Afisajele autobuzelor si Anuntarea statiilor
#161
Postat 25 martie 2010 - 20:31
#163
Postat 25 martie 2010 - 22:31
#164
Postat 25 martie 2010 - 22:36
#165
Postat 25 martie 2010 - 22:58
Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 25 martie 2010 - 22:58
#166
Postat 26 martie 2010 - 00:17
Visor, la 25 martie 2010 - 10:37, a spus:
Hi, hi, hi! Ce rău îmi pare că nu m-a prins alatăieri, 24 martie, domnul mile, circulând pe linia E 7 barat, cu afişaj de linia 42. Ar fi umplut forumul cu cazul meu.
Ca să fiu mai explicit:
Alaltăieri trebuia să lucrez pe linia 33. Din cauza unei defecţiuni la sistemul de frânare, nu am putut ieşi la timp în traseu, drept care dispecerul a trimis pe altcineva cu o altă maşină, să mă înlocuiască. După ce defecţiunea a fost remediată, am fost trimis la linia E 7 barat. Nefăcând parte din coloana căreia îi este arondată linia, nu au fost introduse în memoria afişorului autobuzului meu setările privitoare la E 7 şi E 7 barat. Ca să pot totuşi circula, am apelat la codul 2017, adică "linia 42", plus un carton înfoliat pe care scria "EXPRES 7 barat" (mă rog, cu liniuţa în diagonală, de rigoare). Înainte de a mă retrage, la ora 19,09, m-a sunat dispecerul de garaj, solicitându-mi să rămân în continuare pe linia E 7 (fără bară, da astă dată), până la ora 24, pe trenul VI. Cum nu aveam la dispoziţie nici măcar un carton cu E 7, am lipit peste 7-le barat al cartonului pe care îl aveam, o coală de caiet (noroc că port la mine în permanenţă un caiet), pe care am scris cu pixul un 7 mare şi frumos. Am setat afişajul pe 2000, adică: nimic, ca să nu se işte vreo confuzie, ştiut fiind faptul că 42 întoarce la lic. Auto, iar eu urma să merg până la FZB, apoi l-am şi stins (să-mi fie ruşine!). Am circulat astfel, într-un mod neacceptabil şi înjositor pt nivelul de civilizaţie al oraşului nostru, până la ora 24, fără ca cineva să-mi facă vreo observaţie, sau ca, vreun călător să fi rămas într-una din staţii.
Aştept comentarii tăioase şi neiertătoare. Mă declar de pe acum vinovat.
PS. Ieri, 41646 a circulat pe linia E 7 având afişată linia 42, fără să fi avut minimul de decenţă impus de plasarea unui carton cu "EXPRES 7 BARAT" la parbriz. Jos cu el! Să-l dăm afară! Cum de şi-a permis un asemenea afront adus civilităţii timişorene?
Aceasta postare a fost editata de emilut: 26 martie 2010 - 00:44
#168
Postat 26 martie 2010 - 14:28
mile, la 25 martie 2010 - 01:36, a spus:
Domnule mile, răspunsul e unul foarte simplu. Autobuzelor care aparţin de coloana I, nu li s-au introdus în memoria afişoarelor datele privind traseele arondate coloanei a II-a. Se ivesc situaţii neprevăzute, în care dispecerul de garaj nu are la dispoziţie nicio maşină de la coloana a II-a, în schimb poate trimite în traseu un autobuz de la coloana I. Se apelează în acele cazuri, la soluţii din cele mai dubioase. Se scrie cu pixul pe o coală de hârtie, sau vom reveni la bătrâna cretă aplicată pe o bucată de placaj.
Vă rog, pt ultima oară. Căutaţi vinovaţii acolo unde aceştia se află. Nu mai aruncaţi cu piatra în capetele şoferilor.
Ne-am săturat să tot înghiţim toate lăturile care li se cuvin altora.
PS. Nu v-a săgetat prin minte că şoferul de pe 50582 nu a stins afişajul doar pt a vă cauza dvs dureri de cap? Poate erau de luat în calcul şi alte motive, domnule mile!
#169
Postat 26 martie 2010 - 15:39
cseh_17, la 26 martie 2010 - 10:57, a spus:
Acum sincer, pe tine, care nu esti chiar oricine si care sti destule despre autobuzele Mercedes si Ikarus, cred ca te intereseaza catusi de putin cu vor arata afisajele. Cred ca este o chestie care tine de desig.
#170
Postat 26 martie 2010 - 17:07
Florin.B RATT, la 25 martie 2010 - 22:36, a spus:
Domnule Florin, era şi logic să se întâmple acest lucru. Sistemul flip dots presupune sute sau chiar mii de piese supuse unor acţiuni mecanice, fapt care determină la un moment dat, un grad de uzură.
#171
Postat 26 martie 2010 - 17:19
mile, la 25 martie 2010 - 11:54, a spus:
NOI??????
Domnule mile, cu nemăsurată tristeţe vă anunţ că în luna Aprilie (adică peste vreo două săptămâni) autobuzele Mercedes împlinesc 5 ani de serviciu în cadrul RATT. În alte ţări, la satisfacerea stagiului de 6 ani, mtc-urile sunt casate.
#172
Postat 26 martie 2010 - 19:49
emilut, la 26 martie 2010 - 00:17, a spus:
Asta e o greseala! Nu e nicio problema daca se incarca datele de pe card, in memoria tuturor autobuzelor (eu credeam ca asa s-a procedat). Oricum, exista in acest moment doar un singur card, card pe care sunt toate liniile la zi. Un simplu update (dureaza 10 secunde
#173
Postat 26 martie 2010 - 21:49
#174
Postat 26 martie 2010 - 22:25
emilut, la 26 martie 2010 - 17:07, a spus:
NU. In Germania mai circula si acum cateva autobuze din anii `90 echipate cu flip-dots care functioneaza impecabil. O fi clima mai adecvata?
#177
Postat 26 martie 2010 - 22:49
#178
Postat 28 martie 2010 - 01:04
Florin.B RATT, la 26 martie 2010 - 19:49, a spus:
Domnule Florin, şi totuşi ăsta e adevărul, cel puţin în privinţa autobuzului pe care îl conduc. În dispecerat, pe lista cu codurile aferente traseelor, nu figurează cele pt E 7 şi E 7 barat. La sugestia unui şofer de la coloana a II-a, am încercat 2017 şi 2035, dar mi-au apărut liniile 42 şi 18. Acelaşi şofer mi-a confirmat că acest fapt se datorează neintroducerii datelor în memoria computerului.
#179
Postat 28 martie 2010 - 01:16
Wegmann, la 26 martie 2010 - 22:25, a spus:
Mai mult ca sigur, în Germania se fac reviziile 'ca la carte', iar sistemele uzate sunt înlocuite fără prea multă vorbă. La noi, la RATT, revizie se numeşte schimbarea uleiului şi a filtrelor. Atunci când acestea există. Toate celelalte lucrări care ar trebui să fie periodice (la 30.000 de km), se efectuează doar în cazul în care uzurile inerente sau defecţiunile ivite în exploatare, împiedică ieşirea în traseu a maşinii.
alecs, la 26 martie 2010 - 22:49, a spus:
10 secunde!!!
#180
Postat 28 martie 2010 - 09:51
emilut, la 28 martie 2010 - 01:04, a spus:
Nu s-au folosit coduri cu cifra mai mare de 100. De fiecare data cand operez modificari pe card atasez un bilet cu noile coduri (doar cu acestea, nu o lista complecta). Eu zic sa rogi pe cel care are cardul sa-l descarce si pe autobuzul tau. Codul o sa ti-l dau maine. (nu l-am retinut

Ajutor

















