STP Timișoara Forum: Despre autobuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (66 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre autobuze in general Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#321 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 martie 2010 - 17:55

Vezi postareacseh_17, la 28 martie 2010 - 10:49, a spus:

emilut,

Sunt Conecto II, nu Citaro. Si ceea ce ai vazut tu este defapt o improvizatie celor de la Szeged. Eu personal nu sunt deacord cucabina, si sper ca nici nu vor fi dotate cu asa ceva.

Oameni buni, daţi-mi voie să nu vă înţeleg! Cabina închisă ar aduce beneficii atât şoferilor, cât şi călătorilor. Ca să fiu mai explicit, un şofer mai puţin stresat are posibilitatea de a conduce utilajul în condiţii mai apropiate de cele optime.
Chiar nu doriţi să înţelegeţi acest lucru? Ce anume vă determină în a obliga conducătorul de mtc, să fie martorul involuntar al tuturor frustrărilor călătorilor?
Personal, m-aş simţi mult mai liniştit dacă aş încredinţa viaţa şi integritatea fizică a fiicei mele, unui şofer sau vatman liniştit şi nestresat.
Pe bune, chiar nu vă înţeleg!
0

#322 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 martie 2010 - 18:02

Vezi postareaWegmann, la 28 martie 2010 - 12:58, a spus:

Interesanta intrebare. Nu cred ca Daimler-Benz fabrica autobuze cu cabina. Cel putin n-am vazut niciunde. Utile in Romania poate chiar ar fi. Soferul poate fuma, poate asculta muzica etc. fara sa deranjeze calatorii.

Şi invers. Domnule Wegmann, habar nu aveţi de modul în care ţipetele unui copil pot afecta maniera de conducere a şoferului. Mai ales, dacă părinţii inconştienţi ocupă scaunele din proximitatea postului de pilotaj.
0

#323 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 martie 2010 - 18:12

Dl. emilut, dumneavoastra nu vedeti decat avantajele cabinelor, dar ganditi-va si la avantajele celor fara cabina. De exemplu, daca autobuzele nu ar avea cabina, calatorii l-ar putea anunta pe sofer in legatura cu un eventual conflict care are loc in autobuz. Soferul ar reactiona, dandu-l(i) jos pe cel/cei care fac galagie. (desi ma indoiesc de lucrul asta, dar macar exista sansa).
Se mai intampla uneori ca un calator sa fie prins intre usi in timp ce acestea se inchid. Soferul ar fi imediat instiintat, in cazul in care nu ar exista cabina. Aveti si dumneavoastra dreptate in ceea ce spuneti, dar incercati sa ascultati si argumente oferite de altii. :coolpics:
Concluzie: cabinele de la autobuze ofera atat avantaje cat si dezavantaje. Asta este parerea mea.
0

#324 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 martie 2010 - 18:20

Vezi postareaemilut, la 28 martie 2010 - 18:02, a spus:

Şi invers. Domnule Wegmann, habar nu aveţi de modul în care ţipetele unui copil pot afecta maniera de conducere a şoferului. Mai ales, dacă părinţii inconştienţi ocupă scaunele din proximitatea postului de pilotaj.


Domnule emilut, daca mi-at fi dat drept exemplu un calator necivilizat, as fi fost de acord imediat cu dvs. Insa copii? Urla cand is mici, asta e. Acasa,in autobuz, oriunde. Doar nu vreti acum o lege ca mamele cu copii mici sa se aseze in spate pentrua nu perturba linistea soferilor/vatmanilor? Sincer, nu va sfatuiesc sa va cautati un loc de munca in occident. Ati fi somer dupa 2-3 zile cu pretentiile acestea.
0

#325 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 martie 2010 - 18:33

Vezi postareacaius, la 28 martie 2010 - 18:12, a spus:

Dl. emilut, dumneavoastra nu vedeti decat avantajele cabinelor, dar ganditi-va si la avantajele celor fara cabina. De exemplu, daca autobuzele nu ar avea cabina, calatorii l-ar putea anunta pe sofer in legatura cu un eventual conflict care are loc in autobuz. Soferul ar reactiona, dandu-l(i) jos pe cel/cei care fac galagie. (desi ma indoiesc de lucrul asta, dar macar exista sansa).
Se mai intampla uneori ca un calator sa fie prins intre usi in timp ce acestea se inchid. Soferul ar fi imediat instiintat, in cazul in care nu ar exista cabina. Aveti si dumneavoastra dreptate in ceea ce spuneti, dar incercati sa ascultati si argumente oferite de altii. :coolpics:
Concluzie: cabinele de la autobuze ofera atat avantaje cat si dezavantaje. Asta este parerea mea.

Domnule caius, daţi-mi voie să mă îndoiesc de posibilitatea şoferului de a contracara acţiunile unor răufăcători. Ce ar putea face o singură persoană care s-ar confrunta cu o gaşcă de 5-6 derbedei?
Iar, în ce priveşte călătorii care sunt prinşi între uşi, vă pun o întrebare la care răspunsul e unul foarte simplu: de ce insistă aceştia să acceseze o uşă care se închide? Următorul autobuz urmează să ajungă în staţie în maxim 10 minute, nu joia viitoare.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 28 martie 2010 - 18:34

0

#326 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 28 martie 2010 - 19:02

Vezi postareacaius, la 28 martie 2010 - 18:12, a spus:

Dl. emilut, dumneavoastra nu vedeti decat avantajele cabinelor, dar ganditi-va si la avantajele celor fara cabina. De exemplu, daca autobuzele nu ar avea cabina, calatorii l-ar putea anunta pe sofer in legatura cu un eventual conflict care are loc in autobuz. Soferul ar reactiona, dandu-l(i) jos pe cel/cei care fac galagie. (desi ma indoiesc de lucrul asta, dar macar exista sansa).
Se mai intampla uneori ca un calator sa fie prins intre usi in timp ce acestea se inchid. Soferul ar fi imediat instiintat, in cazul in care nu ar exista cabina. Aveti si dumneavoastra dreptate in ceea ce spuneti, dar incercati sa ascultati si argumente oferite de altii. :coolpics:
Concluzie: cabinele de la autobuze ofera atat avantaje cat si dezavantaje. Asta este parerea mea.



La cat de etanse sunt cabinele facute de Mercedes credema ca soferul va auzi tot ce se intampla si in spatele autobuzului.Si de vazut cred ca va putea vede destul de bine daca vor fi echipate cu acele Oglinzi din apropierea usilor(asta daca nu le delegreaza calatori)

Sunt mult mai multe avanteje cu cabina.
In poze puteti vedea pereti despartitori si oglinzile din interior la ambelor modele de Mercedes care circula in Bucuresti.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 0344.jpg
  • Imagine atasata: Picture 0345.jpg
  • Imagine atasata: Picture 0356.jpg
  • Imagine atasata: Picture 0357.jpg

0

#327 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 martie 2010 - 19:02

D-lui. Emilut :coolpics:

Deacord, nicio persoana nu cred ca s-ar risca sa fie prinsa intre usi. Dar in cazul in care autobuzul e arhiplin si oamenii se inghesuie foarte tare, cand fiecare centimetru patrat economisit conteaza? De multe ori dimineata cand 33-ul este supraincarcat, dupa ce au urcat (inghesuit) toti calatorii si usile se inchid, se mai intampla din nefericire ca un calator sa fie prins intre usi in timp cele se inchid. Acesta tipa, urla la sofer sa deschida usile, iar soferul actioneaza ca atare. Daca ar exista cabina, informatia ar ajunge mai greu la sofer, iar pasagerul ar risca sa ramana blocat intre usi intre statii. Dimineata la ora 7 cele 10 minute mentionate de catre dumneavostra conteaza mult, deci nu prea ai timp sa cobori din autobuz, sa stai in statie si sa te rogi "sper ca urmatorul autobuz sa fie mai gol"...

5-6 derbedei? Cine a pomenit de 5-6? Fie, mergem pe ipoteza celor 5-6 galagiosi. Soferul ar putea macar sa le atraga atentia asupra faptului ca il deranjeaza. Daca nici asa nu merge, o solutie ar fi la urmatoarea statie sa le solicite sa se dea jos. Daca refuza, autobuzul ar trebui sa stea in loc. Daca autobuzul nu ar mai porni, calatorii s-ar alia cu soferul impotriva acelor 6 derbedei care, in final, ori s-ar da jos, ori ar sta linistiti in autobuz. (cel putin asa vad eu lucrurile).

Raman la parerea mea scrisa mai sus. :coolpics:

Aceasta postare a fost editata de caius: 28 martie 2010 - 19:04

0

#328 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 28 martie 2010 - 19:23

Vezi postareacaius, la 28 martie 2010 - 19:02, a spus:

5-6 derbedei? Cine a pomenit de 5-6? Fie, mergem pe ipoteza celor 5-6 galagiosi. Soferul ar putea macar sa le atraga atentia asupra faptului ca il deranjeaza. Daca nici asa nu merge, o solutie ar fi la urmatoarea statie sa le solicite sa se dea jos. Daca refuza, autobuzul ar trebui sa stea in loc. Daca autobuzul nu ar mai porni, calatorii s-ar alia cu soferul impotriva acelor 6 derbedei care, in final, ori s-ar da jos, ori ar sta linistiti in autobuz. (cel putin asa vad eu lucrurile).


Nu si cand acel grup e seara cand nu mai sunt calatori, cand risti multe de la ei daca intentionezi sa nu mai pleci de pe loc...
Eu raman la varianta cabinei inchise si din alte motive descrise de dl. Emilut.
0

#329 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 martie 2010 - 19:35

Vezi postareaemilut, la 28 martie 2010 - 17:55, a spus:

Oameni buni, daţi-mi voie să nu vă înţeleg! Cabina închisă ar aduce beneficii atât şoferilor, cât şi călătorilor. Ca să fiu mai explicit, un şofer mai puţin stresat are posibilitatea de a conduce utilajul în condiţii mai apropiate de cele optime.
Chiar nu doriţi să înţelegeţi acest lucru? Ce anume vă determină în a obliga conducătorul de mtc, să fie martorul involuntar al tuturor frustrărilor călătorilor?
Personal, m-aş simţi mult mai liniştit dacă aş încredinţa viaţa şi integritatea fizică a fiicei mele, unui şofer sau vatman liniştit şi nestresat.
Pe bune, chiar nu vă înţeleg!


Stii ce nu inteleg? De ce se pune problema asta doar la noi, si nu si in occident :coolpics:
0

#330 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 28 martie 2010 - 19:39

Pai Occidentul e Occident pe cand Romania e Romania.
0

#331 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 martie 2010 - 19:45

Eu nu cred ca asta este un raspuns demn! Si parerea ta este ca aceasta este solutia? Faptul ca traim in Romaniane cam ocupa tot timpul, si acest lucru se vede.... :coolpics:
0

#332 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 28 martie 2010 - 20:25

Alta solutie nu vad.Unui sofer ii trebuie ceva spatiu unde sa se simta si el in singurata.
0

#333 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 martie 2010 - 03:04

Eu unul am mai spus-o, sunt din principiu impotriva cabinelor, nu vad rostul lor si mi se pare ca discutia "un sofer stresat nu conduce bine"; sa fim seriosi, sunt soferi pe vehicule de mare capacitate, nu vezi vreun autobuz cu 100 km/h prin oras, nu-ti trebuie capabilitati de sofer de curse cu atentia incordata la maxim sa nu iei parapetii la urmatoarea curba.

Dar.

Pana la urma este munca lor si nu a noastra. Daca ei considera ca e bine sa fie izolati, sa fie. Cat de des avem nevoie sa interactionam cu soferul sau vatmanul? Cred ca singurul exemplu de pe acest topic este cel cu "calatorul prins in usi", dar al naibii calator cum ramane el prins de obicei doar la autobuze, nu si prin remorcile tramvaielor. Putem inlocui urletul catre sofer cu niste senzori?
0

#334 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 martie 2010 - 14:52

Vezi postareadAImon, la 29 martie 2010 - 03:04, a spus:

Putem inlocui urletul catre sofer cu niste senzori?


Cred ca ai ochit bine punctul! Numai ca acei senzori, au fost dezactivati chir de catre soferi...
0

#335 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 29 martie 2010 - 15:11

Eu zic sa aflam si parerea lui Emilut. Eu stiu de ce au fost scosi(si el la fel).
0

#336 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 29 martie 2010 - 18:27

Vezi postareadAImon, la 29 martie 2010 - 03:04, a spus:

Pana la urma este munca lor si nu a noastra. Daca ei considera ca e bine sa fie izolati, sa fie. Cat de des avem nevoie sa interactionam cu soferul sau vatmanul? Cred ca singurul exemplu de pe acest topic este cel cu "calatorul prins in usi", dar al naibii calator cum ramane el prins de obicei doar la autobuze, nu si prin remorcile tramvaielor. Putem inlocui urletul catre sofer cu niste senzori?


Ironia nu e apreciata.
In majoritatea tramvaielor, remorcilor, (exceptie Hansa) nu poti fi prins intre usi daca ai calcat prima treapta.

Regula nefolosirii telefonului de catre calatori este folosita? Nu.
In intersectii ai vazibilitate redusa din dreapta din cauza calatorilor care stau pe prima usa? Da.
Sunt oameni care-si pun bagajele langa usa cabinei (la troleibuze) astfel ca nu poti deschide usa? Da.
Sunt oameni care-si pun mainile si se tin de usa cabinei? Da.
Sunt golani seara (de orice etnie) de la care risti sa se ia de tine fara vreun motiv, fara sa ai vruen ajutor din partea cuiva? Da.
Risti de imbolnavire din cauza microbilor din aglomeriatie si din cauza deschiderii primei usi astfel ca gerul iti vine brusc in moaca in fiecare statie, schimbandu-ti temperatura brusc, cand e cald inauntru astfel ca stat cu geaca e prea sufocant, stat in bluza e prea frig in timpul venirii crivatului pe la usa I? Da.
Sunt oameni care vorbesc tare/rad/fac fel de zgomote intentionat soferului doar pentru amuzamentul lor si sa te provoace? Da.
Sunt oameni care nu respecta indicatiile de pe usi, interior+exterior, pentru a fluidiza accesul in vehicule? Da.

Pana nu ne schimbam mentalitatea soferii trebuie inchisi, izolati cum vreti sa spuneti. Dupa ce calatoria in mtc va deveni echivalentul comportamentului din timpul unui concert de simfonie, atunci putem pretinde la mtc fara cabine si introducerea vanzarii biletelor de catre soferi. Se poate interactiona si prin cabina cu o intrebare.
0

#337 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 martie 2010 - 18:33

Visor, tu spui exact ce spun eu ... in tramvaie si mai ales in remorci nu se prind calatorii, culmea, numai in autobuze care's si scurte momentan, e ceva putred aici si incercam sa arat ca pentru astfel de situatii nu ai nevoie de conducatorul mtc'ului sa intervina :lol:

Viktor, let me guess, senzorii au fost dezactivati fiindca uneori vehiculul circula cu un numar de calatori mult peste limita, si altfel nu pot fi inchise usile?
0

#338 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 29 martie 2010 - 19:08

Vezi postareaVisor, la 29 martie 2010 - 18:27, a spus:

Risti de imbolnavire din cauza microbilor din aglomeriatie si din cauza deschiderii primei usi astfel ca gerul iti vine brusc in moaca in fiecare statie, schimbandu-ti temperatura brusc, cand e cald inauntru astfel ca stat cu geaca e prea sufocant, stat in bluza e prea frig in timpul venirii crivatului pe la usa I? Da.


Cu restul argumentelor sunt de acord. Insa nici la Oslo nu au cabine si nici aia nu mor de frig. Si aia au alte temperaturi iarna.
0

#339 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 29 martie 2010 - 19:35

Vezi postareadAImon, la 29 martie 2010 - 18:33, a spus:

Viktor, let me guess, senzorii au fost dezactivati fiindca uneori vehiculul circula cu un numar de calatori mult peste limita, si altfel nu pot fi inchise usile?

Nu. Argumentele pentru care au fost scosi senzorii sunt:
La noi calatorii nu au rabdare ca usile sa se deschida complet ci le imping/trag de ele(chiar acum cateva zile am vazut un caz concret pe 33 la autobuzul B41655, plus multe altele).
La noi se tine cu mana de bara laterala (de pe usa) cand acesta se deschide si se trage de ea.
Numai simplul fapt ca ai strans putin de garnitura de caciuc de pe lateral, face ca usa sa se deschida/inchida automata.
0

#340 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 29 martie 2010 - 22:10

Argumentele aduse de Visor sunt, cred eu, bune. :lol:
Motivul pentru care unii sustin cabinele pentru soferi este siguranta soferului de a fi atent la trafic, sa nu-i distraga nimeni sau nimic atentia. Astfel, atat calatorii cat si soferul ar fi in siguranta.
Dar, cine ne garanteaza noua ca daca soferii vor avea cabina nu vor vorbi la celular in timp ce conduc, nu vor primi pe nimeni in cabina lor in timp ce conduc si ca vor fi intr-adevar atenti la condus? De fumat nici nu se pune problema... Deci?
0

Arata acest topic


  • (66 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi