Florin.B RATT, la 27 martie 2010 - 20:36, a spus:
Si Tatrele din Praga, modernizate, sunt ok, dar urci in ele ca in tren. LF e LF si nu se compara cu cele vechi, indiferent de cat de intretinute sau modernizate sunt.
Chestia asta cu LF mi se pare mai mult o chestie de "fantezie", adica timp de peste 100 de ani oamenii urcau trei trepte ca sa intre in tramvai si acum nu mai pot urca. Pe de o parte este vorba de comoditatea omului modern ( = boala curata ) iar pe de alta parte este vorba de tot felul de "gaselnite" ale producatorilor de tramvaie (mtc-uri in general) de a aparea cu ceva nou, mai atractiv, ca sa-si vanda mai bine si mai repede produsele. Am vazut in poze Tatrele din Praga cu segmentul din mijloc LF. Mi se pare suficient pentru cei batrani, neputinciosi, nu cred ca este nevoie pentru o "minoritate" sa adaptam astfel mtc-urile pentru majoritate. Nu discut aici calitatea tehnica a tramvaielor Tatra (nici nu ma pricep) ci doar aspectul LF. Din cate am observat, tendinta in UE este sa ramana cat mai putini producatori de tramvaie, iar cei care raman, sa devina cat mai puternici pe plan mondial...cam asta-i politica...in UE...