Autobuzele Mercedes Conecto G
#282
Postat 26 martie 2010 - 14:47
Visor, la 24 martie 2010 - 20:03, a spus:

Criszti, RK presupune o reparaţie capitală, adică înlocuirea tuturor componentelor uzate sau compromise. În cazul Ikarus-urilor s-a procedat la o simplă cosmetizare.
#283
Postat 28 martie 2010 - 18:00
Visor, la 24 martie 2010 - 20:03, a spus:

Nu aşa s-a făcut şi cu troleele şi cu Timişurile?
Să vedeţi ce distracţie o să iasă dacă se taie toate Ikarusurile + Dac-ul. În mod sigur vor fi maşini care vor sta pe dreapta din diverse motive, gen erori la computerul de bord.
#284
Postat 28 martie 2010 - 20:47
#285
Postat 28 martie 2010 - 20:53
#286
Postat 28 martie 2010 - 20:56
Aceste autobuze atunci cand au ajuns erau deja niste epave expirate.
#287
Postat 28 martie 2010 - 21:03
Cred ca fiecare isi merita locul sau pe o fila din istorie.

#288
Postat 28 martie 2010 - 21:08
#290
Postat 28 martie 2010 - 21:26

#291
Postat 28 martie 2010 - 21:36

#292
Postat 28 martie 2010 - 21:58
#294
Postat 28 martie 2010 - 22:12

#295
Postat 29 martie 2010 - 01:31
#296
Postat 29 martie 2010 - 11:15
Viktor, la 28 martie 2010 - 22:12, a spus:

Da asa este, nici la operatorii privati nu au fost. Au mers pe MAN/Mercedes/Setra.
#298
Postat 31 martie 2010 - 01:33
După '89, singurul lot de Ikarusuri noi a fost adus în Bucureşti: 150 buc. în 1991 şi 27 în 1993, pe comandă specială cu uşi armonice (că RATB mai avea stoc de piese... da, pe vremea aia se făcea stoc de piese când se casa ceva, nu ca acum). Modelul ăla de uşi nu mai era folosit de vreo 10 ani (dar era apreciat de ,,cunoscători"... înainte să se închidă fabrica, chiar în Rusia s-a trimis un lot consistent de autobuze cu uşi armonice).