STP Timișoara Forum: Linia 33 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia 33 Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#181 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 februarie 2010 - 03:51

Vezi postareaalecs, la 20 Feb 2010, 21:21, a spus:

Tocmai, ar trebui sa se deschida si prima usa, lumea urca mai repede, iar mai apoi daca cineva doreste sa elibereze locul de langa usa.

Wrong. Daca e aglomeratie, deschiderea unei singure usi obliga coada sa se formeze intr-un anume fel. Daca ar fi inghesuiala, cati din oamenii urcati pe cea de-a doua usa crezi ca ar dori sa se alature inghesuielii si cati crezi ca l-ar trimite la dracu pe sofer?

Sunt in favoarea politicii comune: daca la autobuze functioneaza intr-un fel, si la troleibuze se poate.
0

#182 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 februarie 2010 - 04:57

Vezi postareaalecs, la 20 Feb 2010, 21:21, a spus:

Tocmai, ar trebui sa se deschida si prima usa, lumea urca mai repede, iar mai apoi daca cineva doreste sa elibereze locul de langa usa.Iar cu usa inchisa sau deschisa caldura la fel ramane/iasa.

E o impresie falsă. Am încercat şi varianta asta, dar rezultatul e acelaşi. Chiar dacă urcă pe două uşi, tot pe la acel singur validator trebuie să treacă toţi. Iar, cu spaţiul din dreapta invadat de călători, nu pot pleca din loc pt că nu văd în oglinda din dreapta.
Atât autobuzele, cât şi troleibuzele, au venit din fabrică dotate cu acel buton separat pt manevrarea uşii şoferului. Explicaţia pt existenţa acelui spaţiu liber din dreapta şoferului, constă în primul rând din necesitatea ca acesta să se poată avea vizibilitate atât asupra oglinzilor, cât şi asupra vehiculelor care vin dinspre partea dreaptă, la intersecţii. De asemenea, la efectuarea virajului la dreapta concomitent cu pietonii care traversează strada şi ei pe culoarea verde în acelaşi timp cu vehiculele. Mai există şi cazul depăşirii bicicliştilor. Dacă sunt persoane care îmi obturează vizibilitatea pe uşa şoferului, între momentul în care biciclistul dispare din faţa parbrizului şi cel în care îmi apare în oglindă, lipsesc 1-2 secunde, timp în care acesta se poate dezechilibra şi cade sub roţi.

Vezi postarealorand, la 20 Feb 2010, 21:27, a spus:

Nu e tot aia. Daca un bazin are doua scurgeri si le deschizi pe ambele scapi de apa mult mai repede.
Si tot nu mi-ai raspuns la intrebare: De ce s-a pus butonul respectiv pe bord?

În cazul nostru, cele două scurgeri duc la o singură gură de canal. Adică tot aia.
0

#183 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2010 - 08:53

Vezi postareaemilut, la 21 Feb 2010, 04:57, a spus:

E o impresie falsă. Am încercat şi varianta asta, dar rezultatul e acelaşi. Chiar dacă urcă pe două uşi, tot pe la acel singur validator trebuie să treacă toţi. Iar, cu spaţiul din dreapta invadat de călători, nu pot pleca din loc pt că nu văd în oglinda din dreapta.
Atât autobuzele, cât şi troleibuzele, au venit din fabrică dotate cu acel buton separat pt manevrarea uşii şoferului. Explicaţia pt existenţa acelui spaţiu liber din dreapta şoferului, constă în primul rând din necesitatea ca acesta să se poată avea vizibilitate atât asupra oglinzilor, cât şi asupra vehiculelor care vin dinspre partea dreaptă, la intersecţii.


CORECT!
Numai ca atat timp cat la autocuze pentru delimitarea acelei zone s-a folosit acea bara, la troleibuze este vopsit cu galben pe jos. Usile au fost puse sa se foloseasca. Atat timp cat bunul simt, si gandirea sunt sub nivelul acceptabil, nu avem ce face...
0

#184 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 21 februarie 2010 - 09:52

Bara de la autobuze cred că a fost pusă de RATT...

Cam toţi producătorii de autobuze şi troleibuze oferă posibilitatea manevrării separate a primei jumătăţi a uşii 1. Dar fiecare cu motivele lui <_<)
În ţări precum Austria, Germania, Eleveţia etc. jumatea uşii 1 de la şofer se deschide doar pentru călătorii care cumpără bilet de la şofer (cum şoferul nu pleacă până nu iau toţi bilet, iar toţi care vor bilet urcă pe jumatea aia, dispare riscul să rămână vreun călător acolo după pornire şi să obtureze câmpul vizual către oglinzi). Mai la est vehiculele aveau şi au cabină închisă (ideea introdusă de Ikarus şi Tatra prin anii '60 - '70 şi preluată urgent de producătorii şi regiile de transport din URSS şi fostele ţări comuniste... motivul era, probabil, aglomeraţia foarte mare, care bloca vizibilitatea şoferului).
0

#185 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2010 - 10:20

Vezi postareaDr2005, la 21 Feb 2010, 09:52, a spus:

Bara de la autobuze cred că a fost pusă de RATT...


Nu a fost pusa de catre RATT. Eu ma refer la bara ajutatoare, aceea care se gaseste si la usa 2-3 la Ikarusuri de exemplu.
0

#186 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 februarie 2010 - 12:19

Vezi postareaDr2005, la 21 Feb 2010, 09:52, a spus:

Bara de la autobuze cred că a fost pusă de RATT...

Cam toţi producătorii de autobuze şi troleibuze oferă posibilitatea manevrării separate a primei jumătăţi a uşii 1. Dar fiecare cu motivele lui <_<)
În ţări precum Austria, Germania, Eleveţia etc. jumatea uşii 1 de la şofer se deschide doar pentru călătorii care cumpără bilet de la şofer (cum şoferul nu pleacă până nu iau toţi bilet, iar toţi care vor bilet urcă pe jumatea aia, dispare riscul să rămână vreun călător acolo după pornire şi să obtureze câmpul vizual către oglinzi). Mai la est vehiculele aveau şi au cabină închisă (ideea introdusă de Ikarus şi Tatra prin anii '60 - '70 şi preluată urgent de producătorii şi regiile de transport din URSS şi fostele ţări comuniste... motivul era, probabil, aglomeraţia foarte mare, care bloca vizibilitatea şoferului).

Domnule doctor, dacă te referi la bara de culoare albastră, amplasată între uşi, aceasta a fost montată de constructor. Dacă, în schimb vizezi improvizaţiile făcute de şoferi - bare de aluminiu, lanţuri, cozi de mătură - acestea au fost nişte paliative încropite în pripă, din nevoia de a crea spaţiul absolut necesar conducerii în deplină siguranţă. Dealtfel, au şi fost îndepărtate. Pe vremea când intersecţia de la punctele cardinale nu era semaforizată, nu o puteam traversa decât bizuindu-ne pe spusele călătorilor, tocmai din cauza vizibilităţii reduse la o jumătate de parbriz. În caz de accident, nici călătorii şi nici regia nu şi-ar fi asumat răspunderea.
Am observat că în ultimul timp, călătorii s-au cam obişnuit să nu mai staţioneze pe acel spaţiu, fără ca cineva să le atragă atenţia.
0

#187 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 februarie 2010 - 12:51

"Dr" vine de la "Dragos" nu de la doctor. <_<
0

#188 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2010 - 13:27

"Doctor" asta e porecla lui pe www <_< :angry:
0

#189 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 februarie 2010 - 13:40

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 21 Feb 2010, 12:51, a spus:

"Dr" vine de la "Dragos" nu de la doctor. <_<

Nu aveam de unde cunoaşte acest amănunt. Sper oricum, ca apelativul să nu-l fi jignit pe Dragoş. :angry: Poate, dimpotrivă :angry:
0

#190 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 februarie 2010 - 17:29

Sunt sigur ca nu se va simtii jignit. <_<
0

#191 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 28 februarie 2010 - 09:07

Cum să mă simt jignit? În niciun caz :)
0

#192 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 aprilie 2010 - 08:28

Bătaie de joc!

Prin acest topic doresc să mă adresez de această dată, conducerii RATT. Folosesc facilitatea pe care mi-o oferă acest forum pt a-i sensibiliza pe cei care conduc RATT, prin intermediul domnului Florin (căruia îi mulţumesc anticipat), referitor la situaţia dezastruoasă în care se află linia 33 autobuze. Fac o paranteză, specificând că subiectul nu are nicio legătură cu greva de la RATB.
Domnilor, e incredibil ce se întâmplă pe linia 33. Autobuzele circulă supraîncărcate între orele 7 şi 21. Timpii stabiliţi pt o tură sunt evident subdimensionaţi. Numărul de unităţi este insuficient, şi acestea nu fac faţă traficului de călători. S-au reinstalat acele limitatoare de viteză (miliţieni cu burta-n sus) pe asfalt, care majorează efectiv timpii de efectuare a turelor. Şoferii nu reuşesc să se încadreze în grafic, fapt care determină creşterea numărului de călători care aşteaptă în staţii. Fac o nouă paranteză, şi vă informez că un singur minut de întârziere echivalează cu acumularea a încă 15 - 20 de călători într-o staţie, la orele de vârf.
Începând cu ora 8,30 oră la care e retrag vârfurile, şoferii sunt nevoiţi să facă adevărate raliuri pe străzile oraşului. Timpul afectact unei semiture este de 15 minute. Dacă ţinem cont şi de timpii necesari coborârii şi urcării călătorilor, timpul de mers efectiv se reduce la cca 7 minute. La acest fapt, contribuie din plin şi măsura prin care s-au amplasat validatoarele duale în dreptul uşii 1. Se formează cozi interminabile, care cozi fac ca maşina să fie imobilizată în staţie timp de 1-2 minute. Apoi, faptul că autobuzele circulă încărcate la capacitate de 120%, face ca atât coborârea, cât şi urcarea călătorilor să fie extrem de anevoioasă, lucru care cauzează alte întârzieri. Mai adăugăm şi nemulţumirea călătorilor care nu reuşesc să urce, nevoiţi să aştepte sosirea unui alt autobuz, în speranţa că acela va fi mai aerisit.
Nu vreau să pomenesc de stresul cauzat şoferilor, care şoferi nu beneficiază nici măcar de timpul necesar utilizării toaletei. O vizită la baie, presupune cel puţin 2 minute. Întrebare! De unde aceste 2 minute?
Îmi permit să-i adresez domnului Florin o întrebare:
Aveţi la îndemână datele privitoare la modul în care autobuzele circulă pe linia 33. Între orele 9 şi 19, câte întârzieri se semnalează? Asta ca să nu pomenesc de zilele în care se pierd ture cu nemiluita.
Doresc să adresez şi conducerii RATT o întrebare:
Domnilor, v-aţi gândit o secundă, că suprasolicitarea la care sunt supuse maşinile pe care le gestionaţi, conduce în mod obligatoriu la uzura lor prematură?
Cu toţii am înţeles situaţia de criză. Am tăcut şi am înghiţit. DAR! Ce e prea mult, e prea mult.
4 autobuze pe linia 33, venind la interval de 7-8 minute, este mai mult decât insuficient.
Îl rog pe această cale, pe domnul Ionescu, să călătorească pe linia 33, în jurul orei 11.
Dacă aş avea suficientă putere de decizie, l-aş obliga să stea în dreapta şoferului, timp de 8 ore. Cred că domnia sa şi-ar schimba total atitudinea în ce priveşte regimul de-a dreptul sclavagist în care se munceşte la RATT.

Aceasta postare a fost editata de Visor: 01 aprilie 2010 - 12:40
Motiv editare: Am mutat aici discutia, fiind vorba despre linia 33.

0

#193 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 aprilie 2010 - 10:01

Vezi postareaemilut, la 01 aprilie 2010 - 08:28, a spus:

Prin acest topic doresc să mă adresez de această dată, conducerii RATT. Folosesc facilitatea pe care mi-o oferă acest forum pt a-i sensibiliza pe cei care conduc RATT, prin intermediul domnului Florin (căruia îi mulţumesc anticipat), referitor la situaţia dezastruoasă în care se află linia 33 autobuze. Fac o paranteză, specificând că subiectul nu are nicio legătură cu greva de la RATB.
Domnilor, e incredibil ce se întâmplă pe linia 33. Autobuzele circulă supraîncărcate între orele 7 şi 21. Timpii stabiliţi pt o tură sunt evident subdimensionaţi. Numărul de unităţi este insuficient, şi acestea nu fac faţă traficului de călători. S-au reinstalat acele limitatoare de viteză (miliţieni cu burta-n sus) pe asfalt, care majorează efectiv timpii de efectuare a turelor. Şoferii nu reuşesc să se încadreze în grafic, fapt care determină creşterea numărului de călători care aşteaptă în staţii. Fac o nouă paranteză, şi vă informez că un singur minut de întârziere echivalează cu acumularea a încă 15 - 20 de călători într-o staţie, la orele de vârf.
Începând cu ora 8,30 oră la care e retrag vârfurile, şoferii sunt nevoiţi să facă adevărate raliuri pe străzile oraşului. Timpul afectact unei semiture este de 15 minute. Dacă ţinem cont şi de timpii necesari coborârii şi urcării călătorilor, timpul de mers efectiv se reduce la cca 7 minute. La acest fapt, contribuie din plin şi măsura prin care s-au amplasat validatoarele duale în dreptul uşii 1. Se formează cozi interminabile, care cozi fac ca maşina să fie imobilizată în staţie timp de 1-2 minute. Apoi, faptul că autobuzele circulă încărcate la capacitate de 120%, face ca atât coborârea, cât şi urcarea călătorilor să fie extrem de anevoioasă, lucru care cauzează alte întârzieri. Mai adăugăm şi nemulţumirea călătorilor care nu reuşesc să urce, nevoiţi să aştepte sosirea unui alt autobuz, în speranţa că acela va fi mai aerisit.
Nu vreau să pomenesc de stresul cauzat şoferilor, care şoferi nu beneficiază nici măcar de timpul necesar utilizării toaletei. O vizită la baie, presupune cel puţin 2 minute. Întrebare! De unde aceste 2 minute?
Îmi permit să-i adresez domnului Florin o întrebare:
Aveţi la îndemână datele privitoare la modul în care autobuzele circulă pe linia 33. Între orele 9 şi 19, câte întârzieri se semnalează? Asta ca să nu pomenesc de zilele în care se pierd ture cu nemiluita.
Doresc să adresez şi conducerii RATT o întrebare:
Domnilor, v-aţi gândit o secundă, că suprasolicitarea la care sunt supuse maşinile pe care le gestionaţi, conduce în mod obligatoriu la uzura lor prematură?
Cu toţii am înţeles situaţia de criză. Am tăcut şi am înghiţit. DAR! Ce e prea mult, e prea mult.
4 autobuze pe linia 33, venind la interval de 7-8 minute, este mai mult decât insuficient.
Îl rog pe această cale, pe domnul Ionescu, să călătorească pe linia 33, în jurul orei 11.
Dacă aş avea suficientă putere de decizie, l-aş obliga să stea în dreapta şoferului, timp de 8 ore. Cred că domnia sa şi-ar schimba total atitudinea în ce priveşte regimul de-a dreptul sclavagist în care se munceşte la RATT.

Revin cu precizarea că, dacă nu se va rezolva într-un mod pozitiv situaţia, îmi rezerv dreptul de a mă adresa presei locale, sau de ce nu, şi celei centrale. Este inadmisibil felul în care RATT îşi bate joc atât de publicul călător, de proprii angajaţi, cât şi de mijloacele de transport pe care le administrează.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 aprilie 2010 - 10:01

0

#194 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 aprilie 2010 - 10:45

Din cate am inteles, pe linia 33 vor fi autobuze aticulate. Asta ar trebui sa rezolve problema expusa de tine.
0

#195 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 01 aprilie 2010 - 11:29

Bine, 33 intotdeauna a fost o linie mai "speciala". Insa dl. emilut are dreptate. Nici eu nu inteleg politica RATT/primariei. Infiintam linii metropolitane - fantastic, daca am avea autobuze suficiente! Insa cat timp "articulatele" exista doar pe hartie si liniile satesti tot pe hartie ar trebui sa existe.
0

#196 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 aprilie 2010 - 12:42

Prin liniile metropolitane s-au gandit sa-si scoata parleala, bielete/abonamente mai scumpe, astfel ca o linie metropolitana aduce un pofit consistent fata de o linie din oras, efectiv fiecare calator platind bilet, indiferent de statut.
Inainte stiu ca era mai bine liniei 33 cand erau 12 autobuze la orele de varf, in rest 6. Nu s-ar mai putea introduce 2 autobuze macar, astfel tura sa fie de 32 dimineata pana la 8:30 apoi 35? :eusa_think:
0

#197 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 aprilie 2010 - 15:04

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 01 aprilie 2010 - 10:45, a spus:

Din cate am inteles, pe linia 33 vor fi autobuze aticulate. Asta ar trebui sa rezolve problema expusa de tine.

Domnule Florin, dar până vor intra în circulaţie acele ipotetice autobuze, ce ne facem?
Totuşi, de la 7 trenuri, câte erau înainte, la cele 4 existente, e o diferenţă majoră. Intervalul la care maşinile trec prin staţii, s-a majorat substanţial. Să mai adăugăm şi "bucuria" cauzată de plasarea unicului validator de bilete în dreptul uşii 1, şi avem o imagine reprezentativă a unor idei lansate de la adăpostul biroului călduţ, de către unele persoane care nu au (şi nici vor să aibă) de-a face cu adevăratele probleme pe care le ridică buna funcţionare a transportului în comun. Cred că nu e greu să vă imaginaţi reacţia călătorilor care se calcă pe picioare, citind în acelaşi timp autocolantele pe care scrie măreţ: CONFORT ŞI CIVILIZAŢIE.
După umila mea părere, mărirea timpului pe tură cu 3 sau 4 minute, coroborată cu introducerea unui al cincilea tren, ar putea rezolva situaţia într-o oarecare măsură. Vă rog insistent să interveniţi pe lângă staff-ul conducerii regiei pt soluţionarea acestei probleme. Am face-o noi, şoferii, dar nu avem la îndemână pârghiile necesare unui astfel de demers. Atunci când am făcut-o, ni s-a solicitat să ne depunem cererea de lichidare. Dacă persoanele care ne conduc, consideră că rezolvarea problemelor stringente ale RATT se reduce la demisia personalului de bord, asistăm la un fenomen aparte.
Economia făcută prin reducerea numărului de unităţi de pe traseu, se va răsfrânge indubitabil asupra stării tehnice a unităţilor. E la mintea oricui. Suprasolicitarea autobuzelor d.p.d.v. al exploatării, va genera în final un cost necesar reparaţiilor, infinit mai mare decât economia astfel realizată.
Nu-mi stă în caracter să critic, sau să dezapreciez munca altora. Dar, nici nu pot să nu observ cum nişte indivizi acţionează cu nemăsurată reavoinţă.
Dacă demersul pe care vi-l solicit nu se va solda cu rezultate pozitive, voi apela la bunăvoinţa domnului Goia. Îi voi solicita dumnealui o audienţă, pe parcursul căreia îi voi expune această problemă.
Este inadmisibil ce se întâmplă. Am ajuns să retrăiesc vremurile din '90 sau '91, când călătoria cu ciorchinii de călători atârnaţi de uşi, era o cutumă.
Domnule Florin, dacă iubiţi RATT-ul măcar cu un sfert din măsura în care îl iubesc eu, vă implor: interveniţi pe lângă cine trebuie, pe lângă cine poate! Nu cred să nu existe posibilitatea de a se asigura condiţiile minim necesare unui transport public, cât de cât decent. Nu pretind nici salariu majorat, nici bonurile de masă pe care le-am şi uitat. Doresc doar să fiu lăsat să lucrez în condiţii omeneşti.
Vă mulţumesc, şi vă doresc Sărbători Fericite!

Aceasta postare a fost editata de emilut: 01 aprilie 2010 - 16:58

0

#198 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 aprilie 2010 - 17:56

Cred ca E7+E7 barat au mai multe trenuri, insumate. Ceea ce este o tampenie.
0

#199 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 aprilie 2010 - 20:46

Situatia e urmatoarea:

-intre orele 6-10 avem 9 vehicule planificate
-intre orele 10-12 avem 4 vehicule
-intre orele 12-19 avem 8 vehicule
-intre orele 19-22 avem 4
-dupa aceasta ora raman doar 3
0

#200 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 01 aprilie 2010 - 21:41

Singura solutie, dupa cum a zis si dl. Emilut, este continuara serviciului unui tren dupa ora 10 astfel incat sa fie 5 pe traseu, astfel la orele 12-19 ramanand tot 9.
0

Arata acest topic


  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi