza, dar deseurile cu volum dispar din interioare! La capitolul grafice ale tramvaielor iarasi situatia este mai buna. Minutele de la fiecare linie sunt afisate... in fiecare statie, nu intervale! vatmanii au pauze la capete (nu doar 2-3 minute cat sa intorci si sa pleci numaidecat <_< ), calatorii nu zbiara, nu sunt nerabdatori, recalcitranti, chiar daca tramvaiul a ajuns mai repede la capat. Poate tocmai din cauza minutelor afisate!
0

#119 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 12 aprilie 2010 - 21:54

[quote] Arădenii vor trebui să schimbe mai multe tramvaie şi, deci, să cumpere mai multe bilete ca să străbată oraşul. Arădenii vor plăti mai mult pentru a călători cu tramvaiul. Cu toate că a fost modernizată calea de rulare pe zeci de milioane de euro printr-un împrumut BERD, şase linii de tram-vai vor fi desfiinţate. Motivul invocat este eficientizarea transportului în comun în Arad, însă, de fapt, este vorba despre o majorare mascată a preţului biletului de tramvai. Deşi, teoretic, el rămâne la aceeaşi valoare, pentru a ajunge la destinaţia dorită, de cele mai multe ori arădenii vor trebui să schimbe două tramvaie, deci vor folosi două bilete în loc de unul.
Mişcarea arădeană a acuzat Primăria Aradului că majorează mascat preţul biletului de tramvai. „Sub păcăleala eficientizării transportului cu tramvaiele, primarul Aradului, Gheorghe Falcă, dă o nouă lovitură arădenilor prin eliminarea a şase linii de tramvai, care înseamnă de fapt creşterea preţului şi scăderea confortului călătorilor", a declarat Claudiu Cristea, consilier local şi lider al Mişcării arădene. [/quote]

Sursa: RL Deci inca stam bine. La noi a murit doar linia 3.
0

#120 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 aprilie 2010 - 11:31

Iata ca noua conducere deja se apuca pe treaba. :eusa_think:

In orele de varf, la amiaza, din ce am vazut, multe tramvaie sunt aproape goale.
Erau si multe linii "gemene" in sensul ca inspre Micalaca, Billa si Sere/Gradiste tot cate doua trasee erau gen: Fat-Frumos - cartierele mentionate si P-ta Romana - cartierele mentionate, precum litera "Y", multe portiuni comune. Chiar si prin centru, la amiaza/dupamasa, tramvaiele erau goale.
Macar acest pas sa aduca un profit in plus.
0

Arata acest topic


  • (28 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi