Rathgeber P 3.16
#121
Postat 10 martie 2010 - 21:43
#122
Postat 10 martie 2010 - 23:05
#123
Postat 11 martie 2010 - 12:37
Viktor, la 10 Mar 2010, 21:33, a spus:
Poate au inceput sa "transfere" si cativa vatmani de la Dep. 1 la Dep. 2, special pentru aceste vagoane.
Oricum cand va ramane doar Dep. Dambovita fiecare pe ce apuca, cum ai zis, pana se va imbogati parcul.
Viktor, la 10 Mar 2010, 21:43, a spus:
Ar trebui sa fie obligatoriu pe toate liniile atatea tramvaie cate sunt planificate.


Macar pe linia 4 sa se faca eforturi de a lega remorci, ori GT8-uri. Pe 1 sau 2 merg fara remorci ca au portiunea comuna, dar siacolo bine ca unele trenuri mai cara remorci.
#124
Postat 11 martie 2010 - 14:11
#125
Postat 11 martie 2010 - 14:23
Totusi ar trebui pe ambele linii vagoane moor si vagoane motor+remorci, desi si eu sunt de parere ca 1 cara toata ziua, in timp ce 2-ul cara mai mult la orele de varf.
#126
Postat 11 martie 2010 - 14:59
#127
Postat 11 martie 2010 - 15:45
Linia 1 - toate vagoanele cu remorca
Linia 2 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 4 - toate vagoanele cu remorca
Linia 5 - doar Duwag-uri
Linia 6 - doar Duwag-uri
Linia 7 - doar vagoane motor
Linia 8 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 9 - Toate vagoanele cu remorca
Linia 10 - doar vagoane motor
Eu zic ca toata lumea ar fi multumita... Si calatorii, si regia.
#128
Postat 11 martie 2010 - 16:03
cseh_17, la 11 Mar 2010, 14:11, a spus:
Ce zici de faza de azi, 2 wegamnuri, ambelele garnituri complete motor+remorca

cseh_17, la 11 Mar 2010, 15:45, a spus:
Linia 1 - toate vagoanele cu remorca
Linia 2 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 4 - toate vagoanele cu remorca
Linia 5 - doar Duwag-uri
Linia 6 - doar Duwag-uri
Linia 7 - doar vagoane motor
Linia 8 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 9 - Toate vagoanele cu remorca
Linia 10 - doar vagoane motor
Eu zic ca toata lumea ar fi multumita... Si calatorii, si regia.
Hmmmm ma parca a fost odata asa... of of 2007 de ce teau dus asa repede.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 11 martie 2010 - 16:05
#129
Postat 11 martie 2010 - 20:53
cseh_17, la 11 Mar 2010, 15:45, a spus:
Linia 1 - toate vagoanele cu remorca
Linia 2 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 4 - toate vagoanele cu remorca
Linia 5 - doar Duwag-uri
Linia 6 - doar Duwag-uri
Linia 7 - doar vagoane motor
Linia 8 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 9 - Toate vagoanele cu remorca
Linia 10 - doar vagoane motor
Eu zic ca toata lumea ar fi multumita... Si calatorii, si regia.
Nici pe linia 9 nu r trebui remorci, decat la varfuri, si poate 1-2 trenuri dupa varf si inainte (o tura doua).
Si la 8 la fel, ca sambata duminica seara, la gara se inghesuie toti intr-un 8 cu tot cu remorca(chiar daca are remorca ii plin)
#130
Postat 11 martie 2010 - 21:07

#131
Postat 11 martie 2010 - 21:35
#132
Postat 11 martie 2010 - 21:56
Liniile 1 si 4 sa aibe tot timpu remorca;
Liniliile 2, 8, 9 si 10 sa aibe jumatate din tramvaie cu remorca, jumatate fara;
Restu (5, 6, 7) sa aibe doar vagonul motor.
Asta pe vreme de criza, in mod normal asa mi-as imagina planificarile zilnice:
Liniile 1, 2, 4, 8, 9 cu remorca tot timpul;
Linia 10 doar 1 sau 2 tramvaie sa nu aibe remorca, restul sa aiba;
Liniile 5, 6, 7 sa aibe 1-2 tramvaie cu remorca in orele de varf.
Apropo, mai stiti cand a circulat acel Wegmann cu remorca pe linia 6?

#134
Postat 12 martie 2010 - 00:23
Varfuri nu mai exista pe nicio linie, asa ca nu se pune problema ca trenurile sau varfurile sa aibe remorca, in schimb ce mi se pare aiurea la planificari e faptul ca trenurile cu remorca sunt grupate unul dupa celalalt, si cele fara remorca la fel (de exemplu daca pe linia 4 circula un GT6 si un Rathgeber fara remorca, pai mai mult ca sigur ca sunt trenuri consecutive, ceea ce le face cu atat mai aglomerate). Deci ar fi bine daca s-ar planifica in asa fel incat sa vina alternativ - unul cu remorca, unul fara (pe liniile unde sunt si tramvaie cu remorca si fara).
Al doilea set de planificari pe care l-a scris NDY l-am intalnit pe vremea cand mai circulau si Timisuri (atunci sigur era cel putin un 5 cu remorca si mai erau cateodata si pe linia 6 cu remorca).
Wegmannul care a circulat pe 6 cu remorca (ca tren) a fost 3509+3755 - stiu ca m-am intors de la lucru cu el in ziua aia

#135
Postat 12 martie 2010 - 10:51
Din ce am vazut pe linia 1 nu se mai merita o remorca doar de dragul de a fi sa aibe toti locuri pe scaune. E bine asa sa mai fie 3 garnituri complete, nu toate.
La fel sunt uimit de statisticile intorsaturii dintre liniile 1 si 2. S-a schimbat roata in zilele noastre.

Cseh, nu uita, daca lasi linia 10 fara remorca, cum ai zis, iarasi sunt comentarii pentru dimineata. Un GT8 mai degraba ori o garnitura completa planificata pe trenul care preia cei mai multi calatori.

Deasemenea la linia 4, in perioada mutarii multor tramvaie si planificarile traseelor la Dambovita, ramanand mai putine garnituri la Take Ionescu pentru linia 4 se poate folosi GT8, dar nu GT6, implicit Rathgeber fara remorca, nici dupa un GT8, nici intre doua trenuri care au remorci. Nu-si are locul un GT6 de orice ar fi pe linia 4. Nu face fata. Doar daca, la intelegere cu dispecerii din traseu si cu dispecerizarea centrala, trenul fara remorca sa circule in orele de varf cu avans fata de grafic.
#136
Postat 12 martie 2010 - 14:53
Viktor, la 11 Mar 2010, 22:06, a spus:

Paul85, la 12 Mar 2010, 00:23, a spus:

Da, despre 3509+3755 vorbeam. A circulat doar o zi, si am fost fericit ca fix atunci l-am prins. Era...gol

Paul85, la 12 Mar 2010, 00:23, a spus:
Da, numai pe vremea Timisurilor exista 5 si 6 cu remorca.
Insa intr-o proportie destul de mare planificarea scrisa de mine a fost folosita pana nu foarte de mult...

#137
Postat 12 martie 2010 - 15:12

#138
Postat 24 martie 2010 - 15:08


#139
Postat 30 martie 2010 - 21:18

Illés Mihai, la 06 noiembrie 2008 - 07:40, a spus:
Frânele cu disc sunt acţionate pneumatic sau hidraulic, după caz, funcţie de construcţia vagonului.
Cilindrul de acţionare este una cu resort de acumulare, agentul de presiune având rol de reţinere cu forţă variabilă (modulată). Astfel, această frână este atât de oprire cât şi de staţionare (de ţintuire).
Vagoanele motoare sunt de tracţiune totală, adică au fiecare osie antrenată printr-un motor (55 ... 60 kW fiecare, funcţie de varianta constructivă).
Cu stimă,
Mihai Illes
gata, am gasit. asa-i cand nu te uiti inainte sa pui o intrebare

Multumesc d-le Illes si Dragos.

Atunci stau si ma intreb... La cele cu un singur motor pentru fiecare boghiu: care varianta se alege? cea prin care se angreneaza ambele osii ? Sau angreneaza doar una dintre ele? Si de ce?


Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 31 martie 2010 - 14:18
#140
Postat 30 martie 2010 - 21:44