STP Timișoara Forum: Ungaria - Magyarország - Hungary - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Ungaria - Magyarország - Hungary Budapest - Szeged, Debrecen, Miskolc, Kecskemét, Györ, Pécs Evaluare topic: ***** 2 Voturi

#121 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 martie 2010 - 00:48

Decat nimic, mai bine Tatra :)

Oricum, e interesant de urmarit cat timp dureaza intre licitatie si livrarea tramvaiului, aproape 2 ani. Si la noi ar fi cazul sa se inceapa o astfel de licitatie cat mai repede, altfel in curand o sa avem o perioada cand o sa mergem cu tramvaie trase de cai :)
0

#122 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 martie 2010 - 01:25

Vezi postareaChagall, la 25 martie 2010 - 22:01, a spus:

Si ca sa mai pun un pic de sare pe rana...
Astazi 25.03.2010 s-a semnat contractul pentru achizitia a 31 de tramvaie noi cu firma ANSALDOBREDA S.p.a. din Italia, pentru orasul Miskolc, primele doua urmand sa fie livrate la 31.01.2012, iar ultimele 2 la 31.01.2013.

Sursa: http://zoldnyil.hu/home/

Cele 4 firme participante la licitatie au fost:
- SKODA TRANSPORTATION a.s. - Cehia
- CAF - Spania
- Siemens - Germania
- ANSALDOBREDA S.p.a. - Italia



Oare nu se pune nici o firma din cele eliminate sa conteste licitatia si astfel sa intarzie achizitia tramvaielor vreo doi ani,... numai la noi se intampla asa ceva?... :)
0

#123 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 26 martie 2010 - 11:15

In Ungaria legea achizitiilor publice este mult mai lejera decat la noi, iar contestatiile nefondate sunt taxate drastic.
0

#124 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 martie 2010 - 12:47

Vezi postareaChagall, la 26 martie 2010 - 11:15, a spus:

In Ungaria legea achizitiilor publice este mult mai lejera decat la noi, iar contestatiile nefondate sunt taxate drastic.



Asa mi se pare normal sa si fie. Ai dreptul sa contesti dar daca contesti nefondat, asa aiurea, atunci sa "platesti" ca lumea,...sa nu-ti mai arda si altadata sa te joci cu contestatiile...
0

#125 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 26 martie 2010 - 15:22

Vezi postareadAImon, la 26 martie 2010 - 00:48, a spus:

Decat nimic, mai bine Tatra :)


Doamne fereste. Mai bine ma duc cu caruta decat cu asa ceva :) .
Sper sa faca tratrele bucati, bucatele :crazy: .
0

#126 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 martie 2010 - 16:27

Vorbesti ,din lipsa de cunostinta, si nepasare. Daca ai fi fost o singura data macar cu ele altfel ai vorbi... :)
0

#127 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 26 martie 2010 - 20:23

Doar ca Tatrele din Miskolc sunt chiar nasoale...
0

#128 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 26 martie 2010 - 23:34

Vezi postareaViktor, la 26 martie 2010 - 15:22, a spus:

Doamne fereste. Mai bine ma duc cu caruta decat cu asa ceva :lol: .
Sper sa faca tratrele bucati, bucatele :blink: .

Nu-i asa.Ca nu iti e tot una cu ce umbli :ico3:
0

#129 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 26 martie 2010 - 23:44

Poate asa o fi, dar totusi nu imi doresc sa avem vreo data Tatre in Timisoara :lol: . Iar faza "cu sper sa le faca bucati, bucatele" era o gluma. :blink:
0

#130 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 27 martie 2010 - 14:39

Cum a zis Chagall, depinde de unde sunt Tatrele.
Tatrele nemtilor recent modernizate le bate pe nemtestile noastre, fiind la fel de vechi.
Pana acum au fost de acord cu achizitia tipurilor din Bremen in exces probabil si pentru potrivirea pieselor de la o marca la alta. De aia Duewag-urile din Karlsruhe s-au casat multe intr-un timp scurt, ramand cateva.
0

#131 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 27 martie 2010 - 17:57

Astea trei modele circula in Miskolc

Imagine postata
0

#132 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 martie 2010 - 19:07

Unu rosu, unu galben si unu rosu-galben... :lol: ...glumesc...
0

#133 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 martie 2010 - 20:36

Si Tatrele din Praga, modernizate, sunt ok, dar urci in ele ca in tren. LF e LF si nu se compara cu cele vechi, indiferent de cat de intretinute sau modernizate sunt.
0

#134 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 27 martie 2010 - 20:38

Mai un pic si aceste tramvaie vor fi istorie.
0

#135 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 martie 2010 - 21:48

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 27 martie 2010 - 20:36, a spus:

Si Tatrele din Praga, modernizate, sunt ok, dar urci in ele ca in tren. LF e LF si nu se compara cu cele vechi, indiferent de cat de intretinute sau modernizate sunt.



Chestia asta cu LF mi se pare mai mult o chestie de "fantezie", adica timp de peste 100 de ani oamenii urcau trei trepte ca sa intre in tramvai si acum nu mai pot urca. Pe de o parte este vorba de comoditatea omului modern ( = boala curata ) iar pe de alta parte este vorba de tot felul de "gaselnite" ale producatorilor de tramvaie (mtc-uri in general) de a aparea cu ceva nou, mai atractiv, ca sa-si vanda mai bine si mai repede produsele. Am vazut in poze Tatrele din Praga cu segmentul din mijloc LF. Mi se pare suficient pentru cei batrani, neputinciosi, nu cred ca este nevoie pentru o "minoritate" sa adaptam astfel mtc-urile pentru majoritate. Nu discut aici calitatea tehnica a tramvaielor Tatra (nici nu ma pricep) ci doar aspectul LF. Din cate am observat, tendinta in UE este sa ramana cat mai putini producatori de tramvaie, iar cei care raman, sa devina cat mai puternici pe plan mondial...cam asta-i politica...in UE...
0

#136 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 martie 2010 - 00:06

Vezi postareamile, la 27 martie 2010 - 21:48, a spus:

Chestia asta cu LF mi se pare mai mult o chestie de "fantezie", adica timp de peste 100 de ani oamenii urcau trei trepte ca sa urce in tramvai si acum nu mai pot urca. Pe de o parte este vorba de comoditatea omului modern ( = boala curata ) iar pe de alta parte este vorba de tot felul de "gaselnite" ale producatorilor de tramvaie (mtc-uri in general) de a aparea cu ceva nou, mai atractiv, ca sa-si vanda mai bine si mai repede produsele. Am vazut in poze Tatrele din Praga cu segmentul din mijloc LF. Mi se pare suficient pentru cei batrani, neputinciosi, nu cred ca este nevoie pentru o "minoritate" sa adaptam astfel mtc-urile pentru majoritate. Nu discut aici calitatea tehnica a tramvaielor Tatra (nici nu ma pricep) ci doar aspectul LF. Din cate am observat, tendinta in UE este sa ramana cat mai putini producatori de tramvaie, iar cei care raman, sa devina cat mai puternici pe plan mondial...cam asta-i politica...in UE...


Ca veni vorba de asta, cu ce te-ai scoate mai ieftin, sa adaptezi cateva statii la tramvaiele pe care le ai, sau sa cumperi tramvaie noi?
0

#137 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 martie 2010 - 10:11

Vezi postareaGygyman6, la 28 martie 2010 - 00:06, a spus:

Ca veni vorba de asta, cu ce te-ai scoate mai ieftin, sa adaptezi cateva statii la tramvaiele pe care le ai, sau sa cumperi tramvaie noi?



Sincer, n-am inteles sensul intrebarii.
0

#138 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 martie 2010 - 12:57

Vezi postareamile, la 28 martie 2010 - 10:11, a spus:

Sincer, n-am inteles sensul intrebarii.


Bine reformulez, ar fi mai ieftin sa modifici cateva statii astfel incat acestea sa permita un acces mai usor pentru o persoana cu handicap in vehicul, sau ar fi mai ieftin sa iei tramvaie noi?
0

#139 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 martie 2010 - 13:06

Vezi postareaGygyman6, la 28 martie 2010 - 12:57, a spus:

Ar fi mai ieftin sa modifici cateva statii astfel incat acestea sa permita un acces mai usor pentru o persoana cu handicap in vehicul, sau ar fi mai ieftin sa iei tramvaie noi?


In mod ideal ar trebui luate ambele masuri.
0

#140 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 martie 2010 - 14:52

Vezi postareaGygyman6, la 28 martie 2010 - 12:57, a spus:

Bine reformulez, ar fi mai ieftin sa modifici cateva statii astfel incat acestea sa permita un acces mai usor pentru o persoana cu handicap in vehicul, sau ar fi mai ieftin sa iei tramvaie noi?


Solutia era viabila in anii 70 in occident. Azi nu mai e, fiindca se mai produc doar tramvaie LF. Ce faci cu o statie inaltata daca tramvaiul e LF? SH -urile noastre mai circula cativa ani (dupa cum sunt intretinute, nu prea multi), dupa care va fi oricum nevoie de tramvaie noi.
0

Arata acest topic


  • (22 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi