Despre tramvaie in general
#1001
Postat 08 martie 2010 - 21:49
#1002
Postat 09 martie 2010 - 17:12

#1003
Postat 09 martie 2010 - 19:19
Cred ca 167 era...174 nu a fost vopsit recent.
Astazi 171 era pe 7, si in spate (sus) afisa inca linia 1

#1004
Postat 09 martie 2010 - 21:50
alecs, la 9 Mar 2010, 19:19, a spus:
Cred ca 167 era...174 nu a fost vopsit recent.
Astazi 171 era pe 7, si in spate (sus) afisa inca linia 1

Prin 700>Maria, era un 1, 2 sau 6 (putin probabil). Am zis de 174 pentru ca de unde eram eu poate nu am vazut bine daca e movul normal sau movul lui 167...

#1005
Postat 10 martie 2010 - 09:23
Aceasta postare a fost editata de A13: 10 martie 2010 - 09:24
#1007
Postat 17 martie 2010 - 20:16
Si prima data un Rathgeber fara vagon pe linia 10

#1010
Postat 24 martie 2010 - 16:33

#1011
Postat 24 martie 2010 - 18:28

3543 avea o placuta pe care scria "defect", stie cineva ce a patit? In locul lui a intrat 3521 pe linia 8...
#1012
Postat 24 martie 2010 - 18:38
#1014
Postat 24 martie 2010 - 21:50
cseh_17, la 24 martie 2010 - 19:11, a spus:
Inca n-am ajuns in stadiul in care sa vad ceva in fata mea iar apoi sa imi imaginez lucruri. Poti sa iei de buna ce zic, n-am nicio problema de orice fel de natura


Totusi, revin la intrebare: stie cineva ce problema a avut? Totusi, nu este folosit de foarte multa vreme, si mi se pare suspect sa se strice asa, pe traseu...
#1015
Postat 24 martie 2010 - 22:19

#1017
Postat 25 martie 2010 - 15:29
NDY, la 24 martie 2010 - 21:50, a spus:


Totusi, revin la intrebare: stie cineva ce problema a avut? Totusi, nu este folosit de foarte multa vreme, si mi se pare suspect sa se strice asa, pe traseu...
Cum spuneam...
Ceea ce ai vazut tu, poate se datora faptului ca #3543 avea intarziere, si asa incerca sa-si scoata intarzierea...
#1018
Postat 25 martie 2010 - 22:55
Nu cred ca asa a "recuperat" intarzierea, scria clar "defect", tramvaiul era gol (nu imi spuneti ca i-a dat vatmanul jos pe toti ca sa "recupereze"), se auzea un fasait in timp ce mergea (ca si cum tot iesea aerul de undeva), iar langa vatman mai erau 2 mecanici. Daca asta face parte din programul "normal" a lui 3543...
#1019
Postat 26 martie 2010 - 00:05
#1020
Postat 26 martie 2010 - 00:18
Daca la 14:15 a fost la Banatim si i-au trebuit cam 15 minute sa ajunga la Gara de Nord (14:31), iar schimbul s-a efectuat la Banatim, dar la un interval de mai bine jumatate de ora fata de ora la care era la Gara de Nord (15:04), e posibil ca intre timp sa fi fost tras pe linia din bucla de la gara si acolo sa i se fi remediat defectiunea, dupa care sa-si fi continuat drumul spre Banatim-AEM, de aici si timpul dublu realizat pe acelasi tronson.
De recuperat nu a recuperat nimic. Mai degraba a intarziat. O tura completa pe linia 8 are 55 de minute, iar acesta a facut 50 de minute pe tronsonul Banatim - Gara de Nord - Banatim. Daca mai adaugam si timpul pe tronsonul Banatim - AEM - Banatim (ce-i drept, mult mai scurt, dar nu-l mai putea face in cele 5 minute ramase pana la 55), sigur a facut acea tura in ceva mai mult de 55 de minute.