Revenind la subiect...multe tramvaie au nevoie urgenta de RK, aici vorbind de 3452, 3521, 3514+3716(mai mult pentru remorca), 3519, 3515, 3455...in loc sa vopseasca atatea vagoane, mai bine ar economisi si timp si bani pentru a repara unul dintre tramvaiele acestea...
Poze din depoul Damboviţa, fostul depou Take Ionescu și garajul din Buziașului
#281
Postat 11 martie 2010 - 15:13
Revenind la subiect...multe tramvaie au nevoie urgenta de RK, aici vorbind de 3452, 3521, 3514+3716(mai mult pentru remorca), 3519, 3515, 3455...in loc sa vopseasca atatea vagoane, mai bine ar economisi si timp si bani pentru a repara unul dintre tramvaiele acestea...
#282
Postat 11 martie 2010 - 15:47
#283
Postat 12 martie 2010 - 11:24
Banii de vopsea nu se pot returna spre reparatii?
#284
Postat 12 martie 2010 - 15:48
Normal ca Hansele au prioritate avand in vedere cum arata in exterior si sub "capota"...
Apropo de 3519, astazi a fost, in premiera, pe linia 10
#285
Postat 12 martie 2010 - 16:08
#286
Postat 12 martie 2010 - 20:48
A fost reparat in fata, merge bine...daca il baga il si fac alb-violet
#287
Postat 12 martie 2010 - 21:08
Nu il va face alb-violet pentru ca nu de mult a primit reclama la "Fabrica de geamuri"(care sper sa stea muuuult timp de acum inaite pe el), iar daca va fi bagat la Rk va reprimi si o remorca.
#289
Postat 12 martie 2010 - 21:52
#290
Postat 13 martie 2010 - 10:08
#291
Postat 14 martie 2010 - 18:05
#295
Postat 19 martie 2010 - 23:38
#296
Postat 19 martie 2010 - 23:57
2041 este aproape gata. Mai sunt de facut mici retusuri la el si e gata de a iesi pe traseu.
3452 a intrat la Rk in sfarsit dupa mult timp. Mare "Muki" se pregateste sa plece.
Cam astea ar fi noutatile.
#297
Postat 21 martie 2010 - 08:21
Viktor, la 19 Mar 2010, 23:57, a spus:
Înseamnă că undeva apar intensităţi prea mari (poate chiar scurt-circuite)... dar dacă nu sunt motoarele... poate vreo 2 fire or face contact unde nu trebuie?
Citeaza
Ce-i ăla?
#298
Postat 21 martie 2010 - 08:28

Ajutor












