Oricum, e interesant de urmarit cat timp dureaza intre licitatie si livrarea tramvaiului, aproape 2 ani. Si la noi ar fi cazul sa se inceapa o astfel de licitatie cat mai repede, altfel in curand o sa avem o perioada cand o sa mergem cu tramvaie trase de cai
Ungaria - Magyarország - Hungary Budapest - Szeged, Debrecen, Miskolc, Kecskemét, Györ, Pécs
#121
Postat 26 martie 2010 - 00:48
Oricum, e interesant de urmarit cat timp dureaza intre licitatie si livrarea tramvaiului, aproape 2 ani. Si la noi ar fi cazul sa se inceapa o astfel de licitatie cat mai repede, altfel in curand o sa avem o perioada cand o sa mergem cu tramvaie trase de cai
#122
Postat 26 martie 2010 - 01:25
Chagall, la 25 martie 2010 - 22:01, a spus:
Astazi 25.03.2010 s-a semnat contractul pentru achizitia a 31 de tramvaie noi cu firma ANSALDOBREDA S.p.a. din Italia, pentru orasul Miskolc, primele doua urmand sa fie livrate la 31.01.2012, iar ultimele 2 la 31.01.2013.
Sursa: http://zoldnyil.hu/home/
Cele 4 firme participante la licitatie au fost:
- SKODA TRANSPORTATION a.s. - Cehia
- CAF - Spania
- Siemens - Germania
- ANSALDOBREDA S.p.a. - Italia
Oare nu se pune nici o firma din cele eliminate sa conteste licitatia si astfel sa intarzie achizitia tramvaielor vreo doi ani,... numai la noi se intampla asa ceva?...
#123
Postat 26 martie 2010 - 11:15
#124
Postat 26 martie 2010 - 12:47
Chagall, la 26 martie 2010 - 11:15, a spus:
Asa mi se pare normal sa si fie. Ai dreptul sa contesti dar daca contesti nefondat, asa aiurea, atunci sa "platesti" ca lumea,...sa nu-ti mai arda si altadata sa te joci cu contestatiile...
#126
Postat 26 martie 2010 - 16:27
#129
Postat 26 martie 2010 - 23:44
#130
Postat 27 martie 2010 - 14:39
Tatrele nemtilor recent modernizate le bate pe nemtestile noastre, fiind la fel de vechi.
Pana acum au fost de acord cu achizitia tipurilor din Bremen in exces probabil si pentru potrivirea pieselor de la o marca la alta. De aia Duewag-urile din Karlsruhe s-au casat multe intr-un timp scurt, ramand cateva.
#133
Postat 27 martie 2010 - 20:36
#135
Postat 27 martie 2010 - 21:48
Florin.B RATT, la 27 martie 2010 - 20:36, a spus:
Chestia asta cu LF mi se pare mai mult o chestie de "fantezie", adica timp de peste 100 de ani oamenii urcau trei trepte ca sa intre in tramvai si acum nu mai pot urca. Pe de o parte este vorba de comoditatea omului modern ( = boala curata ) iar pe de alta parte este vorba de tot felul de "gaselnite" ale producatorilor de tramvaie (mtc-uri in general) de a aparea cu ceva nou, mai atractiv, ca sa-si vanda mai bine si mai repede produsele. Am vazut in poze Tatrele din Praga cu segmentul din mijloc LF. Mi se pare suficient pentru cei batrani, neputinciosi, nu cred ca este nevoie pentru o "minoritate" sa adaptam astfel mtc-urile pentru majoritate. Nu discut aici calitatea tehnica a tramvaielor Tatra (nici nu ma pricep) ci doar aspectul LF. Din cate am observat, tendinta in UE este sa ramana cat mai putini producatori de tramvaie, iar cei care raman, sa devina cat mai puternici pe plan mondial...cam asta-i politica...in UE...
#136
Postat 28 martie 2010 - 00:06
mile, la 27 martie 2010 - 21:48, a spus:
Ca veni vorba de asta, cu ce te-ai scoate mai ieftin, sa adaptezi cateva statii la tramvaiele pe care le ai, sau sa cumperi tramvaie noi?
#140
Postat 28 martie 2010 - 14:52
Gygyman6, la 28 martie 2010 - 12:57, a spus:
Solutia era viabila in anii 70 in occident. Azi nu mai e, fiindca se mai produc doar tramvaie LF. Ce faci cu o statie inaltata daca tramvaiul e LF? SH -urile noastre mai circula cativa ani (dupa cum sunt intretinute, nu prea multi), dupa care va fi oricum nevoie de tramvaie noi.

Ajutor















