STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#601 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 20 martie 2010 - 08:59

Vezi postareaWegmann, la 19 Mar 2010, 15:42, a spus:

Proiectul pare interesant. Sa speram ca iese ceva. P.S.: Nici in TM n-ar strica niste suporturi pentru bitigle in principalele statii.


La ora actuala dupa aparitia ghioceilor vara vine in Bucuresti pe bicicleta. Dupa ce ne-au amenintat luni de zile cu greva incearca si dansii sa uite bilele negre puse in dreptul Metrorexului!
0

#602 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 31 martie 2010 - 23:57

Protest spontan al angajaţilor RATB. Oamenii sunt nemulţumiţi de salarii

Peste o sută de şoferi de autobuz au protestat miercuri seară la autobaza Titan. Oamenii sunt nemulţumiţi de salarii şi se plîng că nu s-a semnat contractul colectiv de muncă pe anul acesta.

Salariaţii RATB cer indexarea salariilor, care nu au mai fost majorate de doi ani, şi îmbunătăţirea condiţiilor de muncă.

Conducerea RATB susţine că protestul salariaţilor este nejustificat. Potrivit şefilor RATB, contractul colectiv a fost semnat în noiembrie 2009 şi este valabil până în noiembrie 2010. Conducerea a mai declarat că nu discută cu salariaţii, ci doar cu sindicatul.

Antena3.ro
0

#603 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 01 aprilie 2010 - 07:01

Spontan pe :eusa_think: ', nu a mai ieşit nimeni la traseu.

Intr-adevar, mersul pe jos e sanatos (la fel si coada la intrare le metrou, daca ai norocul sa nu stai in Drumul Taberei, Giurgiului, Rahova, Colentina etc., unde nu e metrou), iar cate 6 km, apoi 10 ore de facultate sau de munca si iar 6 km pe jos e o nimica toata, mai ales la 65 RON/luna abonamentul general.

1700 RON are salariul un sofer incepator, fara vechime, fara spor de linie grea si fara bidonashu' dă cinci luat la fiecare intrare in garaj.
0

#604 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 01 aprilie 2010 - 08:38

Dragos 1.700 de lei dar gandestete si tu ca am inteles ca salariul asta il ia o femeie de serviciu de le Metrorex.
Daca sindicatele nu erau date de mult aveam greva la RATB.
0

#605 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 01 aprilie 2010 - 18:30

Da, pentru că Metrorex blochează juma' de Bucureşti la grevă. Cei din RATB au văzut că ţine figura şi o aplică şi ei.

Lista de revendicări:
- Să se respecte vârsta de pensionare.
- Condiţii de muncă mai bune.
- Innoirea parcului de tramvaie
- Primele de Paşte şi de Crăciun să fie de 25% din salariul viitor negociat.
- Primă de vacanţă de 80% din salariul viitor negociat.
- Negocierea salariilor în funcţie de inflaţie.
- Plata zilelor de sâmbătă şi duminică dublu şi a sărbătorilor legale triplu.
- Creşterea numărului de autobuze pentru traseele preorăşeneşti.
- Mărirea numărului de autovehicule în zilele de weekend şi de sărbătoare.
- Timpul aferent refacerii la capetele de linie să fie respectat.

Unele sunt întemeiate, gen plata orelor suplimentare şi/sau de week-end şi mărirea numărului de maşini la traseu, dar prime?! timpi de staţionare? Păi domniile lor stau şi 40 de minute (pe hgârtie, că ei ajung mai repede şi stau mai mult) la fiecare cursă la cap de linie... cât vor mai mult? Să lucreze 2 ore şi celelate 6 să stea?
0

#606 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 11 aprilie 2010 - 08:59

Vezi postareaDr2005, la 01 aprilie 2010 - 18:30, a spus:

Da, pentru că Metrorex blochează juma' de Bucureşti la grevă. Cei din RATB au văzut că ţine figura şi o aplică şi ei.

Lista de revendicări:
- Să se respecte vârsta de pensionare.
- Condiţii de muncă mai bune.
- Innoirea parcului de tramvaie
- Primele de Paşte şi de Crăciun să fie de 25% din salariul viitor negociat.
- Primă de vacanţă de 80% din salariul viitor negociat.
- Negocierea salariilor în funcţie de inflaţie.
- Plata zilelor de sâmbătă şi duminică dublu şi a sărbătorilor legale triplu.
- Creşterea numărului de autobuze pentru traseele preorăşeneşti.
- Mărirea numărului de autovehicule în zilele de weekend şi de sărbătoare.
- Timpul aferent refacerii la capetele de linie să fie respectat.

Unele sunt întemeiate, gen plata orelor suplimentare şi/sau de week-end şi mărirea numărului de maşini la traseu, dar prime?! timpi de staţionare? Păi domniile lor stau şi 40 de minute (pe hgârtie, că ei ajung mai repede şi stau mai mult) la fiecare cursă la cap de linie... cât vor mai mult? Să lucreze 2 ore şi celelate 6 să stea?


A fost doar o greva politica pentru a se impune sindicatul Speranta care se afla in tandem cu Domnul Ion Radoi. Acum daca va face metroul greva sindicatul Speranta se va alatura.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 11 aprilie 2010 - 08:59

0

#607 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 12 aprilie 2010 - 02:06

Ca fapt divers, după grevă s-au tăiat la greu curse de pe preorăşeneşti... de s-a ajuns ca şoferii de pe 466 & co. să îşi completeze orele pe 102 (e drept, e frumos să mergi din nou cu DeSimonul pe 102).
0

#608 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 14 aprilie 2010 - 21:38

Vezi postareaDr2005, la 12 aprilie 2010 - 02:06, a spus:

Ca fapt divers, după grevă s-au tăiat la greu curse de pe preorăşeneşti... de s-a ajuns ca şoferii de pe 466 & co. să îşi completeze orele pe 102 (e drept, e frumos să mergi din nou cu DeSimonul pe 102).


Daca traiau Dacurile le vedeam la traseu pe acolo. In cel mai fericit caz si prin 780/3.
0

#609 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 14 aprilie 2010 - 22:03

In 780 nu aveai cum sa le vezi ca Floreaca nu mai are Dacuri de prin 1998-1999.
0

#610 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 16 aprilie 2010 - 22:24

Vezi postareaEta Floreasca, la 14 aprilie 2010 - 22:03, a spus:

In 780 nu aveai cum sa le vezi ca Floreaca nu mai are Dacuri de prin 1998-1999.

Trebuie sa ii fac pe plac lui Dr2005 ca sa nu mai aiba ce sa comenteze la orice mesaj scris pe site!

Iasmin, RO-Trans a spus:

Va aduc o veste buna in saptamana mare a Pastelui: Constructia vagoanelor LF in serie va incepe din luna iulie a acestui an. Pana la ora actuala tractiunea tramvaiului Bucur LF va fi pe Chopper.


Informatii noi: Dupa cum am specific mai sus, tractiunea vagonului Bucur LF va fi pe Chopper, sursa si sistemul de diagnoza va fi achizionat de la Compania Icpe-Saerp. Voi fi implementate noi finisaje in interior si deasemenea vor aparea cateva modificari in salonul calatorilor.
Deja au inceput licitatiile pieselor pentru constructia tramvaiului respectiv:

Citeaza

Echipamente de franare pt vagoanele BUCUR LF

Dată selecţionare: Vineri, 16 Aprilie 2010 10:00
Cod CPSA: 34630000-2
Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


Citeaza

Set pasaje trecere cu articulatii pentru tramvai BUCUR LF

Dată limită: Luni, 19 Aprilie 2010 11:30
Dată selecţionare: Luni, 19 Aprilie 2010 12:00
Cod CPSA: 34630000-2
Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136


Citeaza

Contact de impamantare si traductor turatie tramvai BUCUR LF

Dată limită: Vineri, 23 Aprilie 2010 9:30
Dată selecţionare: Vineri, 23 Aprilie 2010 10:00
Cod CPSA: 34630000-2
Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136



Citeaza

Componente usi IFE pt. tramvaiele BUCUR LF

Dată limită: Marţi, 20 Aprilie 2010 9:30
Dată selecţionare: Marţi, 20 Aprilie 2010 10:00
Cod CPSA: 34630000-2
Locaţie: R.A.T.B. Serviciul Contracte cu sediul in Bd Dinicu Golescu 1, tel: 021.3074120, fax:021.3074555; 021.3147136



Sa speram ca probele acestui nou tip de tramvai sa se execute in maxim o luna de zile, iar vagonul sa circule din luna August a anului curent!

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 16 aprilie 2010 - 22:25

0

#611 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 25 aprilie 2010 - 18:31

Se ştia de vreo câteva luni că acţionarea motoarelor va fi tot cu chopper (cu c mic, că e substantiv comun). Ce nu se ştia este ce motoare se vor utiliza, se are în vedere utilizarea unor boghiuri cu câte 2 motoare.

Oricum, vom afla când va începe lucrul efectiv, deci în vreo câteva săptămâni / luni. Mai sunt de pus la punct amănunte extrem de importante.
Nu mă hazardez să dau un termen de finalizare al următorului tramvai, că sigur va comenta Iasmin după aia, dar sunt gata să pun pariu că NU va fi gata în 3 luni jumate.

--
Dacă mai aveam DAC-uri sau măcar erau în circulaţie Daf-urile şi Rocar-urile din parcul rece s-ar fi circulat pe preorăşeneşti la 20 de minute (inacceptabil pentru dubari) şi în oraş la 3-5 minute pe liniile centrale (inacceptabil pentru taximetrişti), ba am fi avut şi trasee noi prin zone nedeservite de transportul în comun.
0

#612 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 07 mai 2010 - 21:25

Vezi postareaDr2005, la 25 aprilie 2010 - 18:31, a spus:

Se ştia de vreo câteva luni că acţionarea motoarelor va fi tot cu chopper (cu c mic, că e substantiv comun). Ce nu se ştia este ce motoare se vor utiliza, se are în vedere utilizarea unor boghiuri cu câte 2 motoare.

Oricum, vom afla când va începe lucrul efectiv, deci în vreo câteva săptămâni / luni. Mai sunt de pus la punct amănunte extrem de importante.
Nu mă hazardez să dau un termen de finalizare al următorului tramvai, că sigur va comenta Iasmin după aia, dar sunt gata să pun pariu că NU va fi gata în 3 luni jumate.

--
Dacă mai aveam DAC-uri sau măcar erau în circulaţie Daf-urile şi Rocar-urile din parcul rece s-ar fi circulat pe preorăşeneşti la 20 de minute (inacceptabil pentru dubari) şi în oraş la 3-5 minute pe liniile centrale (inacceptabil pentru taximetrişti), ba am fi avut şi trasee noi prin zone nedeservite de transportul în comun.


Nu esti barbat daca nu ma ataci?
Conform graficului si a pieselor care au fost licitate termenul ar trebuii sa fie Septembrie - August!
0

#613 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 08 mai 2010 - 03:16

Te contrazici singur:

"Iasmin, la la 16 aprilie", a spus:

Sa speram ca probele acestui nou tip de tramvai sa se execute in maxim o luna de zile, iar vagonul sa circule din luna August a anului curent!

"Iasmin, la la 7 mai", a spus:

Conform graficului si a pieselor care au fost licitate termenul ar trebuii sa fie Septembrie - August!

Ori sunt în august, ori sunt în august-septembrie.
Se vor respecta şi termenele astea cum s-au respectat cele pentru ieşirea în trafic a primului Bucur LF (chiar... cât a stat în curtea URAC-ului? 2 ani?) ş.a.m.d..

Până una-alta, câteva vehicule cu steguleţe de 1 Mai Muncitoresc:

a) Tramvaie:
V3A-93 #090 pe linia 25, pe Bd. Timişoara (înainte de giratoriul cu 14 semafoare diferite de la P-ţa. Dany Huwe), sensul spre C.F.R. Progresu
V3A-93 #221 pe linia 24, luând curba dinspre Str. Dr. Iacob Felix spre Şos. Titulescu, mergând spre Banu Manta
V3A-93 #249 pe linia 25, în P-ţa. Dany Huwe, mergând spre C.F.R. Progresu
V3A-93M Faur #285 pe linia 11, în staţia ,,Ghencea - URCARE"
V3A-93 #301 pe linia 20, în staţia ,,Dr. Felix", sensul spre Laromet
V3A-93 #344 pe linia 34, pe Şos. Titulescu, mergând spre Romprim
T4R #3307 pe linia 25, pe Bd. Timişoara (înainte de giratoriul cu 14 semafoare diferite de la P-ţa. Dany Huwe), sensul spre C.F.R. Progresu
T4R #3423 pe linia 47, pe Bd. Timişoara (înainte de giratoriul cu 14 semafoare diferite de la P-ţa. Dany Huwe), sensul spre Ghencea

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  0090.jpg (76.54K)
    Number of downloads: 9
  • Fisier atasat  0221.jpg (110.21K)
    Number of downloads: 11
  • Fisier atasat  249.jpg (76.44K)
    Number of downloads: 14
  • Fisier atasat  0285.jpg (83.38K)
    Number of downloads: 12
  • Fisier atasat  0301.jpg (104.6K)
    Number of downloads: 14
  • Fisier atasat  0344.jpg (130.85K)
    Number of downloads: 13
  • Fisier atasat  3307.jpg (78.93K)
    Number of downloads: 12
  • Fisier atasat  3423.jpg (78.41K)
    Number of downloads: 9

0

#614 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 08 mai 2010 - 03:19

b ) Troleibuze
Ikarus 415T #5291 pe linia 91, în P-ţa. Dany Huwe, mergând spre P-ţa. Rosetti
Irisbus Citelis 12T #5309 în P-ţa. Dany Huwe (afişajul are o rata de refresh care îl face să nu se vadă în poze din anumite unghiuri şi la anumiţi timpi de expunere)
Irisbus Citelis 12T #5326 pe linia 96, în P-ţa. Dany Huwe, mergând spre Gara de Nord

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  5291.jpg (73.29K)
    Number of downloads: 24
  • Fisier atasat  5309.jpg (75.84K)
    Number of downloads: 28
  • Fisier atasat  5326.jpg (72.81K)
    Number of downloads: 27

0

#615 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 08 mai 2010 - 03:23

c) Autobuze
Daf SB220 cu caroserie Castrosua #846 la terminalul ,,P-ţa. Presei Libere"
Rocar de Simon U412-260 #1276 pe linia 408, la terminalul ,,Ghencea"
Rocar de Simon U412-260 #1280 la terminalul ,,Ghencea"
Mercedes Citaro Euro3 #4377 pe linia 137, în P-ţa. Dany Huwe, mergând spre Universitate
Mercedes Citaro Euro3 #4429 pe linia 126, în P-ţa. Dany Huwe, mergând spre P-ţa. Romană
Mercedes Citaro Euro3 #4491 pe linia 302, la terminalul ,,Ghencea"
Mercedes Citaro Euro4 #6276 pe linia 368, în P-ţa. Dany Huwe, mergând spre P-ţa. Romană

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  0846.jpg (83.69K)
    Number of downloads: 8
  • Fisier atasat  1276.jpg (98.37K)
    Number of downloads: 10
  • Fisier atasat  1280.jpg (81.85K)
    Number of downloads: 6
  • Fisier atasat  4377.jpg (75.94K)
    Number of downloads: 7
  • Fisier atasat  4429.jpg (73.96K)
    Number of downloads: 11
  • Fisier atasat  4491.jpg (104.93K)
    Number of downloads: 14
  • Fisier atasat  6276.jpg (70.31K)
    Number of downloads: 11

0

#616 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 mai 2010 - 12:17

Dr2005, ai pus pozele cu autobuzele cu afisaj potocaliu ca sa-mi faci in ciuda :) ca noi n-avem asa ceva :coolspeak: , nu-i nimic...trece si asta :ok: ...am glumit...
In poza cu cele doua firobuze se vede "clar" ca firobuzul din planul indepartat are afisajul mult mai vizibil (si din cauza culorii portocalii) ...fata de cel din planul apropiat...
0

#617 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 08 mai 2010 - 20:04

Are avantaje şi dezavantaje afişajul ăla... e mai vizibil pe timp de noapte şi iarna când se abureşte geamul din faţa lui, dar consumă din baterie când e motorul oprit (nu mai zic de validatoare... la autobuze se mirau, la început, de ce se consumă aşa repede bateriile; acum s-au învăţat să le deconecteze noaptea) sau nu sunt captatorii pe fir (după caz). Afişajele de pe autobuze şi troleibuze încă merg, în schimb la tramvaie e jale, chiar şi V3A-93-CH-PPC mai merg cu hârtia în parbriz, că ori nu mai corespund traseele de pe afişaj cu cele reale, ori, pur şi simplu, sistemul de afişaj crapă şi nu mai afişază nimic.
0

#618 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 08 mai 2010 - 20:30

Vezi postareaDr2005, la 08 mai 2010 - 03:16, a spus:

Te contrazici singur:


Ori sunt în august, ori sunt în august-septembrie.
Se vor respecta şi termenele astea cum s-au respectat cele pentru ieşirea în trafic a primului Bucur LF (chiar... cât a stat în curtea URAC-ului? 2 ani?) ş.a.m.d..

Până una-alta, câteva vehicule cu steguleţe de 1 Mai Muncitoresc:



Concediul nu il pui in calcul? Dar unii sunt prea grei de cap ca sa calculeze! Ti minte 205 cat a stat in probe. Ba a avut niste defectiuni mecanice, ba un ***** (nu va pot spune ca o sa sarii unii cu gura ca unele incidente trebuie sa fie secrete), ba unii nu erau de acord sa iasa in traseu ETC. Daca e sa luam asa, pana in luna Martie 2011 se vor fabrica cele 4 bucati de Bucur LF. Ele vor ajunge la Depoul Dudesti. Esti multumit? Oricum tu vei avea intotdeauna ultimul cuvand si sunt sigur ca pe aceasta tema se vor mai scrie inca vreo 5-6 pagini!

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 08 mai 2010 - 20:31

0

#619 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 10 mai 2010 - 01:33

Concediul nu se dă numai vara, asta e idee comunistă împământenită în mentalitatea oamenilor muncii de acum. Fiecare angajat e liber să-şi ia concediu de odihnă când doreşte (în limita unui număr de zile stabilit de legislaţie; nu îl cunosc, eu am lucrat numai cu contract de colaborare).
#205 a avut probleme şi pentru că o trapă a fost uitată deschisă şi călătorii au avut acces la ce era acolo, adică postul de manevră.

Bonus: una bucată amortizor hidraulic(vorba vine... că nu cred că mai amortizează ceva :coolspeak: ). Înainte să întrebe cineva, NU este al vagonului #205 (dealtfel, vagoanele depoului Alexandria au întotdeauna amortizoare corespunzătoare, nu ştiu cum reuşesc).

Fisiere atasate


0

#620 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 mai 2010 - 19:51

La noi concediul e planificat pe tot parcursul anului, deci nu exista perioade "moarte".
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi