Poze din depoul Damboviţa, fostul depou Take Ionescu și garajul din Buziașului
#301
Postat 21 martie 2010 - 20:59
#302
Postat 21 martie 2010 - 21:03
#303
Postat 21 martie 2010 - 21:12
#305
Postat 22 martie 2010 - 08:18
NDY, cat timp vreau sa-mi mentin renumele cat de cat binisor, si mai vreau tramvaie SH, din strainatate, atat timp voi efectua cu prioritate aceste RK-uri. Si ca si fapt divers tramvaiul sta din 2007 la noi in depou.
#306
Postat 26 martie 2010 - 21:09
O vizita fulger asta seara la depou. Imi cer scuze pentru calitatea pozelor(era si intuneric si nici nu puteam sta prea mult).












Aici se poate vedea cat de distrus a fost 3520 in fata









Alte noutati:
2041 este aproape de finalizare
3452 este in reapartii
3551 a intrat in baza pentru reparatii
3509 si e a intrat in baza pentru reparatii
3512 va mai dura un timp pana va fi gata
@Visor
Legat de rulota ta (cea din cele doua poze ) se pare ca a fost si ea baga in baza pentru reparatii cred.

#308
Postat 26 martie 2010 - 22:01

Era sa uit de Timis-ul papuc.
Cam astea ar fi toate.
#309
Postat 26 martie 2010 - 22:08
3511 inseamna ca va iesi pe traseu din nou (in sfarsit)?
3517 ce are?

3554 m-as mira sa circule, a ramas pe aceeasi linie in depou de vreo 3-4 luni. Si nici nu arata de parca i-ar fi facut cineva ceva

3551 si 3509 isi vor reprimi remorcile odata cu RK-ul?
Va merge cineva sa faca poze la casarea acelor vagoane?

La rulota ce ii fac? RK?

#310
Postat 26 martie 2010 - 22:10

#311
Postat 26 martie 2010 - 22:33
Stai linistit ca iti zic eu sigur ca nu tine nimeni evidenta vandalizarilor.
3511 a fost astazi pe 1(astepta sa ii se faca o verificare).
3517 are probleme cu compresorul(nu e grav, sigurat va fi reparat zilele astea).
Eu cred ca a fost reparat deoarece acum 2 saptamnani era asa:

3551 si 3509 aveau deja remorcile in spatele lor(mai mult sigur vor fi legate inpreuna).
Daca voi avea ocazia sa le vad cand vor fi casate, bine inteles ca le voi face poze.
Apai sincer, habar nu am ce ii fac la rulota

@Gygyman
Depoul nu va desfintat si nici demolat. Acesta va ramane in picioare, acolo avandu-si sediul, viitorul muzeu.

#314
Postat 27 martie 2010 - 11:48

Evidenta vandalizarilor ar putea fi tinuta, sa se observe ce linii sunt mai predispuse vandalizarilor. Iar daca in fiecare zi schimbi linia pe care circula, se va face un mare terci de tramvaie mazgalite, murdare, pe cand daca fiecare linie va avea tramvaiele ei, sansa ca macar unii calatori sa calatoreasca in conditii mai apropiate de "civilizatie" creste.
De 3509 stiu ca avea remorca 3755, dar 3551? 3717/3715?
#315
Postat 27 martie 2010 - 12:06
NDY, la 27 martie 2010 - 11:48, a spus:

De 3509 stiu ca avea remorca 3755, dar 3551? 3717/3715?
Pai diferenta este ca totusi functioneaza. Acesta e sigurul lucru diferit

3509 nu stiu daca il avea pe 3755

3715 era inca in depou.
#316
Postat 27 martie 2010 - 14:27

Eu stiam ca intregul teren al Depoului T. Ionescu va fi vandut, dar daca va gazdui viitorul muzeu foarte buna ideea, sper ca vor reusi, acolo va fi loc pentru toate exponatele. Mult noroc!

Era si timpul sa caseze martagoanele accidentate. Tot la limita se misca lucrurile, dar din 01.04 se va incepe o noua organizare,

Fiindca tot s-au reparat multe tramvaie care acum circula zilnic urmand sa fie reparate si viitoarele mutate, ar putea fi repartizati si vatmanii cum era odata, fiecare pe tramvaiul lui, sau cel putin cat mai mult posibil, atat timp cat tramvaiul circula zilnic, doi vatmani sa-l conduca, doar in cazul defectiunilor vatmanii sa fie "pusi" pe tramvaiele libere in ziua respectiva. In cazul din urma, tramvaiele sa fie reparate cu prioritate, nu ca pana acum ca stationau pe linie retrasa pana cand conducerea mecanicilor isi aduceau aminte de vehicule bune ca stau degeaba, exceptie cand acestea asteapta o piesa.
Abia astept sa vad cum vor fi organizate tramvaiele si vehiculele rutiere in viitorul Muzeu.
Pentru starea in care se afla acum sectia de tramvaie, asemenea pas este de laudat si pentru eforturile cu banii la Sectia reparatii si modernizari pe banda rulanta a tramvaielor.

#318
Postat 27 martie 2010 - 19:36
Rulota cu pricina facea parte din scenariul reparatiilor si santierelor RATT (modernizari cale). Faptul ca este bagat la RK, ne duce cu gandul ca in scurt timp se reiau lucrarile.
#319
Postat 27 martie 2010 - 21:10
Visor, la 27 martie 2010 - 14:27, a spus:

Imi plac ideile tale.


Ps.Cosmin Este 01.04

Chagall, la 27 martie 2010 - 17:25, a spus:

Sa vedem ce zice sefu'

